Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. Виртуална духовна библиотека
2. Сайт на в-к "Лечител"
3. Природна медицина-сайтът на д-р Пашкулев
4. Бъди щастлив
5. Радиестезия, хомеопатия, пирамиди
6. Всичко за билките-първа част
7. Всичко за билките-втора част
8. Всичко за билките-трета част
9. Всичко за билките-четвърта част
10. Полезни съвети
11. Сайт с Художествени снимки от Карибите и Канада.
12. Сборен постинг на снимки от други държави-проект на Петя
13. снимки от Родопите-2 част-проект ня Джулия Бел
14. България в снимки-проект на julia13
15. Снимки от Пирин-проект на Джулия Бел
16. Какво сме дали на света
17. Снимки на планини в България-първа част-проект на Джулия Бел
18. Снимки от Рила-проект на Джулия Бел
19. снимки от планини в България-2 част-проект на Джулия Бел
20. снимки от градове и села в БГ-проект на Джулия Бел
21. Снимки от църкви и манастири в България, проект на Джулия Бел
22. Снимки от Родопите-проект на Джулия Бел
23. Снимки от света-мои постинги
24. Снимки от планини в България-проект на Джулия Бел-трета част
25. Снимки от градове и села-втора част-проект на Джулия Бел
26. Притча за скорпионите
27. Билколечение
28. билкосъбиране
Постинг
30.11.2015 23:58 - 7 години в blog.bg
Автор: kasnaprolet9999 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9543 Коментари: 30 Гласове:
32

Последна промяна: 27.06.2017 18:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Този месец се навършиха седем години, откакто написах своя първи постинг тук. До сега на всяка кръгла годишнина правех празничен постинг и приемах поздравления. Тази година нещата стоят по друг начин, твърде много ограничих изявите си в блога и мисля, че нямам повод за празнуване. Още повече ограничих и гостуването в приятелски блогове, тъй като много от приятелите ми се отеглиха в други сайтове. Почти не влизах в нови блогове и съмсем редко в тези от неприятелския огън. Няма да кажа  нещо ново като потвърдя казаното от стари блогъри, че блогът като цяло се влоши откъм негативни прояви в отношенията между отделни групи блогъри. Чуждото мнение не се уважава, сипят се обидни коментари от постинги на първа, прекалено се политиканства и това е главната тема на повечето пишещи тук.

Това е само едната причина, поради която намалих изявите си тук. Другата е, че от известно време се застоявам повече в няколко билкарски групи във фейса, където намирам повече хора със сродни интереси, хора които искат да научат повече за билките. Почувствах, че мога да  бъда по-полезна там и установих, че има какво да науча от някои от тях. Направиха ме админ в една от групите, където най-много се застоявах и за кратко време броя на хората нарасна неимоверно. Членовете на групата снимаха много билки по време на своите излети, публикуваха ги и питаха за тяхното име и свойства. По-напредналите обясняваха и в процеса на диалога се учехме взаимно. През цялото време аз ги подкрепях в тези усилия да научат повече за билките, пусках линкове на мои билкарски постинги, публикувании тук и се включвах в тази своеобразна игра, на която дадох началото. Установих, че има страшно много млади хора, които се интересуват от здравословен начин на живот и това много ме зарадва. Ще Ви покажа няколко снимки от членове на групата във фейса "Билки-събиране и използване" билки, за които до сега не съм правила постинги.

image

рогачица-снимка на Антонон Тони Мамата

image

Цъфнало Годжи бери, снимано в България от Ваня Лятева.

image

Годжи бери с плодчета-снимано в България от Маргарита Велинова

image

Едроцветна Пупалка-снимка Маргарита Велинова

image

орфеево цвете-снимка на Васил Дамянов, известен старозагорски билкар.

imageс

същото в близък план.

image

Златен корен или златовръх-снимка на Васил Дамянов.

image

Мускатна салвия-снимка на Галина Христова.

image

Брей-снимка на Галина Христова

image

Самардала-снимка Тихомир Трайков

image

Пресечка-снимка Тихомир Трайков

image

Лечебна наумка-снимка Вени Ангелова.

image

Кръглоглав челядник-снимка Вени Ангелова.

image

Чемерика-снимка Геновева Владимирова

image

Петниста мъртва коприва-Десислав Димитров

image

Червено омайниче и чемерика-снимка Жасмина Станчева.

image

Женевско срещниче-Йорданка Желева

image

Едроцветно срамниче-снимка Анжелика Василева.

image

Пчелник, вид сусерка (Marrrubium peregrinium L.) -снимка Ева Бо

image

Усойниче-снимка Галина Христова.

image

Пурпорен салеп-снимка Лидия Спасова

image

Кисел трън-снимка Емилия Вучкова.

image

Лютиче-Дарина Генчева

image

Амброзия-снимка на Новит Арсовски-република Македония.

image

Цариче-Радост Попова

  image

Кандилколистно обичниче- снимка на Елионора Недялкова, която прихвана от мен и си направи тази година блог тук. Известна е във фейса като Графиня дьо Шарки, занимаваща се професионално с билколечение, бране и отглеждане на билки в своето лично стопанство, производство на билкови смеси и кремове, в които влага свои пчелни продукти. Има своя билкова аптека с хубавото име "босилек", как да не я обичам. Майка е на четири деца и направо се чудя как успява да носи толкова дини под една мишница. Обичничето е от нейната градина, в която отглежда и други билки, една от които е лофант, от който и аз пия от две седмици.

image

Черен оман, също отглеждан от Елионора Недялкова. Основна съставка в някои от нейните кремове.

image

Исоп-снимка Елионора Недялкова и един интересен нейн постинг:
elionoranedyalkova.blog.bg/recepti/2015/10/26/bilkova-smes-pri-rakovi-zaboliavaniia-za-premahvane-na-rakov.1402297



Мога да продължа цяла нощ да Ви показвам, какво научих през тази година и няма да ми стигне времето, затова спирам до тук. Пожелавам си някой ден да ми дойде музата да направя постинги за всички тях.





Гласувай:
34



1. wonder - Честита 7-годишнина, бяла Прол...
01.12.2015 01:04
Честита 7-годишнина, бяла Пролет!
Да имаш прекрасния си блог с Дарове от Природата още дълго-дълго.
Където и да ходиш, с радост да се връщаш тук, защото тази ни къщичка не е като никоя друга и е първият дом на постингите ти за билките, които някой ден, надявам се, ще се превърнат в книга.
Миналата седмица брах розмарин на една приятелка от градината, а той тъкмо е цъфнал и веднага ми напомни за теб, знаеш защо... :)))
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Честита 7-годишнина, бяла Прол...
01.12.2015 01:24
wonder написа:
Честита 7-годишнина, бяла Пролет!
Да имаш прекрасния си блог с Дарове от Природата още дълго-дълго.
Където и да ходиш, с радост да се връщаш тук, защото тази ни къщичка не е като никоя друга и е първият дом на постингите ти за билките, които някой ден, надявам се, ще се превърнат в книга.
Миналата седмица брах розмарин на една приятелка от градината, а той тъкмо е цъфнал и веднага ми напомни за теб, знаеш защо... :)))


Благодаря ти, те моите постинги са като електронен наръчник и вършат чудесна работа за справка по време на билкобер с модерните мобилни телефони. Книгата по-трудно се носи в планината, пък и хората напоследък не обичат да четат много. В блога влизам всеки ден за да видя живи ли сте:)))) Както разбираш не се застоявам много, особено като погледна битките на първа лошо ми става. А иначе си обичам моя блог, като пусна компи първо тук влизам като в малка къщичка, както ти казваш. Поздрави!!
цитирай
3. donchevav - Честит юбилей, Неви! Да си жива и ...
01.12.2015 06:41
Честит юбилей, Неви! Да си жива и здрава да водиш групата по билкарство напред - знаеш толкова много неща за лечебните растения, които едва ли друг в България знае! И аз се присъединявам към пожеланието на Дела - всичко това рано или късно да излезе в хартиен вариант. Ти си права за справочника онлайн, разбира се - но едното не променя другото. При мене се случи така: имахме сайт с учениците от клуб "ЛеТера" - публикувахме техни есета, стихове, разкази, интересни разработки по изучаваните по литература произведения, материали от участия в конкурси, преводи на английски и руски език, рисунки и пр. Влизам наскоро - празно: колегата, който "продължил" да работи с клуба, решил да почне начисто:))))) Тъй че - електронният вариант не е вечен - дяволска направа е той!
Поздравления за новия постинг - толкова много непознати за мене билки /познавам само 2-3 от тях, за някои чувам за първи път/ ! Искам да ти кажа, че на мене лично ми е много мъчно за тебе - мястото ти е празно, много липсваш! Прегръдка!
цитирай
4. andrei - ПОЗДРАВ!!!
01.12.2015 06:44
Трудът ти заслужава уважение!!!
цитирай
5. djani - Здравословно пренасочване...
01.12.2015 09:38
Защото и аз започнах с кратък роман, разкази и есета, но постепенно злобата на деня обхвана и мен. Най-вече в невъзможната мисия на офталмолог - да отваря очите на слепите. Но постепенно осъзнавам, че родения сляп си остава такъв. Поздрави Пролетна билкарке!
цитирай
6. hel - Поздрави, Неви!Добре е, че си ...
01.12.2015 11:32
Поздрави, Неви!
Добре е, че си намерила по-точно място за твоите изяви. Още по-добре е, че не забравяш блога! Да, много се промени блога! И все пак той ни е като роден край! На мен най ми е мило като направя постинг тук! Мъчно ми е за старите приятели, въпреки че се появяват нови! И аз не съм от редовните, но особено се радвам като "срещна" някой от предишните приятели!
Поздрави, твоята работа е мисия! Дерзай!
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Честит юбилей, Неви! Да си жива и ...
01.12.2015 12:49
donchevav написа:
Честит юбилей, Неви! Да си жива и здрава да водиш групата по билкарство напред - знаеш толкова много неща за лечебните растения, които едва ли друг в България знае! И аз се присъединявам към пожеланието на Дела - всичко това рано или късно да излезе в хартиен вариант. Ти си права за справочника онлайн, разбира се - но едното не променя другото. При мене се случи така: имахме сайт с учениците от клуб "ЛеТера" - публикувахме техни есета, стихове, разкази, интересни разработки по изучаваните по литература произведения, материали от участия в конкурси, преводи на английски и руски език, рисунки и пр. Влизам наскоро - празно: колегата, който "продължил" да работи с клуба, решил да почне начисто:))))) Тъй че - електронният вариант не е вечен - дяволска направа е той!
Поздравления за новия постинг - толкова много непознати за мене билки /познавам само 2-3 от тях, за някои чувам за първи път/ ! Искам да ти кажа, че на мене лично ми е много мъчно за тебе - мястото ти е празно, много липсваш! Прегръдка!


Права си, един ден може да закрият блога и всичко да отиде на кино. Аз обаче съм записала билковите си постинги на компи и поне тях ще мога да ги възстановя на друго място. Много от приятелите ми тук имат странички и във фейса, така подържам някаква връзка с тях. Предложих ти да си направиш страничка там и се чудя, защо не го направи, така ще имаш по-голяма връзка и с твоите ученици.
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Трудът ти заслужава уважение!!...
01.12.2015 12:54
andrei написа:
Трудът ти заслужава уважение!!!


Благодаря, сигурно е така и приятелите в билковите групи много ми се радват. Някои даже ми подаряват техни продукти за имен и рожден ден. Получих елексир от зелени орехчета, разсад и спиртен извлек от билката лофант, розова вода, лавандула, билкова ракия, билкови кремчета с прополис за различни болежки. Разменяме си там билки, които сме набрали в повече и си живеем много задружно, няма кавги.
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Какво да се прави като времената да ...
01.12.2015 12:59
kushel написа:
Какво да се прави като времената да лоши. Чудно ми е как успявате да стоите настрани, когато първата атомна бомба може да гръмне още преди Нова година. Разбирам желанието на много хора да се свият в пашкулите си, но срещу войната и прииждащата ислямска агресия билките на помагат. Поздрави за блоговото дълголетие!
Тук е пълно с продажни мърши и към тях човек не може да проявява толерантност.


Аз не съм от хората, които се затварят в пашкула си и никога не ме е било страх да изразявам позицията си. Това го правя обаче в страницата съ във фейса, а не тук, където хора като Ангелина Пискова грубо ми се нахвърлят.
Там мога да си подбирам приятелите по интереси и възгледи, тук това не става. Не мисля, че ако влизам в битки с инакомислещите ще ги променя. Виж на протести нещата са различни и често се включвам, за да изразя позицията си. Тогава виждам, че реално мога да променя нещо, обединена със съмишленици. Тук освен да се изнервя, друго нищо не може да се случи. Поздрави!!
цитирай
10. kasnaprolet9999 - П. п. Ако знаеш комбинация от билки, ...
01.12.2015 13:02
kushel написа:
П.п. Ако знаеш комбинация от билки, която да лекува лека форма на тежък кретенизъм, изпрати я на прецедента Чехлю и на Тиквоча, че вече стават твърде вредни за страната.


Билките лекуват само функционални нарушения, а не органичните.
цитирай
11. kasnaprolet9999 - И какво като две години писах само ...
01.12.2015 13:03
kushel написа:
И какво като две години писах само разкази стихове, че дори поседях година в "Откровения" ? Стана така, че Бългърия се обезлюди мутрите окончателно ни яхнаха. Много са ми смешни призивите за любов и доброта. Посочете ми една от следните персони, която да обичам - Боко, Чехльо, Иво Инджев, Александър Йорданов, кюмюра от САЩ, Порошенко или местните брогови изроди. Кой?


Че кой те кара да ги обичаш:))))
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Защото и аз започнах с кратък роман, ...
01.12.2015 13:11
djani написа:
Защото и аз започнах с кратък роман, разкази и есета, но постепенно злобата на деня обхвана и мен. Най-вече в невъзможната мисия на офталмолог - да отваря очите на слепите. Но постепенно осъзнавам, че родения сляп си остава такъв. Поздрави Пролетна билкарке!


Ето за това говоря и правилно си го казал, мисията е невъзможна и битките с размяна на груби епитети е безмислена. Достатъчно е да се изрази позиция, пък който не го влече да не чете, кой разбрал разбрал, който не е след време ще разбере. Дума-дума вади и когато хората са на твърде различно равнище на развитие на интелект не се получава културно обсъждане на тема, а натрупване на отрицателни емоции. Вече няколко блогъри се разболяха от тежки болести, но само аз се опитвам тук да им влезна в положението и да помогна.
цитирай
13. kasnaprolet9999 - Поздрави, Неви! Добре е, че си ...
01.12.2015 13:16
hel написа:
Поздрави, Неви!
Добре е, че си намерила по-точно място за твоите изяви. Още по-добре е, че не забравяш блога! Да, много се промени блога! И все пак той ни е като роден край! На мен най ми е мило като направя постинг тук! Мъчно ми е за старите приятели, въпреки че се появяват нови! И аз не съм от редовните, но особено се радвам като "срещна" някой от предишните приятели!
Поздрави, твоята работа е мисия! Дерзай!


Благодаря ти за разбирането, аз също се радвам на старите приятели от блога, особено като ги срещна във фейса. Тази година и списание не излезе, защото много хора оплюха качак, който го финансираше, както и редакторите му. Не остана нищо добро ненаказано. Черногледството е взело връх, а на добрите прояви на много стари блогъри се гледа с насмешка. Поздрави!!
цитирай
14. elionoranedyalkova - Честита годишнина!
01.12.2015 16:15
Честита годишнина скъпа приятелко! През всичките тези години преди да се запознаем виртуално, аз с удоволствие четях постовете ти - и винаги имаше какво ново да науча. Сега вече като ботаник и инженер спокойно мога да кажа, че и твоята просветителска дейност има участие в дипломирането ми. Бъди все така слънчева и силна - мога само да ти пожелая НАПРЕД И НАГОРЕ!
цитирай
15. kasnaprolet9999 - Честита годишнина скъпа прияте...
01.12.2015 17:00
elionoranedyalkova написа:
Честита годишнина скъпа приятелко! През всичките тези години преди да се запознаем виртуално, аз с удоволствие четях постовете ти - и винаги имаше какво ново да науча. Сега вече като ботаник и инженер спокойно мога да кажа, че и твоята просветителска дейност има участие в дипломирането ми. Бъди все така слънчева и силна - мога само да ти пожелая НАПРЕД И НАГОРЕ!


Говори ми..говори ми...много обичам такива приказки, щото аз за такива хора като теб направих билковите постинги. Поздрави!!!
цитирай
16. murka12 - Честити да са ти първите седем!
01.12.2015 20:00
Скъпа Невена, пожелавам ти още много години да ни радваш с блога. За мен той е глътка чист въздух,топлина ,красота и интересни знания. Бъди жива, здрава и много успехи!
цитирай
17. samojiva - Честит празник! Неви, желая ти ...
01.12.2015 20:02
Честит празник!
Неви, желая ти откривателският ти дух да ти носи много радост и удоволетворение!
Само една забележка, ако позволиш третата снимка от зад на пред според мен е повет, а не обичниче.
цитирай
18. kasnaprolet9999 - Честит празник!Неви, желая ти ...
01.12.2015 20:34
samojiva написа:
Честит празник!
Неви, желая ти откривателският ти дух да ти носи много радост и удоволетворение!
Само една забележка, ако позволиш третата снимка от зад на пред според мен е повет, а не обичниче.


Благодаря ти. Авторката беше написала, че е обичниче и аз и не мога да го променя, защото не съм я срещала тази билка, виждала съм я по някои снимки. Попитах я и тя си призна, че е снимала повет, ще го поправя.Благодаря ти, много си наблюдателна. Погледнах в гугъла, цвета на обичничето е подобен, но все пак се отличава от този на повета.Поздрави!!
цитирай
19. kasnaprolet9999 - Скъпа Невена, пожелавам ти още м...
01.12.2015 20:35
murka12 написа:
Скъпа Невена, пожелавам ти още много години да ни радваш с блога. За мен той е глътка чист въздух,топлина ,красота и интересни знания. Бъди жива, здрава и много успехи!


Благодаря за хубавите думи.
цитирай
20. dedenze - Пиши Невена !
01.12.2015 21:07
Нищо, че блога опошля, трудни са времената, разделни, става дума за съдбата на България, затова страстите са изострени, но с право ! Всеки който реално помага с нещо на хората е благословен, всичко останало не е важно !
Виж си броя на прочетите, оценките, аз бих се гордял с подобно нещо !
цитирай
21. sparotok - !!!
01.12.2015 21:26
Честито Невена!!! Седем години в този блог си е постижение!!!
цитирай
22. megg - Поздрави, Невенка!
01.12.2015 21:58
За желанието да помагаш, за начина, по който го правиш! И ни разказваш, и показваш билки. От всяка снимка се убеждавам, че всеки цвят, всяка тревичка са едновременно и красиви, и изцелителни. Не спирай да помагаш, бъди здрава и усмихната! :)
И аз не съм влизала в блога от месеци, но ето - за споделения празник съм тук. :)
цитирай
23. kasnaprolet9999 - Нищо, че блога опошля, трудни са ...
01.12.2015 22:52
dedenze написа:
Нищо, че блога опошля, трудни са времената, разделни, става дума за съдбата на България, затова страстите са изострени, но с право ! Всеки който реално помага с нещо на хората е благословен, всичко останало не е важно !
Виж си броя на прочетите, оценките, аз бих се гордял с подобно нещо !


Благодаря ти, сигурно е така, времената са разделни и си изпускаме нервите. Точно в такива моменти се вижда кой кой е. Обичам да помагам на хората, вярно е, даже и в момента съм ангажирана съвсем реално с това в моя дом с близка приятелка на малкия ми син. Само че ми се струва, че съм по-загрижена, отколкото потърпевшите. Трудно ми е да се грижа за хора, които пред очите ми се самоубиват с неправилен начин на живот. Това е дълга тема, да не се впускам в подробности. Истината е, че ние самите трябва да бъдем най-добрите лекари за себе си и да можем да си слагаме спирачки. Радвам се, че има хора, за които моите постинги помагат, защото те самите са дораснали до това развитие на съзнанието. А прочитите- вече не съм сигурна доколко е истинска тяхната бройка, технически много хора тук могат да я променят по тяхно усмотрение. Поздрави!!
цитирай
24. kasnaprolet9999 - Честито Невена!!! Седем години в ...
01.12.2015 22:55
sparotok написа:
Честито Невена!!! Седем години в този блог си е постижение!!!

Прав си, нещо като първите седем години в развитието на детето. Радвам се, че надникваш тук.Поздрави!!
цитирай
25. kasnaprolet9999 - За желанието да помагаш, за начина, ...
01.12.2015 23:00
megg написа:
За желанието да помагаш, за начина, по който го правиш! И ни разказваш, и показваш билки. От всяка снимка се убеждавам, че всеки цвят, всяка тревичка са едновременно и красиви, и изцелителни. Не спирай да помагаш, бъди здрава и усмихната! :)
И аз не съм влизала в блога от месеци, но ето - за споделения празник съм тук. :)

Да, идваш точно навреме. Благодарение на всички приятели, коментирали днес, започнах да го чувствам като празник. Дълго отлагах този юбилеен постинг, накрая реших да ви напиша какво всъщност се случва с мен и защо не пиша често. Дължах ви го за дългите години приятелство и споделяне на хубави и лоши моменти. Радвам се,
че продължаваш да надникваш тук. Поздрави!!
цитирай
26. kasnaprolet9999 - До всички, които днес ме посетиха
02.12.2015 00:23
Благодаря Ви приятели, че не сте ме забравили. Вашето внимание и хубави пожелания много ме трогна. Пожелавам ви всичко най-хубаво тук и в реалния живот.
цитирай
27. leonleonovpom2 - Поздраления, Невена!
02.12.2015 13:11
Да отбелязваш още годишнини със седмИца на края!
Билките интересуват и нас, в блог бг, а ти си върхът в това направление!
Не ни забравяй!

Приятен ден!
цитирай
28. kasnaprolet9999 - Да отбелязваш още годишнини със ...
02.12.2015 19:03
leonleonovpom2 написа:
Да отбелязваш още годишнини със седмИца на края!
Билките интересуват и нас, в блог бг, а ти си върхът в това направление!
Не ни забравяй!

Приятен ден!


Благодаря ти, а аз приятелите не забравям, независимо че рядко ги навестявам, това не значи, че не ги обичам. Имат ли нужда от мен съм първа писта. Поздрави!!!
цитирай
29. gosho568 - Честито!
05.12.2015 20:17
Пожелавам ти още много блогърски години... Поздрави! :)
цитирай
30. kasnaprolet9999 - Пожелавам ти още много блогърски ...
05.12.2015 21:33
gosho568 написа:
Пожелавам ти още много блогърски години... Поздрави! :)


Благодаря, но едва ли ще са много, ако така продължава политиката в блога.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasnaprolet9999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15316354
Постинги: 846
Коментари: 16439
Гласове: 41664
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031