Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2015 19:39 - Посветено на Мерил
Автор: krysy Категория: Хоби   
Прочетен: 11220 Коментари: 11 Гласове:
39

Последна промяна: 09.09.2015 19:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image
Блестяща актьорска игра, стил и елегантност, изключително чувство за хумор и обаяние, 18 номинации за "Оскар" (повече, отколкото всеки друг актьор или актриса в историята на киното) и огромна колекция кинонагради.


«Всеки, който иска да постигне нещо, трябва много да работи. Когато аз работя се отдавам изцяло на работата. И не мога да търпя хора, на които не им пука с какво се занимават.

«Да слушаш  — това е всичко. Да слушаш — това е тайната. Преди работа, по време на работа, с децата, със съпруга, с майка си, с баща си... Това е всичко. Така се учиш на всичко».

«Любов, секс и храна — това е, което ни прави истински щастливи. Всичко е много просто».

image
«Аз вярвам в силата на смеха. И ми се  струва, че  леко можете да обезоръжите хората, ако успеете да ги разсмеете».

image

«Никога не съм се чувствала уютно в холивудското общество. Не ми харесват партитата, блясъка, показността. Аз получавам  удоволствие от общуване със семейството, с моите кучета, обичам да ходя в планината, но не и на партита. Всичко това е напразна загуба на време.

image

«Аз никога не разглеждам външността като коз и не съм разигравала тази карта.Оказва се, че това е много освобождаваща позиция - да не зависиш от външността».

image

«Семейството е и си остава за мен главна ценност. Мисля, че  това няма да се промени до края на живота ми».

image

«Чаша вино - това винаги ме е спасявало».

image
"Аз съм уверена, че стремежът към съвършенство е онова, което отличава добрия живот от успешния."

"Не трябва да се страхуваш, когато работиш, иначе нищо няма да се получи."

"Аз благодаря на Бога за това, че още съм жива. Много  мои приятели са болни, други измряха, а аз съм все още тук. Нямам за какво да се оплаквам." 

"Когато при мен възниква действително сериозен проблем, сядам в кануто и отплавам в средата на езерото. Писателят Кърт Вонегът казва "Край брега се изглаждат бръчките в мозъка".

"Да платя за чанта 2000 евро? По-добре да нося несесера си със зъби!"

image
"Много по-приятно е, когато хората говорят, че на живо изглеждаш по-добре, отколкото в киното, а не обратното."

image  

«Ако имаш мозък трябва да го използваш"  


"Аз вече нямам търпение за някои неща, не защото съм станала арогантна, а просто защото съм стигнала до точка в живота си, когато не искам повече да губя време за това, което не ми харесва или ме наранява. Нямам търпимост към цинизма, към прекомерния критицизъм и изисквания от всякакъв вид.
Загубих желанието да се харесвам на тези, които не ме харесват; да обичам тези, които не ме обичат и да се усмихвам на тези, които не ми се усмихват. Вече не прекарвам и една минута с тези, които лъжат или искат да манипулират. Реших да не съжителствам повече с претенциозността, лицемерието, нечестността и евтините похвали.
Не се нагаждам към общото клюкарстване. Мразя конфликтите и сравненията. Вярвам в един свят на противоположностите и затова избягвам скованите и непоколебими в увереността си хора.
В приятелствата мразя липсата на лоялност и предателството. Не се разбирам с тези, които не знаят кога да направят комплимент или да кажат окуражителна дума. Преувеличенията ме отегчават и ми е трудно да приема хора, които не харесват животните.
И най-вече нямам търпение за хора, които не заслужават моето търпение."

Мерил Стрийп
image




Гласувай:
39



1. kometapg - Голяма и много любима! :)
16.07.2015 00:24
Голяма и много любима! :)
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - Любимата ми актриса!
16.07.2015 13:49
Много я обичам :) Поздравления за постинга, Калина!
цитирай
3. marrta - прекрасна,
22.07.2015 15:05
обожавана и от мен...Добър превод, за рождения и ден бяха пуснали тези цитати на руски и ме впечатлиха...Тя е всяка една роля и себе си едновременно, във всяка една роля е себе си -
цитирай
4. cchery - Какво да кажа?!? Истински успелият ...
27.07.2015 14:12
Какво да кажа?!? Истински успелият човек няма нужда да говори за успехите си. Той се интересува от всички други аспекти на живота..... Това е Мерил!!!! Разликата с някои местни "звездици" е огромна и се радвам, че има такъв човек на земята.

Благодаря за събраните и споделени мисли на Мерил! :)
цитирай
5. inf0rmant - Беше удоволствие. Благодаря.
31.07.2015 22:00
Беше удоволствие. Благодаря.
цитирай
6. pvdaskalov - * ! *
23.10.2015 22:25
Как съм могъл да пропусна този постинг!?! Мерил е любимата ни актриса!
Благодаря, Криси!
П и е р
И извинявай!
цитирай
7. hloris - Прекрасна!!!
03.04.2016 21:06
Обожавам я!
И аз като Пиер как съм могла да пропусна нещо толкова красиво поднесено за една прекрасна актриса и жена!

Прочетох на един дъх! :)
Мерси!
цитирай
8. miaa - Благодаря, за хубавия постинг! ...
05.12.2016 23:20
Благодаря, за хубавия постинг! Любима актриса!
цитирай
9. chuitemoyaglas - Не...
27.10.2017 21:22
Не мога да опиша с думи това което почувствах когато прочетох постинга
цитирай
10. chuitemoyaglas - Не
27.10.2017 21:24
Не мога да опиша с думи това което почувствах когато прочетох!
цитирай
11. batogo - !!!:)))
18.06.2020 07:26
Това е достойната мъдрост на един почтен житейски път!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krysy
Категория: Хоби
Прочетен: 2299974
Постинги: 210
Коментари: 695
Гласове: 5364
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031