Блогрол
1. Виртуална духовна библиотека
2. Сайт на в-к "Лечител"
3. Природна медицина-сайтът на д-р Пашкулев
4. Бъди щастлив
5. Радиестезия, хомеопатия, пирамиди
6. Всичко за билките-първа част
7. Всичко за билките-втора част
8. Всичко за билките-трета част
9. Всичко за билките-четвърта част
10. Полезни съвети
11. Сайт с Художествени снимки от Карибите и Канада.
12. Сборен постинг на снимки от други държави-проект на Петя
13. снимки от Родопите-2 част-проект ня Джулия Бел
14. България в снимки-проект на julia13
15. Снимки от Пирин-проект на Джулия Бел
16. Какво сме дали на света
17. Снимки на планини в България-първа част-проект на Джулия Бел
18. Снимки от Рила-проект на Джулия Бел
19. снимки от планини в България-2 част-проект на Джулия Бел
20. снимки от градове и села в БГ-проект на Джулия Бел
21. Снимки от църкви и манастири в България, проект на Джулия Бел
22. Снимки от Родопите-проект на Джулия Бел
23. Снимки от света-мои постинги
24. Снимки от планини в България-проект на Джулия Бел-трета част
25. Снимки от градове и села-втора част-проект на Джулия Бел
26. Притча за скорпионите
27. Билколечение
28. билкосъбиране
2. Сайт на в-к "Лечител"
3. Природна медицина-сайтът на д-р Пашкулев
4. Бъди щастлив
5. Радиестезия, хомеопатия, пирамиди
6. Всичко за билките-първа част
7. Всичко за билките-втора част
8. Всичко за билките-трета част
9. Всичко за билките-четвърта част
10. Полезни съвети
11. Сайт с Художествени снимки от Карибите и Канада.
12. Сборен постинг на снимки от други държави-проект на Петя
13. снимки от Родопите-2 част-проект ня Джулия Бел
14. България в снимки-проект на julia13
15. Снимки от Пирин-проект на Джулия Бел
16. Какво сме дали на света
17. Снимки на планини в България-първа част-проект на Джулия Бел
18. Снимки от Рила-проект на Джулия Бел
19. снимки от планини в България-2 част-проект на Джулия Бел
20. снимки от градове и села в БГ-проект на Джулия Бел
21. Снимки от църкви и манастири в България, проект на Джулия Бел
22. Снимки от Родопите-проект на Джулия Бел
23. Снимки от света-мои постинги
24. Снимки от планини в България-проект на Джулия Бел-трета част
25. Снимки от градове и села-втора част-проект на Джулия Бел
26. Притча за скорпионите
27. Билколечение
28. билкосъбиране
Постинг
15.07.2011 13:17 -
Ванга и Петър Дънов - магьосници или светци
Автор: kasnaprolet9999
Категория: Други
Прочетен: 15513 Коментари: 43 Гласове:
Последна промяна: 15.07.2011 14:00
Прочетен: 15513 Коментари: 43 Гласове:
30
Последна промяна: 15.07.2011 14:00
Много от вас, които влизат в блога ми знаят, че аз пиша изключително много за билките. Снимам ги и споделям своя опит, като желанието ми е да помогна на хората да ги разпознават и ползват. Преди няколко дена написах постинг, в който отбелязах 147 г. от рождението на Петър Дънов и ви обърнах внимание най-вече на неговите съвети за използването на билките. Опитът на Дънов в билколечението го дадох само като притурка към моя опит . Така направих и по-рано, когато дадох гласност и публикувах рецептите на Бай Кръстьо от с.Сатовча, както и на ЕТ "Самодива" . Има ги систематизирани в моя блогрол-№ 29 Билколечение .
Не съм дъновистка в истинския смисъл на думата, но го харесвам. Не съм играла таците, известни като паневритмия, още си обичам рока, но ако попадна всред дъновисти с удоволствие бих поскачала заедно с тях.
В предишния ми постинг, за мое голямо учудване, бях засипана от коментари на антидъновисти, които го нарекоха комунист, антихрист и какво ли още не. Пуснаха ми и линк(третия клип долу), за да ме ограмотяват и покажат, колко съм се отклонила от правия път. Там много "аргументирано" богослова Георги Тодоров проповядва, че пътят към бога е само един, според православната църква и само божиите служители на тази църква могат да ни поведат към него. Всички, които го търсят по друг начин са сектанти, антихристи, магьосници, врачки, обсебени от сатаната и т.н.
С този постинг искам да кажа на всички антидъновисти :
ОСТАВЕТЕ МЕ НА МИРА!!! НЕ ВИ ВЯРВАМ! ВЯРВАМ В БОГ! ТОЙ Е НАВСЯКЪДЕ И ВЪВ ВСЕКИ ЧОВЕК ИМА ЧАСТИЦА ОТ НЕГО!!! НЕ ВЯРВАМ НА ЦЪРКОВНИТЕ СЛУЖИТЕЛИ, КОИТО СА СЕ ОТДАЛЕЧИЛИ ОТ ПРОБЛЕМИТЕ НА ХОРАТА И СЕ ЧУДЯТ КАК ДА ГИ РАЗЕДИНЯТ!!!!
Вярвам на свещеници като отец Иван от Нови хан, който е направил сиропиталище за бедни хора и изоставени деца, търси спонсори и се бори за живота на тези хора. На тази снимка сме с малкия ми син и отеца, който бе дошъл да освети читалище "Н.Хайтов" миналата есен.
Сиропиталището е построено в двора на църквата в града и се опитаха да го съборят от там. Какво направи църквата, за да му помогне-нищо. Много блогери, включително и аз написахме имейли до висшестоящите и вдигнахме джабала до бога.... Така сиропиталището бе спасено.
Друг пример:
Когато погребваха свекърва ми, попа беше толкова пиян, че едвам му се разбираше какво говори. Нямало кого друг да пратят, разбрахме след това, и то в църквата на централните гробища в гр.София. Няма кой, защото останалите са заети с материални, а не богоугодни дела.
Ако навремето такива божии служители бяха единични случаи, то напоследък тези "божии служители" станаха мнозинство, вижте втория клип. Те карат скъпи лимозини, закупени с парите на миряните, въртят погребален бизнес със семейни фирми. Църквата ни стана комерсиална, плаща се по 10 лв. за изповед в Бачковския манастир и това е само върха на айсберга, кога е било така? Казват, че тези коли принадлежат на църквата и са им дадени за ползване за да обиколят и най-отдалечените кътчета на страната. Питам се, а защо трябва да се обикаля с възможно най-скъпите коли, не трябва ли да бъдат по-смирени те, за да ни дадат добър пример. Прилага се двоен стандарт, както за много неща у нас.
Не се учудвам, че при това положение се търсят други пътища към бога и не смятам, че те непременно трябва да са сатанински.
Друг пример:
След като минаха 40 дни от смъртта на вторият ми баща, събрах по-запазените му дрехи в един чувал и отидох в близката църква на ул.Черковна, в бизост до моста, не й помня името. Едвам ги отнесох, по пътя ме заваля и дъжд. Помолих служителките й да ги раздадат на бедни хора, които често стоят пред църквата и просят милостиня. Не пожелаха да го направят. Помолих ги поне да престои чувала вътре в църквата, за да не се намокрят дрехите и да го изнесат пред църквата на другия ден. Пропуснах да спомена, че отидох в късния следобяд, малко преди затварянето на църквата. Изгониха ме, като мръсно коте, стоях пред църквата и лицето ми се покри със сълзи. Върху мен дъжда се сипеше, но аз не го усещах. Мислех си за вторият ми баща, колко беше прав в желанието си преди да умре. Той не пожела църковно погребение, не искаше поп да го опява, защото имаше горчив опит с "божиите служители". Той обаче вярваше в бог, имаше кандило и икони в дома му, а на Св.Богородица се молеше всеки ден. Имам нейна икона, подарена от него за да ме пази. В моят дом имам осветени икони на Исус Христос, Св.Георги, Св.Богородица, Св.Йоан Рилски.
Имам и картина на Петър Дънов, който никога не се е мислел за бог, както някои твърдят. Казвал е, че бог е в него, което е съвсем различно, защото всички сме божии чада и сме направени по негово подобие.
Не съм дъновистка в истинския смисъл на думата, но го харесвам. Не съм играла таците, известни като паневритмия, още си обичам рока, но ако попадна всред дъновисти с удоволствие бих поскачала заедно с тях.
В предишния ми постинг, за мое голямо учудване, бях засипана от коментари на антидъновисти, които го нарекоха комунист, антихрист и какво ли още не. Пуснаха ми и линк(третия клип долу), за да ме ограмотяват и покажат, колко съм се отклонила от правия път. Там много "аргументирано" богослова Георги Тодоров проповядва, че пътят към бога е само един, според православната църква и само божиите служители на тази църква могат да ни поведат към него. Всички, които го търсят по друг начин са сектанти, антихристи, магьосници, врачки, обсебени от сатаната и т.н.
С този постинг искам да кажа на всички антидъновисти :
ОСТАВЕТЕ МЕ НА МИРА!!! НЕ ВИ ВЯРВАМ! ВЯРВАМ В БОГ! ТОЙ Е НАВСЯКЪДЕ И ВЪВ ВСЕКИ ЧОВЕК ИМА ЧАСТИЦА ОТ НЕГО!!! НЕ ВЯРВАМ НА ЦЪРКОВНИТЕ СЛУЖИТЕЛИ, КОИТО СА СЕ ОТДАЛЕЧИЛИ ОТ ПРОБЛЕМИТЕ НА ХОРАТА И СЕ ЧУДЯТ КАК ДА ГИ РАЗЕДИНЯТ!!!!
Вярвам на свещеници като отец Иван от Нови хан, който е направил сиропиталище за бедни хора и изоставени деца, търси спонсори и се бори за живота на тези хора. На тази снимка сме с малкия ми син и отеца, който бе дошъл да освети читалище "Н.Хайтов" миналата есен.
Сиропиталището е построено в двора на църквата в града и се опитаха да го съборят от там. Какво направи църквата, за да му помогне-нищо. Много блогери, включително и аз написахме имейли до висшестоящите и вдигнахме джабала до бога.... Така сиропиталището бе спасено.
Друг пример:
Когато погребваха свекърва ми, попа беше толкова пиян, че едвам му се разбираше какво говори. Нямало кого друг да пратят, разбрахме след това, и то в църквата на централните гробища в гр.София. Няма кой, защото останалите са заети с материални, а не богоугодни дела.
Ако навремето такива божии служители бяха единични случаи, то напоследък тези "божии служители" станаха мнозинство, вижте втория клип. Те карат скъпи лимозини, закупени с парите на миряните, въртят погребален бизнес със семейни фирми. Църквата ни стана комерсиална, плаща се по 10 лв. за изповед в Бачковския манастир и това е само върха на айсберга, кога е било така? Казват, че тези коли принадлежат на църквата и са им дадени за ползване за да обиколят и най-отдалечените кътчета на страната. Питам се, а защо трябва да се обикаля с възможно най-скъпите коли, не трябва ли да бъдат по-смирени те, за да ни дадат добър пример. Прилага се двоен стандарт, както за много неща у нас.
Не се учудвам, че при това положение се търсят други пътища към бога и не смятам, че те непременно трябва да са сатанински.
Друг пример:
След като минаха 40 дни от смъртта на вторият ми баща, събрах по-запазените му дрехи в един чувал и отидох в близката църква на ул.Черковна, в бизост до моста, не й помня името. Едвам ги отнесох, по пътя ме заваля и дъжд. Помолих служителките й да ги раздадат на бедни хора, които често стоят пред църквата и просят милостиня. Не пожелаха да го направят. Помолих ги поне да престои чувала вътре в църквата, за да не се намокрят дрехите и да го изнесат пред църквата на другия ден. Пропуснах да спомена, че отидох в късния следобяд, малко преди затварянето на църквата. Изгониха ме, като мръсно коте, стоях пред църквата и лицето ми се покри със сълзи. Върху мен дъжда се сипеше, но аз не го усещах. Мислех си за вторият ми баща, колко беше прав в желанието си преди да умре. Той не пожела църковно погребение, не искаше поп да го опява, защото имаше горчив опит с "божиите служители". Той обаче вярваше в бог, имаше кандило и икони в дома му, а на Св.Богородица се молеше всеки ден. Имам нейна икона, подарена от него за да ме пази. В моят дом имам осветени икони на Исус Христос, Св.Георги, Св.Богородица, Св.Йоан Рилски.
Имам и картина на Петър Дънов, който никога не се е мислел за бог, както някои твърдят. Казвал е, че бог е в него, което е съвсем различно, защото всички сме божии чада и сме направени по негово подобие.
Открадната и разгадана рецепта на келтск...
МОИТЕ ПЕСНИ от бисерите на родна реч ома...
Официален документ на обединените българ...
МОИТЕ ПЕСНИ от бисерите на родна реч ома...
Официален документ на обединените българ...
Следващ постинг
Предишен постинг
Нищо против дъновистите ама да не си присвояват богомилството.
цитирай
2.
анонимен -
Светият Синод е пълен с глупаци и агенти на ДС.
15.07.2011 13:35
15.07.2011 13:35
И аз не съм дъновист и дори това учение ми се вижда малко смешно,, но го уважавам, както всички езотерични учения.
По-интересни за мен са окултистките теми и затова Ванга е любимият ми феномен - дори само тя е достатъчна, за да се убедят всички, че духовете същствуват.
Мисълта ми е, че отричайки Дънов и Ванга, православната ни църква е смешна, дребнава и направо жалка.
цитирайПо-интересни за мен са окултистките теми и затова Ванга е любимият ми феномен - дори само тя е достатъчна, за да се убедят всички, че духовете същствуват.
Мисълта ми е, че отричайки Дънов и Ванга, православната ни църква е смешна, дребнава и направо жалка.
На мен тия спорове ми се струват евтина реклама на позабравената от много хора църква. А защо е забравена - посочваш много ясно.
цитирайВсички, които те познаваме знаеме, че твоя блог е изключително подробен и разнообразен придружен с много твои снимки относно билките и тяхното използване. Правиш красиви постинги, полезни и интересни! Желая ти прекрасен слънчев ден! Поздравления и продължавай!
цитирайognena71 написа:
Всички, които те познаваме знаеме, че твоя блог е изключително подробен и разнообразен придружен с много твои снимки относно билките и тяхното използване. Правиш красиви постинги, полезни и интересни! Желая ти прекрасен слънчев ден! Поздравления и продължавай!
богослов, а скулптор. Може после да е завършил и богословие - не зная.
А за Дънов, Ванга и други спорни личности - като публично изказваш мнение, трябва да понесеш и мнения, противни на твоето. Билките са си билки, но промиването на мозъци е друго нещо. по една случайност познавам доста дъновисти от всякакви поколения. Различни хора - и добри и не чак толкова, но са си затворена секта. Опитай - може и да те допуснат вътре, но ще трябва да платиш цената.
Знаеш, че съм добронамерена, нали? А ти си добър и ведър човек:)
Поздрави!!!
цитирайА за Дънов, Ванга и други спорни личности - като публично изказваш мнение, трябва да понесеш и мнения, противни на твоето. Билките са си билки, но промиването на мозъци е друго нещо. по една случайност познавам доста дъновисти от всякакви поколения. Различни хора - и добри и не чак толкова, но са си затворена секта. Опитай - може и да те допуснат вътре, но ще трябва да платиш цената.
Знаеш, че съм добронамерена, нали? А ти си добър и ведър човек:)
Поздрави!!!
http://www.sibir.bg/blog/stefanida/index.php?blogPage=blogPreviewArticle&artID=415047
ето моето мнение
цитирайето моето мнение
Всеки има право да вярва в каквото си иска и колкото иска. Докато българите не си набият в дървените глави тази простичка мисъл, все ще сме на този хал да воюваме помежду си и да се ядем като кучета без обща цел и кауза.
Аз също не уважавам църквата по описаните от теб причини, но съм дълбоко вярващ човек. И не виждам нищо лошо в учението на Дънов, защото съм се ровила доста. Познавах и човек, който ми е разказвал с часове спомени от общуването си с него, но никога нищо лошо.
Вдигай главата, Невена! Хора като теб са рядкост :)))
цитирайАз също не уважавам църквата по описаните от теб причини, но съм дълбоко вярващ човек. И не виждам нищо лошо в учението на Дънов, защото съм се ровила доста. Познавах и човек, който ми е разказвал с часове спомени от общуването си с него, но никога нищо лошо.
Вдигай главата, Невена! Хора като теб са рядкост :)))
тя е вътре в нас.
Валя
цитирайВаля
zelas написа:
Нищо против дъновистите ама да не си присвояват богомилството.
И аз нямам нищо против тях и тук си много прав, богомилството е нещо много по-различно и толкова отдалечено във времето, че не би могло да има някаква връзка.
poligor написа:
И аз не съм дъновист и дори това учение ми се вижда малко смешно,, но го уважавам, както всички езотерични учения.
По-интересни за мен са окултистките теми и затова Ванга е любимият ми феномен - дори само тя е достатъчна, за да се убедят всички, че духовете същствуват.
Мисълта ми е, че отричайки Дънов и Ванга, православната ни църква е смешна, дребнава и направо жалка.
По-интересни за мен са окултистките теми и затова Ванга е любимият ми феномен - дори само тя е достатъчна, за да се убедят всички, че духовете същствуват.
Мисълта ми е, че отричайки Дънов и Ванга, православната ни църква е смешна, дребнава и направо жалка.
Споделям мнението ти, само че не ги отрича православната църква, а няколко нейни видни представители, които се правят на интересни. Православната църква винаги е подкрепяла Ванга във времето, през което е живяла.
rossi9 написа:
На мен тия спорове ми се струват евтина реклама на позабравената от много хора църква. А защо е забравена - посочваш много ясно.
Благодаря ти за подкрепата.
ognena71 написа:
Всички, които те познаваме знаеме, че твоя блог е изключително подробен и разнообразен придружен с много твои снимки относно билките и тяхното използване. Правиш красиви постинги, полезни и интересни! Желая ти прекрасен слънчев ден! Поздравления и продължавай!
Благодаря ти. Следващата седмица съм всед горите и далеч от компи, надявам се да си почина. Ако не се завърна тук, значи съм се осамотила в някоя пещара за да се смиря и прозря истината:))))
pisatelkata написа:
Благодаря ти. За сега ще спра зца известно време и ще се отдам на билкосъбиране. Ако не се завърна тук, значи съм се усамотила в някоя пещара за да се смиря и прозря истината:))))
ognena71 написа:
Всички, които те познаваме знаеме, че твоя блог е изключително подробен и разнообразен придружен с много твои снимки относно билките и тяхното използване. Правиш красиви постинги, полезни и интересни! Желая ти прекрасен слънчев ден! Поздравления и продължавай!
Благодаря ти. За сега ще спра зца известно време и ще се отдам на билкосъбиране. Ако не се завърна тук, значи съм се усамотила в някоя пещара за да се смиря и прозря истината:))))
tili написа:
богослов, а скулптор. Може после да е завършил и богословие - не зная.
А за Дънов, Ванга и други спорни личности - като публично изказваш мнение, трябва да понесеш и мнения, противни на твоето. Билките са си билки, но промиването на мозъци е друго нещо. по една случайност познавам доста дъновисти от всякакви поколения. Различни хора - и добри и не чак толкова, но са си затворена секта. Опитай - може и да те допуснат вътре, но ще трябва да платиш цената.
Знаеш, че съм добронамерена, нали? А ти си добър и ведър човек:)
Поздрави!!!
А за Дънов, Ванга и други спорни личности - като публично изказваш мнение, трябва да понесеш и мнения, противни на твоето. Билките са си билки, но промиването на мозъци е друго нещо. по една случайност познавам доста дъновисти от всякакви поколения. Различни хора - и добри и не чак толкова, но са си затворена секта. Опитай - може и да те допуснат вътре, но ще трябва да платиш цената.
Знаеш, че съм добронамерена, нали? А ти си добър и ведър човек:)
Поздрави!!!
Знам че си добронамерена и за това ще ти отговоря подробно. Нямам честта да познавам Георги Тодоров, но виж под третия клип какво пише- богослов. Това разбира се не пречи да е и склуптор, няма да споря. Дала съм този клип, защото както вече написах в постинга си, той трябваше да ме просвети по въпроса. Дала съм го точно за да дам възможност и за други мнения. Ако погледнеш предния ми постинг, той е пълен с мнения, противни на моето, нищо не съм изтрила. Тук аз давам своето мнение, в отговор на многото техни, защото в един кометар е трудно да се изрази всичко. Не съм казала, че ще влизам в бялото братство, та да плащам каквато и да било цена. Нещо не си доразбрала. Не се притеснявай за мен, ако срещна дъновисти, бъди сигурна, че ще ги заведа на билкобер:))))
boliarkabg написа:
http://www.sibir.bg/blog/stefanida/index.php?blogPage=blogPreviewArticle&artID=415047
ето моето мнение
ето моето мнение
Прочетох го и много ми харесаха твоите изводи. Добре си го решила, но този свещеник едва ли е разбрал, че не одобряваш поведението му. Виж коментарите в предния ми постинг. Там пише, че не бива да се отричаме от църквата, заради лоши божии служители. Аз не съм дала повод да си мисли който и да е, ме я отричам. Често съм правила постинги за църкви и манастири, които в миналото са били крепости на нашата духовност. За съжаление, това не мога да кажа, че важи към настоящето.
4aiotgluhar4e написа:
Всеки има право да вярва в каквото си иска и колкото иска. Докато българите не си набият в дървените глави тази простичка мисъл, все ще сме на този хал да воюваме помежду си и да се ядем като кучета без обща цел и кауза.
Аз също не уважавам църквата по описаните от теб причини, но съм дълбоко вярващ човек. И не виждам нищо лошо в учението на Дънов, защото съм се ровила доста. Познавах и човек, който ми е разказвал с часове спомени от общуването си с него, но никога нищо лошо.
Вдигай главата, Невена! Хора като теб са рядкост :)))
Аз също не уважавам църквата по описаните от теб причини, но съм дълбоко вярващ човек. И не виждам нищо лошо в учението на Дънов, защото съм се ровила доста. Познавах и човек, който ми е разказвал с часове спомени от общуването си с него, но никога нищо лошо.
Вдигай главата, Невена! Хора като теб са рядкост :)))
Ако видиш дългите им поучителни коментари в предния ми постинг и ти ще им се ядосаш.
Аз също имам един приятел, който се занимава със събиране на цялостното му творчество и отпечатване на негови книги. Подарявал ми е няколко от тях, включително и сборник с молитви. Не мога да повярвам, че Дънов не вярва в бога, нещо са го набедили.
yotovava написа:
тя е вътре в нас.
Валя
Валя
Да, тя е в нас, но не е еднаква, в това е проблема. Това е довело до много църковни борби с избиване на хиляди хора, нещо което изобщо не ми го побира мозъка, но е факт.
анонимен написа:
бих искала да Ви спомена за една любима притча - един човек вървял в пустинята ,изнемогвал от жажда ,но нямало никъде оазис или поне керван за да утоли жаждата си. скитал се той почти отчаян и ето вижда в далечината кладенец . изпълнен с надежда той приближава кладенеца .а водата чиста,студена,бистра.но се появява един дрипав и мръсен човек и казва,че той е този който единствем може да даде на скитника вода и никoй друг.какво може да направи скитника освен да остави прокажения да му налее вода.
не е важно кой дава ,,водата,, важно е че тя е животворна.
поздрави за прекрасният Ви и ценен блог.бъдете здрава
не е важно кой дава ,,водата,, важно е че тя е животворна.
поздрави за прекрасният Ви и ценен блог.бъдете здрава
Благодаря. Хубава притча. Задали ли сте си въпроса, дали обаче е животворна водата, която сега ни се раздава- виж коментар 7 и отвори линка.
анонимен написа:
Вероятно имате право, но по лошото е че от клиповете се вижда как новите ни духовни пастори са на светлинни години от духовността. Най-обикновени фарисей, които спазват правилото "Не ме гледай какво върша, а ме слушай какво ти говоря. Трудно ми е да си представя, че хора които искат да разделят хората според някакви свои догми, могат да бъдат проводници на Бога и Божията промисъл!
И на мен ми е трудно, за това не си давам труд да слушам в църквата, какво ми говорят. Паля свещички, моля се пред иконите и дим да ме няма.
danailvdimitrov написа:
Държавата не вирее в институцийте .Тя е в нас.
Ето ти и богомилство-нямаме нужда и от държава.....коментирай моля.
yotovava написа:
тя е вътре в нас.
Валя
Валя
Държавата не вирее в институцийте .Тя е в нас.
Ето ти и богомилство-нямаме нужда и от държава.....коментирай моля.
Не, не можем да го кажем и дума не може да става за съпоставка на вяра и държава. Бих допълнила, че държава и родина са две твърде различни неща. А богомилството не е тема на днешния ми постинг. Не разбирам въпроса ти в предишния коментар.Намери си друг събеседник.
Нито ще те променят, нито ти - тях. Затова нека всеки си върви по пътя. В края на краищата всеки отговаря персонално за действията и решенията си. Материалът е много хубав - затова си получила такава реакция.
Хубава вечер !:))
цитирайХубава вечер !:))
kasnaprolet9999 написа:
И аз нямам нищо против тях и тук си много прав, богомилството е нещо много по-различно и толкова отдалечено във времето, че не би могло да има някаква връзка.
zelas написа:
Нищо против дъновистите ама да не си присвояват богомилството.
И аз нямам нищо против тях и тук си много прав, богомилството е нещо много по-различно и толкова отдалечено във времето, че не би могло да има някаква връзка.
Да ама те имат нужда от богомилството за да стъпят на някаква историческа основа и така придобият правдоподобност.
Дъновизмът сам по себе си е само един кръжок за пиене на чайчета, леки танци и социализиране, нищо повече.
danailvdimitrov написа:
хвалебствия ,взаимни похвали и успокоения и нито един отговор . Жалко :(
Извинявай къснапролет666 но това ще си го сложа в рамка (разбира се с твое съгласие).
По добра сентенция за този начин на мислене не съм срещал :
"...за това не си давам труд да слушам в църквата, какво ми говорят. Паля свещички, моля се пред иконите и дим да ме няма."
А иначе прочети двете книги за Ванга и Дънов на отец Висарион от Зографския манастир в Света гора . Може пък мнението ти за това дали са те "набедени" за магьосници леко да се попромени.
Ако се интересуваш разбира се ....
Извинявай къснапролет666 но това ще си го сложа в рамка (разбира се с твое съгласие).
По добра сентенция за този начин на мислене не съм срещал :
"...за това не си давам труд да слушам в църквата, какво ми говорят. Паля свещички, моля се пред иконите и дим да ме няма."
А иначе прочети двете книги за Ванга и Дънов на отец Висарион от Зографския манастир в Света гора . Може пък мнението ти за това дали са те "набедени" за магьосници леко да се попромени.
Ако се интересуваш разбира се ....
Първо се научи да изписваш правилно ника ми и не ми слагай дяволското число към него-666.След това може и да ти дам разрешение да ми сложиш сентенцията в рамка. Какво си мислиш, че ще им слушам глупостите там, то на повечето от тях нищо не се разбира какво пеят. Имам си достатъчно литература, ако ми трябва нещо ще си го намеря и прочета.
bven написа:
Нито ще те променят, нито ти - тях. Затова нека всеки си върви по пътя. В края на краищата всеки отговаря персонално за действията и решенията си. Материалът е много хубав - затова си получила такава реакция.
Хубава вечер !:))
Хубава вечер !:))
Благодаря ти, хубава вечер и на теб.
zelas написа:
Да ама те имат нужда от богомилството за да стъпят на някаква историческа основа и така придобият правдоподобност.
Дъновизмът сам по себе си е само един кръжок за пиене на чайчета, леки танци и социализиране, нищо повече.
kasnaprolet9999 написа:
И аз нямам нищо против тях и тук си много прав, богомилството е нещо многопо-различно и толкова отдалечено във времето, че не би могло да има някаква връзка.
zelas написа:
Нищо против дъновистите ама да не си присвояват богомилството.
И аз нямам нищо против тях и тук си много прав, богомилството е нещо многопо-различно и толкова отдалечено във времето, че не би могло да има някаква връзка.
Да ама те имат нужда от богомилството за да стъпят на някаква историческа основа и така придобият правдоподобност.
Дъновизмът сам по себе си е само един кръжок за пиене на чайчета, леки танци и социализиране, нищо повече.
Ако бяха толкова безобидни, защо се вдигна толкова шум от предишния ми постинг и както има един лаф-"защо ручахме жабетата"?
27.
miaa -
Аз съм православна христянка.Вярвам в Бог! Зная, че носим частица от него!
15.07.2011 22:47
15.07.2011 22:47
Помага ни да преодоляваме трудностите! Поздрави Невена! В твоя блог има много стойностни статии за билките и други интересни неща и дестинации.
Ти си достоен човек. Излъчваш харизма! Бог да благославя дните ти!
цитирайТи си достоен човек. Излъчваш харизма! Бог да благославя дните ти!
Вярвам ,че си искренна и те пергръщам за постинга!
цитирайи коментарите към него.
Обикновено при нас на всяка дума се намира време и място за отрицание - пълно или частично.
Благодаря ти за хубавия постинг.
Пожелавам ти прекрасни релаксиращи мигове сред Великата Природа!!!!
цитирайОбикновено при нас на всяка дума се намира време и място за отрицание - пълно или частично.
Благодаря ти за хубавия постинг.
Пожелавам ти прекрасни релаксиращи мигове сред Великата Природа!!!!
danailvdimitrov написа:
цитати на "великия" учител :
„Аз съм във всички хора, във всички животни, в растенията, във водата, във въздуха, в светлината, в звездите, в слънцата – навсякъде съм Аз.“ (Беинса Дуно. Учителя за себе си, с. 3).
„Между Мене и Бога разлика няма да правиш“ („Беинса Дуно. Учителя за себе си”, с. 14). „Аз съм вашият Велик Учител, Всемирният Христос” (http://www.izgrevat.com).
Думи на душевно болен човек или просто думи на антихрист ???
Изберете сами -отговорността е лична !
„Аз съм във всички хора, във всички животни, в растенията, във водата, във въздуха, в светлината, в звездите, в слънцата – навсякъде съм Аз.“ (Беинса Дуно. Учителя за себе си, с. 3).
„Между Мене и Бога разлика няма да правиш“ („Беинса Дуно. Учителя за себе си”, с. 14). „Аз съм вашият Велик Учител, Всемирният Христос” (http://www.izgrevat.com).
Думи на душевно болен човек или просто думи на антихрист ???
Изберете сами -отговорността е лична !
Цитираш ми думи, сложени в сайт, но това не е литературен източник, а някакви измислици. Такива думои от учителя не съм срещала никъде. Ето какво казва той за бога.
"Да бъде Господ благословен за многото си милост и благост. Ставай и лягай с тая мисъл, че Господ е близо. Аз ти казвам да се не утегчава сърцето ти.
Сега е време за бодрост. Господ ще извърши делото си. Всичките Му средства са приготвени. В Него няма нищо невъзможно, което ти казвам. Той ще изпълни. Ето Аз ще превъзмогна за теб с духът си, който е непонятен на света. Силата ми ще е в Словото ми и благодатта ми в милостта. И сега постави тия мои думи в сърцето си и не преговаряй за бъдещето. Постави ги и гледай на тях докато оживеят. Защото не само с хляб ще бъде жив человек, но с всяка дума, която излиза от устата Божии.
Благ си, Господи Боже мой, и на теб само прилича всички да те хвалят, да ти се молят и кланят в дух и истина, която си вложил в сърцето и духовете на всички. Хвала на Твоето име, слава на теб, който си ни избавил от враговете ни и си ни турил в безопасно място и ний ще гледаме Твоето лице и ще Ти се радваме винаги и ще Ти пеем песен нова и ще възклицаваме с възклицание велико, че си избавил Сиона и си утвърдил Новия град Иерусалим за жилище нам, гдето да Ти служим винаги."
Разговор втори от "Разговора със Светия Дух"
Петър Дънов
miaa написа:
Помага ни да преодоляваме трудностите! Поздрави Невена! В твоя блог има много стойностни статии за билките и други интересни неща и дестинации.
Ти си достоен човек. Излъчваш харизма! Бог да благославя дните ти!
Ти си достоен човек. Излъчваш харизма! Бог да благославя дните ти!
Така е Мия, бог ни помага, но трябва и ние да го поискама. Виж какво пише Дънов по въпроса в Разговор първи от "Разговора със Светия Дух":
"Но всичко, което съм ти казал досега, не трябва да те обезпокоява, защото невъзможните неща у человека, у Бога са възможни. Думата ми е за теб, който не трябва да се смущаваш от нищо, защото на теб всичко ти съдействува от Господа за добро. И тъй като Бог те е възлюбил, на това кой има да каже нещо? И ако Той показва на теб милостта си, кой може да се възпротиви, защото Бог не е человек, та да се измени, нито син человечески, та да се отвърне от намерението Си. Той има власт и сила да стори все що желае и що мисли, и няма кой да Му се противи. Обаче необходимо е да се научиш да познаваш всичките Божии пътища и да ги пазиш с цялостта на сърцето си. В това седи съвършенството, в познанието Волята на единия истинен Бог Господ спасител. Велики са Неговите благословения, които е приготвил за онези, които Го любят. Там горе в Небето има славни обиталища, приготвени за праведните, за чадата Божии. Имам още да ти съобщя, че в твоята душа вече Бог приготовлява онова велико изменение, което е свойствено само на синовете Божии. Твоята душа ще прогледне скоро като през нови очи на света, на всичко, което се върши около теб. Не ще ти бъде тогава чудно да разбираш тия скрити тайни, които сега сплитат ума ти. И мога ли аз да говоря по-откровено с теб, да ти дам да разбереш това, което съм натоварен да ти изявя. Защото нещата имат значение само за онзи, който разбира, който има разумение в сърцето си. Не мисли, че Небето е безчувствено към твоите усилия. Всяка стъпка, която ти вземаш нагоре и напред, радва всички там горе."
mrazekoff написа:
и коментарите към него.
Обикновено при нас на всяка дума се намира време и място за отрицание - пълно или частично.
Благодаря ти за хубавия постинг.
Пожелавам ти прекрасни релаксиращи мигове сред Великата Природа!!!!
Обикновено при нас на всяка дума се намира време и място за отрицание - пълно или частично.
Благодаря ти за хубавия постинг.
Пожелавам ти прекрасни релаксиращи мигове сред Великата Природа!!!!
Благодаря ти за усилието, нямах намерение да коментирам дъновизма, да му правя реклама, както се изказа един блогер в предишен постинг. Вярата е нещо много съкровенно и всеки сам трябва да реши в какво да вярва. Само отбелязах годишнина и написах няколко общи думи за него и виж какво стана, промениха ми ника и ми сложиха три шестици, числото на дявола.Ако не си с тях, си против тях и си лош. Това не е диалог, това е набиване на канчета, но аз не се поддавам на провокации. Благодаря ти за подкрепата.
danailvdimitrov написа:
" Какво си мислиш, че ще им слушам глупостите там, то на повечето от тях нищо не се разбира какво пеят...."
При това твое и на колегите ти отношение към Църквата как да ти махна шестиците от ник-нейма :)) ?
Тази снимка с о.Иван като как да я тълкуваме ? И на него ли не му се разбират "глупостите" ? А попита ли го какво мисли за Ванга, Дънов ,поп Богомил и т.н?
При това твое и на колегите ти отношение към Църквата как да ти махна шестиците от ник-нейма :)) ?
Тази снимка с о.Иван като как да я тълкуваме ? И на него ли не му се разбират "глупостите" ? А попита ли го какво мисли за Ванга, Дънов ,поп Богомил и т.н?
Съжалявам, но не мога да свържа църковните служители с бога, когато те не му служат както трябва. Църквата като институция е била ръководена от много стойностни хора и като институция тя е служела на бога, за това няма да се откажа от нея. За това ще влизам в църковните храмове и не ми трябват посредници за да разговарям с бога. Бих говорила само с такива, които заслужат моето доверие, такива като отец Иван. Така можеш да тълкуваш снимката ми с него, това е човек, на когото имам доверие, написала съм го в постинга и не се прави, че не ме разбираш. Не съм му задавала такива въпроси тогава, не бяха на дневен ред такива неща, но ако го видя пак ще го попитам. Ти обаче, няма да разбереш неговия отговор, защото това е последното нещо, което ти пиша. Няма повече да разговарям с теб, защото подхождаш недобронамерено към мен. Нямам нищо общо с дявола, за да ми ги лепиш тези шестици. Това вече не е диалог, това е набиване на канчета, но аз не се поддам на твоите провокации.
iliada написа:
Вярвам ,че си искренна и те пергръщам за постинга!
Нямах намерение да коментирам дъновизма, но ме принудиха с разни изявления от сорта, че Дънов е антихрист. Виж как определя Дънов своята роля
"В светът има много учения, но само едно от тях е съществено, съставлява храна за душата. Други са лъжливи съвършено, или пък съставляват само един вид развлечение на ума, като не му дават време да се погрижи за себе си, за доброто на своята душа. Ето опасността на человеческия живот. Человеците мислят, че имат истината и че се учат от нея, а пък в действителност що виждаме? Техният живот е отпаднал. Той е заразен от главата до петите с пороци. Това е една очевидна истина, че тук, в това има примесена някаква измама. Другояче това не би се забелязало. За да се излекува раната, трябва да се прибегне до подходящи лекарства. Тия лекарства са истините Божии, които се дават във вид на заповеди: да не правиш това, да не правиш онова, просто да не правиш никакво зло дело, или да помислиш лоша мисъл, защото в тия неща седи отровата на пъкала. А като се заповядва кое не трябва да се прави, Бог от своя страна, който знае всичко и е всемъдър, казва пък в положителни заповеди кое трябва да се прави според Неговата Воля. Той е казал много кратко: да любиш Господа Бога твоего и ближнаго своего както себе си. А като приемеш Любовта като една върховна заповед, тя сама по себе си има тази сила, че може да ни разтвори всичките добри пътища и да ни покаже в що седи върховната добродетел, която е ядката на нашия сърдечен живот. А знаеш ли защо ти говоря за „нашия“? Защото щом се приеме Любовта като закон и като върховна добродетел, тя става на всинца ни обща връзка и ние не сме вече чужди един на друг, но ближни. И да не ти се вижда чудно, ето тая Любов на Господа твоего ме е изпроводила да ти говоря и да разменя Господните мисли с твоята душа, да те укрепя, да те повдигна духом, да гледаш и виждаш това, което до сега не си виждал, и да разбираш това, което не си разбирал"
35.
vishnichka -
Пролет, ако знаеш откога съм те прочела и все не ми остава да се логна да ти оставя няколко думи,
16.07.2011 19:22
16.07.2011 19:22
преди два дни имах постинг за Дънов. Можеш да погледнеш при мен, но сега ще ти припомня и което казва самия той: За да се схване Божествената Мъдрост и да се разбере Божествената Истина, изисква се знание за Живота.Тия знания се преподават само на ония, които желаят да се учат...
Другите ги остави, и те го цитират, ама не схващат, някои от тях разказват притчите му без да знаят източника, а други даже и като вицове, толкова е всеобхватно учението му...
Ето например нещо познато, но малцина знаят, че то идва от далечната 1935-та година:
"Един американски милионерин християнин казвал: "Нека работят хората." Той не обичал да дава милостиня. Казва на човека: "Работи" и тогава му плаща. А тъй, милостиня, не обичал да дава."Да работи, да му платя."
Един ден, като си отива на работа, прекомандирова се при него една вдовица, отподире му все вървяла, вървяла и проси. Искала от него. Най-после той изважда един долар и казва: "Да не ме безпокоиш." Той умира и отива на онзи свят, на Небето. Пита го апостол Петър:
-Ти направи ли някое добро?
-Е, давах работа на хората.
-Друго? Че си давал работа на хората, то е занаят, да спечелиш. Но едно добро направил ли си някому?
Помислил, помислил човека, и казва:
-Веднъж направих едно добро, дадох на една вдовица един долар.
-Чакай да попитам Господа.
И Господ му казва:
-Дайте му два долара и го пратете на Земята...
Поздрави!:)
цитирайДругите ги остави, и те го цитират, ама не схващат, някои от тях разказват притчите му без да знаят източника, а други даже и като вицове, толкова е всеобхватно учението му...
Ето например нещо познато, но малцина знаят, че то идва от далечната 1935-та година:
"Един американски милионерин християнин казвал: "Нека работят хората." Той не обичал да дава милостиня. Казва на човека: "Работи" и тогава му плаща. А тъй, милостиня, не обичал да дава."Да работи, да му платя."
Един ден, като си отива на работа, прекомандирова се при него една вдовица, отподире му все вървяла, вървяла и проси. Искала от него. Най-после той изважда един долар и казва: "Да не ме безпокоиш." Той умира и отива на онзи свят, на Небето. Пита го апостол Петър:
-Ти направи ли някое добро?
-Е, давах работа на хората.
-Друго? Че си давал работа на хората, то е занаят, да спечелиш. Но едно добро направил ли си някому?
Помислил, помислил човека, и казва:
-Веднъж направих едно добро, дадох на една вдовица един долар.
-Чакай да попитам Господа.
И Господ му казва:
-Дайте му два долара и го пратете на Земята...
Поздрави!:)
Ти си голям смелчага, да напишеш постинг за Дънов, след такава кибератака при мен от антидъновисти в блога:))))) Нещастната аз, взеха ми деветките и ми залепиха три шестици на ника-виж коментари 24 и 31. Не те ли е страх да имаш такова рогато приятелче като мен?
цитирай
37.
vishnichka -
Да,
17.07.2011 07:29
17.07.2011 07:29
виждам, че danailvdimitrov обича извадковото цитиране, за да изглежда шокиращо...
Само че, нещата изобщо не изглеждат така. Нито при Дънов, нито при теб, и обикновено се случва да ни критикуват хора, които не правят разлика между вяра и религия, а тя е от значение за широкоскроените и неизпадащи в крайностите на вечното отрицание хора, особено когато става дума за употребата или злоупотребата с понятията за Бог!
:)
цитирайСамо че, нещата изобщо не изглеждат така. Нито при Дънов, нито при теб, и обикновено се случва да ни критикуват хора, които не правят разлика между вяра и религия, а тя е от значение за широкоскроените и неизпадащи в крайностите на вечното отрицание хора, особено когато става дума за употребата или злоупотребата с понятията за Бог!
:)
мога да каже твърдо, че тук Ванга, а и всички останали шарлатани, наречени контактьори, се провалиха напълно.
За Петър Дънов...Едно от многото му "издънвания", е, че без да е завършил висше образование в Бостънски теологичен университет има не само "диплома" по богословие, ами и диплома за "доктор" - измами, за които е време вече да излязат на открито...
цитирайЗа Петър Дънов...Едно от многото му "издънвания", е, че без да е завършил висше образование в Бостънски теологичен университет има не само "диплома" по богословие, ами и диплома за "доктор" - измами, за които е време вече да излязат на открито...
39.
анонимен -
То е ясно, че в днешно време е много ...
17.07.2011 22:05
17.07.2011 22:05
То е ясно, че в днешно време е много трудно да откриеш наистина религиозен човек,който да ти даде съвет за нещо. Днешните свещенници са и бизнесмени. Такъв е и нашият в провинцията. А че таксите в църквата са големи -големи- за едно погребение искат 80 лева, за един курбан - 6 лв. и т.н.Но в църква трябва да се ходи и да се ползват службите на свещенниците-те имат право да четат молитви и други църковни неща, а не мирянинът- няма тази сила. А че свещенникът или други църковен служител е грешник според нас това е работа на Бог да му търси сметка. Важното е , че има кой да отвори църквата и да прочете църковните слова. Ние трябва да гледаме своите дела, а не на другите. Всеки един ден ще отговаря за това какво е вършил с думи, мисли и дела. Религията не забранява нищо, но човек трябва да помни , че един ден ще бъде съведн за всичко това
цитирайwatchtowerman написа:
мога да каже твърдо, че тук Ванга, а и всички останали шарлатани, наречени контактьори, се провалиха напълно.
За Петър Дънов...Едно от многото му "издънвания", е, че без да е завършил висше образование в Бостънски теологичен университет има не само "диплома" по богословие, ами и диплома за "доктор" - измами, за които е време вече да в случая "Царичина"излязат на открито...
За Петър Дънов...Едно от многото му "издънвания", е, че без да е завършил висше образование в Бостънски теологичен университет има не само "диплома" по богословие, ами и диплома за "доктор" - измами, за които е време вече да в случая "Царичина"излязат на открито...
Дипломите не са гаранция за добро образование, даже в днешно време не е проблем да си ги купиш. За Ванга и контактьорите диплом и не е нужен, това не се изучава, а се дава. Тези хора имат по-особено вълново излъчване, близко до други паралелни светове, които съществуват успоредно с нас и за тово по-лесно влизат в контакт с тях. Ти може и да си бил участник в случая "Царичина", но не бъди толкова сигурен, че всичко знаеш по него. Тези, които са разбрали за какво иде реч не са между нас, направо си щастлив, че не си разбрал.
анонимен написа:
То е ясно, че в днешно време е много трудно да откриеш наистина религиозен човек,който да ти даде съвет за нещо. Днешните свещенници са и бизнесмени. Такъв е и нашият в провинцията. А че таксите в църквата са големи -големи- за едно погребение искат 80 лева, за един курбан - 6 лв. и т.н.Но в църква трябва да се ходи и да се ползват службите на свещенниците-те имат право да четат молитви и други църковни неща, а не мирянинът- няма тази сила. А че свещенникът или други църковен служител е грешник според нас това е работа на Бог да му търси сметка. Важното е , че има кой да отвори църквата и да прочете църковните слова. Ние трябва да гледаме своите дела, а не на другите. Всеки един ден ще отговаря за това какво е вършил с думи, мисли и дела. Религията не забранява нищо, но човек трябва да помни , че един ден ще бъде съведн за всичко това
В София не можеш да направиш погребение под 1000 лв., така че с тези 80 лв. къде отиваш? Те свещениците знаят кой как да доят, бъди рахат.
напълно съм съгласен с извода ти - за да вършиш измами не е нужна диплома...
Но не бих се съгласил напълно с думите ти , че „тези хора имат по-особено вълново излъчване, близко до други паралелни светове, които съществуват успоредно с нас и за тово по-лесно влизат в контакт с тях“. „Тези хора“, измамниците де, не влизат „по-лесно в контакт с паралелните светове“, а чисто и просто не напускат паралелните си светове, които обитават. Измамниците винаги живеят паралелно с тези, които ще трябва да бъдат измамени. Измамници и измамени живеят в паралелни светове.
цитирайНо не бих се съгласил напълно с думите ти , че „тези хора имат по-особено вълново излъчване, близко до други паралелни светове, които съществуват успоредно с нас и за тово по-лесно влизат в контакт с тях“. „Тези хора“, измамниците де, не влизат „по-лесно в контакт с паралелните светове“, а чисто и просто не напускат паралелните си светове, които обитават. Измамниците винаги живеят паралелно с тези, които ще трябва да бъдат измамени. Измамници и измамени живеят в паралелни светове.
Не споделям мнението ти за Ванга и Дънов, но съм съгласна че има много лъже контактьори и врачки, които живеят в свой измислен свят, но той съвсем не е високочестотен, както този на извисените духом хора.
Виж, затварям временно кепенците и не се хаби повече да коментираш.
цитирайВиж, затварям временно кепенците и не се хаби повече да коментираш.
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. leonleonovpom2
4. wonder
5. ka4ak
6. mt46
7. dobrota
8. milena6
9. donkatoneva
10. ambroziia
2. katan
3. leonleonovpom2
4. wonder
5. ka4ak
6. mt46
7. dobrota
8. milena6
9. donkatoneva
10. ambroziia
Най-активни
1. sarang
2. metaloobrabotka
3. lamb
4. mimogarcia
5. hadjito
6. vesonai
7. iskra1304
8. djani
9. petgrig
10. sekirata
2. metaloobrabotka
3. lamb
4. mimogarcia
5. hadjito
6. vesonai
7. iskra1304
8. djani
9. petgrig
10. sekirata
За този блог
Гласове: 41699