Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2021 12:45 - Очакваният Руски Православен Цар ще е Митрополит Зосима!
Автор: nika3333 Категория: История   
Прочетен: 1800 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Во имя Отца и Сина и Светаго Духа, Бога нашего!

Братя и сестри... искам да ви съобщя некои неща, не по своя воля, а по благословение от Бога наш... Ние вече навлязохме в Армагедон. Това е най-главното, което исках сега да ви съобщя и обясня. Ние с вас, братя и сестри, от Малкото стадо, отдавна сме заедно, вие знаете всичките мои проповеди, какво казвам и какво проповядвам.

Вече сте чули, че неотдавна се появиха информации, че аз съм идващият Цар. И аз ви обещях, че ще направя пълен коментар по този повод, и ще се моля на нашия Господ Иисус Христос. Вече бях ви казал, че имах видение на Архангел Михаил, а после отрокът Павел каза, какво Богородица му казала. Но аз със сърцето си, до края, не приемах това, и се молех Господу, понеже зная, че всичко това е много сериозно. 

И ето какво искам да ви кажа, братя и сестри, какво ме благослови Архангел Михаил. Днес в 6 ч. сутринта, ми се яви Архангел Михаил, за час и половина - два, първо Господ ми говореше, а после Архангел Михаил. 

И това сега ще споделя с вас. За некои, ще е радост, а за други - хула, а за трети, повод за магьосничество срещу мене. Всичко това трябва да преживеем. Но ако за нещо има воля Божия, тя задължително ще се сбъдне. Темата за Царя, не е дело на човешки ръце, а е дело на Самия Господ наш Иисус Христос. През тези час и половина, - два, общуване, аз молех и архангел Михаил отговаряше. И сега ще споделя, какво ми беше казано. 

Архангел Михаил ме благослови, да запаля надежд в хората. Архангел Михаил ми каза: "Ти си идващият Руски Цар, и друг няма да има! Приеми тази информация, а всичко предопределено от Бога, винаги ще се изпълни." После той започна да ми говори, за пророчеството, че времето на идващия цар, ще е както по времето на Царя Иван Грозни. Както тогава той набирал "опричнина", и сега ще става същото. И ми заповяда, да се набират хора. А преди седмица имах явление на Богородица, когато ми бяха изпратили Миро от иконата на Богородица. Помазах се с него и ми се яви Богородица. Тя ми каза, че всички, които я обичат, ще се съберат около мене. Едни край мене, а други на други територии. Но духовно, ще сме едно.  А свети Архангел Михаил започна да говори, че хората, които приемат царя, ще им бъдат простени родовите грехове. Господ с особена благодат ще покрива пътя на хората опричници, които ще се събират. И те, верните хора на Господа наш Иисуса Христа, трябва да бъдат разпределяни по градовете. 

Свети Архангел Михаил разкри и една тайна. Той каза: - "Аз ще влаза в сърцето ти и ще съм с теб. Ти чул ли си за казаното, че с първия Михаил ще започне, а с последния Михаил ще приключи. "Аз ще съм в сърцето ти" духом, а не буквално. Чул ли си какво е казано за Серафим Саровски, че "правата стърана, която ще е за Царя, ще победи, и тогава никого няма да помилват, и никого няма да изпратят в Сибир, а всички ще избият. Затова зная, че върху хората - опричници, които ще се събират с Царя, ще е Благодатта Божия. И Господ така ще урежда, че сега, ако със всеки има по един ангел хранител, после ще са по 3 - 4, и 5. Всичко това ще ви се дарува, не че сте достойни, а че с вяра ще дойдете при Христа - Господа наш. Понеже сега всичките бесове са на земята, затова и цялото ангелско воинство, ще е на страната на малкото стадо. 

Силните в този свят, нищо няма да могат да направят против Господа наш Иисус Христос. Защото, където е Господ, там е цялата сила. Аз, баратя и сестри, никога не съм желал и не съм, търсел това. На мен това не ми е трябвало. Вие вероятно сте гледали проповедите ми, където аз говорех против тези теми. Но така, както се случи с Апостол Павел, който първо гонел, а след това от Самия Господ бил уловен, за Царството Небесно. Така сега се получава и с мене.

Много пъти ми беше откривано това, но аз не се решавах да ви говоря за себе си, по своя воля. И чак когато Архангел Михаил ми каза: - "Хората загиват, и ти си дължен сега да кажаш това. И тези които са нужни, които Бог е предопределил, в тях ще загори надежда в сърцата. И тази надежда, този призив, ще е преди войната. А вторият призив, ще е самото Венчание (Коронясвнето на царя). То ще е след войната или по време на войната. 

Свети Архангел Михаил каза, да обявя клетвата (която ще дават верните на царя), но не онази клетва, която са можели да дават и езичници, и само мъже, но клетва, коята аз малко промених, - добавих думата "Православен", добавих и, както при Иван Грозни, когато е имало и думи против Жидовете, против ересите, против, магьосничествата и чародействата на маговете. На мен ми беше наредено, да добавя тези думи. Затова приемащите тази клетва, ще се покриват с особена благодат и ще се присъединяват към Воинството Небесно. И макар да са на земята, те, заедно с Небесното Воинство, ще се включат в Армагедона.  Братя и сестри, разбира се, аз сега ви разказвам накратко. Много неща, които Господ откри, че ще яви милост, а за хората които не приемат (царя), ще има строго отсяване. Те постепено ще останат без благодат, и накрая напълно ще я изгубят. Защото, ако нещо Господ е предопределил, ако нещо открива, никой няма да може да попречи. И ако има воля на Господа наш Иисус Христос, така и ще бъде. 

На мен ми бе открито и това, както е казвал и отрока Вячеслва, че царят сам, себе си ще обяви по телевизията! Архангел Михаил каза, че това и трябва да направя, за да се изпълни, понеже всичко трябва да се изпълнява.

Нататък ми бе открито, че много хора казват, че отец Серафим Саровски трябва да представи Царя. А до тогава, никой няма да го знае. Но всъщност, хората много неща са и измислили. А ето как е в откровенията на Серафим Саровски. Там е казано, че "като възкръсна в Саров, ще дойда с царя в Дивеево"... Но не е казал, че той ще го коронясва, или той ще го представи... 

И чрез отрока Павел бе открито, че след сегашното тежко време, ще възкръсне отец Серафим Саровски. И видял, как ние вървим заедно със Серафим Саровски, по пътя, който той предсказал, и сме влезли в храма, и служба сме отслужили. После огромно множество народ се събирал. След това ще е и силният разцвет на Православието. И тогава вече никой няма да каже: "царят е тука, или там". Господ всичко ще покрие с благодат, когато бесът - ВИЛ (Владимир Илич Ленин) бъде (изхвърлен). И тогава ще се отворят очите на хората, и ще кажат: това е Царят! А сега хората са с помрачени умове, затова никой нищо не може да каже, а само тези, на които Бог открива с благодатта си.  Свети Архангел Михаил каза, че "хората които бъдат благословени от Бога, ще приемат всичко това. Ти само кажи, а останалото не е твоя работа". После Сам Бог ще е съдия.

След това, разбира се, братя, аз бях в такова състояние, че сърцето ми ликуваше и вълни от благодат ме обливаха, и като Ефрем Сирин казах: "Господи, грешният ми съсъд не може да поеме толкова благодат. Смири вълните на благодатта Си".  И когато Свети Архангел Михаил започна да влиза в сърцето ми, знаете ли каква смелост ми дойде, каква храброст. Но смелостта беше без дързост и гордост, - мирна и тиха. И аз почувствах някаква строгост, каквато никога не съм имал. 

Свети Архангел Михаил каза: - "Когато дойде време, аз ще вляза в сърцето ти и там ще съм знамение за тебе, И на които бъде дадено, те ще виждат знамението, което ще е Архангел Михаил.

А като лежех след това, молех се, молех, и мислех, - "Господи, нима такива неща стават в наше време, и нима аз съм участник, и то, какъв"? 

И получавам писмо от отрока Павел, в което ми пише по един въпрос. И аз му звъня. А видението ми беше в 6 ч. сутринта. Звъннах му, и той казва: "Отец Зосима, на мен в 6 ч. сутринта ми се яви Богородица и каза: "Предай на отец Зосима, да предупреди още веднъж хората, да не се инжектират, защото всички ще погинат"! 

Затова скъпи мои приатели, предупреждавам ви, че започваме. Дойде време за действия, и които трябва, или като е казала света Богородица: "които ме обичат, всички ще се съберат (около царя)".  Затова скоро ще има призив... и всички, които трябва, ще се съберат.

Сега, след това видео, всичко ще се осмисли, всичко ще "прекипи", и Самия Господ ще действа. 

Братя и сестри, зная че сте много, и на всички ви, предавам поклон. Господ благослови и откри, какво трябва да се прави. Трябва да се назначават князе (опричници) по градовете. 

Дойде време, скъпи проатели, всеки на своето място поставен, ще служи на Бога. Но ще служи, чрез царя. И както каза Архангел Михаил: "За всичко това има Божия воля, и ще има". Спасявайте се скъпи приятели! Много още има да ви казвам по тези въпроси, много неща ми бяха открити, но аз ви казах същността. Комуто Господ докосне сърцето, ще чуят това. А които, не, да правят каквото искат. И Христа (навремето) не са слушали. 

Такава беше ситуацията, че когато на отрока Павел, Ангела каза, да пусне първата информация, в Страстната седмица, (че Владика Зосима ще е руският Цар), с мен ставаше това, което е ставало и с Господа. Както Господа обиждали и казвали, че е "лъже цар"и "лъжехристос", така Господ допусна и аз да преживея всичко това. Мен силно ме нападаха и мъчеха бесове, по това време. Цялата Страстна седмица аз се мъчех, като Господа. Разбира се, че е несравнимо, но образно, беше същото. 

Четири пъти Архангелът ми се явява. А колко пъти Богородица ме посещава! Аз вече познавам Госпожата наша, Богородица. Ако Тя каже нещо, то ще стане. А които се противят, ще получат именно това, като в откровението, че Бог никого няма да помилва и всички ща накаже. 

Затова, скъпи приятели, съветвам ви да се помолите на Господа Иисуса Христа, да не пригаждате, както фарисеите пригаждали думите. И често чувам такива неща, че когато царят дойде, никой няма да знае, от къде е, кой е, и т.н.

Същото казвали и на Иисуса Христа: - "Ние тебе те познаваме, и братята ти знаем, а когато дойде месията, никой няма да знае, от къде е". Всичките тези думи, едно към едно се повтарят сега. 

Вижда се, че хората искат да натрапят на Бога своята воля, разбирайки пророчесъвата така, както самите те искат да ги разберат.

Архангел Михаил каза: - "Чул ли си какво е казано, че ще има първи Михаил, а с последния Михаил ще приключи. И ето, аз ще вляза в сърцето ти".  И така, скъпи приятели, спасявайте се!...

  https://www.youtube.com/watch?v=MeqGChBYgvQ
    Превод от клипа, Григор Симов



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nika3333
Категория: Други
Прочетен: 13034
Постинги: 14
Коментари: 2
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031