Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2021 15:59 - Хисаря за 24 часа
Автор: lubara Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3712 Коментари: 10 Гласове:
14

Последна промяна: 03.08.2021 20:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                    Преди осем дни отидохме в Хисаря. Там за пръв път бях в далечното лято на 68-ма година. когато сам се прикачих на два влака, за да отида на санаториум... Доста отдавна си беше...

image

                                        Насреща е билото на Стара планина.

image
                                   
                А това е басейнът на хотела. малък е, но това не ми попречи да направя 32 двойни обиколки в понеделник сутринта, бях сам и никой не ме следеше защо се плацикам толкова много!
                         image

                 Хотелът си беше съвсем приличен, със закуска обилна на блок маса.

image
                 
                     Едно любимо мое фонтанче наблизо, ще му видите вечерните светлини!

image
                 
                                  И табела си имат, няма да се излагат, я!

image
     
            Който не е виждал тук Камилата, той сякаш е бил в Рим, а не е видял папата! 

image

                                                       Ето я в по-близък план. 

image
                         
                                  Един от многото извори, в центъра на Хисаря. 

image
                         
                   Всички картички на Хисаря едно време започваха с този фонтан. Намира се в началото на красивия парк, който започва от центъра на града. 

image

                          Доста впечатляващо е цветното дъно на фонтана! 

image
                   
                                  Куполът на църквата " Свети Панталеймон".

     image
                                       
                                                Технологичното поколение...

image

                                              Нощните светлини на " моя" фонтан.

image
                     
                На другия ден разходката започва с писателската " Вила Петрович".

image
                         
                        Това е голям и скъпарски комплекс... Като имат пари ората, защо не!

image
                                   
                                         Френският Айфел е идвал и в Хисаря! 

image
                       
                                      И още един спа комплекс, никак не е лош. 

image
                         
                                   Старата слава на тази вила е отдавна отминала...

image

                           И накрая се върнахме през Беклемето заради боровинките от 7 лева килото. Направих си и компоти, и сладко. Гледката е зашеметяваща, но снимах с телефона и качеството е иди-дойди.

                          Хубаво е да се пътува! 








Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Любо,
03.08.2021 16:49
намираш ги ти хубавите места. Прекрасна разходка.
цитирай
2. анонимен - Ей, колега, добре си дошъл в най п...
03.08.2021 17:18
Ей, колега, добре си дошъл в най прекрасния град на света!
Аз живея на 200 м от твоя хотел Галери и сигурно сме се засичали и сега ще минавам оттам.
цитирай
3. lubara - Поздрави, rosiela!
03.08.2021 17:27
Преди две години отидохме в Хисаря за един ден. Обаче като паркирах колата в центъра видях, че съм си забравил всичките документи. И жена ми като се пищиса, хайде обратно! Само в комплекса Бяла река хапнахме по една рибена чорба... Но след две седмици го повторихме упражнението, но вече бях изряден!
цитирай
4. lubara - Поздрави, polygor!
03.08.2021 17:35
Аз бях преди четири години в Astraea, пак за една нощ. И Галерито много ни се хареса... Хисаря е едно убежище на спокойствието, зелен град и много история!
цитирай
5. rosiela - Намерено, простено. Бог те обича.
03.08.2021 19:35
lubara написа:
Преди две години отидохме в Хисаря за един ден. Обаче като паркирах колата в центъра видях, че съм си забравил всичките документи. И жена ми като се пищиса, хайде обратно! Само в комплекса Бяла река хапнахме по една рибена чорба... Но след две седмици го повторихме упражнението, но вече бях изряден!

цитирай
6. анонимен - Само една корекция. Църквата, к...
03.08.2021 19:52
Само една корекция.Църквата, която си снимал, се казва Свети Пантелеймон.
цитирай
7. lubara - Поздрави, polygor!
03.08.2021 19:58
Аз съм я снимал в предишни години, но сега нещо се оплетох в Уикипедията. Благодаря ти!
цитирай
8. lubara - Поздрави, rosiela!
03.08.2021 20:00
Не мога да се оплача, а и не съм максималист! Догодина на връх Мусала и на Седемте рилски езера, това са ми желанията!
цитирай
9. katan - Ей, Любо!
05.08.2021 14:16
Заведе ме и в Хисаря:).
Не съм ходила там от много, много години.
Освен "Камилите" и шадравана друго не съм видяла там.
Аха, и парка на санаториума на МНО, където беше синът ми / като дете/.
Отидох да го видя и си тръгнахме заедно:).
Беше на детски лагер, но без мен не му беше интересно:).
Хубав курорт, а ти си го представил в чудесна светлина. Чак ми се прииска да отида отново.
Харесва ми, че представяш снимки от различни години.
Харесва ми всичко, което публикуваш - правиш го много леко и приятно. Правиш го непринудено и ненатрапчиво и е интересно за четене и обогатяване.
Благодаря ти с поздрави за теб и Стела!


цитирай
10. lubara - Поздрави, katan! Катя, отиди, страхотен курорт е станал!
05.08.2021 18:08
Катя, за десет години от 2011-та сме ходили ето колко пъти. 05.2011, 06.2016, 06.2017, 07.2017, 08.2020, 07.2021. А първият път, както казах бях на санаториум. Тогава една "кака", с която се размотавахме ми казваше " хлапчо". " Ти сега може и да се цупиш от този прякор име, но след време ще ти бъде мноооого приятно времето, през което ти е подхождал". Стеф, студентка по право, не съм я забравил...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4575763
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031