Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. Виртуална духовна библиотека
2. Сайт на в-к "Лечител"
3. Природна медицина-сайтът на д-р Пашкулев
4. Бъди щастлив
5. Радиестезия, хомеопатия, пирамиди
6. Всичко за билките-първа част
7. Всичко за билките-втора част
8. Всичко за билките-трета част
9. Всичко за билките-четвърта част
10. Полезни съвети
11. Сайт с Художествени снимки от Карибите и Канада.
12. Сборен постинг на снимки от други държави-проект на Петя
13. снимки от Родопите-2 част-проект ня Джулия Бел
14. България в снимки-проект на julia13
15. Снимки от Пирин-проект на Джулия Бел
16. Какво сме дали на света
17. Снимки на планини в България-първа част-проект на Джулия Бел
18. Снимки от Рила-проект на Джулия Бел
19. снимки от планини в България-2 част-проект на Джулия Бел
20. снимки от градове и села в БГ-проект на Джулия Бел
21. Снимки от църкви и манастири в България, проект на Джулия Бел
22. Снимки от Родопите-проект на Джулия Бел
23. Снимки от света-мои постинги
24. Снимки от планини в България-проект на Джулия Бел-трета част
25. Снимки от градове и села-втора част-проект на Джулия Бел
26. Притча за скорпионите
27. Билколечение
28. билкосъбиране
Постинг
12.11.2010 20:10 - Две години в блог.бг - приказка за вълците и агнетата!!!
Автор: kasnaprolet9999 Категория: Рецепти   
Прочетен: 29608 Коментари: 113 Гласове:
54

Последна промяна: 13.11.2010 00:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Две години в блог.бг, много или малко са това?

Това не е единствения въпрос, който си задавам. Много хора, които харесвах и ми бяха в любими блогове или безвъзвратно са си отишли или пишат/влизат да четат и коментират от дъжд на вятър. Когато отворя любимите си блогове средно на ден има около 20 постинга, въпреки че в тях според статистиката ми има 237 блога. Лесно е да се хвърлят обвинения, трудно е да се правят заключения, но фактите не са радостни. Един от въпросите който си задавам е- какво се промени в мен, в резултат на това общуване: станах ли по-информирана за процесите, които текат в обществото ни; обогатих ли се духовно; станах ли по-общителна и отворена към хората и техните проблеми; станах ли по-толерантна към различните от мен; научих ли повече за красиви кътчета в България и други страни; разшири ли ми се кръгозора? Друг въпрос, който си задавам е с какво се промени блога от моето присъствие в него: давам ли полезна, интересна и актуална информация, създавам ли добро настроение на влизащите в него, успявам ли с коментарите, които правя да бъда адекватна на очакванията на блогерите? Често си задавам и въпроса дали тази цифра( 410 000), която стои като брой посетители е реална и може ли да бъде индикатор за голям интерес към моя блог.   Само като погледна цифрата на получените гласове (около 12 527), какъв малък процент е от броя на посетителите, изпадам в недоумение. Броя на влезлите блогери за деня, в сравнение с общия брой посетители също е нищожен процент. Излиза, че анонимните, които нямат право да гласуват, са в пъти повече от самите блогери. Излиза, че ние сме нещо като артисти на голяма виртуална сцена, а не някакво затворено виртуално общество, в което от време на време влиза по някой външен посетител. Нещо не ми се връзва, то че си е интересно тук, в това не се съмнявам, но толкова голяма разлика между анонимни посетители и блогери, просто не мога да си го обясня, освен с това, че по някакъв начин е изкуствено създадено, вероятно с рекламна цел, знам ли? В същото време, единствения начин да бъдем защитени от недобросъвестни анонимни е само ако сами си затворим блога за техните коментари.Модераторите не искат да изтриват обидните им коментари, въпреки че правилата, които са създадени за ползване на блога не го допускат. Не изтриват обидните коментари и на наши блогери, които не спазват благоприличие. Това определено не ми харесва и вероятно по тези причини много интересни блогери вече не пишат тук. Овчарите се грижат за своите овце, обграждат кошарите със зли кучета, правят хайки за вълци и т.н. За нас обаче, няма никакви грижи. Някои блогери се обединяват в групи, за да се съхранят по-добре, лошото е че тези групи започват да враждуват помежду си и понякога положението става нетърпимо. Това често внася много разногласия в блога и такива като мен, дето не влизат в никаква група, често си го отнасят, без причина, само защото са имали нещастието да похвалят някой от “другите”. Аз не си го слагам на сърце, просто го отбелязвам като фактология или блогов колорит, кой както иска да го разбира. Като сложа всичко това на везните, след направената равносметката, те клонят все още нагоре, защото положителните неща са много повече от отрицателните, а резултатите от сметките не ме засяга. Само обръщам внимание на модераторите, че трябва да направят така, че хем вълкът да е сит, хем агнето да остане цяло, защото като свършат агнетата няма да има и вълчи празници.

image

Сега за рождения ден на блога ми ще ви почерпя със зеленчукова торта, което е в унисон с моите призиви към Вас да се храните и живеете здравословно. Моят съпруг я приготви за мен и нашите гости на рождения ми ден. Когато се върнах от блогерската среща, проведена наскоро в Пловдив, тя беше почти готова и изглеждаше така, както на горната снимка.
Изпичат се чушки и се слагат в тенджера да се позадушат, за да се обелят по-лесно и после се примолвате горещо на своята половинка да ги обели, ако си е в къщи или не е пред компи. След като ги обелите ги нареждате в широка чиния, а отгоре ги посипвате с нарязани наситно зеле и моркови, като в средата слагате нарязан магданоз, примесен само със зеле.

image

Покривате всичко с тънки резанчета кисели краставички. Аз като пръв неблагодарник, като се прибрах се хвърлих към компи за да си прочета коментарите от вас и точно в такъв момент съпруга ми ме е снимал с котката върху монитора на първата снимка. По едно време се засрамих и отидох да купя киселите краставички :)))  
image

Овкусява се със сол и ябълков оцет  а върху краставичките се нарязват домати.

image
  Накрая се добавят сварените и нарязани на тънко яйца и маслини, овкусявате с чубрица, зехтин и червен пипер.
Моят съпруг ми бе много ядосан, че не се озовах на молбите му поне да обеля яйцата, но така или иначе Таня от Свищов свърши моята работа, а аз намерих резачката за яйцата, като не пропуснах да го погледна с отегчение, че ме занимава с такива битовизми. в такъв момент. Толкова много коментари имах от вас, едвам ги изчетох, а той не ме остави да ви отговоря, та ви написах общ коментар. Непрекъснато ми мърмореше, че има още много неща да се вършат и аз кандисах накрая, какво да го правя, то мъжката работа край няма, та трябваше да направя включване :)))

 
Тортата се нарича “Салата по тракийски” и се прави само от мъже. За повече инфо питайте майстора - Великият везир :))
  Та да се върна към моето блогоруване. С моя блог дотегнах на всички в къщи. Първо на малкия ми син, защото от време на време го избутвах от компютъра за да си “нагледам блога”. После на съпруга ми, защото често вечер го оставям сам на масата пред телевизора или пък сам в кревата и си лягам, след като е дълбоко заспал, понякога се случва и да  го събудя.

image

Котката обаче е най-доволна, защото отново се е разпростряла върху стария монитор, където е любимото й местенце. Винаги внимателно чете всичко, за това внимавайте, особено с коментарите:)))
Този монитор и стария компи бяха оставени в забвение в едно кюше от близо 2 г., когато купихме нов по-модерен компи за малкия син. Наскоро, за да се отърве от мен, той ми го монтира в едно ъгълче в хола и сега се радвам на автономната си област. Старичък е, но колкото да си “нагледам блога”, когато ми се прииска, става. Човек трябва да се радва и на малките неща, а не да бъде максималист, нали така? Като му взема душата на стария компи, ще си купя нов, колко му е, тази техника непрекъснато поевтинява, за нея няма световна криза :))

image

Тук тя се опитва да направи коментар в един чужд постинг, нещо не е съгласна с блогера, беше много настоятелна, направо щеше да ми издере очите:))

image

След като написах каквото искаше, тя миряса.

image

По едно време се присети за още нещо и настояваше да го добавя :)))

image

Тук ми се плези доволно. Фотографът е моят съпруг.

А сега да не забравите, че това е блога на късна пролет и тук не може без цветя, билки и ..., те са за всички мои приятели, които влизат тук с удоволствие.


image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Повечето от снимките с цветята са взети от сайта на мой съученик, живущ в Канада, някои са авторски, други са препечатани от нета:
http://blagoy.homeunix.com/

До нови срещи приятели!!!







Гласувай:
54



1. phoenix2000 - Мерси Мерси
12.11.2010 20:15
Хубава почерпка Празнувай и не му мисли толкова, пък и нали си на две години още
цитирай
2. prolet05 - Много сте сладки
12.11.2010 20:23
Много сте сладки с котето!!!! целувки.
цитирай
3. martiniki - :) тортата е страхотна!
12.11.2010 20:25
нави ме да я направя:) още утре може би;)
жива и здрава!
цитирай
4. haralanov - Здpавей!
12.11.2010 20:26
Интересно ми е в твоите очи аз от коя група блогъри съм?
Приятна вечер!
цитирай
5. stela50 - Както винаги е красиво и приятно при теб ,Късна пролет ...
12.11.2010 20:33
Този път е малко по-вълнуващо . Аз съм само от осем месеца тук, но често си задавам подобни въпроси, вълнуват ме същите мисли .Но въпреки всичко ,бързам да седна всяка свободна минута на компа.
Честита двегодишнина ...не е малко ,но бих желала още дълго да посещавам твоя блог ,полезен и хубав .Благодаря за чудесната почерпка и идея .
Щастлива вечер и прегръдка от мен !
цитирай
6. valben - Привет!
12.11.2010 20:34
Хареса ми салатата само за мъже! Здравословна и полезна салата - пълна с витамини, антиоксиданти, баластни вещества, микроелементи и куп други полезни за организма неща - само за мъже! БРАВО!
Поздрави от Вал!
цитирай
7. miaa - Харесвам те Късна Пролет! И напълно ...
12.11.2010 20:41
Харесвам те Късна Пролет! И напълно те подкрепям за хубавото есе!
И си мисля, че най- важното е уважението и компромисите помежду ни.
Блогърстването, освен общи интереси и търсения е с една идея повече, да научим нещо хубаво, като се потопим в красотата на словото. Чудесно е това любознателно котенце.Благодаря ти за хубавите мигове , които създаваш в блог. бг. Бъди благословена! С обич:)


цитирай
8. yotovava - Похапнах сладко, намерих невеста за моя Гепи
12.11.2010 20:42
и да иляди блогът ти :)))))))))))))))))))

Валя
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Хубава почерпка Празнувай и не му ...
12.11.2010 20:54
phoenix2000 написа:
Хубава почерпка Празнувай и не му мисли толкова, пък и нали си на две години още

Прав си, спирам с мислите и се отдавам само на чувствата, петък вечер е все пак, пък ми е и празник:))))
цитирай
10. kasnaprolet9999 - Много сте сладки с котето!!!! це...
12.11.2010 20:56
prolet05 написа:
Много сте сладки с котето!!!! целувки.

Каквото и да правя, тя винаги е до мен и ме наблюдава с интерес или спи до мен, ако е уморена.
цитирай
11. kasnaprolet9999 - нави ме да я направя:) още утре може ...
12.11.2010 21:01
martiniki написа:
нави ме да я направя:) още утре може би;)
жива и здрава!

Тогава да те светна, че там в средата се слагало зеле, объркано с магданоз, нещо не съм разбрала и моят съпруг изнедоволства. Освен това зехтинът се слага само насрая. Само в началото се овкусява само със сол и оцет, когато се слага зелето и морковите. Сега половинката ме кара да направя корекция, ама не съм си изпила още ракията :)))
цитирай
12. frina - Честито, цветенце.:)
12.11.2010 21:01
Тортата "Велик везир" изглежда повече от апетитно. При теб винаги е интересно и цветно - и ако ми позволиш, ще си гепна фазанчетата за десктопа.:)))
цитирай
13. kasnaprolet9999 - честит юбилей! Нека имаш още много ...
12.11.2010 21:03
alav написа:
честит юбилей! Нека имаш още много такива! И сладураната да е все с теб да ти помага при писането:)

Благодаря ти, това е много добро пожелание. В началото на годината тя претърпя тежка операция, наложи се да я кастрират, защото яечниците й се бяха напълнили с гной. Въпреки това, тя си е същата, тича, бесува, много е жизнена.
цитирай
14. yuliya2006 - НЕВИ, ЗНАЕШ ЗА МЕН ТВОЯ ДОМ Е ЛЮБИМО ...
12.11.2010 21:04
НЕВИ, ЗНАЕШ ЗА МЕН ТВОЯ ДОМ Е ЛЮБИМО МЯСТО! ПРОСТО БИЛКИ..БОРОВ ВЪЗДУХ И ПТИЧИ ХОР... И ВИНАГИ ИЗЛИЗАМ ОТ ТВОЯ ДОМ СВЕЖА КАТО РЕПИЧКА..

ОБИЧАМ ТЕ СЛЪНЧИЦЕ..МНОГО!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
15. анонимен - Някой да ти отговори на въпросите, kasnaprolet9999 ?
12.11.2010 21:07
май че не. На никой не му пука. Важното е да хапне, да пийне и да благопожелае! Хайде, честито да ти е! И догодина пак,kasnaprolet10000!
цитирай
16. kasnaprolet9999 - Интересно ми е в твоите очи аз от коя ...
12.11.2010 21:07
haralanov написа:
Интересно ми е в твоите очи аз от коя група блогъри съм?
Приятна вечер!

Много ме затрудняваш, ако си мислиш, че ве водя на отчет, лъжеш се, не се затормозявам излишно и си влизам и пиша без да се съобразявам, кой от коя група е. Ти си ми симпатичен, защото обичаш като мен да летуваш в Поморие, това е по-важно, но редко идваш в блога ми.
цитирай
17. tanyarisemova - mila maman, obi4itam te mnogo i te ...
12.11.2010 21:09
mila maman,obi4itam te mnogo i te pozdravqvam.tuk v bolnizata nqma net, no namerih tel. s net ta ot nego ti pi6a
цитирай
18. zdravezateb - Все да ти е пролетно!
12.11.2010 21:09
като в името ти още 9999 години....
...оп, май прекалих,
е не чак толкова , но половината...
цитирай
19. razkazvachka - Честит празник на блога ти, Късна пролет!
12.11.2010 21:09
Две години са си много време. И много приятели.
Но, както казваш - целият блог е сцена -
ние сме нещо като артисти на голяма виртуална сцена, а не някакво затворено виртуално общество, в което от време на време влиза по някой външен посетител.

а анонимни са не само външните за блога, но и ние самите, когато не сме влезли с потребителските си данни и се правим само на зяпачи...

Поздрави, Коте! Една виртуална рибка за тебе:)))
А аз отивам да прочета за билките, че нещо съм изпуснала...
цитирай
20. kasnaprolet9999 - Този път е малко по-вълнуващо. Аз ...
12.11.2010 21:10
stela50 написа:
Този път е малко по-вълнуващо . Аз съм само от осем месеца тук, но често си задавам подобни въпроси, вълнуват ме същите мисли .Но въпреки всичко ,бързам да седна всяка свободна минута на компа.
Честита двегодишнина ...не е малко ,но бих желала още дълго да посещавам твоя блог ,полезен и хубав .Благодаря за чудесната почерпка и идея .
Щастлива вечер и прегръдка от мен !


Така е, когато се разприказвам, става много вълнуващо, общо взето редко ми се случва да коментирам разни отношения, опитвам се да бъда толерантна с различните от мен и да не ги критикувам. Благодаря за пожеланията. Приятна вечер и на теб!!!
цитирай
21. abanos - Усмивкиии...
12.11.2010 21:19
Честито!Харесах си козата с тревата в устата!Свежо е!
цитирай
22. kasnaprolet9999 - Хареса ми салатата само за мъже! ...
12.11.2010 21:24
valben написа:
Хареса ми салатата само за мъже! Здравословна и полезна салата - пълна с витамини, антиоксиданти, баластни вещества, микроелементи и куп други полезни за организма неща - само за мъже! БРАВО!
Поздрави от Вал!

Недей да хитруваш :))) Тази салата не е само за мъже, а се прави от мъже!! Консумира се от всички и се прави в чест на нежната половинка..а...ма ха!!! Пак да ни сложиш нас жените на втора линия, не ти се получава и не хармонира на днешното ти хубаво стихотворение. Ако много упорстваш, ще й кажа какво я чака :)))
цитирай
23. mitkolrus - Човек което сам си направи, никой друг не може да му го стори
12.11.2010 21:32
"Само обръщам внимание на модераторите, че трябва да направят така, че хем вълкът да е сит, хем агнето да остане цяло,"
Защо на вълка му е дебел врата. - Защото сам си върши работата.
Така че нека не се надяваме на модератори, а всеки сам да се грижи за своето адекватно присъствие тук и сега.
А иначе въпросите, поставени в първата част на празничната ретроспекция, кои с отговори, кои - без, може би всеки си ги задава, но не всеки търси техните отговори.
Пожелавам ти още дълго успешно виртуално присъствие!
цитирай
24. kasnaprolet9999 - Харесвам те Късна Пролет! И напълно ...
12.11.2010 21:32
miaa написа:
Харесвам те Късна Пролет! И напълно те подкрепям за хубавото есе!
И си мисля, че най- важното е уважението и компромисите помежду ни.
Блогърстването, освен общи интереси и търсения е с една идея повече, да научим нещо хубаво, като се потопим в красотата на словото. Чудесно е това любознателно котенце.Благодаря ти за хубавите мигове , които създаваш в блог. бг. Бъди благословена! С обич:)

Права си, компрромисите са много важни, защото ние сме различни, но понякога имаме и много допирни точки, което пък създава приятелството помежду ни. Тук е интересно, защото комуникациите протичат предимно с хора, които харесваме или имаме сходни интереси. В живота често ни се случва да бъдем принудени да комуникираме с хора, които не харесваме, а тук имаме по-голяма възможност за избор с кого да общуваме. Това привлича като магнит и емоциите са върховни. Аз много харесвам твоите стихове, днес или вчера, не помня точно прибавих твой стих към моя блогвълна. Там има и други твои стихотворения, понякога чувствам че сякаш аз съм ги писала, толкова точно предаваш неща, които в различни моменти от живота ми са ме вълнували.

цитирай
25. magnoliya - Чудесен постинг!
12.11.2010 21:34
Честита годишнина! Времето бързо минава и остава сътвореното от нас. Дали се харесва или не на околните - това си е тяхно мнение! Хареса ми всичко показано! Котката ти е с характер, когато нещо не и харесва си го показва! Беше ми много приятно, лека вечер!
цитирай
26. kasnaprolet9999 - и да иляди блогът ти :))))))))))...
12.11.2010 21:35
yotovava написа:
и да иляди блогът ти :)))))))))))))))))))

Валя


Благодаря, той отдавна иляди, но това както писах по-горе ме навежда на други мисли напоследък.
цитирай
27. kasnaprolet9999 - Тортата "Велик везир" ...
12.11.2010 21:38
frina написа:
Тортата "Велик везир" изглежда повече от апетитно. При теб винаги е интересно и цветно - и ако ми позволиш, ще си гепна фазанчетата за десктопа.:)))


Ей, ти я прекръсти тази торта, звучи страхотно. Заслужи си фазанчетата, гепи!!!
цитирай
28. divna8 - Поздрави. . . от още един "а...
12.11.2010 21:38
Поздрави... от още един "артист" на блоговата сцена :)))))))))))
Е, нямам годинка дори още, но се радвам на познанство и приятелство с теб - вече и реално :):):)
Бъди жива и здрава, блогувайте с Маца Великолепна още дълги години, а с Великия Везир и децата ви живейте в разбирателство и хармония!
Чудесна е тортата... направих я, без варените яйца отгоре... Тях направо дадох на котьовците и котанките, защото аз така или иначе не хапвам животуюинска храна! Но останалото... хапнах с удоволствие... сама :):):)
цитирай
29. kasnaprolet9999 - НЕВИ, ЗНАЕШ ЗА МЕН ТВОЯ ДОМ Е ЛЮБИМО ...
12.11.2010 21:43
yuliya2006 написа:
НЕВИ, ЗНАЕШ ЗА МЕН ТВОЯ ДОМ Е ЛЮБИМО МЯСТО! ПРОСТО БИЛКИ..БОРОВ ВЪЗДУХ И ПТИЧИ ХОР... И ВИНАГИ ИЗЛИЗАМ ОТ ТВОЯ ДОМ СВЕЖА КАТО РЕПИЧКА..

ОБИЧАМ ТЕ СЛЪНЧИЦЕ..МНОГО!


С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


И аз те обичам много, благодарение на теб постингите за моите билки стигнаха до много хора, ти си толкова отворена за света, че просто човек само може да се учи от теб. Постингите ти са върховни и недостижими като оформление, при теб влизам както някага влизах в моите книжки с вълшебни приказки. Радвам се, че те има.
цитирай
30. kasnaprolet9999 - май че не. На никой не му пука. Важ...
12.11.2010 21:54
анонимен написа:
май че не. На никой не му пука. Важното е да хапне, да пийне и да благопожелае! Хайде, честито да ти е! И догодина пак,kasnaprolet10000!


То че за хапване имаше, прав си, но едва ли са преяли. Пийване не предложих този път, за да може да помислим на свежа глава заедно върху случващото се в блога. Ти не ми закръгляй девятките, защото си ги обичам:))) А на рожден ден така се прави, пожелават се само хубави неща. Спомни си за Скарлет О Хара, коята казва, че за...ще мисли утре, не днес. Аз само нахвърлях неща за размисъл, на които не мога да си отговоря и да съм сигурна в това, как бих могла да очаквам, че някой ще го направи точно днес.Казват, че утрото е по-мъдро от вечерта, важен е резултата, а не бързината. Бързай бавно, казват мъдреците.
цитирай
31. kasnaprolet9999 - Честита годишнина! Времето бързо ...
12.11.2010 22:10
magnoliya написа:
Честита годишнина! Времето бързо минава и остава сътвореното от нас. Дали се харесва или не на околните - това си е тяхно мнение! Хареса ми всичко показано! Котката ти е с характер, когато нещо не и харесва си го показва! Беше ми много приятно, лека вечер!


Това е главното, което ми помага да преглътна горчивите хапове, които ми се сервират понякога на мен и на хора от любимите ми блогове. Казваш сътвореното от нас, но блогове се трият и къде отива сътвореното-в небитието. Все пак, доброто, което посяваме в душите на другите остава и дава плодове след време, особено в младите хора, които сега се учат на обноски и попиват всичко.
цитирай
32. kasnaprolet9999 - mila maman, obi4itam te mnogo i te ...
12.11.2010 22:17
tanyarisemova написа:
mila maman,obi4itam te mnogo i te pozdravqvam.tuk v bolnizata nqma net, no namerih tel. s net ta ot nego ti pi6a


Мило дете, много ми е мъчно, че пак си там. Знаеш какво мисля по въпроса за твоето лечение, снощи си говорихме надълго и на широко за твоите здравословни проблеми. Днес писах в постинга си и за теб,спомням си как набързо наряза яйчицата и с каво удоволствие гледаше тортата. Каза ми, че искаш и ти да имаш такъв добър съпруг, като моя. пожелавам ти да ти се случи. Пожелавам ти да оздравееш, но за това ще трябват много усилия от твоя страна, защото всеки може да бъде най-добрия лекар за себе си. Здравето се кове с непрекъснати грижи.
цитирай
33. kleopatrasv - Утре и аз ще правя "Великия ...
12.11.2010 22:23
Утре и аз ще правя "Великия везир" и мен зариби, Невена.
Заинтригува ме котката ти и нейните реакции към блогърите, усмихна ме даже.
Благодаря ти за всички твои постинги, посветени на билките и природата. Тук идвам когато трябва да ходя в билкова аптека и почвам да чета съвети, упътвания, мнения и резултати. Така хубаво всичко е систематизирано и подредено, че на всеки човек влязъл в тази аптека ще му достави удоволствие да поостане и поразгледа.
Честит празник и още дълго време да празнуваш тази годишнина. бъди все така млада, хубава, добра, отзивчива, много търпелима. Винаги усмихната и винаги чувствителна към най- важните неща от живота. Бъди все такава изключителна майка, съпруга, жена. Бъди себе си!
цитирай
34. kasnaprolet9999 - като в името ти още 9999 години. . . . . ...
12.11.2010 22:24
zdravezateb написа:
като в името ти още 9999 години....
...оп, май прекалих,
е не чак толкова , но половината...


Благодаря за пожеланията, ама той господ си знае работата, на всекиму е написано, важното е да ги изживеем достойно и щастливо, да съумеем да се радваме на хубавите неща в живота.
цитирай
35. kasnaprolet9999 - Две години са си много време. И много ...
12.11.2010 22:30
razkazvachka написа:
Две години са си много време. И много приятели.
Но, както казваш - целият блог е сцена -
ние сме нещо като артисти на голяма виртуална сцена, а не някакво затворено виртуално общество, в което от време на време влиза по някой външен посетител.

а анонимни са не само външните за блога, но и ние самите, когато не сме влезли с потребителските си данни и се правим само на зяпачи...

Поздрави, Коте! Една виртуална рибка за тебе:)))
А аз отивам да прочета за билките, че нещо съм изпуснала...


Права си, това го пропуснах, знам че някои блогери го правят, но аз не си го позволявам. Все пак си мисля, че това са отделни единици, които се забавляват по този начин, но го намирам за лош вкус или проблем на растежа.
Да, виж там за билките, това са най-съществените и полезни мои постинги, за които си струва да отдели човек внимание.
цитирай
36. kasnaprolet9999 - Поздрави. . . от още един "а...
12.11.2010 22:34
divna8 написа:
Поздрави... от още един "артист" на блоговата сцена :)))))))))))
Е, нямам годинка дори още, но се радвам на познанство и приятелство с теб - вече и реално :):):)
Бъди жива и здрава, блогувайте с Маца Великолепна още дълги години, а с Великия Везир и децата ви живейте в разбирателство и хармония!
Чудесна е тортата... направих я, без варените яйца отгоре... Тях направо дадох на котьовците и котанките, защото аз така или иначе не хапвам животуюинска храна! Но останалото... хапнах с удоволствие... сама :):):)


Ей, много поздрави на твоите котьовци от моята Пири, ще трябва да ти я доведа някой ден на гости, голяма веселба ще падне. Хубаво, че си направила тортата, моят мъж ще се гордее, че има последователи.Благодаря за пожеланията.
цитирай
37. kasnaprolet9999 - Утре и аз ще правя "Великия ...
12.11.2010 22:39
kleopatrasv написа:
Утре и аз ще правя "Великия везир" и мен зариби, Невена.
Заинтригува ме котката ти и нейните реакции към блогърите, усмихна ме даже.
Благодаря ти за всички твои постинги, посветени на билките и природата. Тук идвам когато трябва да ходя в билкова аптека и почвам да чета съвети, упътвания, мнения и резултати. Така хубаво всичко е систематизирано и подредено, че на всеки човек влязъл в тази аптека ще му достави удоволствие да поостане и поразгледа.
Честит празник и още дълго време да празнуваш тази годишнина. бъди все така млада, хубава, добра, отзивчива, много търпелима. Винаги усмихната и винаги чувствителна към най- важните неща от живота. Бъди все такава изключителна майка, съпруга, жена. Бъди себе си!


Благодаря ти, много хубави неща си написала за мен и моя блог, направо отговори на половината от въпросите, които си задавам. Дано повече хора да се чувстват така, както ти и да имат полза от билките за които пиша. Когато човек е здрав и с бодър дух всичко е някак по-лесно и се намира разрешение на проблемите, които съпътстват живота ни.
цитирай
38. kasnaprolet9999 - "Само обръщам внимание на ...
12.11.2010 22:51
mitkolrus написа:
"Само обръщам внимание на модераторите, че трябва да направят така, че хем вълкът да е сит, хем агнето да остане цяло,"
Защо на вълка му е дебел врата. - Защото сам си върши работата.
Така че нека не се надяваме на модератори, а всеки сам да се грижи за своето адекватно присъствие тук и сега.
А иначе въпросите, поставени в първата част на празничната ретроспекция, кои с отговори, кои - без, може би всеки си ги задава, но не всеки търси техните отговори.
Пожелавам ти още дълго успешно виртуално присъствие!


Ех и ти сам човек за никъде не е, става само за тоалетната :)) За своето присъствие така или иначе всеки сам се грижи, но все пак ние сме едно малко общество. Когато сме дошли тук сме прочели правилата и сме се съгласили да ги спазваме, какво се получава впоследствие обаче ? Ако тук във виртуала не се научим на нормално общуване, мислиш ли, че в реалния живот ще можем. Това тук за много млади хора е нещо като репетиция и подготовка за живота навън, когато няма да може да се прикрива зад ника си или като анонимен. Изкуство е да се научиш да живееш така, че хем да вземеш това, което искаш от живота, хем да не пречиш на другите да го постигнат, да не правиш това, което не искаш на теб да се случи. На тези неща човек се учи цял живот и колкото по-бързо ги усвои, толкова по-добре ще бъде приет от другите и ще бъде в мир със себе си.
цитирай
39. kasnaprolet9999 - Честито!Харесах си козата с тре...
12.11.2010 23:00
abanos написа:
Честито!Харесах си козата с тревата в устата!Свежо е!


Наистина, много е сладка, но си има и другарче, което носи цвете за нея.Той пък е моя любимец.
цитирай
40. tili - Е, сега - ти
12.11.2010 23:13
си знаеш! Фен съм ти и толкоз!!! Пиши каквото си искаш. Да си жива издрава;-)))
цитирай
41. kasnaprolet9999 - tili
12.11.2010 23:29
Знам си аз, ама си е друго когато пак ми го кажеш и дойдеш отново, винаги ти се радвам много.
цитирай
42. анонимен - Случайно попаднал
13.11.2010 00:54


Пишещите из форуми или блогове или провокират за чуждо мнение на някакъв въпрос на който нямат отговор,или търсят мнение за да се уверят,че не грешат за нещо,или манипулират другите,или търсят съмишленици за разтуха ."Спечели от блога си"!Това показва скрития замисъл на модераторите.Използвайки чужди мисли и писания да печелят от реклама.Това е положението според мен.
цитирай
43. анонимен - Направих на майка ми регистрация ама не пише
13.11.2010 04:10
Трябва да я накарам по някакъв начин да пише. Сигурен съм, че имате един мильон глупости, които да си кажете :-D

\m/
//
цитирай
44. aidasv - Привет и от Свищов
13.11.2010 07:39
с пожелание за успехи и блогът ти да е пълен с хубави и интересни неща!
цитирай
45. iliada - Честит юбилей ,приятелче любимо!
13.11.2010 08:01
Страхотен екип сте с разкошншя Котьо.Вече ще знам как ги пишете тези коментари и ,че винаги има риск нещо да не се доразберете,затова многооооооо внимавай.Котьо ми изглежда доста категоричен ,а има и нокти!
Да сте живи и здрави !За тортата си е отделна приказка!
Усмивки!
цитирай
46. nicodima - Жива и здрава!
13.11.2010 08:52
Говори се, че котките избират най-здравословните места, за да си почиват : )... Значи мониторът не е толкова вреден ; )...
Хубава торта, за мен преимуществото е, че не е сладка и върви с ракия : ))...
Наздраве!
цитирай
47. анонимен - urilozev-изящно
13.11.2010 08:52
Браво.Браво на теб и твоя съпруг.Нали зад успешните действия на всеки мъж стои поне една жена.
цитирай
48. scarlety - Богат постинг!
13.11.2010 09:34
Има за четене,за гледане и за хапване-все хубави неща! Честит юбилей! Нека положителните емоции са повече от неприятните! И котака да продължава да помага за хубавите постинги и коментари:))))) Усмивки:):)
цитирай
49. kasnaprolet9999 - Пишещите из форуми или блогове ...
13.11.2010 09:41
анонимен написа:


Пишещите из форуми или блогове или провокират за чуждо мнение на някакъв въпрос на който нямат отговор,или търсят мнение за да се уверят,че не грешат за нещо,или манипулират другите,или търсят съмишленици за разтуха ."Спечели от блога си"!Това показва скрития замисъл на модераторите.Използвайки чужди мисли и писания да печелят от реклама.Това е положението според мен.


Ами да си печелят създателите на сайта,това им е бизнеса, няма лошо, но да се грижат за агънцата си, да ги пазят, подстригват и да не ги правят курбан на лоши анонимни или недобросъвестни блогери. Аз, понеже не съм дошла тук, за да печеля, не ползвам опцията "спечели от блога си". В моя блог няма да видиш реклами.
цитирай
50. kasnaprolet9999 - Трябва да я накарам по някакъв начин ...
13.11.2010 09:46
анонимен написа:
Трябва да я накарам по някакъв начин да пише. Сигурен съм, че имате един мильон глупости, които да си кажете :-D

\m/
//


Добре си направил, може пък да пропише, то и аз цяла година ходех като самодива из блога, без да се регистрирам за да видя дали ще ми хареса, то зарибяването става полека:))) Колкото за милионите глупости, прав си, но между тях може да има и нещо много полезно като краен ефект. Благодаря ти за ценното мнение, което обаче не споделям.
цитирай
51. kasnaprolet9999 - с пожелание за успехи и блогът ти да е ...
13.11.2010 09:48
aidasv написа:
с пожелание за успехи и блогът ти да е пълен с хубави и интересни неща!


Благодаря, поздрави на всички от Свищов и да пазите щерката Таня :)))
цитирай
52. kasnaprolet9999 - Страхотен екип сте с разкошншя К...
13.11.2010 09:53
iliada написа:
Страхотен екип сте с разкошншя Котьо.Вече ще знам как ги пишете тези коментари и ,че винаги има риск нещо да не се доразберете,затова многооооооо внимавай.Котьо ми изглежда доста категоричен ,а има и нокти!
Да сте живи и здрави !За тортата си е отделна приказка!
Усмивки!


Моята котка се казва Пири, защото е като рибите пирани. Драска, хапе и не дава да я галят, много е чиста и не позволява да й цапат козината. Ако реши, може да полегне до мен за кратко и да се гушне, тогава ми дава за около 3 мин. да я погаля, прекаля ли лошо ми се пише. Приятен уикенд .
цитирай
53. kasnaprolet9999 - Говори се, че котките избират на...
13.11.2010 10:00
nicodima написа:
Говори се, че котките избират най-здравословните места, за да си почиват : )... Значи мониторът не е толкова вреден ; )...
Хубава торта, за мен преимуществото е, че не е сладка и върви с ракия : ))...
Наздраве!

Напротив, точно обратното, котките поемат отрицателната енергия, за това са лековити, ако легнат върху теб. Кучетата избират места с положителна енергия. Едно време българите, когато са търсили да си изградят стан, след дълъг преход , първо пускали кучетата да изберат мястото, където полегнат, там го изграждали. Ако забележиш, че котката обича да лежи на определено място у вас, значи там има геопатогенна зона с лоша енергия и трябва да сложиш пирамида за неутрализирането й. Върху компютрите и подобни електрически уреди, които излъчват те полягат, защото обичат да им е топло. Отделно поглъщат и отрицателната енергия, та две в едно. Можеш да ми вярваш, защото освен с билки съм изучавала и радиестезия.
цитирай
54. kasnaprolet9999 - Браво. Браво на теб и твоя съпруг. ...
13.11.2010 10:05
анонимен написа:
Браво.Браво на теб и твоя съпруг.Нали зад успешните действия на всеки мъж стои поне една жена.

Така си е, а в случая бяхме две, защото Таня от Свищов ни беше на гости тогава.Радвам се, че ти харесва тук.
цитирай
55. анонимен - Почитателка
13.11.2010 10:07
Честит юбилей!С удоволствие чета Вашият блог.
Искам да поясня-за анонимните.Този сайт на блог.бг е част от сайта старт.бг.Аз редовно го чета и намирам чудесни блогове.Имам си любимци.Но понеже не съм регистрирана,няма как да гласувам,а и не искам.Просто за мен тук е истинско разтоварване и удоволствие да попадна на стойностни неща.Така,че приятели блогери,не мислете,че като не гласуваме,не ви харесваме.Ежедневието ни е толкова забързано,и просто за мигове се радваме с вас.Но и още нещо-доста не се регистриваме,защо попадаме и да доста негативни моменти,да бъдеш невинна жертва на мегаломански амбиции,които ,за съжаление ,ги има в почти всички сайтове.Продължавайте все така да ни радвате,нас останалите,с вашите прекрасни неща,блогери.И продължавайте,въпреки пошлите нападки.Защото много други ,като мен ,ви четем и не се влияем от завистливите коментари и нападки.
Благодаря ви,на всички вас,блогери!И на теб ,лично,мила,за красота ,с която ни даряваш.И малката писанка,която също си има свое мнение и го споделя.Спокоен уикенд ви желая,приятели!
цитирай
56. mikino - Честито! Продължавай в същия дух! ...
13.11.2010 10:55
Честито! Продължавай в същия дух! Тук винаги е приятно, винаги има какво да се научи и винаги е весело!
Благодаря за почерпката!
Хубава събота и неделя!
цитирай
57. compassion - Честито, Невенче!
13.11.2010 11:03
Е, те са повече от три години, даже, но ти имаше дълъг стаж като анонимна (с име), май. Както и да е, активността ти е завидна, а приноса ти в блога е неоспорим. Винаги има какво да се види и научи при теб затова и толкова много хора те посещават. Бъди жива и здрава, да споделяш повече приятни новини с нас!
Прегръщам те, Руми
цитирай
58. kasnaprolet9999 - Честит юбилей!С удоволствие чета ...
13.11.2010 11:20
анонимен написа:
Честит юбилей!С удоволствие чета Вашият блог.
Искам да поясня-за анонимните.Този сайт на блог.бг е част от сайта старт.бг.Аз редовно го чета и намирам чудесни блогове.Имам си любимци.Но понеже не съм регистрирана,няма как да гласувам,а и не искам.Просто за мен тук е истинско разтоварване и удоволствие да попадна на стойностни неща.Така,че приятели блогери,не мислете,че като не гласуваме,не ви харесваме.Ежедневието ни е толкова забързано,и просто за мигове се радваме с вас.Но и още нещо-доста не се регистриваме,защо попадаме и да доста негативни моменти,да бъдеш невинна жертва на мегаломански амбиции,които ,за съжаление ,ги има в почти всички сайтове.Продължавайте все така да ни радвате,нас останалите,с вашите прекрасни неща,блогери.И продължавайте,въпреки пошлите нападки.Защото много други ,като мен ,ви четем и не се влияем от завистливите коментари и нападки.
Благодаря ви,на всички вас,блогери!И на теб ,лично,мила,за красота ,с която ни даряваш.И малката писанка,която също си има свое мнение и го споделя.Спокоен уикенд ви желая,приятели!


Благодаря за хубавите отзиви, заради такива хора като теб не съм си затворила блога, знам че не можете да гласувате, аз също преди да се регистрирам тук бях добронамерена анонимна и си имах любими блогове. Само ми прави силно впечатление, че разликата между регистрирани и анонимни посетители за ден е страшно голяма и ми се струва че е изкуствено създадена. Възможно е и да бъркам, та исках да чуя и други мнения. Поздрави, идвай пак.
цитирай
59. kasnaprolet9999 - Честито! Продължавай в същия дух! ...
13.11.2010 11:23
mikino написа:
Честито! Продължавай в същия дух! Тук винаги е приятно, винаги има какво да се научи и винаги е весело!
Благодаря за почерпката!
Хубава събота и неделя!


Благодаря, виждам и че при теб е весело и често поставяш много актуални теми за размисъл. Приятен уикенд.
цитирай
60. kasnaprolet9999 - Е, те са повече от три години, даже, ...
13.11.2010 11:35
compassion написа:
Е, те са повече от три години, даже, но ти имаше дълъг стаж като анонимна (с име), май. Както и да е, активността ти е завидна, а приноса ти в блога е неоспорим. Винаги има какво да се види и научи при теб затова и толкова много хора те посещават. Бъди жива и здрава, да споделяш повече приятни новини с нас!
Прегръщам те, Руми

Да, ако се прибави и времето, когато съм влизала като анонимна стават повече от три. На този ден преди две години нещо щракна в мен и превключих на друга вълна, беше ми се насъбрало някак, пък и слънчогледа си бе заключила блога за анонимни, а аз много обичах да влизам при нея. В началото си мислех, че ще напиша само няколко постинга за да имам нещо като блог за да мога да си влизам спокойно навсякъде. После постепенно взе да ми харесва, идваха ми разни идеи за постинги така, както си ходех напред назад и ето вече се нароиха 271 парчета. Благодаря за хубавите отзиви, радвам се че тук успях да се запозная и с теб.
цитирай
61. lubara - Поздрави, kasnaprolet9999 !
13.11.2010 11:37
Невена, две години си в блога. Значи две години сме приятели!
Винаги имаш своя позиция, което прави впечатление.
А с любовта и познанията ти към билките и природата си на върха!
Кажи на фараона, че блога е най-важното ти занимание, да те остави на мира!
цитирай
62. kasnaprolet9999 - lubara
13.11.2010 14:43
Да, така е и ти бе един от първите ми приятели тук. Странно е, че някога сме работили в един институт, но там нямахме никакви контакти, защото нямаше как да разберем, че сме на една вълна по много въпроси. Ето за това обичам блога, защото можеш да си подбираш хората, с които да общуваш. Вероятно товориш за Великия везир, той вече е вдигнал ръце от мен, особено през седмицата:)))
В началото мърмореше яко против заниманията ми в блога, но сега казва че му е приятно да влиза в него.Понякога влиза и по чужди блогове, абе постепенно ще узрее, няма да го насилвам.
цитирай
63. kasnaprolet9999 - Има за четене, за гледане и за хап...
13.11.2010 14:48
scarlety написа:
Има за четене,за гледане и за хапване-все хубави неща! Честит юбилей! Нека положителните емоции са повече от неприятните! И котака да продължава да помага за хубавите постинги и коментари:))))) Усмивки:):)

Благодаря ти за пожеланията. Приятна почивка.
цитирай
64. mamas - Честито!
13.11.2010 15:04
Колоритна, както винаги! Едновременно забавна и полезна - какво по-хубаво от това!
Остани си такава!
цитирай
65. tota - Честито, Невена!
13.11.2010 15:34
Бъди още дълги години в блог. бг! Бъди здрава, щастлива и ни дарявай с радост и оптимизъм!! Хубав ден!
цитирай
66. ckarlet - Честито и от мен, Невенч! Много ...
13.11.2010 15:36
Честито и от мен, Невенче!
Много въпроси си задаваш, което намалява процента на хубавите преживявания тук!:))
Радвам се, че те има, защото моите посещения при теб винаги са били едно голямо удоволствие! Освен, че се зареждам с много положителност получавам и информация, която ме обогатява!
Щастие за цялото ти семейство!
цитирай
67. erato7 - Хей, Невенче, ще се повторя май, но ...
13.11.2010 15:41
Хей, Невенче, ще се повторя май, но ти си голяма сладурана! Много е веселичко при теб!:)))
Прегръдка от мен!
цитирай
68. kasnaprolet9999 - Колоритна, както винаги! Еднов...
13.11.2010 16:21
mamas написа:
Колоритна, както винаги! Едновременно забавна и полезна - какво по-хубаво от това!
Остани си такава!

Добре, ще те послушам, важното е да няма скука и да е на слука!!!
цитирай
69. kasnaprolet9999 - Бъди още дълги години в блог. бг! ...
13.11.2010 16:24
tota написа:
Бъди още дълги години в блог. бг! Бъди здрава, щастлива и ни дарявай с радост и оптимизъм!! Хубав ден!

Благодаря ти, хубави пожелания, че то без здраве и оптимизъм сме за никъде. поздрави!!
цитирай
70. kasnaprolet9999 - Честито и от мен, Невенче! Много ...
13.11.2010 16:28
ckarlet написа:
Честито и от мен, Невенче!
Много въпроси си задаваш, което намалява процента на хубавите преживявания тук!:))
Радвам се, че те има, защото моите посещения при теб винаги са били едно голямо удоволствие! Освен, че се зареждам с много положителност получавам и информация, която ме обогатява!
Щастие за цялото ти семейство!

Благодаря, радвам се, че мислиш така, вече доста хора го казаха с различни думи, но в този смисъл и това ми дава стимул да продължавам да пиша.
цитирай
71. kasnaprolet9999 - Хей, Невенче, ще се повторя май, но ...
13.11.2010 16:32
erato7 написа:
Хей, Невенче, ще се повторя май, но ти си голяма сладурана! Много е веселичко при теб!:)))
Прегръдка от мен!


Да, така е, по този начин хората възприемат по-добре сложните за тях неща и не се затормозяват от непознати термини. Смехът е здраве и за това се опитвам да гледам от веселата страна на нещата. Виждам, че няма недоволни от това :))))
Прегръдка и от мен.
цитирай
72. iliada - Е това ,няма да го взема за котка ,мила!
13.11.2010 17:03
kasnaprolet9999 написа:
iliada написа:
Страхотен екип сте с разкошншя Котьо.Вече ще знам как ги пишете тези коментари и ,че винаги има риск нещо да не се доразберете,затова многооооооо внимавай.Котьо ми изглежда доста категоричен ,а има и нокти!
Да сте живи и здрави !За тортата си е отделна приказка!
Усмивки!


Моята котка се казва Пири, защото е като рибите пирани. Драска, хапе и не дава да я галят, много е чиста и не позволява да й цапат козината. Ако реши, може да полегне до мен за кратко и да се гушне, тогава ми дава за около 3 мин. да я погаля, прекаля ли лошо ми се пише. Приятен уикенд .

Аз искам да си я галя ,да я гушкам и и се радвами да ми мърка!
Познавам стопани на една такава котка и им се чудя как могат да я понасят/ама това не се отнася за теб/:))))
цитирай
73. kasnaprolet9999 - iliada
13.11.2010 17:17
Не си мисли, че аз съм я избрала, бъдещата ми снаха ми я подари за нейния рожден ден(, заедно с една кутия бонбони и шише ракия. Няма да й троша хатъра отрано. Донесе ми я паолуумряла преди 6 години, намерила я на един пазар, беше на около месец, слаба, не можеше да се държи на краката си. Беше й отхапана част от устничката, някое куче вероятно, та котето от тогава е стресирано и не дава да го пипат. Целува се като ескимосите с носленце, но от ръка се страхува. Аз не вярвах, че ще оживее, но виж каква котка само е сега.
цитирай
74. veninski - Здраве, обич, топлина!
13.11.2010 18:05
Здраве, обич, топлина!
цитирай
75. kasnaprolet9999 - veninsk
13.11.2010 18:24
Благодаря, всичко това в двоен размер за теб.
цитирай
76. mrazekoff - Невена, честито!
13.11.2010 18:26
Прекрасна приказка си написала.
Впечатлен съм от котката която спи на монитора, защото и при мен ситуацията е същата, а понякога са две котки на любимия монитор:))))
Мисля, че няма нужда да се притесняваш за посещенията и коментарите. Тези, които те ценят, които са ти приятели, ти можеш да ги познаеш, а останалите - остави ги, нека си живеят живота така, както намерят за добре.
Да ти кажа честно, най ме дразни тази статистика - гласове, посетители - бройки, юбилейни числа и отразяване. Получава се като една надпревара за числата, а това съвсем не е най-важното.
Много ми харесаха и снимките в края на постинга, особено цветът на метличината (мисля, че така се казва при нас синьото полско цвете).
Впечатлен съм от всичко което ни показваш и те поздравявам.
Желая ти още много, много години блогърстване и много и добри приятели, защото това стопля нашите души - приятелството и топлата дума!!!!
цитирай
77. sestra - Честито!
13.11.2010 18:36
Чета публикациите ти с интерес, когато мога и трябва да ти кажа, че съм респектирана от резултата ти за две години. Често, търсейки информация за различни билки, Гугъл ме праща право при теб. Може това да е една от причините да имаш толкова анонимни посещения, не винаги е за лошо. Поздрав на мъдрата писана от нас /и покрай мен и монитора се завъртя напоследък едно малко такова зверче/. Благодаря и за салатата! :)
цитирай
78. kasnaprolet9999 - mrazekoff
13.11.2010 18:53
Прав си, това не е важно за нас самите, ние не сме тук заради нея, а заради топлината и интереса от общуването . Тази статстика обаче показва някакво необяснимо несъответстие и това е доста смущаващо, аз обичам да имам обяснение за нещата, които ми се случват. От друга страна, ако някой си прави големия бизнес покрай нашите занимания, редно е да следи за спазването на правилата, които е въвел, за да се чувстваме по-комфортно.Нима не сме го заслужили? Това, което се прави не е достатъчно, понякога имам чувството, че сме стадо диви зверчета, така се нахвърлят отделните групи една срещу друга, че ако имах една сопа и това се случи в реала ще им се стъжни, защото често от добра дума не разбират. Народът правилно е казал, като не искаш мира, ето ти секира. Не може във всеки втори блог да срещам персонални обиди на един блогер срещу друг блогер. Претендираме че блогерското общество сме на по-високо интелектуално ниво от другите дето не са виждали компютър и в същото време много от нас се държат просташки един срещу друг.Влизат като анонимни или се регистрират за малко и се саморазправят с някой, който не харесват по най-брутален начин. Като погледнеш, само ник, няма постинги, няма никой там. Ако ще критикува, поне да застане с името си и да представи фактология, а не да жонглира с прилагателни. Ето това не го приемам.

Благодаря за пожеланията, радвам се че ти харесва при мин, при теб също е много интересно, но напоследък нещо не ти остава май много време за блога. По-често те срещам в коментари по разни постинги и ми прави впечатление добрите изразни средста, които употребяваш, както и компетентостта с която се изказваш по различни въпроси. Поздрави!!
цитирай
79. kasnaprolet9999 - sestra
13.11.2010 19:00
Аз не се оплаквам от анонимните посещения, виж предишния ми коментар, за да разбереш от какво най-вече се възмущавам. Даже нарочно не ги изключвам анонимните9не ползвам тази опция), защото при мен идват много анонимни заради билките и така им оставям възможност да задават въпроси, често за тях това е жизнено необходимо. Винаги съм готова да помогна с някакъв съвет. Поздрави на твоята писана от моята:)))
цитирай
80. ka4ak - Привет на ароматното съкровището на блога!:)))
13.11.2010 19:36
Здраве,любов и хармония за теб Невенче,гарнирани с обич!!!:)))))))
цитирай
81. tit - Поздрави от едно заблудено агне!:))
13.11.2010 19:52
Аз съм си баш оФца, ма айде да съм в темата!:)))):):))

Благодаря за дето те има, Пролет!:))
цитирай
82. malkiatprintz - Честита годишнина, Къснапролет :) ...
13.11.2010 19:59
Честита годишнина, Къснапролет :) Хехе.. котето е умно, знае къде да застане - хем на топло, хем да е в крак с новостите :):):)
цитирай
83. kasnaprolet9999 - Здраве, любов и хармония за теб Н...
13.11.2010 20:46
ka4ak написа:
Здраве,любов и хармония за теб Невенче,гарнирани с обич!!!:)))))))


Здрасти наборе, нещо ми лишееше днес и се чудех какво е, а като прочетох какво си ми написал, разбрах, твоите пожелания, обич и добрнамереност. Желая ти много успехи в твоя труден път и нали си знаеш, има ли нужда, ще помагам, въпреки че съмнения ме морят.Поздрави!!!
цитирай
84. kasnaprolet9999 - Аз съм си баш оФца, ма айде да съм в ...
13.11.2010 20:52
tit написа:
Аз съм си баш оФца, ма айде да съм в темата!:)))):):))

Благодаря за дето те има, Пролет!:))


Радвам ти се много винаги, когато идваш или пишеш в блога си, толкова добре ти се отдава. Не си овца, не си и заблудено агне, много добре си запозната с нещата от живота, само дето трудно ги приемаш за дадености, но така трябва. Няма дадености, всичко трябва да се променя към по-добро и до като някой блее, ние ще бъдем непримирими към нередностите в нашия живот, нали за това сме електронни будители. Поздрави :)))
цитирай
85. kasnaprolet9999 - Честита годишнина, Къснапролет :) ...
13.11.2010 20:54
malkiatprintz написа:
Честита годишнина, Къснапролет :) Хехе.. котето е умно, знае къде да застане - хем на топло, хем да е в крак с новостите :):):)


То котето е като стопанката си, с какъвто се събереш, такъв ставаш :)))
То и аз се научих на разни неща от нея, виж тук повече:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/02/26/stres-kak-se-preodoliava-nai-dobre.296311
цитирай
86. priqtel12 - Както винаги напоследък,
13.11.2010 21:36
и това събитие съм пропуснала....
Тъй че честито! Лично на мен много неща в твоя блог са ми интересни, а и ми харесва чудесното ти чувство за хумор, което прозира между редовете....
Бъди все така жизнерадостна и сладкодумна!
Прегръдка от теб!
цитирай
87. kaprizna - Поздрави и от мен!
13.11.2010 21:48
Две желания имам: чушка от салатата и да цункаш Маца по муцунката!
Хубава вечер!
цитирай
88. kasnaprolet9999 - priqtel12
13.11.2010 22:02
Благодаря за отзивите, ще се постарая, всъщност просто ще си остана такава, въпреки всички гадости, които ни се изсипват по главите от вси страни в това безкрайно преходно време.
цитирай
89. kasnaprolet9999 - kaprizna
13.11.2010 22:06
Разбира се, вече съм ви поканила да си похапнете от салатката, чушка с маслинка върви екстра. Мацката съм я затворила в банята вече, оставя ли я при нас още в 6 ч. започва да бута от тоалетката ми каквото си хареса, за да ни събуди и да й обърнем внимание, утре ще се целуваме :)))
цитирай
90. kometapg - Честито! Много си гостоприемна! ...
14.11.2010 00:50
Честито! Много си гостоприемна! Благодаря ти и за естетическата наслада и за всички вкусотии, които си приготвила! :)))
цитирай
91. ivankalilova - МНОГО СЪМ ЗАКЪСНЯЛА, ПРИЯТЕЛКО ...
14.11.2010 14:07
МНОГО СЪМ ЗАКЪСНЯЛА , ПРИЯТЕЛКО МИЛА ,
НО ДЪХ ПРИТАИЛА ,ЕТО МЕ ТУК
С УДОВОЛСТВИЕ НАГОСТИХ СЕ ,
ДУШАТА МИ С КРАСОТИ НАСЛАДИ СЕ !
ДА СИ ЖИВА И ЗДРАВА !ДА ТЕ ИМА!
И АЗ С УДОВОЛСТВИЕ ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАМ
ДА ТЕ ЧЕТА!
ХУБАВА НЕДЕЛНА ВЕЧЕР И УСПЕШНА НОВА СЕДМИЦА! :)))
цитирай
92. kasnaprolet9999 - Честито! Много си гостоприемна! ...
14.11.2010 22:09
kometapg написа:
Честито! Много си гостоприемна! Благодаря ти и за естетическата наслада и за всички вкусотии, които си приготвила! :)))


Ти явно си минала на галоп през постинга ми и не си разбрала, че не аз, а Великият Везир е приготвил вкусотиите. Нищо де, просто погледни още веднъж, да не мислиш че често му се случва, ако беше така нямаше да го похваля. Последният път кагато направи такава торта сигурно е било преди 10 г.
цитирай
93. kasnaprolet9999 - ivankalilova
14.11.2010 22:12
Ето виждаш ли, направила си каквото трябва, значи не е късно, особено когато се касае да си направим хубаво на душата. За къде си се забързала толкова, та да мислиш че си закъсняла, за хубавите пожелания пък никога не е късно. Поздрави, ще има и други хубави постинги, идвай когато можеш.
цитирай
94. kometapg - Великият Везир също си го бива, но ...
15.11.2010 00:35
Великият Везир също си го бива, но почерпката си е от теб.:)))
Пожелавам ти успешна и хубава седмица! :)
цитирай
95. mmmmmmmmm - Да си жива и здрава!:)
15.11.2010 11:53
Още дълги години да разнасяш аромат на билки из блог пространството!:)))
Оражево да ни огряваш и радваш,Невече!:)))
цитирай
96. monna - Привет!
15.11.2010 12:18
Погледнах те и ми хареса! :)))
Обичам трудолюбивите хора, които се стараят, за да ни е приятно с тях...
цитирай
97. cchery - Ей, Вени, влязох с любопитство в този постинг, напускам блога ти
15.11.2010 15:37
със завидно настроение и усмивка. Не, не се радвам, че излизам от блога ти, а се радвам на настроението, на хубавия, смислен и стилово издържан постинг, на прекрасната ти котка и хумора, с който си я коментирала, на цветята и цветовете от снимките.

Честитя ти двете ти годинки, честитя ти автономната ти област и се радвам, че плюсовете в блог.бг, които ти си открила, са много повече от минусите!!!! Това е сигурен знак, че ще останеш тук и ще пускаш много интересна инфо. Лично аз ще се опитам да сътворя от твоите постове за билките една скромна библиотека в моя форум - разбира се, ако дадеш съгласие за това. Подобна информация трябва да се съхранява!!!

С най-сърдечни поздрави! :)) Чери
цитирай
98. kasnaprolet9999 - Великият Везир също си го бива, но ...
15.11.2010 15:43
kometapg написа:
Великият Везир също си го бива, но почерпката си е от теб.:)))
Пожелавам ти успешна и хубава седмица! :)

Благодаря ти. Бих перефразирала една стара приказка така-Зад всяка успяла блогерка, седи поне по един умен мъж.":))))
цитирай
99. kasnaprolet9999 - Погледнах те и ми хареса! :))) ...
15.11.2010 15:44
monna написа:
Погледнах те и ми хареса! :)))
Обичам трудолюбивите хора, които се стараят, за да ни е приятно с тях...


И аз ги обичам, а когато са и талантливи като теб ми пада сърце на място. Поздрави!!!
цитирай
100. kasnaprolet9999 - Още дълги години да разнасяш аромат ...
15.11.2010 15:45
mmmmmmmmm написа:
Още дълги години да разнасяш аромат на билки из блог пространството!:)))
Оражево да ни огряваш и радваш,Невече!:)))


Благодаря, ще се постарая. Поздрави!!!
цитирай
101. kasnaprolet9999 - със завидно настроение и усмивка. ...
15.11.2010 15:47
cchery написа:
със завидно настроение и усмивка. Не, не се радвам, че излизам от блога ти, а се радвам на настроението, на хубавия, смислен и стилово издържан постинг, на прекрасната ти котка и хумора, с който си я коментирала, на цветята и цветовете от снимките.

Честитя ти двете ти годинки, честитя ти автономната ти област и се радвам, че плюсовете в блог.бг, които ти си открила, са много повече от минусите!!!! Това е сигурен знак, че ще останеш тук и ще пускаш много интересна инфо. Лично аз ще се опитам да сътворя от твоите постове за билките една скромна библиотека в моя форум - разбира се, ако дадеш съгласие за това. Подобна информация трябва да се съхранява!!!

С най-сърдечни поздрави! :)) Чери


За теб и интересния ти форум, винаги, та тези билкови постинги за това съм ги направила, да счетат хората, които имат проблеми, както и тези, които са решили да живеет здравословно. Благодаря ти за отзивите. Поздрави!!!
цитирай
102. makont - Е, две годинки са си сериозна възраст,
15.11.2010 18:34
ние бебетата трябва да се учим от Вас. Толкова хубаво си го написала, особено това с котето, разсмях се от сърце. Красивите картини, особено на птичките ме заредиха с положителна енергия. Благодаря за гостоприемството, тортата беше чудесна, тайно си хапнах още една чушчица. Много успех ти желая и в блога и в личния живот и много щастие. Усмихната и спорна седмица!
цитирай
103. kasnaprolet9999 - makont
16.11.2010 09:11
Да, наистина, човек си дава сметка за много неща, за които е натрупал достатъчно впечатления и опит. Вземи си още чушки, виж че не свършват, а колко много хора си похапнаха :)))
цитирай
104. анонимен - СПОРЕД МЕН ТРЯБВА ДА Е " ВИНАГИ ВЕЧНА ПРОЛЕТ", А НЕ" КЪСНА ПРОЛЕТ"/усмивка/
16.11.2010 10:07
НЕВЕНА, КАКТО ВИНАГИ ЩОМ ДОЙДОХ НА РАБОТА ПУСНАХ КОМПИ / мого ми хареса това название/ И ВЛЯЗОХ В БЛОГА, ЗА ДА СЕ ЗАРЕДЯ С ДОБРО НАСТРОЕНИЕ И РАЗБИРАСЕ ДА НАУЧА НЕЩО ИНТЕРЕСНО И СМИСЛЕНО. УСПЯ ДА МИ НАСЪЛЗИШ ОЧИТЕ / В ДОБРА СВЕТЛИНА РАЗБИРА СЕ/ .И АЗ МИСЛЯ , ЧЕ ЖИВОТА СЕ ИЗМЕРВА С ДИРЯТА ОСТАВЕНА СЛЕД НАС , А НЕ С ГОДИНИТЕ. ИСКАМИ СЕ ДА ИМА ОЩЕ МНОГО ЧОВЕЦИ КАТО ТЕБ, ЗАРЕДЕНИ С ПОЛОЖИТЕЛНА ЕНЕРГИЯ КОЯТО ПРЕДАВАТ НА ОКОЛНИТЕ-ДОБРИ И ХРИСИМИ...МОГА ДА ТЕ СРАВНЯ С ВАЗОВАТА ГЕРОИНЯ БАБА ИЛИЙЦА...НЕМОГА ДА ОБЕСНЯ ЗАЩО , НО АЗ ОТКРИВАМ ОБЩИ НЕЩА ПОМЕЖДУ ВИ....РАЗДАВАЩИ СЕ И БЛАГОРОДНИ БЪЛГАРКИ...ЖЕЛАЯ ТИ ЗДРАВЕ И УСМИВКИ, УСПЕШНА И БЛАГОДАТНА СЕДМИЦА, МНОГО СЛЪНЦЕ В ДУШИТЕ НИ ДА ИМА И СВЕТЛИНА, МНОГО СВЕТЛИНА..../зеленчуковата торта ще си я направя утре вечер, чудесна е на снимката.продалжавай да пишеш!!! учи ни на българското!!!учи ни да бъдем добри!!!/ РОСИЦА
цитирай
105. monaliza121 - Поздрав и от мен, Късна пролет!
16.11.2010 12:30
Такава богата торта, много течност ще иска...:)))
Две годинки са сериозна възраст!:))
цитирай
106. kasnaprolet9999 - Роси
16.11.2010 14:18
Аз се прекланям пред тази жена, за мен тя е еталон за човещина, смелост, родолюбие и благородство. Имам постинг, в който съм написала стихотворение за нея, виж тук:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/lichni-dnevnici/2008/11/28/.259717

Благодаря за хубавите думи, ти ме зареждаш с още желание да продължа в този дух. Поздрави!!1
цитирай
107. kasnaprolet9999 - monaliza121
16.11.2010 14:20
Великият Везир ще се изкефи много на твоите думи, ами полага му се.Поздрави!!!
цитирай
108. анонимен - жива и здрава,
16.11.2010 15:34
скоро се присетихме за беб...в бургас една комшийка ни даде различни билки да си сушим, риган, мащерка, градински чай и други...това убу, ма като не ги надписахме сега и на мириз и на външен вид си мязат за лаици като нас...картинка да пратиш лесно, описание също не е чак толкова трудно, ма мирис във виртуала...
цитирай
109. kasnaprolet9999 - анонимен 109
16.11.2010 16:45
В такъв случай ги измешай, тези са съвместими и прави комбиниран чай. Общото им действие е противовъзпалително и успокоително, прилагат се при стомашни и дихателни и нервни проблеми.
цитирай
110. antoan1antoan - Поздрави приятелко!
17.11.2010 07:58
Светът е място, което не се движи от справедливостта. "Тъмното", за съжаление е повече от светлото в Бг. Това е факт. Радвам се, че те има, Невена. По отношение на сайтовете. Българските сайтове носят печата на днешното време. Те идват в пространството със своите интереси, не са плод на любовта на създателите си към потребителите. Действителните човешки стойности вече почти не се срещат. Затова, всяко приятелство или човешка топлина са безценни във времето на режисирания хаос.
Желая ти много щастие kasnaprolet9999!
цитирай
111. hristo27 - Ако трябва да съм откровен - харесва ...
17.11.2010 09:58
Ако трябва да съм откровен - харесва ми този Блог!
цитирай
112. kasnaprolet9999 - antoan1antoan
17.11.2010 12:50
Благодаря ти за обстойният отговор. Не очаквам да бъдем обичани от създателя на сайта, но се опитах да кажа, че трябва да бъдем обгрижвани, тъй като това е в негов интерес, агънцата ще намалеят и ...не случайно съм дала сравнението между овчарите, стадата и вълците. Благодаря за пожеланията, бъди жив и здрав.
цитирай
113. kasnaprolet9999 - hristo27
17.11.2010 12:51
Радвам се, идвай по-често тогава.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasnaprolet9999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15297456
Постинги: 846
Коментари: 16439
Гласове: 41661
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031