Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2022 22:15 - МОЛИТВА КЪМ ЖИВОТА
Автор: vasisid7 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1474 Коментари: 2 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 МОЛИТВА КЪМ ЖИВОТА
--------------------------------------------

Разруши у мен всичко, което трябва да бъде разрушено.

Укрепи това, което се нуждае от укрепване.

Използвай ме. Твори чрез мен. Нарисувай с мен всяка цветна мазка върху платното на живота.

Помогни ми да живея пълноценен и уникален живот и да ходя по неутъпкани пътеки.…

Покажи ми как да обичам по-дълбоко, отколкото съм смятал за възможно.

Дръж пред лицето ми всичко, от което отвръщам поглед.

Помогни ми да се смиря и да се отпусна, напълно приемайки това, с което все още воювам.

Ако сърцето ми е затворено, покажи ми как да се разкрия без насилие.

Ако нещо стискам здраво, помогни ми да го пусна.

Помогни ми да се смея на сериозността си.

Помогни ми да намирам хумор в тъмнината.

Покажи ми дълбокото чувство на покой в сърцето на най-голямата буря.

Не ми спестявай истината. Никога.

Нека благодарността е мой водач.

Нека прошката е моя мантра.

Помогни ми да живея тук и сега.

Помогни ми да виждам себе си във всяко лице.

Помогни ми да чувствам топлото присъствие на самия себе си.

Подкрепяй ме когато се отказвам.

Дишай вместо мен, когато не ми остава дъх.

Нека да умра жив и осъзнат, а не да живея все едно вече съм умрял.

Амин!

Джеф Фостър




Гласувай:
13



1. batogo - Благодаря ти, че си публикувала това мъдро послание на Джеф Фостър, Vasisid7!
20.01.2022 07:09
Тази мъдра молитва към Живота може да даде просветление и да окрили много, търсещи Пътя на Любовта, Мъдростта и Истината читатели!
Бог да те благослови!
цитирай
2. vasisid7 - Бог да те благослови!
20.01.2022 11:24
"Добрият човек от доброто съкровище на сърцето си изнася доброто;.....защото от онова, което препълва сърцето му, говорят неговите уста" - Лука 6:45 ! Поздрав! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasisid7
Категория: Регионални
Прочетен: 825207
Постинги: 267
Коментари: 922
Гласове: 21072