Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2014 19:41 - Тиква с мляко на фурна
Автор: to4ilka Категория: Рецепти   
Прочетен: 10172 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Който си е отгледал на лозето-добре,който не е като мене-отива и купува няколко тикви-цигулки и ги тръшва в гаража да са му под ръка!После-кеф ти тиквеник,кеф ти тиква с мляко,кеф ти крем-супа от тиква-така де,малко и на този плод ли,зеленчук ли ,да му обърнем внимание!Уважавам си я аз тиквата,често си правим десерт от нея,като сега-тиква с мляко и ориз на фурна."Заколете" една тиква-цигулка,че е по-сладичка и я почистете от семките и кората,то си знае,после я нарежете на парчета и една част от тях на още по-дребни парчета.Тавата,прясното мляко,захарта,шепа-две ориз и няколко стружки масло отгоре и това чудо го слагате на силна фурна да се опече около 1 час,а някога и па-малко.Захарта да е 2-3 супени лъжици да не баялдисате от сладост,а млякото да е на равно с парчетата тиква.Вкусно е,може и само това да си хапнете,доста е хранително.Е,сега остава да си я пекнете,да не сънувате като Душко Добродушков тиквата с мляко!image


Тагове:   тиква с мляко,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Интересна рецепта! Тази година ...
19.10.2014 21:12
Интересна рецепта! Тази година посяхме много тикви - някорко дка - и цигулки, и бели, и свински, и едни особени десертни - нещо средно между цигулка и бяла тиква , с форма на големи круши или кратунки - много сладки, ароматни и с мека кора. От дъждовете някои станаха по 40-50 кг и трябваше по двама и по трима души да ги носят до камиона:)))
Почти всеки ден правя по някакъв начин тиква, но тази рецепта не я знаех. Аз също пека тиква на фурна, но млякото прибавям към 4-5 разбити със захарта яйца. Става също божествено.
Още утре ще пробвам твоя начин. Благодаря, скъпа Галя! Поздрави!
цитирай
2. to4ilka - Трогна ме с това послание
19.10.2014 22:42
ех,как искам да видя на живо тези от по 50 кг,ако имаш фейс,да станем приятели,сигурно имаш на снимка това чудо!За жалост моите деца не ядат тиква,но ние с мъжат ми-срам ме е да си призная,от тази вечершната-нищо не остана!
цитирай
3. donchevav - Да, аз имам няколко снимки на тикви, ...
20.10.2014 18:44
Да, аз имам няколко снимки на тикви, но там не може добре да се различи колко са големи - сложила съм една десетлитрова бутилка за сравнение и то - пред тиквите - тя изглежда като бутилка от 2л. Но...не са много сполучливи снимки - с телефона са...Ще ти пратя на лични разни неща...Поздрави, Галя!
цитирай
4. makont - Ох, девойки, Вие ще ми разбиете сърцето!
21.10.2014 17:02
За сега само се облизвам и гледам лошо, щот съм гладна. Аз слагах само масълце и захарчица, обаче идеята за прясно мляко плюс ориз, или разбито с яйца ме вдъхнови и още довечеря се захващам. Усмивки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: to4ilka
Категория: Рецепти
Прочетен: 532719
Постинги: 144
Коментари: 247
Гласове: 700
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930