Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2019 22:33 - Обичам те
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11635 Коментари: 10 Гласове:
9

Последна промяна: 03.01.2019 08:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image
Обичам те - Вълшебните думи, на които някой е ограничил и изопачил смисъла!
А Орфей, освен на Евридика, на колко ли още хора и творения на природата я е изпял с възхита?

 

   Бях се отказал да пиша този постинг започнат по Коледа, и днес пак щях, но всичко  му нагласяше нуждата.
   Понеже пак спонтанно ми споделиха тези думи…и хора, на които аз не съм казал, от Страх… да не разберат грешно! А други на които съм им го бил казал и дал обич, с надежда да го очаквам си мълчат…
   Ами аз искам най-безотговорно да го споделя на всички… защото да „Предам нататък“…
   Това есе започнах да пиша, защото един Мъж (в значението на секса му:-), на Коледа бил на красиво място в планината със семейството си, се сетил за мене, и изпрати снимки и написа на Вайбър… „Обичам те!“
-------  
   Просто…
   Аммми…, стори ми се адски сложно да напиша какво мисля…, но днес прочетох стиха на Ели със заглавие „Просто“ и ставаше пак за това на въпрос. А аз реших че наистина Е…!
   Ами дай първо да прекъсна заключението на бабата и на звездните анализатори…
   Ще избързам с алегориите че да ги секна…
   Този човек е библиотекар в училище… Семеен е с прекрасно умен син. Но призванието му е да раздава любов и позитивни думи..
   Пак ще избързам… В часовете споделени с него, като водим дебати за какво ли не, си говорим еднакво дълго, изслушвайки се без прекъсване, времето тече и не стига, даже и с прочетени мисли. А той споделя спонтанно:
   - Ами децата, понеже междучасията са им 5 минути, тичат по коридорите да дойдат в библиотеката и после са забравили какво да кажат задъхани, но преди да тичат обратно за в час ми викат „Обичаме Ви“…
   Ами май защото ги учел на такива думички, че като ги питал – Как прекарахте празниците? – те отговаряли неочаквано и за него – Красиииво…! А учителките не го харесвали защото децата искали да си седят в библиотеката :-)))
   Да… има такива хора! Колкото и да искат да ги забранят и изгонят от всякъде!
   Как се срещат такива хора? – някой ще попита.
   Ами те са навсякъде бе хорааа… Само трябва да се огледате!
-------  
   Преди време си мислех че първо трябва да се науча да ги отличавам от „Празните хора“ бях написал Сложен постинг. image
A сега търся правилни Прости алегории… Сетих се…
   Радиация …
   Един поет беше написал за „Радиоактивните хора“. Но беше за тези които излъчват негативизъм и омраза и ни вменяват страх и примиреност даже, за да превърнат всичко позитивно и радостно в нас – в свое подобие и смилаема за тях „храна“…
   Ами като им позволим го правят… А ако не успеят адски се дразнят от думички като Любов, Красиво, Обичам… и агресивно ги подиграват… А една „поетеса“ ме учи че било „Тривиално“, а бабата че е „Инфантилно“, и не трябвало да се използват в стиховете :-)))))
   Жертви…
   Не осъзнаваме как денонощно сме Жертви на негативизма който ни заобикаля. Толкова сме привикнали, че даже позитивните си настроения изразяваме с негативни думи. Само се вслушайте… :-))) А аз се сетих че ако трябва да правя „сделка“ с някой и ме прекъсне да каже „Няма“ и „Проблеми“ заедно… е Ясно че всичко за това е Наречено. Със сигурност! А радиационното съоръжение Телевизор, аз лично не ползвам мазохистично отдавна…
   Ритуали…
   Вглеждам се в проявите на хората, които постоянно говорят негативно и обидно. Даже и когато им се налага да демонстрират добро отношение, добрите думи са само фиктивни, а зад тях се крият фалшиви очи и жестове. А празнуването на празник се превръща в експанзивна, шумна и себична проява на примитивната им същност. Но, забележете… чрез парадно повтаряне на забранените от тях думи... така ги изгарят и ритуално на кладата си и опорочават всеки техен духовен или позитивен аспект!
-------  
И ОБРАТНОТО…
   Любов…
   Любовта също има Радиация. И Вие сте сигурни че полето и е Ефирно, но силата и надвишава хилядократно негативната такава.
   Във всеки я има, а в някои даже много Любов. Но по единично тя не може да се пребори с обединените и тенденциозни усилия на низшите прояви на духа.
   Защото освен това вече са жертви и на вменен манталитет от Страх, но и Примиреност. И даже от социално наложените им ритуали да празнуват на собствената си клада.
   Привличане…
   Всички знаят че Сме сътворени по Негово Подобие!
   А едно от тях Правото ни е да Творим и Съзидаваме.
   И че Словото Му било Началото
   А и че подобните неща се привличат
   Хе…, ами тогава даваме ли си сметка какво Творим с думите и отношенията си? Те привличат и сътворяват това, за което са наречени.
   На творците на негативни мисли и думи творенията им на тях не пречат. Но те запълват и празните рафтове на извоювания си свят и със сложените в епруветки наши умове и принизените ни духове. Даже слагат надписи дефиниции и си измислят закони които пленените души да спазват докато им обясняват простотата на техния свят.
   И аналогично обратното. Само човек който не се взира в света си няма да потвърди как наречените позитивни думи и мисли буквално Привличат тяхното подобие.
   Като да попаднем на точното четиво отговарящо на мислите ни. Да се обади човек за който мислим. Да се появи прост предмет или отговор на сложната ни загадка или проблем, когато съкровено сме изрекли нуждата си (молитвата).
   И още каквото се сетите…

   Аз ли…? Ами на мене днес само ми се случиха десетина подобни :-) Примерно сутринта пак ми казаха думичките просто заради мислите ми споделени… и може да не вярвате, но когато се замислих над думата „Привличане“ ми се обади човека, който предизвика постинга ми. Хе,… каза че трябвало да ме види, защото запазил парче от новогодишната питка на жена му, но и бутилчица домашно винце… да съм отишъл спешно, че да се поздравим… Ами четири часа не ни стигнаха, и за теми, които ще ми стигнат за мнооого постинги… и си забравих поезията даже…
-------
   Всъщност да се върна на тезата си, след толкова приказки.
   Защо трябва да спазваме неписаните правила, че думите с които изразяваме Любовта си да са тривиални и смешни?
   Защо ни е вменено тълкованието на тази дума като „правене на секс“. ?
   Защо сме приели че е толкова страшно да кажеш на някой „Обичам те“, като че искаш да го обвържеш и опорочиш чувствата му?
   Защо ни е забранено да кажем „Обичам те“ заради духовното в един човек или просто заради красивите му мисли?
   ЗАЩО вече това искат да позволят свободно и със закон, но само на странно-Сексуалните с многото имена узаконени като Джендъри???
-------
Очаквате призив или поука или съвет…
Оооо, не…!
Вие правете каквото си искате…
Аз ще си контактувам и споделям и мислите и чувствата и любовта си с който си преценя. Ами защото така си увеличаваме и разбиранията и чувствата и енигмата Любов.
Както щете си го разбирайте това…
Обичам ви!
На инат, и на пук :-)))

Олеее, а глейте само този в клипчето колко неща обичал :-)

П.П. Публикувам мислите си в естествената последователност, но може и да поправя или изтрия нещо…
   И ще изтрия всеки коментар с явно подигравателно и лошо отношение и извън Общия контекст, камо ли и с обиди (даже алегорични).
   Просто за да не ги е гнус хората да споделят, а и да ми остане време и енергия да се обогатя с мнението на други. 

---------------------------------------------------------------------------
   Еййй, вий това да не си мислите че Лекс го е писал…
   Аз съм свидетел че Светка Обичувна му го диктуваше. Верно бе!  Аз го преписах!
   А той от чешка винце се въздохотворява. Само си изяде студени кюфтенцата със отворената по обед биричка, и каза че имал да си досънува некви си важни неща… Откачалка е. Знаете си го.
   Святко Бичувин ми викат. Ами защото кат видя някой да ги прича таквизи му святкам веднаж само една обида и ако е още свястен го бичувам на околните с клевети…
   Борците ме научиха на времето, но аз съм по интелигентен… Футболист съм.. да не ме бъркате. Защот" на ли ви кефя :-)))

 






Тагове:   обичам те,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Интересно е, Лекс.
02.01.2019 22:44
Но, както повечето мъже, пропускаш един нюанс - не винаги видимото даване вид на добро, е чиста проба диамант. Поздрави.
цитирай
2. lexparsy - Благодаря Роси за бързото становище :-)
02.01.2019 23:08
rosiela написа:
Интересно е, Лекс.
Но, както повечето мъже, пропускаш един нюанс - не винаги видимото даване вид на добро, е чиста проба диамант. Поздрави.

Контекста на мислите ми е точно в това че се ограничаваме да споделяме думата Любов в сексуален и полов аспект.
Ами ние сме забравили даже и за смисъла на Платоническата...
Ясно подчертавам за духовното споделяне на Обичането ни.
Хе, ами даже и ментално или интелектуално…
Така че твоя етикет „мъж“ е извън контекста…
А за вида на Доброто… Диаманта и Прасетата… това си е библейска трактовка от която и аз просто съм изморен да и търся сложното житейско тълкование в цели страници извън Простата Истинска Любов… съдържаща се във всичко сътворено от и с Духа на Твореца в нас.
цитирай
3. missana - Да оставим таралежчетата да говорят сами, Лекс!
02.01.2019 23:47
Пък дори и като в знаменитата книга на Дюренмат: "Подозрението."

Поздрав за постинга ти!
цитирай
4. lexparsy - Не подозирам, а знам че размисляш и по-дълбокия контекст на мислите ми Младен
03.01.2019 00:50
missana написа:
Да оставим таралежчетата да говорят сами, Лекс! Пък дори и като в знаменитата книга на Дюренмат: "Подозрението."

Поздрав за постинга ти!

Това е жалкото! Че даже и живите творения в природата разбират по-истински някои енигми на Творението, от гордостта на Твореца – човека.
Хе, ами виж колко тривиално се приема вече да кажеш „Любовта е във Всичко“.
А то е ПРОСТО и разбираемо за таралежчетата и глухарчетата…
А за човека думата Просто е „простащина“, а Любовта е секс забавление, или самотна мастурбация даже нуждаещ се от воайорство за вдъхновение.
Като… нема пък да кажа:-)))

Благодаря ти за препратката, но съм пропуснал Дюренмат: "Подозрението".
Може и да ми запълни разбирането, ако е Просто... Шегувам се разбира се :-)
И моите поздрави имаш.
цитирай
5. vesever - Ами, така си е, обичта е в състояние ...
03.01.2019 13:26
Ами, така си е, обичта е в състояние да спаси много изгубени или заспали ценности у хората, а пък децата са жадни за обич, и при мен е така, къщата ми все е пълна с деца, защото те се 'хранят' с обич и ...понякога са много гладни.
Та, този библиотекар да приеме специални поздрави от мен.
Отдавна съм установила, че всяка душа се храни с нещо, въпросът е с какво. С обич ли или със злоба.
Не знам на базата на какво хората се разграничават, защо едни избират Обичта, други злобата....след като всеки в живота си е познал, че именно Обичта е животворяща и спасяваща...
Нека е обична нова година за всички ни, какво друго да си пожелае човек!
цитирай
6. lexparsy - Права сеи Веси и за децата и храната :-)
03.01.2019 14:10
vesever написа:
Ами, така си е, обичта е в състояние да спаси много изгубени или заспали ценности у хората, а пък децата са жадни за обич, и при мен е така, къщата ми все е пълна с деца, защото те се 'хранят' с обич и ...понякога са много гладни.
Та, този библиотекар да приеме специални поздрави от мен.
Отдавна съм установила, че всяка душа се храни с нещо, въпросът е с какво. С обич ли или със злоба.
Не знам на базата на какво хората се разграничават, защо едни избират Обичта, други злобата....след като всеки в живота си е познал, че именно Обичта е животворяща и спасяваща...
Нека е обична нова година за всички ни, какво друго да си пожелае човек!

За нас както и да е, кой се осъзнал кой не… Всеки да си плаща!
Но аз съм меко казано възмутен от духовната храна с която хранят децата в социалната ни среда общо казано.
Но и друг път съм споделял че както си нямаме Средна класа, така и при децата наблюдавам или двете противоположности. Или са с просташко и гаменско възпитание, или са безкрайно будни и умни.
А да не говорим за образователната им храна, поднесена все още в стари соц. блюда, които никой не ще да смени.
Е… не че и за телесната имат голям избор в натуралността и :-)

Поне за твоите храни съм спокоен защото ги споделяш. А и с децата съм виждал как се радвате :-) На тях си няма и нужда да им казваш „Обичам те“. Те си разбират бездумно :-)
Пожелавам ти, но и знам че и тази година така ще си бъдеш.
цитирай
7. benelina - Колко много размисли предизвикваш в мен!
03.01.2019 16:28
Но снимката ме хипнотизира и мисля по нея да изсънувам поне един сън, който си заслужава:))))
Бъди винаги влюбен в живота и знай, че личният избор за какво и кого касае само теб...Не си длъжен да даваш обяснения на Юлки и цигулки...
Хубава година ти желая, Лекс!
цитирай
8. lexparsy - Радвам че си от тези които размислих моите мисли Рени
03.01.2019 17:06
benelina написа:
Колко много размисли предизвикваш в мен!
Но снимката ме хипнотизира и мисля по нея да изсънувам поне един сън, който си заслужава:))))
Бъди винаги влюбен в живота и знай, че личният избор за какво и кого касае само теб...Не си длъжен да даваш обяснения на Юлки и цигулки...
Хубава година ти желая, Лекс!

Ами аз това и подчертавам накрая. Че не поучавам, съветвам или се обяснявам на никой…
А на Юлките няма и смисъл да се обяснява… Но е очевидно и ясно че също няма смисъл и на собствениците на съвестта и, и работодателите също :-)))
И Младен се опита да им каже колко много са си натоварили каруцата която после ще трябва да разтоварват :-)

Уаууу, а представям си само като се размислиш и посънуваш какво ще изригне в стихове. И внимавай с таралежите :-)
цитирай
9. stih - Хубава тема!
03.01.2019 19:26
Говориш за любовта – в широк смисъл, Лекси.
Да, това е чувството, което създава и крепи живота – любов към всичко добро и красиво.
Бъди все така мъдър и искрен; творчески зареден и успешен!
цитирай
10. lexparsy - Темата за Любовта е вечна Ели, ако я разбираме правилно разбира се :-)
03.01.2019 19:51
stih написа:
Хубава тема!
Говориш за любовта – в широк смисъл, Лекси.
Да, това е чувството, което създава и крепи живота – любов към всичко добро и красиво.
Бъди все така мъдър и искрен; творчески зареден и успешен!

А аз не за разбирането пиша, а за посоката, или дълбочината в която да я търсим.
А и за това кой и как иска да ни подведе, за да я изгубим.
И наистина нямаше да допиша пак толкова „сложни“ мисли ако не бях прочел стиха ти „Простичко“.
Благодаря ти че пак пишеш тук и може да споделяме мисли. Макар че моите са блудно спонтанни сравнени с твоите стихове :-)
Вдъхновена зимна вечер ти желая.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363682
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375