Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. Виртуална духовна библиотека
2. Сайт на в-к "Лечител"
3. Природна медицина-сайтът на д-р Пашкулев
4. Бъди щастлив
5. Радиестезия, хомеопатия, пирамиди
6. Всичко за билките-първа част
7. Всичко за билките-втора част
8. Всичко за билките-трета част
9. Всичко за билките-четвърта част
10. Полезни съвети
11. Сайт с Художествени снимки от Карибите и Канада.
12. Сборен постинг на снимки от други държави-проект на Петя
13. снимки от Родопите-2 част-проект ня Джулия Бел
14. България в снимки-проект на julia13
15. Снимки от Пирин-проект на Джулия Бел
16. Какво сме дали на света
17. Снимки на планини в България-първа част-проект на Джулия Бел
18. Снимки от Рила-проект на Джулия Бел
19. снимки от планини в България-2 част-проект на Джулия Бел
20. снимки от градове и села в БГ-проект на Джулия Бел
21. Снимки от църкви и манастири в България, проект на Джулия Бел
22. Снимки от Родопите-проект на Джулия Бел
23. Снимки от света-мои постинги
24. Снимки от планини в България-проект на Джулия Бел-трета част
25. Снимки от градове и села-втора част-проект на Джулия Бел
26. Притча за скорпионите
27. Билколечение
28. билкосъбиране
Постинг
13.09.2009 12:22 - ХОРА БДЕТЕ И БЪДЕТЕ АКТИВНИ!!!! УБИВАТ ПО УЛИЦИТЕ НАШИТЕ ДЕЦА!!!
Автор: kasnaprolet9999 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4335 Коментари: 14 Гласове:
6

Последна промяна: 13.09.2009 12:29



Снощи, както си седях на компютъра, чух вън младежки глас да вика за помощ и много болка в него. Едно момче на около 20 г. го бяха нападнали и го биеха. Извиках по мобилния полиция и им се разкрещях отгоре да го пуснат, заплаших ги, че всеки момент ще дойде полиция и те избягаха с един автомобил.

Живея на 12 етаж, беше тъмно и от там не се виждаше добре какво точно се случва. Отидох при момчето и видях, че му е пукната главата горе на челото, течеше кръв, дойде полиция, те викнаха и бърза помощ. Момчето каза, че бандитите са слезнали от колата със старозагорски номер, били са го пет човека, ритали са го, взели са му мобилния, пари и паспорт. Ужасна история, дано няма усложнения това момче, аз случайно го чух и още една жена имаше при него, дойде и нейният син по-късно, защото е търсел помощници, бяха от по-долен етаж на нашия блок.

Нашата полиция е неефективна, има калпави наредби. Чух полицая да казва на момчето, че във връзка с това, че са му откраднали документите и мобилния, трябва да подаде писмен сигнал в полицията за да се повдигне дело срещу неизвестен извършител, трябвало и да даде документите на мобилния, за да удостовери че е негов и тогава те ще проследят за извършителите. Момчето им говореше, че не може сега да мисли за това, че всичко го боли, но те си гледаха протокола.
Направо смешна и жалка история, та бандитите да не са луди да му държат сим картата дни наред и да чакат полицаите да ги хванат. Картата му ще бъде изразходвана до тогава, а мобилния продаден на някой, който няма да има нищо общо с тази история.

 През 2004 г. от малкият ми син откраднаха мобилния, който батко му го беше дал за малко, за да иде на вилата в с.Макоцево  с приятели и да отпразнува рождения си ден. Още във рейса са му го откраднали, а след това препродали на гарата на румънски цигани, преди да вземат влака. За 5 часа му бяха направили 500 лв. разговори, преди да се усетят от МобилТел да го изключат. Синът ми чак на следващия ден разбрал, че му липсва мобилния, когато решил да ми се обади, че всичко е наред. За това и ние не можахме навреме да подадем сигнал, че е откраднат. Когато свършихме това ни казаха от МВР, дайте документите и тогава ще го търсим. Големият ми син го бе купил от негова колежка, която си бе купила по-модерен и не му бе дала документите, впоследствие не можа да ги намери. Така и никой от полицията не си направи труда да потърси крадеца, въпреки че им бяхме предоставили разпечатка от разговорите за този ден, изготвена от служителите на МобилТел. Един месец ни препращаха по разни техни поделения-ту в София, ту в гр. Елин пелин. Когато някой направи поразия в България не му трябват документи, но от потърпевшите трябва да доказваш какво ли не за да ти обърнат внимание. МобилТел ни заведе дело за направените разходи и въпреки че лимита бе 200 лв. и те трябваше да го изключат, спечелиха делото, защото са МобилТел. Обжалвах на инат и те пак го спечелиха, въпреки че им платих само до лимита. Накрая ни оставиха намира, не знам дали не им омръзна да се занимават с нас или най-после осъзнаха, че не са прави.

Да не се отплесвам, в случая искам да обърна внимание на всички, какво се случва по нашите улици. Аз имам двама сина, много от Вас също имат деца и трябва да бъдем бдителни и отговорни родители. Направи ми впечатление, че само трима човека реагирахме на случилото се, а блока в който живея има цял град от хора-той е 20 етажен. Наоколо също има много блокове, случката се разви в ж.к. Младост 1, София. Защо имаше толкова безучастни хора, питам се и не мога да си отговоря. Нима само ние тримата чухме, едва ли. Сигурна съм, че е имало и други свидетели, но те са останали безучастни, защото са предпочитали да нямат неприятности. На този свят обаче всичко се връща.

Животните са по-истински от нас и реагират по-адекватно, когато става въпрос за безопасността на техните рожби. Спомням си една от моите котки на вилата, когато имаше малки. Беше ги скрила в един тайник до къщата и пазеше целият двор на вилата, не даваше пиле да прехвръкне. Веднъж седеше на вратника, върху оградата и две големи кучета пред него се сбиха за един кокал, тя изфуча и се хвърли между тях, удари им с лапичката по един шамар на всяко и ги разгони, даже им взе кокала, а те избягаха със скимтене. Бяха така изненадани, че не се усетиха, че може да я згризкат, нападението е най-сигурната защита. Трябва да вземете пример от нея, колкото до мен аз никога няма да я забравя и ще реагирам винаги по този начин, каквото и да ми струва това. Някои може да ме обвинят, че съм неразумна, нека, мога да кажа че котката ми доживя до дълбока старост и до като беше жива, нито едно куче не влизаше в двора. Искам само да добавя, че утре това може да се случи и на тях и че трябва да имат повече гражданско съзнание. Полицията не може да се справи с всичко, което се случва с нас сама. Освен това много често в България, съдбата на давещите се е в ръцете на самите давещи се, много институции не действат ефективно, за това трябва да си помагаме взаимно.

ХОРА БДЕТЕ И БЪДЕТЕ АКТИВНИ!!!! УБИВАТ ПО УЛИЦИТЕ НАШИТЕ ДЕЦА!!!






Тагове:   общество,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boristodorov56 - Лошото е, че сме безучастни при подобни ситуации.
13.09.2009 12:31
Всеки си казва на мен това няма да ми се случи.
Истната е, че вече ти се е случило -
щом се случва и на друг...
Взаимното отчуждение, измежду многото - е един от най-лошите пороци днес.
Всички сме попаднали в засада.
цитирай
2. enige - Безразличието и безучастието е ...
13.09.2009 12:33
Безразличието и безучастието е по-убийствено от всички тези хулигани и мутри. Престъпността се множи и процъфтява именно благодарението на апатията в обществото и на страхливостта.
Поздравления за смелата постъпка!
цитирай
3. mitternacht - ами...
13.09.2009 12:33
жалко, но е така.Добре, че си се намесила.Дано на никой не се случва нещо подобно.
Иначе, затова мъкна внушително ножче.Предпочитам аз да раня някой изрод, отколкото да ме убият от бой.Въпроса е.... поне малка възможност за самозащита.
цитирай
4. kleopatrasv - Не се и надявай на полицейска помощ при такава сигуация...
13.09.2009 12:40
Вечно има някакви правила и наредби, но те полицаите не са виновни - просто спазват указа. Колкото до тази ситуация...винаги отговаряй на удара с удар, защото няма време за друга реакция.
цитирай
5. kasnaprolet9999 - mitternacht
13.09.2009 12:47
Ако извадиш ножче е съвсем сигурно, че ще те убият, защото и те имат такива неща, бъди сигурен. По добрия вариант е да запхишеш някакви курсове по джудо, тайкидо или друго бойно изкуство. Аз съм тренирала джудо навремето и мога да кажа, че няколко пъти ми е влизало в действие.Накрая винаги съм включвала и бързия спринт, защото не можеш да се биеш например с цяла тълпа от цигани, които хвърлят по теб камъни, както имах такъв инцидент като ученичка. Минавах покрай циганска къща и една циганка скочи да ми грабне шапката. Тя беше вързана с ластик, който ме прежули и аз избеснях, направих и Ук и Гоши и я метнах по гръб на земята. Леле като излезнаха всички циганчета и гора от камъни полетя към мен, едвам им избягах.
Та такива неща се случват често и трябва да имаме някакви познания за самозащита, помисли за това.
цитирай
6. mitternacht - :)
13.09.2009 12:49
Според-зависи :) Не се знае кой ще реагира пръв, сещаш се :) Но както казах, тука няма такива работи.Дори на Търново съм се мотал в 12- 1 - 2 - 4 часа през нощта и няма абсолютно никакви проблеми.То там по-спокойно от тука.И както казах-зависи кой ще реагира първи.
Иначе бойните изкуства не са полезни от гледна точка на фалшивото самочувствие което дават, но това е друга, прекалено дълга тема :)
цитирай
7. kasnaprolet9999 - kleopatrasv
13.09.2009 12:53
Напротив, те полицаите дойдоха бързо, не ги обвинявам персонално в нищо, споменах само за наредбите им, че не спомагат за бързи действия.
До като слезнах от 12 етаж и те дойдоха минути след това. Можеш да отговориш на удара с удар, но ако са много, както е в случая няма нищо да постигнеш, на-много да ги озвериш и да те убият.
Често това са наркомани, които си търсят дребни суми за да си купят дрога, тогава те са готови на всичко.
цитирай
8. kasnaprolet9999 - boristodorov56
13.09.2009 12:56
Напълно си прав, за това реших да направя този постинг-апел към всички хора, да събудя заспалата гражданска съвест. Дано ме чуе някой и да ме разбере!!! Достатъчно млади хора избягаха в чужбина, трябва да има за какво да останат тук, да разберат че не са сами и че нашето гражданско общество мисли и се грижи за тях.
цитирай
9. kleopatrasv - Права си, ако са били наркомани - не трябва да се дразнят..
13.09.2009 13:50
Те ще убият човек за дозата си и не го осъзнават !
цитирай
10. kasnaprolet9999 - . kleopatrasv -
13.09.2009 16:16
Това е само предположение, но човек трябва да бъде готов за различни варианти, тук е като в джунгла, разхождат се различни животни, говоря им на синовете, ама не отбират от дума. Защо трябва да ни се случи, че чак тогава да станем предпазливи.
цитирай
11. mileidi46 - bravo,
13.09.2009 20:55
postapila si kato istinski dostoen 4ovek,i si se pritekla na pomo6t.Tova v Balgaria za sajalenie ..rqdko se slu4va..vinagi sam kazvala,4e balgarina obi4a da nabliudava skrit zad perdeto,i posle nqkoi 6te razkazva,taka sqka6 e bil tam,a v posledstvie--ve4e 6te si prisvoi zaslugi i sam 6te povqrva na lajite si,4e imenno toi e bil glavniqt geroi v slu4aq.Tipi4na 4erta-balgarska...jalka.
цитирай
12. kasnaprolet9999 - mileidi46
13.09.2009 22:44
Истината е, че не останах безучастна, опитах се да помогна, но не съм сигурна, дали съм успяла. От 12 етаж не се виждаше нищо, само се чуваше. Разказът ми в началото е по думите, които момчето ми каза. Аз им крещях отгоре, но не знам дали са ме чули, само предполагах че се бият, ама не ги виждах. Когато слизах с асансьора надолу, бях с примряло сърце, не знаех какво ще заваря там, дали момчето ще е живо, дали ще има около него още бандити. Изхвърчах като торпила, даже съпругът ми не разбра, че тръгвам надолу. Обясних му какво съм чула и той излезна на балкона да види какво става, после като не ме е намерил тръгнал да ме търси. Дойде при нас, когато полицията беше вече пристигнала.Само се моля на момчето да му няма нищо.Нямах време да мисля, действах инстинктивно, като моята котка. Ако някой му е помогнал, то това е господ, не аз. Цял ден не бях пред компютъра, имах много домашна работа и нещо ме накара да седна пред него, тогава чух виковете, ако бях в хола пред телевизора, това нямаше да се случи. Както виждаш, нещата са навързани, казват че няма нищо случайно на този свят.
цитирай
13. compassion - Вчера получих писмо от полицията
13.09.2009 23:14
и с голям интерес прочетох молбата им да съдействам за опазването на реда и законността. Не се искаше кой знае какво. Просто трябва да се обадя на един телефон, ако видя нещо подозрително. Коли непрекъснато патрулират, а през нощта и въртолет с онзи апарат за нощно наблюдение кръжи наоколо. Достатъчно високо е, за да не смущава с шума си и достатъчно ниско е, за да наблюдава и снима, ако е необходимо. Почувствах се особено защитена. Не че тук не стават инциденти, но полицията си я бива. Е , ако ти откраднат велосипеда, наистина оставаш без него завинаги.... ха-ха-ха. Сега измислиха да им слагат специални номера набити в метала, така че да ги издирват по-лесно, но още няма статистика доколко успешно се справят.
Мисля, че навсякъде хората трябва да помагат на полицията, за да стане тя по-ефективна.
цитирай
14. kasnaprolet9999 - compassion
14.09.2009 00:10
Да , напълно си права и това е главното в моя постинг, трябва да бъдем активни и да съдействаме на пазителите на реда за да има по-малко такива инциденти. В България хората се страхуват да правят това за да си нямат неприятности, страхуват се от отмъщението на бандитите, защото те имат хора между полицаите, които им казват кой ги уведомява.Има навсякъде мафиотски структури, надявам се това да се промени, но първо трябва да превъзмогнем страха, защото октоподът се разраства, хранейки се от него.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasnaprolet9999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15317545
Постинги: 846
Коментари: 16439
Гласове: 41664
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031