Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2021 08:51 - Илия Златанов пред Фрог: С пари на Пеевски аферист купи Нова ТВ и Виваком. БГ-мафията има имоти в Гърция за 200 млн евро, там е и жената на Пепи Еврото
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 1983 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 22.04.2021 08:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Илия Златанов пред Фрог: С пари на Пеевски аферист купи Нова ТВ и Виваком. БГ-мафията има имоти в Гърция за 200 млн евро, там е и жената на Пепи Еврото  

image Илия Златанов
  | 10609|21.04.2021
https://frognews.bg/novini/iliia-zlatanov-pred-frog-mafiiata-imoti-gartsiia-nad-200-mln-evro-sred-tiah-jenata-evroto-pari-peevski-evreiski-aferist-kupi-nova.html?fbclid=IwAR2mFOXCPlc7nIR05Js6_k3n6Ej9fJX0PDKL-ZX7TxXBYA4jEV1UO51DVO4


Българската мафия е купила в Гърция имоти за по 200 млн. евро – нечисти пари. Става въпрос за имоти, туристически обекти, барове, ресторанти. Гръцките служби за сигурност имат информация и действат. Например фирма на Любена Петрова /бел. ред съпругата на Петьо Петров-Пепи Еврото/, регистрирана през 2016 г., е обявила 400 000 лева приходи за 4 години. Има закупени имоти в София за 4 млн. лв. и имоти в Гърция за над 5 млн. евро. Зад сделката с „Виваком“ и Нова телевизия стои международен аферист. Купи ги с пари на Делян Пеевски.  

 Това разкри пред Фрог нюз бизнесменът Илия Златанов, станал главен герой във филма на АКФ „Осемте джуджета“. Ето какво още разказа той след завръщането си от чужбина:

 

-        Г-н Златанов, наскоро се прибрахте в България. Продължава ли тормоза върху вас?

 

-        Щом се върнах в България последваха напълно неадекватни действия от страна на прокуратурата и НАП. Държавното обвинение поиска да отида и да дам показания относно главната ми счетоводителка. Тя бе подведена под наказателна отговорност заради заповед за уволнение на наш служител, който сътрудничеше на охранителната фирма „Делта гард“ и на Пепи Еврото. Тя не пожела да им предаде електронния ми подпис за банковите сметки. И видите ли самосезирал се прокурор Георгиев от СГП, че на база масива на НОИ има неправилно уволнен служител от фирмата ми „Изамет“.  Главната ми счетоводителка е обвинена, че е фалшифицирала подписа ми.

 

-        А това така ли е?

 

-        Аз лично подписах заповедта за уволнение в чужбина пред адвокат Грета Ганева. Но нейните показания не се признават. Дактилоскопичната експертиза също не се признава. Моите показания в районния съд в Дупница също не се признават.

 

-        А прокуратурата какво признава?

 

-        Показанията на Пепи Еврото и Иван Гешев. Сега трябва да отида при прокурора, за да потвърждавам, че става дума за мой подпис. Това  е натиск и унижение.  От НАП пък правят ревизия на всички фирми, които нямат „движение“, а  в масивите се пускат празни декларации за дейността им от 10 години. Сега се правят тези  ревизии само и само да ме тормозят по някакъв начин.

 

-        Имате ли притеснения за живота си?

 

-        Взел съм частна охрана, защото очаквам всичко от тези хора.  Те са способни на какво ли не. Може и до крайност да стигнат.

 

-        Имате ли още отношения с охранителната фирма „Делта гард“?

 

-        Не, нямам. Но пред предприятието ми на гара „Искър“ има постоянно кола с неизвестни охранители. Това е денонощно. Явно готвят нещо. Полицията отказва да ги провери.

 

-        Пред ресторант „Осемте джуджета“ също имаше денонощно кола, но тя беше полицейска. От МВР дадоха нелогично обяснение, от което не става ясно какво е правила патрулката там. Вие знаете ли нещо по този въпрос, след като сте посещавали този ресторант?  

 

-        Колата не беше от 4-то районно, а на силите на ПСО.

 

-        Освен Пепи Еврото кого още сте виждали в  „Осемте джуджета“?

 

-        Там съм виждал четири пъти прокурор Димитър Франтишек Петров и три пъти прокурор Борислав Сарафов. Обикновено като съм бил извикван, Франтишек съм го чакал около 2 часа да излезе от вътре. Пепи Еврото викаше на Сарафов съвсем свойски: „Боби, влизай“. Той обичаше да се хвали с репликата: „Видя ли кой беше при мен досега? Виждаш ли кой влиза“. Връзкарството го демонстрираше постоянно. Той открито ми заяви: „Аз работя с Пеевски“.  На 18 и 19 юли 2019 година Пепи Еврото се обади пред мен на Младен Маринов - бивш шеф на МВР, сега депутат от ГЕРБ. Тогава не можех да вляза в завода в Дупница. Шефът на РУ-Дупница Динев не позволяваше. И Пепи Еврото каза, че ще се обади на Маринов. Звънна му  и се разбраха. След разговора ми обясни, че вътрешният министър бил на съвещание на министрите на ЕС и  обещал, че като се върне, ще уреди работите. Все пак братът на Маринов беше личен шофьор на Пепи Еврото. „S“ класата той я караше.

 

-        Как приемате новата роля на Младен Маринов като депутат от ГЕРБ. Изненада ли ви?

 

-        Ни най-малко. Той търси имунитет.

 

       Вече имате ли достъп до предприятията?

 

-        Да, влязох и в двете. В Дупница бяха изкарани няколко асансьора, за които Любена Петрова / съпруга на Пепи Еврото/ беше пуснала фактури да й се платят. Също тя се опитвала да убеди работниците ми да работят за нея, като им е плащала заплати на ордери и по банков път, което е нарушение на трудово-правните отношения. Аз съм взел показания на всички работници на кой колко пари е дала на ръка или е превела. И има фактури към моите клиенти да й платят на нея с ордер. Те няма да дадат пари на човек, с когото нямат договорни отношения. В гара „Искър“ са нарязали 1000 кв. халета на скрап. Изнесени са машини, материали. Опустошено е.

 

-        Вярвате ли, че държавата е поела по нов път и очаквате ли промяна в държавата ни?

 

-        Трудно тези хора ще бъдат съборени. За да има промяна трябва да имаме поне 10 процента от будното гражданско общество, каквото е в съседните на нас страни.

 

-        Вие бяхте в чужбина 11 месеца. В една страна ли се установихте?

 

-        Бях в 4 страни през това време. Две от тях са наши съседи. Три са от ЕС. Изненадан съм, че хората в чужбина силно се интересуват от случващото се у нас. Хората в Белгия са силно притеснени. Казват: „В България се заражда фашизъм“. Те са гледали протеста на 7 януари 2019 г., потушен от мутрите на „Делта гард“. Сравняват го със събития от 1932 г. в Мюнхен.  Поздравяваха ме за смелостта да разкажа публично моята история. В „Делта гард“ има и честни хора. Но самото ръководство са синове и зетьове на ченгета. Те пък от своя страна са оплетени с престъпността. „Делта град“ се закриля от шефа на СДВР Георги Хаджиев. Полицията поставиха охрана пред моите къщи. Органите на реда откровено са си признавали пред хората, че им е наредено за ги тормозят. Дори когато близките ми са отивали да изхвърлят боклука до кофите, са им искали лични карти. И това докато ме нямаше. Моите служители са викали помощ на тел. 112, но е било забранено на полицията да им съдейства. С моето предприятие и с работниците са постъпвали както си искат и при двамата вътрешни министри -  Младен Маринов и  Ицо Носа.

 

-        Христо Терзийски ли визирате?

 

-        Така му казват, да.

 

-        Ще ви попитам направо - след разкритията за зависимостите в прокуратурата не ви ли мина на ум, че може да последва физическо отмъщение?

 

-        Претръпнах. Не искам да слизам на нивото на българите, които мълчат и чакат да им теглят ножа на Великден или на Гергьовден. Българското общество е апатично, заспало и самоубиващо се. А в Европа хората се бият за правата си. При нас се играят протестни хора, правят се хепанинги, рок фестивали. Всичко е имитация.

 

-        Знаете ли кой или какво дава сила на Пепи Еврото, за да се чувства толкова недосегаем ?

 

-        Парите и наглостта. Имах срещи с представители на  чужди служби и те проявиха особен интерес към някои фигури в България. Например гръцките власти са особено обезпокоени от факта, че мафията ни превзема Северна Гърция – туристически обекти, ресторанти, барове. Всичко се изкупува от нашата мафия с нечисти пари. Например фирма на Любена, регистрирана през 2016 г., е регистрирала 400 000 лева приходи за 4 години. Има закупени имоти в София за 4 млн. лв. и имоти в Гърция за над 5 млн. евро.

 

-        А какъв е предмета на дейност на фирмата й?

 

-        Фирма за адвокатски услуги, разбирайте изнудване и рекет. Тази фирма реално е купила имоти за над 10 милиона. И никой не я разследва, въпреки публикациите. Тя продължава да наглее и да прави всевъзможни опити да вземе моите активи. Впрегнали са всичко, за да постигнат целта си - данъчни служби, КПКОНПИ.  

 

-        И как при цялата тази картина, която описахте, ви изглежда оцеляването?

 

-        Аз съм на 74 години. Аз съм ва-банк. Хвърлил съм всичко и искам да се преборя. Водя лична битка, защото обществената подкрепа е много малка. Нито една от големите медии не ме е потърсила по моя случай.  Той, обаче  стигна до чуждите служби. Те ровят и скоро ще видите какви фрапиращи неща ще излязат. Проучили сме много неща и сме дали информация за това например колко офшорни фирми притежава един българин. Става дума за над 12 000 фирми. Дали сме информация кой стои зад покупките на „Виваком“ и „Нова телевизия“. Спас Русев, братя Велчеви и сърбинът Шолак са само фасадни личности. Зад тях стои един голям международен аферист. Зено Алойс Майер. Той стои с пари на Пеевски зад сделките. Парите се прехвърлят от един джоб в друг. Пеевски работи с пари от една банка и с тези, които взе от Цветан Василев и Мавродиев.

 

-        Наскоро на бял свят излезе скандален запис между Стоян Мавродиев и Димитър Ламбовски, станал по-известен като „Шиши не дава“. Мавродиев твърди, че той не е истински. Вие какво смятате?

 

-        Истински е. Слушал съм го от първоизточника, който го беше записал. Но дали е истина, това ще го каже гръцката полиция, защото тя се заинтересува вече и действа. Вижте, в Гърция има купени имоти за по 200 млн. евро от българската мафия. Не само за по 2-3 милиона, както се говори в разговора.  

 

Интервю на Катя Илиева  




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
1. bojinkata - Успехи г-н Златанов!
22.04.2021 10:27
Успехи г-н Златанов!
цитирай
2. zahariada - Да
22.04.2021 10:37
Точно така.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39749132
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031