Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
14.08.2022 14:24 - Прасковата
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 3597 Коментари: 0 Гласове:
32

Последна промяна: 15.08.2022 09:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пия си аз сока от Гуава и съзерцателно наблюдавам как едрите капки дъжд вливат души в морските обятия. Туп-туп... като влюбени малки сърца. Решавам да включа и фона в тази омайна картина. Какофонията е повсеместна. През кокетния нов плаж тичат мокри хора, фрустрирано крещят поне на 7 езика, събират хавлии, тъпчат чанти,  разплакват децата,теглейки ги към колите. Изключвам фона. 
Красиво! Хвърлям се в прегръдката между дъжда и морето и примирам от възторг. Синьо-сребриста радост обзема цялото ми същество. Плувам навътре и съм си у дома.
След час, когато излизам, плажът е празен и тих. Въздухът ухае на колендро. Приятелите ми махат, усмихнато засмукали коктейли в бара отсреща. И тогава го виждам... висок и строен, с дълга мокра коса /като форми силно напомня Аквамен на Момоа/.  Подпрял се е на малък, лъскав пикап с надпис "Млад фермер". Държи праскова в едната ръка, а с другата ми маха. Мятам едно парео и в мига, в който приближавам в очите му припламват зелени пламъчета, усмивката му става паралел, огромните му ръце разкъсват прасковата на две и ми подават и двете половини. Захапвам и сокът като амброзия храни душата и тялото ми с невиждана наслада. Той посочва морето и хуква след мен в сините води.
От тогава обичам праскови. 



Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15173177
Постинги: 3225
Коментари: 32055
Гласове: 194042
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031