Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2008 20:01 - Да се разходим около Лондон!...:)
Автор: anastasiia Категория: Забавление   
Прочетен: 28025 Коментари: 37 Гласове:
1



Мммм...да...Около Лондон!...
Всъщност, чудех се, дали в Лондон или околностите му да ви поведа... Но накрая реших! Нали миналият път обещах, образно казано, да "надникнем през прозореца"? Т.е., пътешествието ни няма да е по очаквания маршрут - забележителностите на Лондон... Имайте малко търпение и ще узнаете на къде се отправяме:) 
Като начало - поемете дълбоко въздух...:) Усмихнете си широооко...:)  И да разгънем картата с маршрута...;)))
image
Ето как усмихнато ви повеждам...:)

image
Градът, в който се намираме в момента, се нарича
Leighton Buzzard. В превод означава нещо като "хищна птица", доколкото е възможно буквално да се преведе.

image
Една твърде важна сграда - полицията!...:)

image
И другата важна сграда - Общината!...

image
Симпатична уличка...:)

image
...и гълъбите, които, освен по площада, бяха отрупали и покривите на сградите наоколо...:)

image
Есенен нюанс...:)

image
Витрините са украсени за празника Хелуин... 

image
Пък и не само витрините - продавачките в магазините също!...:) И настроението - усмихнато и празнично!:)

image
Паракалис в центъра на града... 

image
И аз, разбира се...:) Много обичам да се снимам:) То е видно!;)))

image
А този великолепен храст е така нареченото "Коледно цвете". На много места в околностите на Лондон го срещнах. Явно тук климатът е подходящ за такива растения. 
Но като го съзрях първия път, изпаднах в такъв възторг, че сигурно направих около 20-ина снимки, в различни планове и ракурси...:)

image
:)

image
Един по-близък план... Красиво е, нали?:)

image
Спретнати и красиви къщички... Пред всяка от тях има морава, малка градинка. Зад прозорците надничат цветя...В Англия обичат цветята...

image
Езерце с водни лилии...в един от дворовете...:) Свежо и красиво...Всеки, сякаш, се стреми да придаде неповторим облик на своята къща, на света, който обитава...

image
Поглед към къщите през...шипков храст:)

image
Следващата ни дестинация е град Aylesbury:)
Току-що съм слезла от колата и...ви повеждам...на разходка!...:)

image
Снинмам всичко, което ме впечатли... Като това кафе, например...:)

image
Наближаваме центъра на града...

image
Улички, магазинчета... Всичко е различно, носи своята атмосфера...

image
Малко площадче...

image
А това  е поглед към другата част на площада. Снимката е леко в "графика", т.е. малко е тъмна, може би защото небето светлее...

image
По средата на улицата... Направи ми впечатление, че
уличките в тези градове са малки и...някак уютни... Трафикът, дори и да е натоварен, няма напрежение...Всеки изчаква търпеливо в колоната от коли...

image
Почти съм се качила в таксито;))

image
За разлика от Лондон, тук двуетажните автобуси не са червени, а сини... А пешеходците са на особена почит. Още щом наближиш улицата и колите спират и търпеливо изчакват, докато хората пресичат.

image
А ако вече се възхищавате на зеленината зад мен, трябва да уточня, че имението, в което съм се снимала се намира в град Бъкингам! Така че, добре дошли в гр. Бъкингам!...:)

image
Прекрасна гледка, нали?...
Тук съм по покана на едно много приятно американско семейство - Стивън и Ингрид, които са закупили старинен замък тук, в град Бъкингам...

image
С много любов поддържат своята градина-парк...
Имат си и помощници-градинари...


image
Част от задната част на сградата...През годините е променяна много пъти. Мечтата на Стивън е да реставрира всичко в първоначалния вид...

image
Красиво...и мнооого зелено...Толкова зеленина има в Англия...Всъщност, може би по-точната дума е - поддържано!...

image
Това място е посещавано от Хенри VII...И както ми 
разказа Стивън, по тази алея, Хенри VII се е разхождал, когато е трябвало да вземе важно решение...

image
Странно дръвче, което се оказа...ябълка!:) В градината има и други ябълкови дървета, а Ингрид приготвя от ябълки чуден ябълков сос, с мноооого канела:)

image
Поглед из-зад клоните на дърветата...;)

image
Зеленият ми поглед стана още по-наситено зелен...:)Разбираемо защо, нали?;)

image
Ето го и самият домакин - Стивън, който гостоприемно ни разведе из целия двор, а след което и вътре в замъка...:)

image
Още кътчета от двора..:)

image
А сега нека надникнем през прозореца...вътре... Оказа се, че прозорците са абсолютно автентични, от поне 5-6 века!...

image
Разхождаме се из замъка повече от час...Стаите са безброй много... Автентично запазените мебели, дъски на пода, тавани - също... Едно истинско пътуване през вековете!...

image
А това е Ингрид... В момента свири за нас...
Тя е много известен музикант...
Ingrid Jacoby - подари ми диск, в който изпълнява произведения на Григ и Шуман.

image
Гобленът, който виждате до рояла, също е автентичен и е с размерите на цяла една стена от стаята.

image
На старинно канапе се потопих в света на музиката...
И се снимах, разбира се;)))

image
Истинска находка! Това е "Щастливият буда"...Открили са го съвсем случайно, при реставриране на склада за вино в подземните помещения на замъка...:)

image
Греди, още от построяването на замъка, с една дума - автентични! Историческа ценност...

image
Поглед от прозореца към двора... 
Хубав поглед...:) Впечатляващо хубав...:))

image
Ето как изглежда сградата, откъм улицата...

image
И в още по-общ план... Приказно красива...Мисля си, че точната дума е "приказна"...:)

image
А този своеобразен букет се намира в центъра на вътрешното дворче. Просто не можех да не ви го покажа...
Вътрешният двор е малък, но много красив...

image
От това прозорче има изглед към голямата градина...

image
Почти като замъкът на Спящата красавица - клони, цветя и...мноооого красота...:)

image
Прелестно хубаво... В ъгъла в ляво, отново видях нещо, което предизвика възхищението ми...

image
...Ами "коледното цвете", разбира се... Прекрасно, китно, искрящо в червено храстче...:)
image
С този букет - подарък за вас, завършва своеобразното ни пътешествие днес, в околностите на Лондон...:)
Надявам се, избраният от мен маршрут да ви е бил интересен и приятен...:)
Опитвам се да ви представя частички от преживяванията ми, по време на гостуването ми в Англия... :) Както и да ви даря частички от усмихнатото ми настроение, което ме владее и ме прави мъничко вълшебна...;) 
Вълшебни усмивки:)))...до...следващия пост!;)



Тагове:   лондон,   Около,


Гласувай:
1



1. anastasiia - marcela, с най-вълшебно-искрящата си усмивка
03.11.2008 20:24
ти благодаря!:)
Толкова ми е приятно, че споделяш хубавите ми мигове...:)
Ще те очаквам и на следващата разходка!:)
цитирай
2. exibella - Асенце, всичко е толкова прекрасно:)))
03.11.2008 20:26
Мноого ама много съм впечатлена от поста и от снимките:))) Много пъти ги разгледах:) Взех си частички от усмихнатото ти настроение:) И се чувствам прекрасно:) Още повече че днеска ми беше хубав ден:)) Ето, само трябваше да те посетя тук и вече е прекрасен:))))))))
Усмихнато ти се усмихвам:)))))))
P.S. Много си красива:)

цитирай
3. blagorodnik - Ехааааа!
03.11.2008 21:16
Умееш да предадеш и на други възхищението си.
А между другото не търсят ли там и други помощници-градинари ;) Шегувам се. България си ми е мила.
цитирай
4. valiordanov - Когато влезеш в приказка ставаш или ...
03.11.2008 21:22
Когато влезеш в приказка ставаш или принцеса или просто си един елф и раздаваш чудеса...Ти умело си се вмъкнала там където друг не би се усмелил да развихри волното си въображение и да облече красотата с думи...Поздрави Ася! Аз наистина се потопих в света в който ти ме накара и усещането, че съм бил там е същото както и като чета приказките на братя Грим.... Прегръдки от Силистра - най-северният север, очакваща своят разказвач....
цитирай
5. flyco - :)
03.11.2008 21:36
Тези май нямат цигани за съседи, а?
цитирай
6. libertybell - Ася, прекрасна разходка с
03.11.2008 22:33
хубави снимки! Благодаря ти:)
Красивото "коледно цвете" е бодлива зеленика, у нас известно под името джел или самодивски чимшир.
http://margaritta.dir.bg/dekemvri/0107ilex.htm
Поздрави и очаквам още интересни репортажи:)
цитирай
7. tini4 - Привет, anastasiia! :)
03.11.2008 23:16
Ех, такава красота - благодаря, че я споделяш! Незабравима е... като в приказка!
Всичко е на точното място, блестящо чисто и подържано! А и хората там са явно толерантни, спокойни и усмихнати...
Поздрави! :)
цитирай
8. helios - Ася, благодаря ти Слънчице!
03.11.2008 23:25
Прекрасни снимки, слънчево настроение, добра енергия и светлина...Вълщебница си ти!
Поздрави!:)))
цитирай
9. bizcocho - предполагам, защото е видимо от ...
04.11.2008 01:11
предполагам,защото е видимо от снимките не си добавила за уличките,че са и чисти:))))))
цитирай
10. roksolana - ...
04.11.2008 09:53
Благодаря ти за красотата и настроението! :)
цитирай
11. anastasiia - exibella, хей, усмихната частичке:)))
04.11.2008 10:25
Радвам се, че съм те заредила по някакъв начин!:)
Сега остава само да запазиш хубавото си настроение възможно най-дълго време!:)))
Пожелавам ти и днешният ден да е прекрасен, т.е., искам да кажа да ме посещаваш колкото може, по-често;))))
цитирай
12. anastasiia - blagorodnik, имам идея!;)
04.11.2008 10:30
Помощник-градинар, например, за 10 дни!...:)))
Сигурна съм, че - от една страна, ще се справиш страхотно, а от друга страна - за 10 дни ще се заредиш с красота поне за една година напред:)
И аз си обичам България. Пътувам, разхождам се, но се завръщам...
Мнооого усмивки:)))) /да си имаш;)/
цитирай
13. anastasiia - valiordanov, една истинска принцеса
04.11.2008 10:41
надниква от приказката, за да ти се усмихне и благодари...:)
Толкова ми е хубаво, че си се разходил из "приказния" ми свят...:) Поздрави и за теб, че си се осмелил да ме последваш...;)
А този северен север тоооолкова ме привлича:) За него ще бъде една от най-хубавите приказки!...Чувствам го...
Прегръдки от топъл и слънчев Пловдив и една усмихната Ася!:))
цитирай
14. anastasiia - flyco:)
04.11.2008 11:00
Със сигурност нямат;)))
цитирай
15. anastasiia - libertybell, прочетох всичко за
04.11.2008 11:13
"коледното цвете" - бодлива зеленика:) Благодаря ти за интересната информация!:) Много е красиво и наистина искри, дарява, носи коледно настроение...
Много ми е приятно, че ти е харесала разходката в снимки!:))
Поздрави и от мен!:)
Хубав и усмихнат ден!:)))
цитирай
16. анонимен - TN
04.11.2008 11:16
mnogo mi haresa Asia. Chakam i sledvashtite ti razhodki.Mnogo e cvetno i zarezhdashto.
цитирай
17. anastasiia - Привет, tini4!:)
04.11.2008 11:18
Радвам се, че красотата те е докоснала..., макар и само чрез снимки...
Но наистина, освен че е красиво, всичко е много поддържано. Има ред, чисто е и някак спокойно...
А хората са много отзивчиви, усмихнати, приветливи... Възпитани са...
И това направи разходката ми там още по-приятна..:)
Поздрави, слънчеви, топли, усмихнати:))))
цитирай
18. anastasiia - helios, светлинка мила,
04.11.2008 11:22
толкова се радвам, че си тук!:)
Долавяш добрата енергия, защото ти самата я излъчваш...:)
Изпращам ти от наааай-вълшебните ми усмивки!:)))
цитирай
19. anastasiia - bizcocho, да, уличките
04.11.2008 11:33
са чисти, много чисти!... Навсякъде е чисто и подредено...
Много ми хареса, че има цветя, във всяко дворче..., в стаите дори. А в големите магазини продават цветя на букети, всякакви - лалета, лилиуми, рози..., най-различни. Всеки, който пазарува, си купува и букет цветя за в къщи. Явно е нещо като традиция да имат цветя на масата...
Поздрави!:)))
цитирай
20. anastasiia - roksolana,
04.11.2008 11:36
усмихвам ти се от най-хубавия град - Пловдив!:)
Радвам се, че съм пресъздала и пренесла частички красота от моето пътешествие...:)
Поздрави и още усмивки:)))
цитирай
21. anastasiia - анонимен - TN
04.11.2008 11:39
Благодаря за цветно-зареждащия коментар:)
И наистина ми е приятно, че ти е харесало...:)
Обещавам следващата разходка да е още по-красива и усмихваща...:)
цитирай
22. lion1234 - Твой ред беше!
04.11.2008 12:32
Аз те разходих из центъра на Лондон - сега пък ти ме поведе сред околностите му! Прекрасна разходка, толкова ме освежи! Бъкингам е направо приказка, а малкото езерце - прелест! Мерси за свежата разходка!
Усмивки!
цитирай
23. exibella - То ти винаги ме зареждаш:)
04.11.2008 16:37
Саааамо като си помисля за тебе се зареждам:))) огроомно количество чар притежаваш:):)))
Поздравчета:)))) (hug)
цитирай
24. diamant1965 - :)))
04.11.2008 18:49
Прекрасни снимки! Много ме впечатлиха...Много има какво да научим от англичаните май, но и те от нас. ;) :))) Поздрави за интересния постинг!
цитирай
25. anastasiia - lion1234, приказен е Бъкингам...
04.11.2008 21:10
и всички градчета, които посетих...:)
И езерцето, чистотата, зеленината, цветята...всичко е прекрасно!...
Мнооого се радвам, че разходката ти е харесала!:)))
Усмивки и от мен!:)))
цитирай
26. anastasiia - exibella:)))
04.11.2008 21:12
Ами то си е ясно - просто трябва да си мислиш мнооого за мен и да ми идваш колкото може, по-често на гости!:))))))
И аз те прегръщам!:)
цитирай
27. anastasiia - diamant1965, да, има какво да научим
04.11.2008 21:20
от тях...и то много!... Наистина съм впечатлена от Англия, в най-хубавия смисъл...
Което не означава, че подценявам качествата, които имаме ние, българите...Просто можем да се опитаме да бъдем по-приветливи, по-подредени, по-учтиви към хората около нас...
Поздрави и от мен!...И прекрасен утрешен ден!:))
цитирай
28. tomich - Здравей, Ася!
04.11.2008 21:21
С твойта разходка и с твойте майсторски снимки ти направо ме... разби !! Досещам се, че искаш да ни омагьосваш с красота и слъчево настроение...и го правиш много фино и успешно! Аз например все подир теб вървях, вървях и всичко видях, дори и това, което премълча....призраците в замъка:))))
Благодаря ти за чудесната разходка и за хубавото настроение с което ме зареди!
цитирай
29. anastasiia - Здравей, tomich!:)
04.11.2008 21:27
Ами такава съм си аз - омагьосваща, даряваща с мнооого настроение!;))
И да знаеш, че те усещах, че вървиш подир мен:) Почти като в приказката за танцуващите принцеси се чувствах...Онези, дето всяка нощ извървявали тайнствения си маршрут и най-после се намерил умен момък, който да ги проследи;)))
А за призраците в замъка, шшш-шшш-т, тихо!;) Това е тайна!;)))
И аз ти благодаря за чудесния коментар! И да знаеш, че настроението, което дарявам е вълшебно:) Ще те държи мнооооого дълго време!:)

цитирай
30. maminkavania - Е, като в приказка се почувствах!
04.11.2008 22:39
Точно така си го представях идеалния живот - чистичко, подреденичко, уютно, есенно, свежо, замъчно....
Благодаря ти за тази разходка - ти си моето приказно "прозорче към света".
цитирай
31. elineli - Усмихваща се :)))
05.11.2008 08:01
Така умееш да предаваш настроението си :))))И постът за Мадам Тюсо ми хареса ,а тук всичката тази атмосфера...докоснах се.И ти благодаря.Нека ти е вълшебно още дълго,дълго.Прегръдка ти изпращам от нашите....палитрена :)))))
цитирай
32. viovioi - Радвам се за теб, че си била по тези хубави места!
05.11.2008 08:47
И мерси че ни разказа за пътешествието си. Поздрави!
цитирай
33. nick22 - Blagodarq
05.11.2008 10:48
za 4udesnata ekskuziq!
Radwam se 4e si se zabawlqwala taka dobre tam!!!
Aloha!!!
цитирай
34. anastasiia - maminkavania, замъчно, свежо, есенно,
05.11.2008 20:36
усмихнато ти благодаря за хубавия коментар!:)
Едно мило, "приказно прозорче към света", топло и приятелски ти се усмихва:)))
цитирай
35. anastasiia - elineli:)))
05.11.2008 20:40
Колко палитрено пъстро ме насити една прегръдка!...:) Твоята, ЕL:)
Аз пък ти изпращам от вълшебните ми искрящи частички настроени, ама от нааааай-вълшебните:))))
Радвам се, че си тук, ЕL:)
цитирай
36. anastasiia - viovioi, аз пък
05.11.2008 20:42
ти благодаря, че се "разходи" заедно с мен из пъстрата зеленина!:)
Поздрави и от мен!:)))
цитирай
37. anastasiia - Хей, Ники:))))
05.11.2008 20:47
И ти имаш да разказваш много за твоите пътешествия!:)
Наистина се забавлявах много и прекарах приказно хубаво...Надявам се и при теб всичко да е както трябва. Всъщност, сигурна съм, че е така, защото ти си позитивен човек!:)
Алоха и от мен!:))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5894146
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930