Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. Виртуална духовна библиотека
2. Сайт на в-к "Лечител"
3. Природна медицина-сайтът на д-р Пашкулев
4. Бъди щастлив
5. Радиестезия, хомеопатия, пирамиди
6. Всичко за билките-първа част
7. Всичко за билките-втора част
8. Всичко за билките-трета част
9. Всичко за билките-четвърта част
10. Полезни съвети
11. Сайт с Художествени снимки от Карибите и Канада.
12. Сборен постинг на снимки от други държави-проект на Петя
13. снимки от Родопите-2 част-проект ня Джулия Бел
14. България в снимки-проект на julia13
15. Снимки от Пирин-проект на Джулия Бел
16. Какво сме дали на света
17. Снимки на планини в България-първа част-проект на Джулия Бел
18. Снимки от Рила-проект на Джулия Бел
19. снимки от планини в България-2 част-проект на Джулия Бел
20. снимки от градове и села в БГ-проект на Джулия Бел
21. Снимки от църкви и манастири в България, проект на Джулия Бел
22. Снимки от Родопите-проект на Джулия Бел
23. Снимки от света-мои постинги
24. Снимки от планини в България-проект на Джулия Бел-трета част
25. Снимки от градове и села-втора част-проект на Джулия Бел
26. Притча за скорпионите
27. Билколечение
28. билкосъбиране
Постинг
04.10.2014 21:07 - Утре няма да ходя за гъби:)))
Автор: kasnaprolet9999 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5102 Коментари: 26 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Поздрави на всички, които ще гласуват по свой избор. Днес прочетох следната сентенция, която определих като много вярна: "Когато отвратените не гласуват, отвратителните управляват". Това са тези, които управляват с купен вот. Интересното е, че точно те са с най-голямо влияние в парламента, защото техният глас се оказва решаващ. Чух че има агитация за отказ от гласуването. Ами това сте го правили последните години и е видно, че не работи в полза на народа. Направете утре нещо по-различно и идете до урните. Докога купеният вод ще определя бъдещето на нашата красива България.

image



Гласувай:
33



1. donchevav - Определено си права, Невенче! Дано ...
04.10.2014 21:13
Определено си права, Невенче! Дано този път повече хора да са стигнали до тази истина! Поздрави!
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Определено си права, Невенче! Дано ...
04.10.2014 21:17
donchevav написа:
Определено си права, Невенче! Дано този път повече хора да са стигнали до тази истина! Поздрави!


След като стомничката е счупена от много опити в насока да не гласуваме, то крайно време е да си направим своите избори. Кукловодите ли пак ще решават вместо нас?
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Определено си права, Невенче! Дано ...
04.10.2014 21:17
donchevav написа:
Определено си права, Невенче! Дано този път повече хора да са стигнали до тази истина! Поздрави!


След като стомничката е счупена от много опити в насока да не гласуваме, то крайно време е да си направим своите избори. Кукловодите ли пак ще решават вместо нас?
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Невена!
04.10.2014 21:22
Безспорно си права!
Но има и фалшифициран вот! Той беше през 1990 г.
Спомням си как аз жена ми, дъщеря ми по инициатива на жена ми се уговорихме веднаж да гласуваме за Х. Нямаше издънка при нас После в справката за секцията се оказа , че Х е получил в нея два гласа. А и други ми казаха ,че ще гласуват или ,че са гласували за него Не знам как го правят, но го има
Иначе ,ако имаш възможност след гласуването иди за гъби. Традицията сочи ,че победителите винаги след гласуването отиват за гъби
Това не е сериозно, шега е
Приятна вечер!
цитирай
5. getmans1 - Поздрави за това което си написала!
04.10.2014 21:31
Важното е да гласуваме не за когото и да Е, а да вярваме че е за нас. Нека да имаме правото да сме личности а не, просто общество!
Хубава вечер:)))
цитирай
6. mt46 - Не знам кое е по-добре...
04.10.2014 21:35
Ако гласуваш - зле... Ако не гласуваш - пак зле...
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Безспорно си права! Но има и фа...
04.10.2014 21:58
leonleonovpom2 написа:
Безспорно си права!
Но има и фалшифициран вот! Той беше през 1990 г.
Спомням си как аз жена ми, дъщеря ми по инициатива на жена ми се уговорихме веднаж да гласуваме за Х. Нямаше издънка при нас После в справката за секцията се оказа , че Х е получил в нея два гласа. А и други ми казаха ,че ще гласуват или ,че са гласували за него Не знам как го правят, но го има
Иначе ,ако имаш възможност след гласуването иди за гъби. Традицията сочи ,че победителите винаги след гласуването отиват за гъби
Това не е сериозно, шега е
Приятна вечер!


Идеята е, че когато има по-голяма масовост в гласуването, такива единични случаи имат по-малка тежест в крайният резултат. Гъбите вече ги набрахме и ги сложихме във фризера, та не ми е зор за тях:)))
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Ако гласуваш - зле. . . Ако не глас...
04.10.2014 22:00
mt46 написа:
Ако гласуваш - зле... Ако не гласуваш - пак зле...


Защото малко хора отиват до урните и резултатите на такива като теб от гласуване или негласуване не дават отражение, а купените и фалшифицираните определят вота.
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Ако гласуваш - зле. . . Ако не глас...
04.10.2014 22:03
mt46 написа:
Ако гласуваш - зле... Ако не гласуваш - пак зле...


Сетих се и нещо друго. Ами това е като при тотото. Ако има повече участници, то печелившите са с големи награди, ако са малко, то и шестиците в парично изражение не те устройват.
цитирай
10. freeoldmen - mt46 Не знам кое е по-добре...
04.10.2014 22:06
mt46 написа:
Ако гласуваш - зле... Ако не гласуваш - пак зле...



Аз знам!:-) Единствено когато не гласуваш, не могат да ти манипулират вота...

Всъщност, някой знае ли начина, по който човек може да провери дали не е
гласувано от негово име?
цитирай
11. planinitenabulgaria - Ако не гласуват хората
04.10.2014 22:28
платените ромови гласове отново ще докарат задкулисието на власт. Понеже този постинг е много популярен в него публикувам оперативни данни:
1. В България има 1500000 ромове, от които пълнолетни са 300000. Цената им е около 20000000 лв.
2. В България има около 150000 мюсюлмани, от които 500000 помаци. Пълнолетните мюсюлмани са 500000. Всичките помаци ще гласяват за ДПС /говорим ДПС, понимаем задкулисие, говори задкулисие, понимаем ДПС/. Пома;ите нямат избор, те са хванати ужасно. Турците, живущи в България мразят ДПС и ще гласуват за тях само ако няма как. Това си отношение към ДПС те ще предадат и на роднините си от Турция, които идват за Курбанбайрама. Евентуалните гласове за задкулисиено няма да им струват нищо.
3. ДПС може да докара освен турците с двойно гражданство от Турция, които не са съвсем сигурни за кого ще си подадат глъсеца още доста влакове с ромове от Калафат по секции в Северозападна/ла/ и автобуси от Македония в Петрич и Благоевград.
Сметката показва, че ДПС би могло да има 1000000 гласа, но няма да ги имат, защото турците в България ги считат за техни хирсузи. Кой плаща за автобусите от Турция не се говори, но това е ДПС. Има и такъв момент, че турците идват при роднините си в България наистина зарада Курбанбайрама и да натряскат на ДПС-то по една рязана карабина вместо да гласуват за тях е съвсем реално.
На тези избори Барека не може да плаща, Дялан/ият с брадва/ Пеевски му притъкувА банката, ГЕРБ няма подкрепата и парите на задкулисието и всичките ромови гласове ще са за ДПС.
Този, който не отиде да гласува, трябва да е наясно, че по същество подкрепя задкулисието. Това е и целта на пропагандата, за да натежат отново ромовите гласове, с които бяха до сега депутираните, главния прокурор, шефа на Касационния съд...И да започне разгърнатото строителтво на прехода...
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Ако гласуваш - зле. . . Ако не глас...
04.10.2014 22:31
freeoldmen написа:
mt46 написа:
Ако гласуваш - зле... Ако не гласуваш - пак зле...



Аз знам!:-) Единствено когато не гласуваш, не могат да ти манипулират вота...

Всъщност, някой знае ли начина, по който човек може да провери дали не е
гласувано от негово име?


Не може навсякъде да има манипулация и ако гласуването е извършено от голям брой гласоподаватели, то манипулираните гласове в процентно отношение няма да дадат отражение в крайният резултат. Как да разбереш дали някой не е гласувал от твое име, примерно с фалшива лична карта-Задаваш въпрос към избирателната комисия, където има списъци на участниците в гласуването.
цитирай
13. kasnaprolet9999 - платените ромови гласове отново ще ...
04.10.2014 22:53
planinitenabulgaria написа:
платените ромови гласове отново ще докарат задкулисието на власт. Понеже този постинг е много популярен в него публикувам оперативни данни:
1. В България има 1500000 ромове, от които пълнолетни са 300000. Цената им е около 20000000 лв.
2. В България има около 150000 мюсюлмани, от които 500000 помаци. Пълнолетните мюсюлмани са 500000. Всичките помаци ще гласяват за ДПС /говорим ДПС, понимаем задкулисие, говори задкулисие, понимаем ДПС/. Пома;ите нямат избор, те са хванати ужасно. Турците, живущи в България мразят ДПС и ще гласуват за тях само ако няма как. Това си отношение към ДПС те ще предадат и на роднините си от Турция, които идват за Курбанбайрама. Евентуалните гласове за задкулисиено няма да им струват нищо.
3. ДПС може да докара освен турците с двойно гражданство от Турция, които не са съвсем сигурни за кого ще си подадат глъсеца още доста влакове с ромове от Калафат по секции в Северозападна/ла/ и автобуси от Македония в Петрич и Благоевград.
Сметката показва, че ДПС би могло да има 1000000 гласа, но няма да ги имат, защото турците в България ги считат за техни хирсузи. Кой плаща за автобусите от Турция не се говори, но това е ДПС. Има и такъв момент, че турците идват при роднините си в България наистина зарада Курбанбайрама и да натряскат на ДПС-то по една рязана карабина вместо да гласуват за тях е съвсем реално.
На тези избори Барека не може да плаща, Дялан/ият с брадва/ Пеевски му притъкувА банката, ГЕРБ няма подкрепата и парите на задкулисието и всичките ромови гласове ще са за ДПС.
Този, който не отиде да гласува, трябва да е наясно, че по същество подкрепя задкулисието. Това е и целта на пропагандата, за да натежат отново ромовите гласове, с които бяха до сега депутираните, главния прокурор, шефа на Касационния съд...И да започне разгърнатото строителтво на прехода...


Благодаря ти за разяснението. Това не е ново за мен, защото те чета често, но за други може да е новина.
цитирай
14. mt46 - В секционните комисии
04.10.2014 23:08
трудно може да станат манипулации:
1. Членовете на комисиите са от различни партии /ГЕРБ, БСП, ДПС, АТАКА/.
2. В изборните помещения присъстват представители или застъпници на различни партии /и на непарламентарно представените/, които наблюдават гласуването, работата на комисията...
цитирай
15. freeoldmen - Знам за идеята ти да се гласува за малка нова партия,
04.10.2014 23:21
но дали е целесъобразно?
Мисля, че има резон в следната гледна точка:

http://ivvivv.blog.bg/politika/2014/10/04/glasuvash-za-malkite-a-realno-davash-glasa-si-za-golemite-iz.1302195
цитирай
16. kasnaprolet9999 - трудно може да станат манипулац...
04.10.2014 23:25
mt46 написа:
трудно може да станат манипулации:
1. Членовете на комисиите са от различни партии /ГЕРБ, БСП, ДПС, АТАКА/.
2. В изборните помещения присъстват представители или застъпници на различни партии /и на непарламентарно представените/, които наблюдават гласуването, работата на комисията...


И все пак се случва-leonleonovpom2 е описал това в коментар.Важното е, че това може да се сметне като изключение от правилото и не би трябвало да натежи върху крайният резултат при масовост в гласуването.
цитирай
17. getmans1 - Тачков, това не те ли навежда за истината която Местанн изрече на 11.05 2013г...
04.10.2014 23:40
mt46 написа:
трудно може да станат манипулации:
1. Членовете на комисиите са от различни партии /ГЕРБ, БСП, ДПС, АТАКА/.
2. В изборните помещения присъстват представители или застъпници на различни партии /и на непарламентарно представените/, които наблюдават гласуването, работата на комисията...


... „ ... извършва се държавен преврат ...“

Признавам, Тачков по-млад си и в технологиите по-добър като го намериш това изявление на Местан да го коментираш с мен, дори и на лични.

Приятна вечер и лека нощ КЪСНАПРОЛЕТ, аз обичам да си споря с ТАЧКОВ и нищо лично.
Чао :)))
цитирай
18. kasnaprolet9999 - но дали е целесъобразно? Мисля, ...
04.10.2014 23:40
freeoldmen написа:
но дали е целесъобразно?
Мисля, че има резон в следната гледна точка:

http://ivvivv.blog.bg/politika/2014/10/04/glasuvash-za-malkite-a-realno-davash-glasa-si-za-golemite-iz.1302195


Прав си, оказа се на практика, че не е целесъобразно, но така се добива някакъв опит и е по-добре, отколкото да си пасивен. Този път ще си избера по-голяма партия, която има шансове да влезне в парламента, та да не иде гласа ми в чужда нива:)))
цитирай
19. alexs - Ами българина като иска да накаже ...
05.10.2014 10:40
Ами българина като иска да накаже провалилите се партии и политици ...е да гласува за партии които не са участвали в управлението например не е само ГЕРБ и БСП..
например преди години слушах Бойко на живо каза че иска да спечели с много защото малките партии му извивали ръцете!...а на него трябва да му се извиват ръцете също и на БСП щом водят политика против интересите на обикновения човек!
цитирай
20. kasnaprolet9999 - Ами българина като иска да накаже ...
05.10.2014 11:46
alexs написа:
Ами българина като иска да накаже провалилите се партии и политици ...е да гласува за партии които не са участвали в управлението например не е само ГЕРБ и БСП..
например преди години слушах Бойко на живо каза че иска да спечели с много защото малките партии му извивали ръцете!...а на него трябва да му се извиват ръцете също и на БСП щом водят политика против интересите на обикновения човек!


Прав си, не се ли упражнява контрол, не се получава нищо. Опозицията само може да упражни някакъв контрол в лицето на малките партии, които успеят да влезнат в парламента.
цитирай
21. iliada3 - Поздрави ,Невенката!
05.10.2014 13:43
Добро решение!!!!:)
цитирай
22. kasnaprolet9999 - Добро решение!!!!:) Избор...
05.10.2014 14:19
iliada3 написа:
Добро решение!!!!:)

Изборният закон обслужва задкулисието и дава възможност за злоупотреби с мъртви души. Четох, че тези, дето системно не гласуват също ги водили мъртви души и се гласува от тяхно име по неизвестен за мен способ, но явно са го измислили. Единственият начин да му се противопоставят хората е да гласуват масово. Тук няма да ви агитирам за кого, оставам преценката на вас.
цитирай
23. minevv - da
07.10.2014 11:26
връх пост
цитирай
24. kasnaprolet9999 - връх пост Връх казваш, ама п...
07.10.2014 13:15
minevv написа:
връх пост


Връх казваш, ама полза никаква, агитирах, да се гласува, но кой ли ме слуша. Видяха какво се случи на европейските избори през пролета, сега с малка разлика резултатът е същия. Наказвали политиците уж, май себе си наказахме най-много. Вярно, ще ги затруднят до известна степен, ама пак ще го измислят, няма да изпуснат да се настанят в парламента с големи заплати и правомощия. Слушам ги какви ги редат по медиите и думи нямам.
цитирай
25. minevv - do kasnaprolet9999
07.10.2014 14:13
И аз така..от години пиша за това.. ама глас в пустиня
ето и сега- протурска партия ще ни управлява
цитирай
26. kasnaprolet9999 - И аз така. . от години пиша за това. . ...
07.10.2014 16:56
minevv написа:
И аз така..от години пиша за това.. ама глас в пустиня
ето и сега- протурска партия ще ни управлява


Надявам се да не го допуснат, нали знаеш, надеждата умира последна.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasnaprolet9999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15747940
Постинги: 846
Коментари: 16439
Гласове: 41699
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031