Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. Виртуална духовна библиотека
2. Сайт на в-к "Лечител"
3. Природна медицина-сайтът на д-р Пашкулев
4. Бъди щастлив
5. Радиестезия, хомеопатия, пирамиди
6. Всичко за билките-първа част
7. Всичко за билките-втора част
8. Всичко за билките-трета част
9. Всичко за билките-четвърта част
10. Полезни съвети
11. Сайт с Художествени снимки от Карибите и Канада.
12. Сборен постинг на снимки от други държави-проект на Петя
13. снимки от Родопите-2 част-проект ня Джулия Бел
14. България в снимки-проект на julia13
15. Снимки от Пирин-проект на Джулия Бел
16. Какво сме дали на света
17. Снимки на планини в България-първа част-проект на Джулия Бел
18. Снимки от Рила-проект на Джулия Бел
19. снимки от планини в България-2 част-проект на Джулия Бел
20. снимки от градове и села в БГ-проект на Джулия Бел
21. Снимки от църкви и манастири в България, проект на Джулия Бел
22. Снимки от Родопите-проект на Джулия Бел
23. Снимки от света-мои постинги
24. Снимки от планини в България-проект на Джулия Бел-трета част
25. Снимки от градове и села-втора част-проект на Джулия Бел
26. Притча за скорпионите
27. Билколечение
28. билкосъбиране
Постинг
03.02.2009 12:47 - До Масо Корто, Сейнт Мориц и обратно
Автор: kasnaprolet9999 Категория: Туризъм   
Прочетен: 5764 Коментари: 6 Гласове:
1

Последна промяна: 02.04.2009 16:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

В предния постинг започнах да Ви разказвам за пътуването на моят син и неговите приятели по маршрута София - Белград - Загреб - Любляна - Болцано - Масо Корто - Сейнт Мориц, който се намира в швейцарските алпи.

Тук ще се спра върху последната точка от маршрута-Сейнт Мориц.Ето какво казва Боян, един от мъжете в компанията в своя сайт http://ikonomov.blogspot.com/ :  

“Разходката до Швейцария остави смесени чувства в мен. Първо радостта ни, че ще минем през красивия проход "Стелвио" се оказа кратка, защото през зимата явно е затворен. След това, на миниатюрния граничен пункт на влизане в Швейцария бяха страшно неприятно изненадани да видят българи. Преминаването ни струваше около 20мин стоене в една отбивка под зоркия поглед на швейцарските митничари, докато всичките ни документи се проверяваха в Интерпол. Въпреки, че избрахме супер слънчев и бистър ден явно очакванията ми са били прекалено големи, защото колкото и чисто и подредено да беше все ми се струваше, че не е ДОСТАТЪЧНО чисто и подредено, така както си го представях. Допълнително ме изненада недобре почистеният път през прохода, през който минахме. Разбира се недобре по мои си критерии - вместо асфалт имаше добре утъпкан сняг. Ако български проход е почистен така всички ще свалим смирено шапки. Следващото ми особено мнение е за един селски бензинджия с вид на зевзек. Когато разбра, че сме българи отказа да приеме плащане в евра и през цялото време ни гледаше присмехулно-опасателно, все едно сме стадо забавни чукчи.Прочутият Сейнт Мориц също не можа да ме порази с нищо. Вървят по улиците коли за по 100 000 пари, пак нещо недопочистен ми се видя и над езерото и града непрекъснато бръмчаха и фучаха някакви рент-а-самолети (явно това е хит в момента).Така се разочаровах, че не мирясах докато не отидохме в едно истинско алпийско село - село Гуарда, където най-после се поуспокоих - това беше Швейцария, както си я представях. Оказа се, че то е и туристическа забележителност, но истински се зарадвах, когато (най-после) случен минувач ме поздрави на пътя. Така били правели в Швейцария ....Ако не броим швейцарците, които според мен са медийно подковани срещнахме нормално отношение, приятни и дружелюбни хора. Европата става все по-глобализирана, така де, оказа се, че шефът на любимата ми Хижа "Бела Виста" ходи на ски .. в Банско. И на края, колкото и банално да прозвучи, чувствам се маалко повече европеец след тази разходка. Е, не много.”

 

Следват още снимки на отделни места от горепосочения маршрут, направени от сина ми Храбър:

image

image

image

image

image

imageimage

image

 
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



Тагове:   туризъм,


Гласувай:
1



1. ontheroadwithtv - Страхотни снимки!!!
03.02.2009 18:29
Зимна приказка.
цитирай
2. compassion - Всичко разбрах и почувствах отново,
04.02.2009 15:42
върна ме 12 години назад, когато бях там, още нямах холандски паспорт и изпитах същите горчиви мисли. Преди три години пак бях в Швейцария по друг маршрут, но дали заради паспорта или заради маршрута, или от новите "ветрове", но нямаше и следа от пренебрежение в отношението на другите. Е, върви Европа към обединяване, върви.
Поздрав за постинга. Изпълва сърцето с тази красота.
цитирай
3. kasnaprolet9999 - за №1 и №2
04.02.2009 16:30
Радвам се, че съм Ви доставила храна за душата.
цитирай
4. lubara - Ооооо ,
04.02.2009 17:19
Малко ми става чоглаво , че тези красоти са така близко , и все пак ...
Много хубави снимки ! Поздрави .
цитирай
5. troha - Умееш да разказваш приятелски и
08.02.2009 21:41
така доближаваш пейзажа до мен. Благодаря!
цитирай
6. kasnaprolet9999 - До № 4, 5 и 6
09.02.2009 18:06
Повечето от нещата не са казани точно от мен, но има ли значение, когато е по- важно съдържанието, аз съм само преносител на тази информация ий се радвам заедно с всички Вас. Красотата е навсякъде около нас, трябва да имаме очи да я видим и души да я осмислим. Позрави.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasnaprolet9999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15316184
Постинги: 846
Коментари: 16439
Гласове: 41664
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031