Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2010 23:55 - ТРИ МЕСЕЦА В БЛОГА...Не е малко ,нали ? ! !
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9516 Коментари: 26 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Здравейте ,приятели, не усетих как бързо изминаха
                 ТРИ МЕСЕЦА от първия ми постинг...
  Благодаря на всички ви за това ,че още съм сред вас  и
се чувствам добре.Приемете моите сърдечни пожелания за много здраве , успехи ,незабравими преживявания и сбъднати мечти...Но най- важното --бъдете добри хора .

    Обичайте и бъдете обичани ,дарявайте топлина и нежност ,
правете така ,че близките ви и приятелите ви да се чувстват значими и полезни,да усещат вашата обич и подкрепа...
Иска ми се лично да благодаря на един Анонимен посетител ,който приятно ме изненада с одобрението ,подкрепата и откровения си коментар по повод постинга ми ---Два месеца в блога.Който и да си ,Благодаря ти
,имах нужда от твоите думи.
  Специални поздрави за тези ,които не ме познават ,но всеки ден са ми гости и ме приемат за своя приятелка...
 Понякога имам усещането ,че пътувам из цяла България и посещавам вашите родни места.
   Приятно изненадана съм от невероятните таланти ,които открих тук,много силни творби има --чета ги по няколко пъти ,понякога плача ,друг път мълча,или се радвам просто на красотата ,която създавате.Извинете ме ,понякога си позволявам да се шегувам ,,увличам се и ако неволно засегна някой ,да ми е простено...Сърцето ми е отворено за всички истински ,откровени и добронамерени хора от блога.
А тези ,които вече ме познават и искат да ме видят ,знаят къде да ме намерят .Вече сте свикнали с моите многоточия ,те са за това , да ме спират  да пиша.
  Това е ...Ще продължавам да бъда част от виртуалния свят,
докато ...мога. 
             Още веднъж ви благодаря за споделените моменти
  през тези три месеца, които много се надявам са били хубави и за вас.
  Притчата ,която съм ви подготвила ,може би сте чели ,но аз много я харесвам и ви предлагам да я прочетем заедно...


                       image

Петъчна притча: Човекът и неговата сянка imageЧовекът и неговата сянка

от Паулу Коелю

Преди много години живял човек, който бил способен да обикне и да прости на всеки човек, когото срещнел. Заради това, Бог му изпратил ангел да поговори с него.

- Бог ме помоли да дойда и да ти кажа, че Той иска да те възнагради за твоята доброта – казал ангелът. – Можеш да имаш всяко нещо, което си пожелаеш, като дар от него. Искаш ли да имаш способността да лекуваш?

- Категорично не – казал човекът. – Предпочитам Бог да избира онези, които да бъдат излекувани.

- А какво ще кажеш да поведеш грешниците обратно по пътя към Истината?

- Това е работа за ангели като теб. Не искам да бъда почитан от никого или да случа като пример за подражание.

- Виж, не мога да се върна обратно на Небето без да съм ти подарил някакво чудо. Ако ти не си избереш, аз ще избера вместо теб.

Човекът се замислил за за момент и казал:

- Добре, бих искал да мога да правя добро, но никой да не го забелязва, даже и самият аз, за да не се изкуша от суетата.

Тогава ангелът направил така, че сянката на човека да притежава силата на изцелението, но само когато слънцето свети в лицето му. Така, откъдето и да минел, болните се изцелявали, земята разцъфтявала плодородна, а тъжните хора преоткривали щастието.

Човекът бродил по земята в продължение на много години, несъзнаващ чудесата, които правел, защото когато гледал към слънцето, сянката му била винаги зад него. Така той можел да живее и да умре без да осъзнава собствената си святост.

***

Понякога ми се иска да съм точно такъв човек…


13 ЮНИ 2010 г.





Тагове:   месеца,   малко,


Гласувай:
11



1. tota - Ех, мила моя...
13.06.2010 00:06
ти си такъв човек!! С обич! Надявам се дълго да бъдеш тук!! За да осветяваш пътя с духовността си!!
цитирай
2. portishead - Понякога не забелязваме...
13.06.2010 00:07
колко сме изгубели през времето, когато сме я усещали - сянката си, но тя е винаги неотлъчно с нас!...

Желая ти още много приятни мигове, тук в блога!:))
цитирай
3. stela50 - Благодаря ,приятелко ,
13.06.2010 00:22
ние си приличаме ...Духът ни дава сили и вярата в доброто и....още
Прегръщам те и те целувам ,мила !
цитирай
4. stela50 - Но идва време ,когато поглеждаме на всичко около нас
13.06.2010 00:26
с други очи...и разбираме колко малко е нужно ...
Благодаря ти за пожеланието !
цитирай
5. miaa - Скъпа Стела, няма случайни неща в ...
13.06.2010 09:32
Скъпа Стела, няма случайни неща в живота на човека..Имаме път , който трябва да извървим и да научим , че добрите и хубавите неща трябва да направим сами със сърце и доверие.
Да се научим да обичаме, уважаваме и ценим близките, приятелите и тези, които са дали от себе си за да бъде животът ни по - добър! Искрено се радвам, че се запознах с един достоен и интелигентен човек, като теб! Пожелавам ти още творчески успехи и щастие в блог. бг. Хубав ден!
цитирай
6. iliada - Честит юбилей !:)
13.06.2010 09:53
Стел за три месеца доста неща направи и моного от нас зарадва .Много хора увери в приятелството си и добрия си вкус!:)
Поздравления и за написаното ,то най-добре те представя V
До нови вълнуващи срещи приятелче!:)
цитирай
7. lotos16 - Честит празник, Таня!
13.06.2010 10:13
Макар да те открих почти в края на тези три месеца, радвам се, че се срещнахме.
Радвам се, че се запознахме, въпреки че времето, в което бяхме заедно, изтече като един миг...
Винаги си добре дошла в моя блог, приятелко, и там можеш да се шегуваш, колкото си искаш :)))))
Жива и здрава бъди, аз и светът имаме нужда от добри хора като теб!!!
цитирай
8. stela50 - Права си ,Миа ,нищо случайно няма....
13.06.2010 10:49
Благодаря ти за милите думи ,с които често ме радваш и добротата ,която излъчваш.
Благодаря от сърце за пожеланията,мила приятелко !
Прегръдки и целувки от мен !
цитирай
9. stela50 - И една малка частица да съм дала от това ,
13.06.2010 10:57
което пишеш за мен ,Иля ,е достатъчно ,за да съм тук още дълго.
Прегръщам те сърдечно ,приятелко , и ти благодаря за гостуването всеки ден...
До скоро !
цитирай
10. stela50 - Благодаря ти ,мила Павлинка ,кратка беше срещата ни ,
13.06.2010 11:03
но мисля ,че очите си казват за кратко много неща...А и хубавият спомен остана.
Ще ти идвам на гости и без покана и щом рарешаваш ...ще се шегувам на воля...
Въздушни целувки от мен !
цитирай
11. zalezat - Аз от скоро съм тук,
13.06.2010 13:46
но се радвам, че те има и ще бъда още по щастлив, ако ме приемеш за приятел тук...благодаря , че те има
цитирай
12. stela50 - Имам чувството ,че отдавна си тук ,zalezat ,
13.06.2010 13:54
и вече си ми приятел,често ми идваш на гости...
Благодаря ти ,че споделяш моя свят !
цитирай
13. anastasiia - Ех, че хубаво...
13.06.2010 15:02
Да, мисля си, че ти си точно такъв човек, като този от притчата... Още повече, че имах щастливата възможност да се срещнем...:)
Прекрасно е, че можем да си общуваме и тук...
Прегръдка от мен...:)
цитирай
14. stela50 - Приятно ме изненада ,Ася ...Благодаря ти !
13.06.2010 16:07
И аз се радвам за възможността да общуваме в този интересен и богат на емоции свят...
До нови срещи и в реалния живот !
Сърдечна прегръдка от мен !
цитирай
15. kaprizna - Честит празник, stela50!
13.06.2010 16:47
Желая ти много забавления в блог.бг и много нови приятели!
Притчата страшно ми хареса,мъдра и поучителна!
Поздрав и прегръдка от мен!
цитирай
16. stela50 - Благодаря ти ,kaprizna ,
13.06.2010 17:37
ти си чест гост в моя виртуален дом и мисля ,че си ми приятел...
Поздрави и целувки от мен !
цитирай
17. mamas - Само три месеца?
13.06.2010 18:56
Струват ми се много повече, толкова е силно присъствието ти тук.
Поздрави!
цитирай
18. stela50 - Приятно ми е ,че мислиш така ,Слава...
13.06.2010 19:37
Благодаря ти !
цитирай
19. kleopatrasv - Поздравявам те за изпитателния тримесечен срок..!
13.06.2010 22:11
Бъди все така весела, отзивчива и добра приятелка!
цитирай
20. erato7 - Бъди такава, каквато си! Радвам се, ...
13.06.2010 23:11
Бъди такава, каквато си! Радвам се, че те открих! Прегъщам те горещо! При теб винаги ми е хубаво и много, много интересно!:))))
цитирай
21. stela50 - Благодаря ,Клео,може да се каже и така ,
13.06.2010 23:28
издържах изпитанието ...А приятелството е много ценно за мен.
Радвам се ,че си тук !
цитирай
22. stela50 - Благодаря за хубавите и мили думи,erato7 ...
13.06.2010 23:33
Ти си от първите ми приятели тук и се открихме взаимно.
Сърдечно те прегръщам ,мила !
цитирай
23. konstant7 - Странно !
13.06.2010 23:37
Мисля си ,че винаги си тук ,
цитирай
24. stela50 - От три месеца наистина почти винаги съм тук ,konstant7 ,
13.06.2010 23:45
ти също си от първите ,подкрепили появяването ми в блога .
Благодаря !
цитирай
25. makont - Хубаво е, че има такива като теб
14.06.2010 09:50
Здравей, аз съм съвсем нова и случайно попаднах на твоя блог. Прочетох много неща и смятам, че са много искрени и изпълнени с доброта и топло излъчване. Пожелавам ти успех и лека изпълнена с усмивки седмица.
цитирай
26. stela50 - Радвам се ,че си открила моя свят, makont ...
14.06.2010 10:35
и си почувствала посланията ми ...Ще ми е интересно да надникна при теб.
Хубави дни !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17487514
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59834
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031