Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2011 11:37 - Има ли българска билка против рака?
Автор: ernest Категория: Рецепти   
Прочетен: 23469 Коментари: 10 Гласове:
5

Последна промяна: 28.12.2016 00:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Преди няколко години немски турист, който страдал от рак на дебелото черво дошъл в България да търси билка, която се среща единствено в България в южното Черноморие. Той наел джип и за свой придружител и местен гид взел работещият като масажист в Слънчев Бряг Рашко Филчев, чиято съпруга известно време преди това починала от рак. Двамата заедно търсели билката в продължение на няколко седмици в района на "Елените" и в крайна сметка открили желаното растение, което германецът наричал "златна билка". Казват, че след няколко месеца германецът оздравял. Той оставил и рецептата за приготовлението на билката на Рашко, който започнал да лекува с нея.
  За да не го обвинят в измама Рашко, който е от ромски произход и е председател на евангелската петдесятна църква в Каблешково извадил необходимия сертификат от Министерството на здравеопазването в който билката е отбелязана като "хранителна добавка".


P.S.

Тъй като явно този постинг може да се посещава и от хора нуждаещи се трябва да спомена, че има над 15 различни метода за лекуване на рак. Но явно зависи и от стадия. Ядат се семки от кайсия, които съдържат В17, при затопляне на тялото до 42 градуса и половина раковите клетки умират, но не всеки организъм може да понесе затоплянето, диша се кислород и се правят кислородни камери, най-известният метод е използването на сода. Примерно много добра комбинация е сода с кленов сироп. Изцежда се сок от 200 гр. чесън на ден. Яде се самардала и др. 

Трябва да се знае, че билките имат различно въздействие като лекуващи и възстановяващи, но понякога, дори и това е индивидуално в зависимост от конкретния организъм и начина на живот. По принцип болестите се появяват от неправилен начин на живот, неправилно хранене, пиене и пушене и приемане на вредни вещества (примерно аспартам), нарушения в имунната система, генетични изменения в резултат от храненето с генномодифицирани храни, витаминна недостатъчност, липса на спорт, липса на изчиствания на организма, някакъв дисбаланс на организма и понижаване на енергийността на организма. Има и други фактори, но няма да влизам в подробности. Най-слабо познати от западната медицина са енергийните неща, които обаче са от изключително важно значение. Ако случайно умеете да си саморегулирате енергията в организма (аз не познавам други хора, но предполагам, че не е изключено да има и други такива като мен) можете да се самолекувате и да се поддържате, като млад организъм, дори и да станете на 200-300 години.
   При замърсен организъм не може да се очакват чудеса. Чудеса може да прави Бог. Но човешкия организъм като цяло е направен да може лесно да се самовъзстановява. Така че лично на мен ми е трудно да кажа нещо по-специално за дадената билка.
  Билките са важен фактор, но аз бих казал в много от случаите допълнителен фактор. Ако човек знае как да се поддържа и какви билки и вещества да използва може да живее много дълго и да бъде млад. Така например китайският професор херболог (и като по-млад до 80 и няколко годишен, учител по бойни изкуства) Ли Чун Юнг, когато е бил на 200-годишна възраст е изнесъл 100 лекции в един университет и студентите са отбелязали, че е изглеждал като на около 50 години. Той е живял 256 години. Надживял е 13 от неговите съпруги и само 14-тата го е надживяла (с която разликата във възрастта им е била над 200 години). Имал е над 200 наследници деца, внуци и т.н. Именно от него става известна билката женшен, която той използвал по-специално през пролетта. А между другото аватарните снимки, които поставям в блога ми не са от преди 15 години, а от деня или няколко дни преди да я кача. Тъй като от време на време си я сменям с нова или може да поставя някой от гербовете на родовете, от които произхождам по-долу включвам снимка от 28 август 2011 г., а и една по-нова, както изглеждам сега.
 

image 

Снимка от август 2011 г., малко повече от месец преди пускането на този постинг, на която съм с около 9-10 кг. в повече от обичайното за мен

 Е гена също оказва влияние. Майка ми на 75-годишна възраст нямаше нито един бял косъм, колкото да не е без хич аз за момента имам 7-8 от 6-7 години от преди да започна да взимам антиоксиданти и да открия моя енергиен метод на самовъзстановяване и въздействие върху организма. Но дори и това е нещо, което се възстановява, ако знаете какво да пиете. От 2015 г. вече пия билка, с която за период от година или малко повече тези макар и съвсем малко косми ще им възвърна предишния цвят по някое време. Билката е полезна и за много други неща.
 

image

Снимка от декември 2013 г., на която съм си нормално (слабичък) с втора тениска отдолу и малко се подава от ръкава

 

 Живейте здравословно и бъдете здрави - това е основният ключ към добър и качествен живот!

По-долу включвам линк към препоръчителен постинг за здравословен живот:

http://ernest.blog.bg/drugi/2013/06/12/zdravosloven-jivot-1-zdravoslovnoto-hranene-i-zdravosloven-j.1119322




Гласувай:
5



1. анонимен - А увива ли го в станиол или това го има ...
11.10.2011 12:00
А увива ли го в станиол или това го има само в рекламата с шоколада?
цитирай
2. ernest - Ето как срещнах споменатия Рашко
29.10.2011 11:11
анонимен написа:
А увива ли го в станиол или това го има само в рекламата с шоколада?


Не е зле хората да знаят, че съществуват различни начини на лекуване на рак и др. болести. Ето още един линк на здравословни добавки, които лекуват рак www.drbiomaster.com , освен това още като студент бащата на мой приятел, който правеше йога (аз също) ми разказа как е започнал. Бил е болен и са му казали, че му остават още няколко месеца живот и той започнал да прави йога асани и след половин година когато отишъл да се прегледа бил здрав. Когато аз го срещнах за първи път вече бяха минали доста години откакто човека се беше излекувал. Единият от хората с когото почти всяка сутрин разговарях на морето преди да бягам през лятото (сега бягам доста рядко), който е пазач преди години е имал левкемия - рак на кръвта. Подложили са го експериментално на глад 1-2 месеца. От 85 кг е излязал 45 кг. и вече здрав. Има и хора, които като се молят се изцеляват чувал съм десетки свидетелства на различни хора през живота си, включително и на рак. В България има и още един изключително лесен начин за лекуване на рак на стомаха и дебелото черво - ядене на български охлюви. Българските, единствено българските охлюви съдържат бактерия, която е полезна и лекува рак. Предполагам, че може да се ядят охлюви и при другите форми на рак, но за тях не гарантирам.

Някъде през юли започнах да бягам всяка сутрин при изгрев слънце по два км. Бягах до около реката и сядах на някой шезлонг или стол, молех се, правех по 5-6 или до 10 упражнения и бягах обратно. Междувременно се запознах с някои от хората, които са около брега сутрин 5-6 души. Дори една сутрин две 19-20 или 21-годишни момичета курортистки когато бягах на обратно вече към края се опитаха да ме заговорят и да ме свалят, но аз не им объртах много внимание - не ми харесват и мразя светски момичета, които пият, пушат и живеят неморално, а ония бяха още снощни и се прибираха от купонясване. През втората половина на септември изгревите и сутрините станаха хладни и започнах да ходя да бягам вече по-рядко, около 5 пъти седмично и по-късно около 9 часа, а през първите дни на октомври един ден отидох малко пъ-късно към 10 и видях някъде след фрегатата споменатия възрастен масажист - Рашко. Бях чувал за него. Реших да му се обядя и да се запознаем и на другия ден като бягах в едната посока спрях и се запознахме. Няколко дни по-късно написах постинга.

цитирай
3. desipetrova - Моля Ви за помощ!!!
04.01.2012 21:57
Току що се регистрирах и все още съм объркана!!!Бихте ли ми дали повече информация за билкарят и самолечението!Майка ми е болна и много искам да й помогна.Оказва се,за съжаление,че медицината понякога е безсилна!
Благодаря Ви!!!
Щастлива и успешна 2012 г!!!
цитирай
4. ernest - Не съм предполагал, че мога да помагам по такъв начин на хората
05.01.2012 10:29
desipetrova написа:
Току що се регистрирах и все още съм объркана!!!Бихте ли ми дали повече информация за билкарят и самолечението!Майка ми е болна и много искам да й помогна.Оказва се,за съжаление,че медицината понякога е безсилна!
Благодаря Ви!!!
Щастлива и успешна 2012 г!!!


Зависи на какво място е рака. Както писах българския охлюв е за препоръчване при рак на стомаха, а и повече от вероятно и на червата. От октомври не съм го вижда билкаря, но пък съм дал телефонния му номер и адрес. Той искаше да му дам една билка да му върна потентността, ама на него не му трябва. Жена му е починала. Иначе наистина мога да го оправя с билки.
Надявам се Рашко да може да помогне, а не да използва хората когато са в нужда. Има и още един метод за който съм чувал, но не знам дали мога да го рекламирам. Според някои твърдения изследвания направени през 70-те години доказали, че приемането на мазнини ограничавало рака и намаляло раковите образувания. Ако е вярно това, може би начина да се обясни е на принципа балансирано хранене и диета, известна като "Зоната" на д-р. Бади Сиърс, но вероятно това зависи при конкретния индивид. Tрябва да отбележа, че се приема, че полезните мазнини са растителните мазнини, като зехтина и др. Другият начин е да се молите на Господ, дори и да не сте били вярващи. Свидетел съм на десетки случаи на всевъзможни изцеления, чувал съм и хора разказващи и за изцеления от рак, които вече са били отписани. Разбира се няма гаранция.

PS

Сетих се още нещо, което може и да даде някакъв резултат, но не гарантирам - бъз. По 15 семена от бъз сутрин на гладно в продължение на 3 месеца. После кратка почивка и пак три месеца. Бъзът е много ефикасен при доста болести. Майка ми преди около 30 години с един билкар бяха разработили метод за лекуване на рак и (или) спин. Но не съм сигурен точно какво е било. Знам, че е комбинация между билки и физиотерапия нещо. Тя работеше във физиотерапия. Да не излъжа, но мисля, че са направили няколко експеримента и е имало излекувани, но държавата не обърна внимание.

Аз имам мой енергиен метод за поддръжка на добро здраве или лекуване, а може и за подмладяване, но той е труден за обикновен човек, който не е подготвен и за момента не го разпространявам.
цитирай
5. stanimir4 - антиоксиданти
02.06.2012 17:27
Мога ли да зпаитам какви антиоксиданти вземате?
цитирай
6. ernest - Не е постоянно едно
03.06.2012 08:40
Не става само постоянно с едно хапче. Антиоксидантите се набавят чрез билкови чайове, храна, витамини и хранителни добавки. Когато през топлия сезон се храня с предимно растителна храна (зеленчуци и плодове) почти не взимам антиоксиданти на хапчета. Просто се съобразявам с това, което приемам, а когато взимам витамини гледам да няма в тях боклуци като флуор с който прекарват много от хората с гадните пасти за зъби и повечето хора дори не могат да се светнат, че ги действат. Понякога пия и отделни витамини за кратко. А когато са някакви мултивитамини не е зле да са произведени от някоя гарантираща фирма.
За да бъде човек млад дълги години и годините да не оказват роля колкото и да станат има и други фактори като спорт, пречиствания и енергийно състояние на организма.
цитирай
7. stanimir4 - Енергийно състояние
03.06.2012 10:05
Като споменавате за енергийно състояние на организма, какво помога за неговото правилно подържане ? Има ли нещо което може да се изпълнява постоянно ?
цитирай
8. ernest - Това е сложна тема
03.06.2012 10:15
Това е най-сложното нещо и не е за всеки. Всеки не може да го направи, а да се научи изисква време, вероятно поне няколко години. Но по случайност вероятно около 0000.1% от хората горе-долу го правят понякога. Съжалявам, но повече немога да коментирам този въпрос.
цитирай
9. ernest - Още нещо
05.06.2012 11:13
Още нещо, което е от значение е Q10. След 25-годишна възраст количеството на това вещество намалява в организма и не е лошо човек да си го набавя. При липса на Q10 организмът е много по-лесно уязвим от болести и това след време оказва влияние и върху застаряването (над 50%), а при намалянето на над 90% идва смърт. На няколко години е добре пораснал индивид (над 30-годишна възраст) да си набавя това вещество. Когато аз взимам Q10 не пия антиоксиданти. В момента количеството на Q10 ми е като на 20-25-годишен. Така, че според някои показатели организмът ми е като на такава възраст, въпреки календарните, колкото и да са.
цитирай
10. ernest - Ха, ха
08.03.2014 17:42
sani110 написа:
на снимката=загуба на коса=бъдещ инфаркт
косата =продълженито на кръвта


Снимката ми е от 2011 г. и може и много да не прави впечатление, но съм пълничък с 8-10 кг в повече от обикновено (по принцип съм си по-елегантен). Около 7-8 години бях така. После свалих общо 15 кг. Тениската ми на Ratt като пробвах да я сложа приличаше на рокличка или торба отгоре ми и я продадох, но имам една същата оригинална два номера по-малка от преди (S), която години не можеше да ми стане и ще си я слагам пак през лятото. На снимката съм на 49 г. Няма старашно нито от инфаркт, нито от нещо друго. Правилата са следните. Докато организма расте до 20 г. се развиват и вътрешните органи и съответно и сърцето. Така човешкото сърце се развива да функционира при съответните килограми. Ако човек е малко по-хитър дига няколко килограма през този период - примерно 5-6 и после ги сваля и така сърдечносъдовата система функционира повече от перфектно. Проблеми имат хората, които примерно до 20 г. са били да кажем 65 кг. и като станат на 35-40 станат 75-78 кг. Аз успях на 20 г. да стана 68 и повечето време съм от 58 до 64 г. И в тези неща си има закономерности. Разбира се организма ми функционира много по-добре откакто свалих килограмите (12-14 кг.). Примерно започнах да бягам през лятото и есента по 10 км.

Това беше годината, в която силата в мен започна да се утроява и учетворява и да правя неща, които никога нито съм можел да правя, нито съм мислел, че е възможно. Първо започнах да плувам по един километър (в месеца, когато е снимката от тази статия), на следващата година реших да сваля ненужните килограми (12) и да си върна нормалния вид и започнах да си правя йога упражненията по-както трябва (структурата ми е да съм с хлътнал на вътре корем под нивото на гръдния кош) включително и наули, а след това през 2013 г. от по 2 км бягане на ден започнах да бягам по 10 км (веднъж и повече съм бягал, но реших да не прекалявам). И в същото време от доста дълго правя упражнението си само наполовина, но вече ще започна да го правя нацяло.
То специално за кръвоносната система си има пречиствания примерно лечебно гладуване или омега 3, ама аз от 7-8 месеца вече си имам апаратура, която прави магнитно йониево поле, което изчиства всичко по кръвоносната система.

Около 80% от мъжете оплешивяват и това главно се дължи на тестостерона. Още в древността са забелязали, че евнусуте, като го скопят никога не оплешивяват.
Има четири основни фактора за оплешивяването или лекото оредяване на косата. Единият, който ти споменаваш е отлаганията по кръвоносните съдове образуващи шлака, за което още преди години пише Петър Димков и обяснява двата вида вида оплешивявания, вторият е носенето на много дълги години на дълга коса (в продължение на около 35 г. съм имал дълга коса, което си личи дори и да не е много дълга като на снимките), когато има дълги периоди да не се правят маски за косата, третият е наследствен. Четвъртият е вторичен ген на тестостерона. Казват че гена се предавал предимно от бащата на майката, но вероятно това е в 70-80% от случаите, а не винаги.
Погледни лама Итигелов, който е тотално плешив и е в самадхи от 1927 г. и е на 162 г. и кажи, че той има опасност от инфаркт за в бъдеще:

http://ernest/drugi/2014/03/17/podmladiavaneto-i-dylgoletieto-mit-ili-realnost-5.1248487

Трябва да се има предвид, че всички тези неща макар и малко се различават при различните генотипове. Не е изключено до голям процент (50-60%) за китайския генотип да е вярно, но това не е същото за другите генотипове хора.
Какво да кажем когато на човек му пониква коса? Нали си наясно, че и тези неща ги има, без да броим присаждането? То на мен много не ми трябва, но все пак, за да съм като на 25 г., те и така хората не ми вярват на годините. През 2015 г, си оправих напълно косата.

Ето мои снимки преди това от 2012 г.

http://ernest/muzika/2012/07/15/reportaj-za-rokfest-kavarna-14-iuli-i-malko-rok-istoriia.979509

Един интересен постинг в блога ми, който бих ти препоръчал за хора, които не стареят:

http://ernest/drugi/2014/03/02/podmladiavaneto-i-dylgoletieto-mit-ili-realnost-4-chast-hora.1243784

Аз открих моята техника, когато бях на 42 г. А иначе отскоро намерих древна рецепта, която е от предната цивилизация на земята и хората, които са я ползвали са живеели по около и над 200 г. и от пролетта я започвам.
В добавката и редакцията на този коментар в края на 2015 г. мога да спомена, че вече знам още две билки с помоща на които се живее по над 250 г. и ги ползвам, но понякога за известно време спирам някоя от билковите рецепти за кратко. Така е по-добре. За да се наблюдавам почти бях спрял едната ми техника за дълъг период, но пак си я започвам.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2665250
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031