Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2013 23:19 - Прости ми...
Автор: lorchyto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2026 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Прости ми, че няма да съм до болка романтична,
прости ми, че няма да разбирам, когато ми говориш с недомлъвки.
Прости ми, че дори понякога няма да разбирам, комплиментите ти към мен,
прости ми, че ще те гледам странно, когато се опитваш да бъдеш сладникаво романтичен.
Прости ми, че няма да заливам стената ти в социалните мрежи с километрични любовни излияния.
Прости ми, че няма да те наричам „Коте”, „Пиле”, „Мишле” и всякакви други подобни.

Прости ми, че не мечтая да си принц на бял кон, със златни доспехи,
прости ми, че не мечтая за стая засипана с розови листенца и безброй сърчица пръснати навсякъде.
прости ми, че не мечтая за розови балони с надпис „Обичам те!”.
Прости ми, че не мечтая името ми да се изписва от самолет в небето,
прости ме, че не мечтая за сладникави изненади.
Прости ми, че не мечтая да ме носиш на ръце винаги.
Прости ми …

Прости ми, че няма да съм залепена за теб 24/7
Прости ми, че ще се случва да изляза сама, само с приятели.
Прости ми, че понякога ще искам да съм сама, ще съм прекалено мълчалива или пък ще съм шумна повече, от колкото можеш да понесеш.
Прости ми, че понякога ще върша спонтанни и необмислени неща.
Прости ми…

Прости ми, че понякога ще се сгуша в теб и няма да пророня дума,
прости ми, че друг път ще те залея с реки от думи, за това как е минал денят ми,
прости ми, че предпочитам да те държа за ръка и да се разхождаме безцелно, вместо вечеря в изискан ресторант.
Прости ми, че бих прекарала свободното си време само с теб.
Прости ми….







Гласувай:
5


Вълнообразно


1. didoignatov - Прощавам ти...
30.08.2013 09:32
рано или късно и той ще го направи.

Поздрави!
цитирай
2. lorchyto - :)
30.08.2013 09:39
мерси ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lorchyto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 418333
Постинги: 157
Коментари: 159
Гласове: 780
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930