Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2019 07:01 - © Коментари - Смешният Станишев
Автор: kvg55 Категория: Политика   
Прочетен: 5717 Коментари: 66 Гласове:
11

Последна промяна: 11.11.2019 07:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
11.11.2019г.

     "Завръщането на джедаите? БСП да се върне първо към себе си!"
Така високопарно започва излиянието на Сергей Станишев във "Фейсфук", коментар на ситуацията, в която се намира социалистическата партия след местните избори.
Какво разбира Станишев под "БСП да се върне първо към себе си!"?
Естествено разбира Българската социалистическа партия да се върне към безпринципността и опортюнизма, каквато тя беше, когато същият Сергей Станишев ѝ беше председател.
"Направихме пробиви в Русе, Перник, Благоевград и Разград, а в Шумен и Ловеч малко не ни достигна", продължава настоящият председател на ПЕС. "Направихме"! Като че ли той лично е участвал в гласуванията в тези градове и направил пробивите. Смешник. Приписва си чужди заслуги, което не му е за първи път.
"Тази есен не чух призиви за опазване на вота. А БСП не направи и национална кампания – за избирателна активност, за мотивиране на нашите членове и симпатизанти. Останахме си във Фейсбук". Не чул бил. Като си е наместил удобно задника в Брюксел, няма да чуе. Това е директно обвинение съм сегашния председател на партията Корнелия Нинова. БСП винаги е мотивирала своите членове и симпатизанти, които са и верни, но просто те са толкова.
"… аз милея за моята партия и съм длъжен да кажа, че ако така продължаваме, БСП няма да спечели следващи парламентарни избори. Нито които и да е следващи избори. Защо? " "Защото БСП не е алтернатива. На поредни избори левицата не предложи модерна, задълбочена и експертна политическа оферта". От висотата на "спечелените" от него избори през годините си позволява да критикува. Два пъти смешник. Пък и Кирето толкова си може.
"Защото БСП се деидеологизира". Да си спомним каква идеология имаше БСП под неговото председателство – безпринципни коалиции с НДСВ и ДПС, плосък данък, признаване на фашистките превратаджии в Украйна. Работата с масите беше заменена с пиар. Негодник.
"А БСП ще се топи в самота. В тясната ниша на популизма. Където ръководството я постави".
Да, ръководството, което не иска джендърската Истанбулска конвенция и либерастията, които ПЕС воглаве със Станишев ни налага в полза на Сорос и олигархичния капитал.
"Ще добавя само, че БСП се деполитизира, загуби физиономия и експертност. Години наред точно левицата задаваше тона на цели кампании. Нашите идеи правеха дебата в политиката. Може да сме имали много кусури, но винаги идеите и политиката в кампаниите ни задаваха дневния ред, разказваха бъдещето на българските граждани". "Години наред" … неговите години, когато той беше председател на БСП, какви политически успехи имаше тази партия за да се стигне до израза : Борисов бие БСП-то като маче у дирек. Три пъти смешник.
"Каква е рецептата? БСП спешно да заложи на обединението, вместо на разкола. Да избере политиката, модерните леви послания, отварянето към центъра. Да се върне към работата по места и завръщането на членове и симпатизанти. Да се завърне към себе си … Тогава всички ще празнуваме голямото завръщане! И да, тогава ще печелим избори! И БСП ще управлява България!" Все неща, които той не постигна като председател на социалистическата партия. И не по вина на сегашното ръководство хората свързват евентуално управление на БСП като управление в коалиция с ДПС, каквото имаше при Станишев и което направи Българската социалистическа партия за посмешище на целия народ, който помни целувката с Местан.




Гласувай:
14


Вълнообразно


1. serengeti - В 7 области комунягите нямат нито ...
11.11.2019 08:14
В 7 области комунягите нямат нито един кмет, а в други 7 като нашата Пловдивска само 1.В половин България ги няма.
Фани СерГей, та блъсни Корни.
цитирай
2. kvg55 - До 1. serengeti
11.11.2019 08:30
А герберастите какви са? Баш членове на БКП.
цитирай
3. eva666 - хихихи, не знам, ко те бъркат т.н. свободни джендъри/и др..
11.11.2019 09:56
kvg55 написа:
А герберастите какви са? Баш членове на БКП.


но,ти определено си..тъпо острие,краваров..вж се какви ги трупаш от саабахлем..
колкоо безсрамно..любимата поза № 69 с др.черв. вехтошари..
даа, пасвате си идеално, и да ви е сладко@@@
цитирай
4. 1997 - Моето двустранно отношение към Станишев. Мнение.
11.11.2019 10:32
Първо, аз се гордея, че лидер на ПЕС е социалист с българско име.
Като лидер- практик той се оказа непълноценен.
Като смислен човек е добър- част от препоръките му са на място.
От тези двете става ясно, че и за лидер- практик на ПЕС смятам, че не е най- доброто попадение, но от думите му може да се извлича полза съобразно ситуацията. БСП прави именно това. Но да се влиза в конфликт с него, не е разумно. Не заради поста му, а защото не е изцяло неподходящ, нито вреден. Ако има по- подходящ- добре дошъл, до тогава- моите уважения. Респект.
цитирай
5. kvg55 - До 3. eva666
11.11.2019 10:39
Тъп, остър, пиша смислено, а не простотии като теб.
цитирай
6. kvg55 - До 4. 1997
11.11.2019 10:40
Коалициите му с буржоазни партии е непростимо.
цитирай
7. 1997 - Защо?
11.11.2019 10:48
kvg55 написа:
Коалициите му с буржоазни партии е непростимо.

Едно от големите постижения на БКП и РП е ОФ- коалиция. Догматизъм и сектантство не са най- честният път.
цитирай
8. kvg55 - До 7. 1997
11.11.2019 10:59
Тогава е бил наложителен антифашистки фронт. Сега го смятам за грешка. Много хора свързват евентуално управление на БСП с ДПС и Пеевски, което й вреди много.
цитирай
9. born - Станишката ?
11.11.2019 11:49
Пе.ерастка работа, Сър...
цитирай
10. born - Колега 1997, ще помоля да ме извиниш:
11.11.2019 11:54
но откога името "Сергей" е българско ?
ПП. "...лидер на ПЕС е социалист с българско име."
цитирай
11. 1997 - А защо тогава е бил НУЖЕН, а сега- не?
11.11.2019 11:56
kvg55 написа:
Тогава е бил наложителен антифашистки фронт. Сега го смятам за грешка. Много хора свързват евентуално управление на БСП с ДПС и Пеевски, което й вреди много.

БСП подкрепи да се гласува в местни коалиции, а за София подкрепи независим кандидат.Това бе добро, но все още наглият антикомунизъм представя БСП като недопустима за демокрацията партия, което е невярно. Много хора по инерция и повлияни от пропаганда са против БСП. Затварянето й в себе си затваря и достъпът до управлението и спасението на България. Сега Борисов трупа заробващи дългове, които утре, когато на власт е БСП ще бъдат представени като негатив на управлението и некъдърност за управление. Борисов сключва и договори, които не са в интерес на България, но поддадва нещо на избирателите си и те го поддържат. За това трябва широко съгласие срещу него и за измъкване от гореказаните лоши договори. А това не става без широк фронт.
цитирай
12. born - В българската соцполитическа менажерия е имало само двама души,
11.11.2019 11:58
които с говоренето си са били в престижното състояние да приспят дори галопиращ кон.
Единият е Пирински, а другият - Станишев... Останалите подобни са само бледи имитатори.
цитирай
13. 1997 - Наистина Тодор е по- българско...
11.11.2019 12:05
born написа:
но откога името "Сергей" е българско ?
ПП. "...лидер на ПЕС е социалист с българско име."

Същите възражения ли имаш и срещу Ричард Груев и Антъни Иванов?
Сергей произлиза от римският род Сергий и е ранохристиянски светец, такъв като св. св. Климент, Петър, Андрей, Кирил, Методи ... да не изброявам.
цитирай
14. kvg55 - До 9. born
11.11.2019 15:59
Съгласен съм.
цитирай
15. kvg55 - До 11. 1997
11.11.2019 16:05
Коалиция срещу либерастията, корупцията, капитализма и ГЕРБ с ДПС не може да се прави, които задкулисно управляват заедно с ГЕРБ. Другите партии са маргинали.
цитирай
16. kvg55 - До 10. born
11.11.2019 16:06
Името няма значение, важното е, че Станишев е широканец и общоделец.
цитирай
17. kvg55 - До 12. born
11.11.2019 16:07
Ха-ха-ха! Сполучливо сравнение.
цитирай
18. kvg55 - До 13. 1997
11.11.2019 16:10
Името Сергий не се е наложило сред българите.
Дразня се от имена като Ричард, Антъни, Стивън, Лоренцо, Майкъл, Теодор и прочие носени от българи.
цитирай
19. radostinalassa - 13. 1997 - Наистина Тодор е по- българско...
11.11.2019 17:13
Тодор Живков беше циганин, като И. Костов, ББ, имаме и монголци.
цитирай
20. kvg55 - До 19. radostinalassa
11.11.2019 17:16
Какви са тези монтолци?
цитирай
21. radostinalassa - Това са Доган, ..
11.11.2019 17:46
kvg55 написа:
Какви са тези монтолци?

Марешки и един от патриотите(
цитирай
22. radostinalassa - По принципа да изберат най - алчните за политици..
11.11.2019 17:47
най - често стават сигани и монголоидни. Те са най - алчните хора.
цитирай
23. vasilisa1917 - .
11.11.2019 17:49
kvg55 написа:
Какво разбира Станишев под "БСП да се върне първо към себе си!"?


аз лично го разбирам като "набийте шута на нинова от партията"
цитирай
24. kvg55 - До 21. radostinalassa
11.11.2019 18:03
Само един от "патриотите"! Не са ли всичките?
цитирай
25. kvg55 - До 22. radostinalassa
11.11.2019 18:05
Монголците не са алчен народ. Начинът им на живот го доказва.
цитирай
26. kvg55 - До 23. vasilisa1917
11.11.2019 18:06
Това се разбира. Ама гроздето е кисело.
цитирай
27. radostinalassa - Ти се съмняваш в скрининга за политици?
11.11.2019 19:12
kvg55 написа:
Монголците не са алчен народ. Начинът им на живот го доказва.

Практиката доказа, че не си прав. С изключение на Жан Виденов. Освен алчни, има и такива с кирливи ризи, които не бива да се показват.
цитирай
28. kvg55 - До 27. radostinalassa
11.11.2019 19:19
Всички имат кирливи ризи.
цитирай
29. 1997 - Въпросът бе към born
11.11.2019 19:51
kvg55 написа:
Името Сергий не се е наложило сред българите.
Дразня се от имена като Ричард, Антъни, Стивън, Лоренцо, Майкъл, Теодор и прочие носени от българи.

Но прочетох отговора ви с интерес.
цитирай
30. kvg55 - До 29. 1997
11.11.2019 20:01
Да. Колебаех се дали да коментирам и накрая взех, че се намесих.
цитирай
31. 1997 - Да речем, добре... смешен е, поставя ПЕС пред пропаст
11.11.2019 20:57
А кой да е другият?
цитирай
32. kvg55 - До 31. 1997
11.11.2019 21:48
За работата на Станишев в ПЕС нищо не мога да кажа. Не съм запознат. Но самият европейски социализъм няма нищо общо със социализма на Маркс и Ленин. Това е буржоазен "социализъм" - отрича се класовата борба и революцията като средство за политическа борба; признава се "вечността" на капитализма; за него частната собственост е неприкосновена, а социализма се отличава от капитализма по собствеността върху средствата за производство; Нинова предложи държавата да изкупи активите на ЧЕЗ, което е правилна позиция.
Днешният социализъм е преродената социалдемокрация от преди Първата световна война, която подкрепи буржоазията и войната и слага край на Втория Интернационал. В тази връзка Станишев е опортюнист и съглашател. С подкрепата на либерастията подкрепя световната финансова олигархия, която има интерес обществото да бъде дезорганизирано. На мен ми е смешен, защото направи БСП буржоазна партия и продължава да дава съвети за развитието на социалистическите идеи в партията.
Освен това не удържа на думата си да не става евродепутат. Изостави Елена за да се ожени за богатата еврейка Моника.
цитирай
33. radostinalassa - По каква причина един гей..
11.11.2019 22:03
ще се жени? За пари ? И това е причина. Но жената ще остане излъгана в определен смисъл. Има и други мъже все пак, и за двамата.
цитирай
34. kvg55 - До 33. radostinalassa
11.11.2019 22:13
При Станишев педерастията е характер.
цитирай
35. born - Името Сергий не се е наложило сред ...
11.11.2019 23:15
1997 написа:
kvg55 написа:
Името Сергий не се е наложило сред българите.
Дразня се от имена като Ричард, Антъни, Стивън, Лоренцо, Майкъл, Теодор и прочие носени от българи.

Но прочетох отговора ви с интерес.


1997- Моля за извинение на забавения отговор на зададения рекоментар.
При положение , че майката е еврейка / пардон- не мисля, че еврейка и хазарка е еднозначно понятие/, а бащата /също относителен показател, тъй като в Израел не признават родова наследственост , ако майката не е еврейка/ е да речем българин, не зная като какъв в тази ситуация да класифицираме този именит гей.
Дори на визирания от Вас бай Тошо името е традиционно.
Искам да Ви попитам и друго: докато бай Тошо поне е работил нещо си като млад, преди да стане политик/ан, Сергей освен да плямпоти вършил ли е нещо друго през живота си и що за т.н. трудов стаж има ? Разбира се, умственият труд е също труд- не го поставям под съмнение, но в конкретния случай няма нищо налице. Зная, че може би ще ми цитирате- речи, доклади, книги и т.н. "трудове". Пределно ясно е, че тези трудови изяви са колективно творчество . А "бай Тошо" също имаше маса томове "творчество"...
ПП. Далеч съм от намерението да навлизам в дискусия за качествата на Станишев. По моите разбирания- ако някой ден издаде някаква книга би могъл най-спокойно да я озаглави:"Празни мисли на един празен и кух човек".
ППП. Разбира се перифразирам Дж. Джером...
цитирай
36. radostinalassa - Евреите имат в 70% ..
12.11.2019 14:07
сексуални и психични проблеми. Това е според акад. Левашов. Така, че Станишев не е виновен, че е гей. Виновен ще е , ако рекламира болестите си .
цитирай
37. get - - ДругарЕ ... ай да не ви прЕпитвам за Учебника по история на Бей-КаПеСеС :)))
12.11.2019 17:11
1997 написа:
kvg55 написа:
Коалициите му с буржоазни партии е непростимо.

Едно от големите постижения на БКП и РП е ОФ- коалиция. Догматизъм и сектантство не са най- честният път.


... що не вземете да си попълните пропуските - дан"Не ви излагам пред съпартийци и симпатизантите ви :)))

Ако нЯщо ви е неизвестно - съгласувайте с другЕрЕте от старозагорската партийна организация, Порн и Радка-талаша :)) ?

Коментар от мен - Get, съчувствуващ на правото-ляво - а не на "лявото в лева" ? - Що ли е туй, дето исках да (подс)кажа?
цитирай
38. radostinalassa - Защо си пуснал Големия Примат ?
12.11.2019 18:05
Той не може да раздели сламата на две магарета, да не говорим за магарици. Не е по тая част. Малко му е тестостерончето . Моят тестостерон бил повече от неговия. Интересно защо нямам мустаци и други атрибути. Горкия профан.
цитирай
39. get - До 38. radostinalassa - Радке мЪ, тук говорим за СИРИОЗНИ НЯЩА - за ПОЛИТИКА, не за "КЕКС" :))) ?
12.11.2019 18:17
radostinalassa написа:
Защо си пуснал Големия Примат ?
Той не може да раздели сламата на две магарета, да не говорим за магарици. Не е по тая част. Малко му е тестостерончето . Моят тестостерон бил повече от неговия. Интересно защо нямам мустаци и други атрибути. Горкия профан.


Пустата му флиртаджийка баба ВУНА-тестостеронна :)))
цитирай
40. radostinalassa - Авторът е виновен, че..
12.11.2019 18:41
пуска коментарите на такива прошляци. Няма вкус.
цитирай
41. get - До 40. radostinalassa -
12.11.2019 18:55
radostinalassa написа:
пуска коментарите на такива прошляци. Няма вкус.


Твоят гуру товарищ Левашов - казва по този повод:
"На вкуса и цвет - таварищей нет!
- Поздрав Радке-"Пиратке"
https://www.youtube.com/watch?v=4QGOpWd_P6w

... Ой бида, ой бида, бида, бида ... я баба малада :))) !!! ... ой бида, бида, БИДА - стары дед, стары дед - ХОЧЕТ МОЛОДА !! :)))
цитирай
42. radostinalassa - Не чета примати
12.11.2019 19:08
Това е абсурдно занимание.
цитирай
43. get - 42. radostinalassa - И ПРАВИЛНО ПРАВИШ ДА НЕ ЧЕТЕШ ... Къде, къде! - са с по-висш ... ?
12.11.2019 19:40
radostinalassa написа:
Не чета примати
Това е абсурдно занимание.



... интелект - големите водопловащи п(.)тици :)) ?
цитирай
44. radostinalassa - Примата ще изгони..
12.11.2019 20:12
нормалните блогъри и оттук.
цитирай
45. radostinalassa - При следващ инцидент..
12.11.2019 21:01
примата ще си пише с Говедаров, който допуска гейчо в неадесватно състояние в блога си. Прекалено голяма и съмнителна толерантност. Къде е темятя , къде е Гейчо. Типичен педерас.
цитирай
46. kvg55 - До 45. radostinalassa
12.11.2019 21:16
Не обвинявай автора, ами се бори с простотията. Така ще докажеш себе си. А Гетко просто го иронизирай.
цитирай
47. radostinalassa - Ти си виновен
12.11.2019 21:45
Мекушав си като Барин, при когото вече не коментирам. И тук темата не е психичното състояние на Гейчо.
Аз езобще не го чета, но мярнах няколко епитета. Човекът е неадекватен.
цитирай
48. kvg55 - До 47. radostinalassa
12.11.2019 21:47
Знаеш че бог закриля юродивите.
цитирай
49. kvg55 - До 43. get
12.11.2019 21:50
Изпростял си до кретенизъм.
цитирай
50. get - дО 45. radostinalassa - Сълзливо-тестостеронна баба Вуно ВЪПРОС: Отгде позна че съм "гей" ?
12.11.2019 21:50
radostinalassa написа:
примата ще си пише с Говедаров, който допуска гейчо в неадесватно състояние в блога си. Прекалено голяма и съмнителна толерантност. Къде е темятя , къде е Гейчо. Типичен педерас.


Да ни си държала тестостероно-метъра ми :(( Айде пиши по същество на поста!!
- Защото омръзна на мен а и вероятно и на останалите с наглата си простотия!
цитирай
51. radostinalassa - 48. kvg55
12.11.2019 22:02
Не Бог, а Господ. Има голяма разлика. Този човечец не коментира по същество, а обижда жените. Изводът е , че е обратен.
цитирай
52. radostinalassa - Искам опция два /-/ гласа, за..
12.11.2019 22:04
да ги употребя в случая. Това е дълбоко склерозиране, в резултат на вълчи апетит.
цитирай
53. kvg55 - До 51. radostinalassa
12.11.2019 22:11
Жените най-добре познават мъжете. Щом казваш, че е, значи е.
цитирай
54. get - До 49. kvg55 - Значи съм изпростял до кретенизъм - Защото не ми трае главата ... да и чета глупостите от ... ?
12.11.2019 22:13
kvg55 написа:
Изпростял си до кретенизъм.


... близо година време вече?

Амъ, на теб ти отърва деструктивно-сексисткото и поведение ... защото сте против Хомо-фобията или ... защот БЪРКАШ НЕЩО ЕЛЕМЕНТАРНО ... както се праскаш на много-знаещ комунист?
Че БКП няма! А вместо него, има легална Работническа Партия до ОКУПАЦИЯТА НИ ОТ ЧЕРВЕНАТА АРМИЯ!
Всичко туй което ПОСЛЕ ЩЕ СЕ ОБЯВИ ЗА БКП - са нелегали на издръжката на СЪВЕТСКАТА ДРЪЖАВА И РАЗУЗНАВАТЕЛНИТЕ И СЛУЖБИ!
А след "Девети" ... към БРП в скобки е отбелязвано КОМУНИСТИ! Що са тези "комунисти в скобки" - да питЪм?
цитирай
55. radostinalassa - Веднъж една блогърка ми сподели, че до нея..
12.11.2019 22:18
седи Гетъо и сумти, защото бил на сухо. Потаторите стават Гейчовци, защото с времето стават негодни. Гейчо се е клонирал в тъпия 1/2 кон като че ли.
цитирай
56. kvg55 - До 54. get
12.11.2019 22:27
Ти по-добре знаеш. Нали си държал изпит по История на БКП.
цитирай
57. get - дО 56. kvg55 - а вие в свищовския на името на Ценов - върху какво се явявахте на политически изпит?
12.11.2019 22:33
kvg55 написа:
Ти по-добре знаеш. Нали си държал изпит по История на БКП.


Да не е било Сталинската - Кратка история на ВКП(б) ?
цитирай
58. kvg55 - До 57. get
12.11.2019 22:38
Ти имаш претенции да знаеш, аз не.
цитирай
59. get - Коалициите му с буржоазни партии е ...
13.11.2019 08:10
get написа:
1997 написа:
[quote=kvg55]Коалициите му с буржоазни партии е непростимо.

Едно от големите постижения на БКП и РП е ОФ- коалиция. Догматизъм и сектантство не са най- честният път.


Как АЗ СЪМ С ПРЕТЕНЦИИ след като вие двамата в един глас твърдите тази епохална поради глупосттА си "новина"?

И след като безапелационно от висота на ПОСЛЕДНА ИНСТАНЦИЯ ГО КАЗВАТЕ - аргументирайки се ДАЙТЕ ФАКТИ?:-)))
Само да не са от разреда на Радините: и от вида на "либераст", "(сер)гей-евреи" и подобни сексистко ксенофобски !!?
цитирай
60. kvg55 - До 59. get
13.11.2019 10:28
Какви факти? Самите коалиции са факт.
цитирай
61. get - До 60. kvg55 - След като ти дадох време близа ТРИ ДНИ ... и ти при това ми връщаш ОТГОВОРА?
14.11.2019 12:10
kvg55 написа:
Какви факти? Самите коалиции са факт.


Нещата пи теб "историка на комунистическото движение и революционните борби до "Девети Септември" - кратко казано е ТРАГИЧНА!

Поради което спирам с коментарите - предвид тяхната безПРЕДМЕТност?!
цитирай
62. kvg55 - До 61. get
14.11.2019 15:29
Свободен си да правиш, каквото желаеш.
цитирай
63. krumbelosvet - Способните хора в Бг
21.01.2020 11:26
Способните хора в Бг НАПУСНАХА ПОЛИТИКАТА. И особено напуснаха БСП.
Защото ЗНАЯТ тия способни хора, че НЯМА българска политика сега. Ние сме под ЧУЖДО управление. Вносна цветна "революция", чужди изборни технологии, чужди централи поставят и свалят правителства. Американски сенатори ни спират Южен поток. Жалко е да гледаш ББ, тоя БИВШ мачо, как се подмилква и на Ердоган, и на Тръмп, и на Путин. Щото и тримата има с какво да ни пернат по главата. И ББ стана мачо с вързани ръце и оголен... оголено подгърбие. Дотам ни докараха новите съюзници.
цитирай
64. kvg55 - До 63. krumbelosvet
21.01.2020 14:20
Външно-политическите ни отношения са пълна мизерия. Вътрешно-политическите ни също.
цитирай
65. krumbelosvet - Драги kvg55, комент 64,
21.01.2020 20:54
Външно-политическите ни отношения са НОРМАЛНИ отношения м/у малката колония България, голямата колониална администрация на Европа и господарите отвъд океана.
цитирай
66. zaw12929 - БСП да се върне първо към себе си!...
20.07.2020 09:50
БСП да се върне първо към себе си!" а МОЖЕ ЛИ ДА ГО НАПРАВИ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5753454
Постинги: 2808
Коментари: 25797
Гласове: 34176
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031