Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. Виртуална духовна библиотека
2. Сайт на в-к "Лечител"
3. Природна медицина-сайтът на д-р Пашкулев
4. Бъди щастлив
5. Радиестезия, хомеопатия, пирамиди
6. Всичко за билките-първа част
7. Всичко за билките-втора част
8. Всичко за билките-трета част
9. Всичко за билките-четвърта част
10. Полезни съвети
11. Сайт с Художествени снимки от Карибите и Канада.
12. Сборен постинг на снимки от други държави-проект на Петя
13. снимки от Родопите-2 част-проект ня Джулия Бел
14. България в снимки-проект на julia13
15. Снимки от Пирин-проект на Джулия Бел
16. Какво сме дали на света
17. Снимки на планини в България-първа част-проект на Джулия Бел
18. Снимки от Рила-проект на Джулия Бел
19. снимки от планини в България-2 част-проект на Джулия Бел
20. снимки от градове и села в БГ-проект на Джулия Бел
21. Снимки от църкви и манастири в България, проект на Джулия Бел
22. Снимки от Родопите-проект на Джулия Бел
23. Снимки от света-мои постинги
24. Снимки от планини в България-проект на Джулия Бел-трета част
25. Снимки от градове и села-втора част-проект на Джулия Бел
26. Притча за скорпионите
27. Билколечение
28. билкосъбиране
Постинг
04.12.2010 13:28 - Срам за България, още едно петно ни сложиха "лекари"
Автор: kasnaprolet9999 Категория: Новини   
Прочетен: 10207 Коментари: 49 Гласове:
34

Последна промяна: 04.12.2010 19:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Какви са тези изроди, от майка ли са родени? Лекари, съвсем съзнателно да прекършат живота на току що родено бебе? Нямат ли срам от бога ? Вижте повече тук:

vishnichka.blog.bg/drugi/2010/12/04/stignahme-li-dynoto.645244


Вчера писах за най-добрия човек, който познавам, а днес ви показвам хора, които хич не държа да познавам, да ни пази господ от такива, щото друг начин явно не е измислен. Ще се озоват пред служителите на Темида, които първо ще ги пуснат под гаранция, а после ще ги оправдаят, възможно е и да продължат да работят в този бранш, нищо ново под небето. На полицаите им е омръзнало вече да хващат престъпници, които после им се изсмиват в лицата за напразните усилия. На тяхно място и аз бих пуснала тези СРС по всички медии. Хак да им е, всички да ги видят какви ги вършат.

Вмъквам тук един коментар на mrazekoff, в който много точно е казано всичко:

“Учител и лекар са не професии, а призвания, или звания.Когато видиш един истински учител, или лекар и от душата ти се отрони една дума - учителю, или лечителю, това е същността на тези две професии.Всеки човек със сърце и желание да помогне може да носи тези две титли.Могат да се дадат много примери за това. Въпрос на морал е изпълняващите тези две длъжности да попаднат на отсрещната страна с една представка отпред - анти.
Антилекар и антиучител.Така е, когато мисълта за пари стане основна цел в работата на тези две професии. Тогава безразличието се шири с пълна сила, а заедно с това и арогантността.”

Четох насам натам из блога разни коментари, че видите ли бебето било половин циганче, било недоносено и кой знае какви проблеми би донесло на родителите си, та за това сигурно така са постъпили с него. Не вярвам ни най-малко в такива доводи, едва ли точно това е мотивирало лекарите да постъпят по този начин. Това е поредният пример на престъпна небрежност и антихуманност. Утре това може да се случи на всеки от нас, от пеленаче до възрастен, стига да им легнем под ножа. В моята блогвълна "Помощ, лекуват ни!" има достатъчно такива примери.
А тук е моята блог-вълна, в която включих горния постинг:

Помощ, лекуват ни!!!!

blog.bg/theme.php





Тагове:   срам,


Гласувай:
71



1. gloryflory - http://gloryflory. blog. bg/p...
04.12.2010 13:38
http://gloryflory.blog.bg/politika/2010/12/03/jiveem-v-stranata-na-abortiranite-jivi-hora-doktor-slaga-beb.644830
цитирай
2. mrazekoff - Невена, аз мисля, че
04.12.2010 13:45
учител и лекар са не професии, а призвания, или звания.
Когато видиш един истински учител, или лекар и от душата ти се отрони една дума - учителю, или лечителю, това е същността на тези две професии.
Всеки човек със сърце и желание да помогне може да носи тези две титли.
Могат да се дадат много примери за това.
Въпрос на морал е изпълняващите тези две длъжности да попаднат на отсрещната страна с една представка отпред - анти.
Антилекар и антиучител.
Така е, когато мисълта за пари стане основна цел в работата на тези две професии.
Тогава безразличието се шири с пълна сила, а заедно с това и арогантността.
Поздравления, за гражданската позиция по този много важен въпрос.
Спокойни почивни дни ти пожелавам!!!!
цитирай
3. kasnaprolet9999 - gloryflory
04.12.2010 14:14
Статията на Карбовски е пресилено политизирана, не може да се правят такива заключения за цялата ни държава, има много свестни политици , както и българи, не може всичко да се слага в кюпа.Този случай го приемам като още едно позорно петно за България и като антихуманно действие от страна на лекари, които са забравили Хипократовата клетва.
цитирай
4. kasnaprolet9999 - mrazekoff
04.12.2010 14:23
Прав си, напълно споделям казаното от теб. Когато и училищата ги направят юридически дружества, съвсем ще го закъсаме. Сега ги тормозят с разни делегирани бюджети, те пък тормозят нас, родителите. На родителските срещи предимно се говори за спонсориране на разни неща от битов характер-измазване, ремонтиране на чинове, дъски, нови компютри и пр. Учителите са изтормозени от ниските си заплати и много от тях не си дават зор да научат децата ни на нещо, за да отидат на частни уроци и така пак от нас идва спонсорството в заплащането им. Абе тя, цялата ни система куца, но когото става въпрос до тези два сектор,а цялото ни общество с особена болезненост приема такива издънки.
цитирай
5. vishnichka - Същото писах при Косара,
04.12.2010 14:43
когато се случват такива неща, това изразява доколко е деградирала човечността, моралът, професионализмът дори, у нас...Днес се срамувам, че съм българка!
Благодаря ти!
цитирай
6. stela50 - Нямат срам ,Късна Пролет ...А много от тях вече и не са професионалисти .
04.12.2010 15:23
Страшно е това ,което се случва .Но ,когато става дума за човешки живот ,звучи
направо ужасно .
Поздравления за позицията и гневната реакция .
Присъединявам се !
цитирай
7. kasnaprolet9999 - vishnichka
04.12.2010 15:28
Във всяко стадо има мърша, при нас мършата е в пъти повече от обикновенното. Да, има от какво да се срамуваш днес, защото световната преса няма да отмине този случай. Пак ще ни сочат с пръст и никой няма да се сети за "великото ни минало", както и че ний сме дали много на света, че тук се е зародила цивилизацията, първата писменост, богомилството, славянската азбука, дъновизма и пр.Поредните примитиви ще сринат всичко постигнато с безумните си действия и ще ни сочат като бананова република.
цитирай
8. kasnaprolet9999 - stela50
04.12.2010 15:33
Вчера писах за най-добрия човек, който познавам, а днес ви показвам хора, които хич не държа да познавам, да ни пази господ от такива, щото друг начин явно не е измислен. Ще се озоват пред служителите на Темида, които първо ще ги пуснат под гаранция, а после ще ги оправдаят, възможно е и да продължат да работят в този бранш, нищо ново под небето.
цитирай
9. kometapg - И аз съм потресена от случилото се! ...
04.12.2010 17:47
И аз съм потресена от случилото се! Не мога да окачествя що за същества са тези, които са го направили! За мен не могат да се нарекат хора! Поздравявам те за позицията!
цитирай
10. kasnaprolet9999 - kometapg
04.12.2010 18:15
Четох насам натам разни коментари, че видите ли бебето било половин циганче, било недоносено и кой знае какви проблеми би донесло на родителите си, та за това сигурно така са постъпили с него. Не вярвам ни най-малко в такива доводи,, едва ли точно това е мотивирало лекарите да постъпят по този начин. Това е поредният пример на престъпна небрежност и антихуманност. Утре това може да се случи на всеки от нас, от пеленаче до възрастен, стига да им легнем под ножа. В моята блогвълна "Помощ, лекуват ни!" има достатъчно такива примери.
цитирай
11. pisatelkata - Това само в България може да се сл...
04.12.2010 19:43
Това само в България може да се случи...нямам думи просто...
цитирай
12. kasnaprolet9999 - pisatelkata
04.12.2010 19:54
Ето от това се опасявам, това ще си го помисли и цялата световна общественост. Пак ще ни сочат с пръст и никой няма да се сети за "великото ни минало", както и че ний сме дали много на света, че тук се е зародила цивилизацията, първата писменост, богомилството, славянската азбука, дъновизма и пр. Поредните примитиви ще сринат всичко постигнато с безумните си действия и ще ни сочат като бананова република. Не казвам, че всички лекари са такива в България, но тук няма система, която да контролира безхабирието на некъдърните и безотговорни представители на тази гилдия. Утре това може да се случи на всеки от нас.
цитирай
13. анонимен - Г-ЖИ И Г-ДА,
04.12.2010 20:16
АКО НЕЩАТА СА НАИСТИНА ТАКИВА,ТО СИ Е ЗА ВЪЗМУЩАВАНЕ.САМО,ЧЕ,ЗАЩО НЕ СИ ЗАДАДЕТЕ ВЪПРОСА,ЗАЩО,АДЖЕБА,ТАКИВА ЗАПИСИ (АУДИО И ВИДЕО) В СЪДА НЕ СЕ ПРИЕМАТ ЗА ДОКАЗАТЕЛСТВА?!ПРЕПОРЪЧВАМ ВИ ДА СИ ПОМИСЛИТЕ.А ОСВЕ
Н ТОВА ДА СЕ ЗАМИСЛИТЕ,КАК ТОЛКОВА БЪРЗО ОТИДЕ В НЕБИТИЕТО ВЪПРОСА
ЗА САРАИТЕ НА ЦВЕТАНЧОВ ЕФЕНДИ И НА АХМЕД ЕФЕНДИ,ЧЕ И КАК СЕ ПРЪКНАХА
ХАСРЕД КРИЗАТА ОНЕЗИ 11 МИЛИОНЕРИ,А ЗА КОХОРТАТА ЗА GSM-И ПО ЗА 6000ЛВ,В РАБОТНО ВРЕМЕ,ЗА ТОВА,КАКВИ ЗАКОНИ ВИ ВДИГАТ ВЪРХУ ГЛАВИТЕ
КАТО ДАМОКЛЕВ МЕЧ...
ДОБРЕ Е ДА СЕ МИСЛИ.ПОЛЕЗНО Е.А ЧАК СЛЕД ТОВА ДА СЕ РЕВЕ ТАКА ВЪЗМУТИ-ТЕЛНО.ЗАЩОТО ИМА ЕДНИ,КОИТО ПРЕЗ ЦЯЛОТО ВРЕМЕ ВИ ПОДХВЪРЛЯТ СТРЪВ
СЛЕД КОЕТО СЕ ЗАЛИВАТ ОТ СМЯХ.
цитирай
14. kasnaprolet9999 - анонимен 13
04.12.2010 20:55
Защото нашият съд не е съд в истинския смисъл на думата. Те са тези, които коват законите и оставят вратичко в тях за да може после разни хора, като си платят да ги прекарат през тях. В народното събрание има цяла администрация от помощници, които са с юридическо образование, те им правят законите. Не си правете илюзии, че депутатите ги измислят, те и да искат, нямат достатъчно акъл в главите си. В нашата държава повечето злини идват от нескопосаните ни закони, които един с друг често си противоречат. Не че са недобре измислени, просто нарочно така е направено, за да се облагодетелства олигархията и престъпниците, т.е. хората с пари, казано по-простичко. Не си позволявай да пишеш в блога ми с главни букви, това на нашия език означава крещене, смени тона, ако обичаш.
цитирай
15. анонимен - Защо ли ?
04.12.2010 22:15
Та , защо ли очакваме лекарите и учителите да проявяват повече човечност от съдиите , прокурорите , политиците , ....шофьорите и всеки един от нас ? Това е цинизъм и лицемерие .
цитирай
16. kasnaprolet9999 - №15
04.12.2010 22:24
Не си чел добре горе в постинга ми, но ще ти припомня следния пасаж. Защото “Учител и лекар са не професии, а призвания, или звания.Когато видиш един истински учител, или лекар и от душата ти се отрони една дума - учителю, или лечителю, това е същността на тези две професии.Всеки човек със сърце и желание да помогне може да носи тези две титли."
цитирай
17. universalnite000 - Подкрепа и от мен за казаното и от...
04.12.2010 23:28
Подкрепа и от мен за казаното и отделно за блог-вълната . Предлагам на вниманието и чудесната книга на д-р Атанас Гълъбов - "Световната конспирация срещу здравето" , на линк http://www.yosif.net/bg/med/index.htm
цитирай
18. kasnaprolet9999 - universalnite000
04.12.2010 23:31
Радвам се за включването и подкрепата. Чувала съм за тази книга, но не ми е оставало време да я прочета. Благодаря ти за линка.Лека нощ.
цитирай
19. kostadin - Приказки разни и най-непремерени ...
05.12.2010 00:59
Приказки разни и най-непремерени са приказките на Цветанов.
Тези записи на разговорите би следвало да са следствена тайна-до осъждането на обвинените в престъпление.Автентичността на записите тепърва ще трябва да се доказва.
Значи понякога няма следствена тайна.Лично аз се надявам във всички случай да се показват такива тайни записи.До сега това не е правено.
Истината е ,че има огромно желание да се накисват лекари-защото парите в България ,макар и български изчезват в търусите на мафията и банките ,а нямаме право да печатим самостоятелно парични знаци.
Типичен пример е и с комунягата РуменчоНашата прокуратура казва ,че не се води следствие ,а американците водели такова -ама нали братските служби гонят заедно нехранимайковците заедно даже и в Авганистан.Чудесата нямат край!
цитирай
20. анонимен - KAK E VAZMOJNO!!!!!!!!
05.12.2010 02:11
TOVA E EDNA UJASNA,GADNA I NE4OVECHKA ISTORIA.SRAM ZA BULGARSKATA MEDIZINA.MAIKA MI BECHE LEKAR BOG DA IA PROSTI ISE RADVAM 4E NE DOJIVIA TOVA VREME.KAKVO STAVA S TAZI DARJAVA??????????
цитирай
21. semtomovi - Срамота, е, госпожо, разбира се! Ужас!
05.12.2010 04:24
Но искам да питам друго, ами възможно е, ако е от смесен брак. Сравнявам с моите деца, тука шведите ме линчуват с години, че родих трето дете, и го искаха мъртво, да му направя аборт и вече детето се роди и е голямо и техните чиновници от касата и от соц. шв. служби пред него - в негово присъствие значи ми четат с часове конско защо не съм го убила с аборт и той чува всичко това, нямат срам. Възможно е като тукашния расизъм пък де да знам. Хората са изкукали навсякъде!
цитирай
22. svilen75 - Извинявам се, че се самореклами...
05.12.2010 04:50
Извинявам се, че се саморекламирам, но започнах с коментар, който се оказа доста дълъг, затова го развих до статия в моя блог:
http://svilen75.blog.bg/politika/2010/12/05/.645654
цитирай
23. анонимен - отношението ИМ е подобно и с възрастните.
05.12.2010 06:18
Първо да докажат че работят и тогава да искат пари, но те си ги вземат по техен си начин допълнително от джоба ни и ни се присмиват зад гърба. Преживял съм го лично.
цитирай
24. andrei - Не може да се наричат лекари,тези търговци на смърт!
05.12.2010 08:42
Но както,навярно вече сте разбрали-лекарският съюз и така нареченият премиер,най-безцеремонно ги оневиниха и какво друго можеше да се очаква от тях,щом са от една и съща бандитска шайка!Който не е наясно,как изглежда Сатаната,нека се вгледа хубаво в техните лица.Омерзен съм до дъното на душата си от тези негодници...За награда може да им се дадат още пари,та дано жаждата им най-накрая секне на тези изроди!
цитирай
25. bigbrother2 - Аз мисля, че Цветанов си вкара ав...
05.12.2010 09:53
Аз мисля, че Цветанов си вкара автогол. Като полицай, много добре знае, че за всяко престъпление трябва мотив. А такъв няма. Има едни объркани лекари, които каквото и да правят в дадените обстоятелства, пак ще са виновни. Да не говорим, че нямат специалист и трябва да го търсят в Плевен... Това е пряк резултат от здравната "реформа" на същото това правителство. 1.5 милиарда се изземват от здравната каса и отиват в бюджета за заплати на полицаи и съдии.
цитирай
26. анонимен - кравата и лудия
05.12.2010 10:13
Авторката е голяма крава! Животните в кравефермите имат по-добро отношение към касапите които ги вадят на салам.Има и един Андрей който е психично-болен познавам го.
цитирай
27. анонимен - крадлата
05.12.2010 10:17
Аа авторкатата Невяна била по професия приватизатор.Я ми ела да те видя какво си приватизирала!И ти ще четеш морал на лекарите?!Крадла!
цитирай
28. анонимен - Лекари - мафиоти???...
05.12.2010 10:24
mrazekoff написа:
учител и лекар са не професии, а призвания, или звания.
Когато видиш един истински учител, или лекар и от душата ти се отрони една дума - учителю, или лечителю, това е същността на тези две професии.
Всеки човек със сърце и желание да помогне може да носи тези две титли.
Могат да се дадат много примери за това.
Въпрос на морал е изпълняващите тези две длъжности да попаднат на отсрещната страна с една представка отпред - анти.
Антилекар и антиучител.
Така е, когато мисълта за пари стане основна цел в работата на тези две професии.
Тогава безразличието се шири с пълна сила, а заедно с това и арогантността.
Поздравления, за гражданската позиция по този много важен въпрос.
Спокойни почивни дни ти пожелавам!!!!


Затова ли, щото не е професия, а призвание, на най-важните в обществото хора за възпитанието на духа и грижата за здравето на всички ни, от десетилетия "обществото" ни им определяше най-ниския стандарт - "произход: от бедно лекарско семейство"...
Защо се изнасят толкова отвратителни факти преди съдът да си е казал думата? - Това, по предварителното формиране на общественото мнение много напомня "народния съд" след 9 септември!.. Ами ако и тези лекари се окажат така невинни, както всичките арестуванни напоследък мафиотски банди?..
цитирай
29. анонимен - Хаос:
05.12.2010 10:30
анонимен написа:
mrazekoff написа:
учител и лекар са не професии, а призвания, или звания.
Когато видиш един истински учител, или лекар и от душата ти се отрони една дума - учителю, или лечителю, това е същността на тези две професии.
Всеки човек със сърце и желание да помогне може да носи тези две титли.
Могат да се дадат много примери за това.
Въпрос на морал е изпълняващите тези две длъжности да попаднат на отсрещната страна с една представка отпред - анти.
Антилекар и антиучител.
Така е, когато мисълта за пари стане основна цел в работата на тези две професии.
Тогава безразличието се шири с пълна сила, а заедно с това и арогантността.
Поздравления, за гражданската позиция по този много важен въпрос.
Спокойни почивни дни ти пожелавам!!!!


Затова ли, щото не е професия, а призвание, на най-важните в обществото хора за възпитанието на духа и грижата за здравето на всички ни, от десетилетия "обществото" ни им определяше най-ниския стандарт - "произход: от бедно лекарско семейство"...
Защо се изнасят толкова отвратителни факти преди съдът да си е казал думата? - Това, по предварителното формиране на общественото мнение много напомня "народния съд" след 9 септември!.. Ами ако и тези лекари се окажат така невинни, както всичките арестуванни напоследък мафиотски банди?..


Колко неблагополучия предизвика правителствената и партийна любимка КАЛИНКА-МАЛИНКА? Сигурно много повече от грешката или престъплението на лекарите (ако се потвърди!)... Какви и кога ще са последствията за КАЛИНКА + КАМАРИЛАТА ОТ ВИСШЕСТОЯЩИ (некадърници или продажници) ИЛИ НИСШЕСТОЯЩИ (подмазвачи) около нея???!!!...
цитирай
30. анонимен - Злонамерен хаос
05.12.2010 10:33
bigbrother2 написа:
Аз мисля, че Цветанов си вкара автогол. Като полицай, много добре знае, че за всяко престъпление трябва мотив. А такъв няма. Има едни объркани лекари, които каквото и да правят в дадените обстоятелства, пак ще са виновни. Да не говорим, че нямат специалист и трябва да го търсят в Плевен... Това е пряк резултат от здравната "реформа" на същото това правителство. 1.5 милиарда се изземват от здравната каса и отиват в бюджета за заплати на полицаи и съдии.


Може ли при посткомунизъм положението да е друго? - Не!
цитирай
31. анонимен - Злонамерено организиран хаос!
05.12.2010 10:39
kostadin написа:
Приказки разни и най-непремерени са приказките на Цветанов.
Тези записи на разговорите би следвало да са следствена тайна-до осъждането на обвинените в престъпление.Автентичността на записите тепърва ще трябва да се доказва.
Значи понякога няма следствена тайна.Лично аз се надявам във всички случай да се показват такива тайни записи.До сега това не е правено.

Прав си! Но това е - ПОСТКОМУНИЗЪМ...
Защо не публикуват тайните записи по всички мафиотски дела? - За да не се окаже, че и техните гласове и "образи" са вътре...
Истината е ,че има огромно желание да се накисват лекари-защото парите в България ,макар и български изчезват в търусите на мафията и банките ,а нямаме право да печатим самостоятелно парични знаци.
Типичен пример е и с комунягата РуменчоНашата прокуратура казва ,че не се води следствие ,а американците водели такова -ама нали братските служби гонят заедно нехранимайковците заедно даже и в Авганистан.Чудесата нямат край!

цитирай
32. анонимен - Ще ми се да попитам
05.12.2010 11:37
всички коментирали и авторката. Въпросът всъщност не е мой, а на svilen75.

Защо другарите със СРС-тата, като са чули всичко това, не са реагирали, за да спасят тоя живот, а мълчаливо са подслушвали? Не са ли съучастници в случая?

Пусни и друга блогвълна.
Помощ, манипулират ни!!!!
цитирай
33. анонимен - от № 15 до № 16
05.12.2010 14:01
Има хора човечни , има хора изверги . И това не е свързано нито с тяхната професия , нито с тяхното призвание , да не говорим за звания и длъжности . Струва ми се , че това Ви убягва .
цитирай
34. kasnaprolet9999 - Здравейте анонимни
05.12.2010 16:23
Виждам, че добре сте се забавлявали до като се занимавах с приватизация на останалите атомни реактори в Козлодуй, сами сте си задавали въпроси и сте си отговаряли, та аз няма какво повече да кажа. Само ще отбележа, че ако чакате съда да си каже мнението кой е виновен и кой не е, просто ще изгубите излишно време, отсега мога да ви кажа че никой не е виновен, че кога някой е бил, та сега да стане, ха...ха....
цитирай
35. kasnaprolet9999 - Нещо по темата от подобен на моя постинг, което е казано много точно
05.12.2010 23:03
kass написа:
За жалост vmir , цинизма е част от нашият живот, има го навсякъде и при лекари и при полицаи, че и при погребалните агенции ако щеш... Когато човек се обърне към жена си с думите "крава", а към сина си с "копеленце" то как да се обръща към чуждите??? А това отношение е попило в цялото общество: народът - мърша, държавата - скапана и т.н. какво друго да очакваме когато отношението ни към всичко, което ни заобикаля е с цинични епитети, когато вместо свежест и красота намираме в живота си тиня. Загрубяли сме в усетът си към естетиката, към нормалното, но не всички хора са такива, за моя радост има все още много финни и чувствителни хора, които успяват да съхранят или създадат атмосфера на уважение и внимание около себе си, има ги и сред лекарите, и сред полицаите, навсякъде... В конкретния случай лекарите, които са говорели помежду си по начин по който си говорят по принцип на нас ни се струва шокиращ, защото смятаме, че като лекари се отличават от обществото, но те са отражение на цялото ни общество и неговия груб начи на живот. Според мен случая е въпрос на пропуск, смятали са, че се е родило мъъртво, докато часове по-късно не е дало признаци на живот и в паниката си как ще се изтълкува този пропуск са търсили начин а се измъкнат от положение... Животът трябва да бъде над всичко обаче, дори над опасността да те линчуват за пропуск или грешка. Бог да прости бебето, ако има изобщо грехове, които да му се прощават, то е жертва не само на лекарите, а на целия ни беузмен и бездушен, арогантен живот...
Поздрави!
Повече тук:
http://vmir.blog.bg/politika/2010/12/05/vinovni-li-sa-lekarite.645650
цитирай
36. neprosvet - Поздрави за позицията! Присъед...
06.12.2010 13:20
Поздрави за позицията! Присъединявам се и аз!
цитирай
37. kostadin - За kasnaprolet9999
06.12.2010 23:41
така както си обобщил излиза,че много дълго трябва да ти се обяснява.
Жива е и яйцеклетката и сперматозоида ,жив е и ембриона ,жив е и плода но вън от утробата на жена загиват Те са не жизнеспособни независимо ,че могат да промърдват или имат отделни сърдечни пулсации и т. н..Недоносени деца се спасяват и то не винаги ,ако са минали 7 месец.Този плод не е бил в състояние да живее самостоятелно.Какви виновни ,какви престъпници ти се привиждат.Това си е живо насъскване на обикновените и неразбиращи проблема хора и предупреждение към лекарите ,които протестират не само заради себе си.Така им казват -кротувайте защото ни можем всичко да си позволим.
цитирай
38. kasnaprolet9999 - kostadin
07.12.2010 16:45
Възмути ме цинизмът, с който си говорят лекарите. Възмути ме, че се опитват да прикриват грешката, на своя колега. Разбирам, че вероятността да оживее е много малка, но не е било редно да го хвърлят на боклука.Родила съм две деца, мислиш ли, че не съм наясно за какво иде реч. Не знам дали има или няма политически мотив, все пак е спорно. Преди шест години, приятелката на големият ми син ми донесе малко котенце. Намерила го на един пазар, беше му отхапана едната устничка. То бе много слабо, изнемощяло, не можеше да се държи на краката си, не бе ясно дали ще доживее до сутринта. Нямаше сили нито да яде, нито да пие вода. Логически би могло да се предположи, че няма смисъл от някакви грижи, защото то така или иначе ще си умре, възможно е и да е било болно. Сложихме го в банята в една кутия, до него водичка и малко млекце, малко пастет. На сутринта то вече ходеше, макар с поклащане. За един месец вече бе доста наедряло. Козинката му беше черна, но побеляла на места, от стреса който е преживяло. После опадаха побелелите косми и израстна красива черна козина.Водихме го на лекар, като поотрасна го ваксинирахме, както си е реда. Вече 5 г. си го гледаме и тя си е част от нашето семейство. Ако бях подходила като ония лекари и го бях изхвърлила, щото видите ли , няма смисъл, то щеше да умре. Аз оставих на съдбата да прецени дали ще живее или не, като направих каквото трябва и си казах да става каквото ще. Така трябваше да направят и тези лекари. Не е хуманно да оставиш живо човешко същество, пък и било то недоразвито във фризера. Още съм потресена и не може да ми мине.
цитирай
39. kasnaprolet9999 - Възмутих се, че в този постинг много ...
07.12.2010 18:53
Възмутих се, че в този постинг много хора ми се нахвърлиха, сякаш аз ненормална, че мисля по този начин. Не липсваха и квалификации като крава и крадла, друг си позволи да публикува даните ми от Атола, години, учебно заведение, випуск, професия и т.н. Аз не съм ги крила, нямам и от какво да се притеснявам, но не мисля че трябва да се излагат на показ, във връзка с темата по която пиша. Всеки блогер, който кликне върху ника ми, може да види име и години. Мога само да се гордея с начина по който изглеждам, защото живея природосъобразно и слава богу редко допирам до лекари, защото профилактично пия билки. Като капак на дивотията някой злосторник ми нацвъка куп минуси, до като ме нямаше в блога. Тази манипулация можела да се прави от всеки блогер, светнаха ме от няколко места. От тук нататък няма значение дали правиш хубав постинг или не, важното е дали самозваният "елит" те харесва или не. Видях също как тези дни това се случи с още няколко блогери-два поредни постинга на frina, djgator и др.. Чувствам се омерзена от отношението на модераторите по този проблем, за това, че са допуснали в програмата си това да стане възможно. Загубих желание да пиша и до като не се вземат в ръце и не защитят програмата от недобросъвестни хора, няма да напиша нищо ново, вече им написах съобщение, пък те както искат да постъпят. Аз съм в БЛОГЕРСКА СТАЧКА!!!!!
цитирай
40. immortal1991 - Нещо ме съмнява
07.12.2010 20:31
А не е ли по-срамно министър-прецедателя ни да е бил замесен в мафиотски структури?
цитирай
41. kasnaprolet9999 - immortal1991
07.12.2010 20:47
Когато пиша по тази тема, ако изобщо пиша, можеш да ми задаваш този въпрос.Защо не зададеш този въпрос на блогерите, които пишат в категория политика? Тук не е мястото му! Разглеждам проблема в хуманен аспект, а не в политически и не политизирам всичко, което се случва в нашето общество, защото смятам, че причината за много от проблемите ни е в лошото възпитание и ниска култура.
цитирай
42. анонимен - На №40
08.12.2010 15:24
Това се знае и то не от вчера! Само наивниците го гледат заслепени от глупостите които говори. И понеже у нас медиите са изключителни дупедавци, имаме честта непрекъснато да слушаме бисерите, които ни се поднасят от него и компания. Бойко надмина дори и Тато!
цитирай
43. kasnaprolet9999 - Благодаря на всички, които са ме посетили днес-3119.
08.12.2010 22:23
Прочетен от създаването: 473705
Прочетен този месец: 21714
Прочетен днес: 3119
Гласове от създаването: 13321
Гласове този месец: 246
Коментари: 5537
Потребители, избрали този блог в "Любими Блогове": 178

Радвам ви се много и най-вече, че ме разбирате и подкрепяте. Сигурно ви липсвам, но няма да отстъпя, знам че и вие ме харесвате такава, каквато съм, не мога да се преструвам, че тук всичко е наред, само защото бях в първите позиции на най-четени. Преди няколко дена бях на позиция №9, после отидох на 10, сега съм на 12, а утре може и да ме няма вече там, какво да се прави, човек когато губи едно, не знае какво друго печели. Аз знам, че ме обичате и това мr стига, никакви класации няма да го променят.
цитирай
44. анонимен - Да не пък е
11.12.2010 00:51
правено за крадене на органи?
цитирай
45. kasnaprolet9999 - №44
11.12.2010 10:42
Не бих се учудила, но от разговорите не личи такова нещо. Много от тях нямат нормално отношение към пациентите си, отнасят се към нас, като торби с пари и ако се окаже полупразна, изтупват каквото могат и айде навън. Препоръчвам на всички, които вкарват някой в болница да стоят около него. Когато видят, че някой не е обгрижван, болничния персонал, от санитарка до лекар, не му обръща достатъчно внимание. Така умориха моят приятел, с който берях често билки. Почина през 2006 г в неврологията на окръжна болница от инсулт. Братята му не го посещаваха, а аз научих късно за това, че е там. Само една седмица по-рано ми се обади по мобилния и ми каза, че е на един баир над Макоцево и бере великденче. Беше на 69 г. и лекуваше цяло село с билките, които събираше, но самия той редко ги пиеше. Като му свърши болничната пътека му махнаха системите и го оставиха без лекарства. Умря в деня на изписването, когато братята му се опитвали да го настанят в болницата в гр.Елин Пелин. Там отказали, щото виждате ли, правилата били такива, че трябвало да минат 48 часа от изписването от предишното здравно заведение. Умрял си човека като куче сам в колата, до като братята му се разправяли с докторите. Ето за това плащаме здравни вноски, за болнични пътеки по седмица и после кой как може да се спасява. За това обаче не са виновни само докторите, нали ?
цитирай
46. kasnaprolet9999 - коментар на afrodita1
11.12.2010 19:11
Ето това е клетвата , хипократовата клетва която всеки лекар е длъжен да спазва ..

В името на Аполон - лечителя, в името на Хигия, в името на Панацея и в името на всички богове и богини, които вземам за свидетели, поемам върху себе си тази клетва.

На учителя, който ме е учил да лекувам, ще гледам като на баща: ще му помагам да живее и ще му давам каквото му е нужно, и ще гледам децата му като свои братя. Ако те поискат да изучат нашето изкуство, аз ще ги обуча без пари и без никакви задължения в бъдеще.

Ще ги уча на принципите на медицината, ще им давам обширни обяснения, ще им развивам доктрината като на свои деца, както на тях, така и на учениците си, които са записани при мен и са положили клетва.

Аз ще препоръчвам на болните подходящ режим според познанията си и ще ги защитавам от всички вредни неща.

Никога и никому няма да препоръчвам употребата на отрови и ще отказвам да давам на когото и да било подобно нещо.

Когато влизам в някоя къща, това ще бъде само за да лекувам някой болен, като се предпазвам от всякаква волна неправда и най-вече от всякакви сластолюбия към жените и мъжете, били те свободни или роби.

Всичко, каквото видя или чуя при изпълнението на своята професия или извън нея и което не бива да се разправя, аз ще го пазя в тайна и ще го смятам за нещо свещено.

Ще запазя живота си чист и свещен, както и моето изкуство.

Ако изпълня тази клетва, без да я нарушавам, дано живея дълго време, за да преуспея в изкуството и да стана прочут во веки веков, като пазя тази клетва и не престъпя нищо от нея. Ако пък сторя обратното, нека ме сполети ранна смърт и вечна забрава.

Заклевам се, че по силите на знанията си ще върша всичко, в което се кълна.

ЗАКЛЕХ СЕ!
Но както се вижда вече ни клетва ни обещание се изпълнява вече, от който и да е , всичко е лъжа и измама,парите са важни... но според мен, то що се касае до човешкия живот , би трябвало да си струва изпълняването на тази клетва... ЧУДЯ СЕ ....В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ!!!!
цитирай
47. kasnaprolet9999 - коментар на andrei
11.12.2010 19:21
Проблема идва и от това,че лекарският съюз,вместо да порицава лекарските грешки и неетично поведение изпреварващо, мълчи и единственото което излиза, като отношение е;"ИНКЯР МУ Е МАЙКАТА!За това казвам,че лекарският съюз се е превърнал в клуб на бизнес интереси. Докато не се премахне закона, който дефинира здравните заведения ,като търговски дружества и не се възстанови поликлиничната система, порочната практика ще продължава.За целта ще е необходимо да се обновяват технологично здравните заведения и материалната им база, както и да се заплаща достойно и диференцирано трудът на медицинският персонал .Същевременно не е в противоречие със горе споменатото да има и частни здравни заведения, които хора с по-големи възможности биха отворили. Иначе е много лесно и съблазнително да се разпореждаш с обществени средства и собственост, като със свои. Наложително е да се въведат електронните здравни карти за пациентите, с което ще стане невъзможно да се източва ЗК, от здравните заведения, така и от правителството,за не регламентирани нужди и спекулации. Поздрав на всички,почтени хора,които все още мислят с главите си и не смятат, че са изолирани от проблемите на всеки отделен човек и на обществото! Бъдете здрави!
цитирай
48. kasnaprolet9999 - коментар на wasteland
11.01.2011 23:11
Чули бебето от фризера да плаче 17 часа след раждането

Санитарка влиза в родилното отделение на горноряховската болница и се сепва. На кантара завито в пелена нещо помръдва. Надниква и вижда новородено. В следващия момент жената чува, че бебето се опитва да плаче и издава различни звуци, тя изскача от помещението и тича към стаята на дежурната лекарка.

Това си спомнят служители на болницата за близо 20-те часа живот на бебето на 17-годишната ученичка Боряна от Лясковец, научи "24 часа".

Случаят се прочу в края на м.г. след първия арест на четирима лекари по сигнал, че са умъртвили умишлено новородено бебе след раждането му. Зад решетките за 24 часа бяха прибрани докторите - Димитър Сотиров, Стефан Лазаров, Михаил Милатович и Катя Гецова.

Повече от 40 дни след инцидента все още не е категорично ясно дали бебето е родено мъртво, или е починало заради лекарска небрежност. От трибуната на парламента вътрешният министър Цветан Цветанов прочете шокиращи разговори, записани със специални разузнавателни средства. От тях стана ясно, че повече от 20 часа на живо бебе не е оказана помощ. Дни преди Нова година пък петорна съдебно-медицинска експертиза установи, че бебето се е задушило в утробата на майката.

Тогава от прокуратурата във Велико Търново обявиха, че изводите на експертите били в противоречие със записаните СРС-та и контрастирали със свидетелските показания, които сочат лекарска небрежност.

До късния следобед вчера търновските обвинители все още не бяха решили дали да повдигат обвинение към лекарите за причиняване на смърт. Според разкази на медици, акушерки и санитарки от самата болница обаче бебето е било живо почти денонощие.

Сред странните обстоятелства за разследващите е факта, че лекарят извадил бебето е направил епизиотомия (бел. ред. - епизиотомията е хирургическа намеса, която се прави само при раждане, когато плодът е голям, при необходимост от употреба на форцепс, при недоносен плод, за да се намали продължителността на раждането или при седалищно раждане. Това е разрез на външните полови органи на жената зада се улесни изваждането на бебето. Според специалисти при аборт не се прилага, защото тогава приоритетът е да се щади майката, а не плода.) на майката.

По-късно медикът еобяснил, че тази процедура е направена, за да се предпази плодът от мозъчен травматизъм, разказа източник от разследването.

В неделя, 28 ноември 2010 г. около 15 часа единадесетокласничката Боряна, която била бременна в петия или шестия месец, получила болки и сама потърсила лекарска помощ.

В АГ отделението д-р Стефан Лазаров прегледал момичето. Установил, че има пълно разкритие и чеорганизмът е тръгнал да изхвърля плода. От този момент нататък обаче данните за случая коренно се разминават.

Според официалната версия на лекарите бебето още при раждането не изплакало и не дишало. След ареста на четиримата лекари обаче повече от 10 служители на горноряховската болница разказват как новороденото момченце близо 20 часа се е борило за живота въпреки лекарското бездействие, научи "24 часа".

Никой не знае как е преживяло бебето нощта, но още около 7,30 часа сутринта на 29 ноември санитарка видяла как то мърда под пелената и изтичала при един от лекарите да докладва.

Медикът говорил с колега по телефона, че ако плодът е жив, трябва да уведомят майката, тя да се премести в родилно отделение и да бъдат извикани неонатолози от Плевен. Но нищо от това не било направено.

В това време друга акушерка, докато правела тоалета на бебетата през две стаи, които са със стъкла, усетила с периферното си зрение движение. Вдигнала поглед и вече била сигурна, че една пелена, оставена на кантара, мърда. Малко след това тя разбрала, че там всъщност има новородено.

Същата сутрин друга лекарка от отделението отишла там по лична работа и видяла автоматични движения. По-късно тя разказала, че тези движения показвали, че бебето гълта въздух на определен период от време, прави единични движения повдига торса. Това били забавени опити за дишане - едно на 5 секунди.

"Правеше опити да поеме въздух и цялото му тяло се поклащаше", припомнят си по-късно и други медици. Според експерти това значи, че първите, и последни часове от живота на бебето са преминали в ужасна агония.

Това се потвърждава и от друг свидетел, който също работи в болницата. Той разказва, че на този плод е било късно да му се помогне, защото са минали двадесет часа след раждането.

Няма смисъл да се викат неонатолози, защото то така или иначе ще си умре, смятал един от медиците.

Друг горнооряховски лекар пък е заявил след избухването на скандала, че не може умрял човек да помръдва. Специалистът обяснил, че когато става дума за спонтанен аборт, бебето се раждало живо и помръдвало известно време, но без грижа умирало до 20 минути. А момченцето на Боряна е мърдало на 20-ия час.

Първият лекар, който опитал да спаси оставеното на кантара бебе, което още мърдало, според самите лекари била д-р Катя Гецова. След като Гецова дошла на работа на 29 ноември, казала на санитарката да прибере това бебе при отпадъците. Санитарката пък отвърнала, че бебето издава звуци.

Лекарката веднага е изпратила акушерката да включи кувьоза и да сложи бебето в него, за да бъде прегледано.

Температурата на кувьоза обаче не била загрята достатъчно, за да помогне на бебето.

Гецова преслушала новороденото със слушалка, проверила сърцето и белия му дроб. Лекарката с над 25-годишен стаж установила, че бебето има сърдечна дейност

Бебето дишало повърхностно въпреки многото часове, които е стояло без никаква помощ.

Въпреки че новороденото все още дишало и най-накрая било поставено в кувьоз, вече никой не можел да му окаже нужната лекарска помощ, казват по-късно други медици.

Почти всички са категорични, че не може мъртвороден плод след 17 часа да има сърдечна дейност и дихателни движения.

Бебето си движеше ръцете и краката, когато сърцето работи, и новороденото мърда, обяснява по-късно друг акушер-гинеколог, който видял бебето, преди да бъде прибрано във фризера. Той е категоричен, че не можел да го реанимира, защото момченцето вече било в мозъчна смърт. Причината - минали са 17 часа при хипоксия и хипотеремия, а за да има шанс, още до петата минута е трябвало да се възстанови дишането, защото без кислород мозъкът умира.

Друг свидетел споделя, че като си тръгвал в 13,30 часа на 29 ноември, за секунда надникнал и видял, че бебето било още живо. Не го преслушал, но видял движение на ръчичка и крачета.

Шефът на акушер-гинекологичното отделение, както и всички дежурни медици там, са посетили бебето, когато то било поставено в стар кувьоз.

След 16,30 часа същия ден акушерка наредила на една от санитарките да извади новороденото от кувиоза и да го сложи във фризера при биологичните отпадъци.

Преди да го замрази, жената питала дали не е още живо защото цял ден виждала, че доктори и акушерки влизат при кувьоза.

А и защо бебето беше в кувьоз, досега не съм виждала абортирал плод в кувьоз, разсъждавала санитарката, а после прибрала новороденото във фризера.

Все още не се знае дали някой от лекарите в горнооряховската болница ще бъде обвинен за смъртта на бебето от фризера.
СРС-тата в болницата били за далавери

Докторите с шокиращите разговори от болницата в Горна Оряховица редуват обяснения за мъртвото бебе с въпроси за странни командировки, научи "24 часа". Звеното за борба с организираната престъпност в Търново активно работи по мащабно разследване на финансови злоупотреби на шефа на лечебницата д-р Миролюб Кожухаров. Проверява се целият 14-годишен период на управлението му, каза шефът на местния БОП Орлин Тодоров. Именно по това дело е разрешено подслушването на управителя, в което бяха прехванати останалите доктори от АГ отделението да се чудят какво да правят с недоносеното новородено на 17-годишната Боряна.

Освен шефа на болницата, миналата седмица на разпит е викан и шуреят му д-р Михаил Милатович.

"Търсиха ме да си говорим, че съм ходил и до луната на разноски на болницата. А д-р Кожухаров вече е абонат в БОП. В медиите прочетох толкова неверни неща, че не знам дали има смисъл да говорим. Племенницата ми не учи в Македония, а в Плевен и аз не съм ходил в Македония. Не разбирам защо трябва да се обяснявам за неща, които не съм извършил", каза пред "24 часа" д-р Милатович.

Източници от разследването разкриха, че до Македония със служебната кола на болницата са ходили шефът д-р Кожухаров, дъщеря му и местен бизнесмен. Пътуването било, за да проверят как се кандидатства в Скопския университет.

През 2006 г. пък на разноски на болницата и със служебния автомобил управителят, шуреят му и друг лекар пътували до Варен, Германия, за празника на града. Командировката продължила седмица и всеки от тях взел по 35 евро на ден. Средствата били оправдани с разговори за закупуване на апаратура. Медиците, лични гости на кмета на Варен Гюнтер Райн, не са преговаряли за медицинска техника, сочат данните от разследването.

Друг интересен факт е, че д-р Миролюб Кожухаров не е излизал в отпуск, откакто е поел горнооряховската болница. Той вече имал натрупани над 400 дни, за което ще трябва да получи обезщетение при евентуално отстраняване от поста.

Въпреки че, Районната прокуратура в Горна Оряховица не откри престъпление по финансовия одит на болницата и разследването бе прекратено, окръжната прокуратура в Търново е възобновила досъдебното производство срещу шефа на болницата.

Вчера д-р Кожухаров не бе открит за коментар.

Все още той не е привлечен като обвиняем както по това разследване, така и за бебето от фризера.

Вече няколко седмици прокуратурата умува как да излезе от ситуацията. "Определено не сме удовлетворени максимално от отговорите на поставените от нас въпроси. Не сме взели още никакво решение. Работим бавно, поетапно и постъпателно. Не са ни ясни нещата и най-вероятно ще поискаме допълнителна експертиза", каза пред "24 часа" говорителката на окръжната прокуратура Румяна Ирманова. Оттам са формулирали около 10 допълнителни въпроса към 5-имата вещи лица, направили съдебно-медицинската експертиза на бебето от фризера. За отговорите на експертите няма да се поставят срокове.
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=736938
цитирай
49. kasnaprolet9999 - актуално-започна се развръзката
11.01.2011 23:51
Куп документални нарушения са констатирани при случая със 17-годишната Боряна Георгиева в Горна Оряховица, която изгуби бебето си в края на ноември миналата година при скандални обстоятелства, съобщи Дарик.

Момичето от Лясковец потърсило съдействие в Спешна помощ заради силни болки ниско в корема, започнали два дни по-рано. Оттам тя била насочена към АГ отделението на горнооряховската болница, където й направили ехография. На изследването обаче липсват точни дата и час на провеждане, както и имената на родилката.

След това момичето е настанено в родилна зала. Според писменото становище на дежурния лекар д-р Стефан Лазаров той е направил епизиотомия - разрез, който улеснява изваждането на бебето, когато плодът е голям, при необходимост от употреба на форцепс (с помощта на гинекологични щипки), при недоносен плод, при необходимост да се намали продължителността на раждането или при седалищно раждане.

Лекарят пукнал околоплодния мехур на момичето, а от него изтекли кално-зелени води. После с един напън е изродил плод без видими признаци на живот и направил абразио (малка гинекологична операция за отстраняване на тъкани, които се намират в маточната кухина и канала на маточната шийка).

В историята на заболяването на Боряна обаче липсват данни за епизиотомията, за вида на околоплодните води, както и за плода - колко тежи, дал ли е признаци на живот - дишане, сърцебиене, определяне на гестационната седмица (на колко седмици е плода - бел. ред.) по морфологични критерии.

В официалната документация няма данни дали е извършена реанимация, няма епикриза, няма данни за кръвната група на майката, нито за хепатитните й маркери, макар че тези изследвания са задължителни.

Освен това не е изпратен и материал от абортивен плод за хистологично изследване.

Констатирано е и разминаване в часовете на повикване на Спешна помощ - час на тръгване 15:40, час на пристигане 15:50, и часа на прием в болницата - 15:20.

Допуснатите нарушения показват, че не са спазени медицинските принципи на поведение в подобни случаи. Съставени са съответните актове, а докладът по случая е предоставен на прокуратурата, която е започнала досъдебно производство. Затова и всички данни не могат да бъдат подробно оповестени.
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=737277
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasnaprolet9999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15318948
Постинги: 846
Коментари: 16439
Гласове: 41664
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031