Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2014 21:38 - E, не - направо да си умреш от смях :)
Автор: tera Категория: Забавление   
Прочетен: 4926 Коментари: 16 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






Няколко некадърни снимки на .... може би митичен господин с поетични напъни...са събрали над 900 гледки, пардон прочити.

Дори и видни журналисти са след тях, какъв позор! :–)

Все ми е тая, но това шоу си е голям майтап!  Трябва да се отбележи подобаващо!:)))





Гласувай:
17



1. анонимен - Страшен помпаж пада. От 18:40 до ...
05.04.2014 21:59
Страшен помпаж пада. От 18:40 до 20:40 т.е. за 7200 секунди 900 прочита, по един прочит на всеки 8 секунди. Това е световен рекорд, непостиган от никой пост до сега. Браво юнаци! Админи, системата има очеведин бъг. Оправете си го, че вече стана неприятно.
цитирай
2. freeoldmen - Хубаво де, mt46 те дразни,
05.04.2014 22:10
а за donkatoneva, която е клон на Амброзия със 700 "прочита"
а за nikikm, който с трети копи-пейст има 727
или видната журналистка с петима фена и 1 000 прочита всеки път плюс 60-70 палчета плюс
За тях какво да кажем?
Всеки ден е така, но в уикенда ясно се забелязва как модераторите са оставени да правят каквото си искат и избутват постове по личен избор.
цитирай
3. lidislidis - Да, снимките са срам и за любител фотограф...С много грешки...
05.04.2014 22:14
Но автора им се гордее с фалшивите прочита и гласове...Така е от 2 години насам.
Не е нормално, но блог.бг факт и гордост за некадърни автори...
цитирай
4. tera - Ами майтап си е,
05.04.2014 22:22
как да го приемеш насериозно този блог с тези тъпизми. И всеки втори кретен се боричка за първа.
И как ще има нещо свестно за четене като всеки се нагажда според аудиторията и затова масово се копира, защото е по-лесно. Що да се напъваш да мислиш, ако имаш с какво, де, по-лесно е да го изкопираш и после става голям майтап, когато най-задръстените, които не са и загряли, че е копирано, те поздравяват за поста!!!! И псевдо- "авторът" даже благодари! По-голяма дивотия просто няма!

Ами за това не пиша и сериозни постове за качествени неща - сигурно ще се намерят хора да ги прочетат, но вече нямам желание. Атмосферата е клюкарска и долнопробна, писах за Вагнер - поне колкото да разберат, че има и такъв композитор.
Със сигурност са го чували някои поне по име, но няма да отидат да му слушат произведенията, дето са по 5-6 часа едното. :)
цитирай
5. tera - @2
05.04.2014 22:28
Не ме дразни, а просто ме разсмива.
Нищо поетично не намирам в напъването му, веднъж се минах да го прочета и изкоментирах. Сега се зачудих какво ли толкова е постнал, че за 3-4 часа да се изтрепе да го чете целокупно блога - ами китки разни, каквито виждаме ката ден постоянно. Който не се е сетил, той не е снимал. Както и да е - ощастливил е поне близо 1 000 души. Ашколсун! :)

За останалите - работата е ясна, помпаджийница до откат. Както и за сбърканите светли - не мисля, че толкова са изперкали блогърите да им четат щуротиите, ама на - тотално са запълнили корицата с идиотщини.
цитирай
6. tera - Лудата бабичка милейди с провисналите дисаги отпред,
05.04.2014 23:39
колко пъти да ти казвам да ми се разкараш от блога. Изчезвай, ненормалнице!


цитирай
7. aip55 - Много си
06.04.2014 00:09
права Тера! Това не е класическата здравословна блогова конкуренция, а вътрешни игрички, своеобразна културна корупция м/у блогъри. Трябва да си там, в гмежта, да плетеш интриги, да ползваш протекции и си създаваш връзки, включително на политически нива. Вече станахме много потърпевшите блогъри, на този театър....., писна ми!
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Нищо не си разбрала, клипа който е ...
06.04.2014 00:33
Нищо не си разбрала, клипа който е сложил направо е шедьовър, а снимките само допълват идеята за пролет, нищо че са любителски, блога не е изложба, за такива претенции. Май си го прескочила, препускайки из постинга. Не се учудвам, че е толкова четен, то какво ли пък толкова интересно има днес в блога.
цитирай
9. tera - @8
06.04.2014 12:07
Много добре съм разбрала, че постът е супер напомпан - за 3 часа - 900 прочита, народът направо е загорял за пролетни снимки и клип от Y-tube и влизат нескончаемо да се наслаждават!
Това е идеята на поста, ако ти нещо не си разбрала.
Лек ден!
цитирай
10. sinagoga - И тоя ли бил поет:)
06.04.2014 13:00
Много са смешни. Cами си коментират, сами си гласуват. Аз за това приключих още на първия пост, разбрах каква е играта, масово:) Не че съм написала нещо кой знае какво, обаче не се величая и възхвалявам.
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Много добре съм разбрала, че постът ...
06.04.2014 14:35
tera написа:
Много добре съм разбрала, че постът е супер напомпан - за 3 часа - 900 прочита, народът направо е загорял за пролетни снимки и клип от Y-tube и влизат нескончаемо да се наслаждават!
Това е идеята на поста, ако ти нещо не си разбрала.
Лек ден!


Напомпали са го модераторите, често това се случва и с мои постинги, ама Марин не е виновен за техните манипулации, нито пък аз. Погледни блоговете на хора, дето отдавна не пишат, съшото е, например на Спароток-погледни в годишната класация. Помпането не е от вчера:)))
цитирай
12. tera - Ами явно им е любимец, честичко го помпат.
06.04.2014 16:36
Помпането може да не е от вчера, но със сигурност го нямаше, когато дойдох тука. Модата на помпането се дължи на един Тутко Фараонов, който редовно помпаше цялата си свита, сега помпи само пискова, защото другите нещо се поометоха, но тя упорства.
Не знам доколко модераторите с това се занимават, по-скоро е работа на други блогъри.
Пак на това помпане се дължи и рептилската окупация на първа.

цитирай
13. christof - Тера,
06.04.2014 21:43
виждам, че и теб те е нацикало недоебаното Миледи. Аз хубаво я оправих в новия си постинг. :))
цитирай
14. tera - Да, видях
06.04.2014 21:50
Но аз чак такива слова не мога да изрека, затова съм по-лаконична! :)


цитирай
15. christof - А, на мен не ми пречи да ги нареждам ...
06.04.2014 22:20
А, на мен не ми пречи да ги нареждам така. Аз съм простак и пияница, който просто умее да рисува с думи. Хахахаха! Наздраве! :)))
цитирай
16. tera - Ами щом ще е наздраве,
06.04.2014 22:55
може да се отпуши музата и утре да си сътворил пост за картини :)

Едно време много са тачили абсента и направо са си превъртали от него. Четох някъде, че много психотропно влияел и бил забранен поради това. Тулуз-Лотрек му е бил голям фен и изобщо по Монмартър доста са го поркали.
Каква ми беше изненадата да видя, че сега пак си се продава редовно. Май в някакъв сайт го мернах.
Но пък като погледнеш реално - изкуството се ражда в голяма болка или след голяма пиячка. То иначе откъде ката ден вдъхновение?!? :)
Амадео Модиляни и той честичко се е вдъхновявал. Пък и кой ли не още.
Попадна ми една много интересна книга от един психиатър - цяла поредица за писатели, художници и пр.
Купих си тази за художниците. Като изключим специализираната медицинска терминология, връзката между характера, темперамента и житейския статус и изкуството им е доста силно изразена.
Знаех, че Рембранд е бил сифилитик, но не знаех, че това го е забърсал в млада възраст от проститутка, после децата му са починали повечето и изобщо не е изненадваща мрачната тоналност на творбите му.
За Рубенс също знаех, че е бил доста преуспял, може би е един от най-заможните художници по онова време. Но той е бил също дипломат, цяла работилница с чираци си е бил спретнал и доста добре се е оправял. Не можахме да отидем до Антверпен милата година, където му е къщата, въпреки че ми се искаше - бях я виждала в един филм за него. Надвил си е бил на харча отвсякъде.
Но пък бяхме в музея на Ван Гог в Амстердам, много интересна експозиция, проследява всички влияния върху творчеството му.
А през живота си, ако не е бил брат му Тео, съвсем нямаше да се оправи.
Та така - интересни картини и съдби, може много да се пише не само за фламандците.
На мен любимец ми е Ел Греко. Специално в Толедо търсих църквата, където е "Погребението на граф Оргас". Заслужаваше си, имам и папарашки снимки оттам
Виждал ли си "Тайната вечеря" на Леонардо на живо? Страхотно преживяване, имаш 15 минути, но пък ти остава спомен за цял живот!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4652965
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930