Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2017 19:09 - НОВОТО ИМЕ НА КОМУНИЗМА Е ПУТИНИЗЪМ-МЕДВЕДИЗЪМ И ПРАВОСЛАВЕН СЛАВЯНИЗЪМ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 5376 Коментари: 20 Гласове:
17

Последна промяна: 14.09.2017 02:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
НОВОТО ИМЕ НА КОМУНИЗМА Е ПУТИНИЗЪМ-МЕДВЕДИЗЪМ И ПРАВОСЛАВЕН СЛАВЯНИЗЪМ


   Комунизмът у нас си има прикритие: това са путинизма-медведизма и православния славянизъм. Видите ли човек,който се прави на голям "славянин",значи е комунист и путинист. Ако проявява прекалено пристрастие към "Православието" без да е духовник,значи иска да оправдае някои свои "православни" контакти с руските тайни служби. Човек като него иска "православна дружба" с руснаците но не ги осъжда за това,че по тяхно нареждане бяха разрушавани Български православни църкви и оброци в периода 1944-1990 г.!

  Путинистът може да не е партиен член и колкото повече парадира с това,толкова е по-съмнителен. Макар често да се има за голям "славянин",той бъкел не знае кои са славяните и се сърди когато чуе истината- на него му харесва само онази "истина" която му внушават руснаците,а не подкрепеното с научни доказателства историческо минало.

image

  Русофилията е другото лице на комунизма и дори може да се каже,че комунизмът бе прикритие за хилядите престъпления,които "нашенските" русофили извършиха срещу България в последните 130 години. "Нашенските" руски агенти само биват пререгистрирани от руски в съветски и от съветски в руски,но никога не губят апетита си за власт и ищаха за кражби- колкото и много да откраднат,на тях все им е малко! Затова те и другите утаечни елементи,свързани с тях трябва да бъдат гонени от държавата с всички възможни средства,добри или лоши!

  Докато има Русия,ще има продажници и предатели у нас- броят им ще намалее катастрофално,ако изведнъж Русия изчезне по някакъв начин,стига да не затрият страната ни дотогава! Не изчезнат ли те,не чакайте нищо по-добро от безличното живуркане,което имахме при бай Тоше и не чакайте да станем богати,без да е фалирала страната ни!



Гласувай:
19


Вълнообразно


1. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
14.09.2017 06:22
Много добре си ги категоризирал предателите на България!
Такива животът бавно и търпеливо, но безвъзвратно вече ги изхвърля в канала на безчестието и забвението. Времето им изтича, заедно с това на пигмея пУтин - техния идол.
цитирай
2. bojil - Много добре си ги категоризирал ...
14.09.2017 11:44
batogo написа:
Много добре си ги категоризирал предателите на България!
Такива животът бавно и търпеливо, но безвъзвратно вече ги изхвърля в канала на безчестието и забвението. Времето им изтича, заедно с това на пигмея пУтин - техния идол.

Можех да се постарая и повече,но не ми стигна времето когато дойде вдъхновение за писане. Червените пигмеи си отиват бързо или бавно- лошото е че завличат със себе си и народа ни,тези скапани киртаци.
цитирай
3. nkf - Те, комунистите, сега са много &...
16.09.2017 16:28
Те, комунистите, сега са много "вярващи", и "православни до смърт" хехе. Просто маркс-ленинизмът /пък и сталинизмът/ отидоха барабар със сесесере-то на бунището на историята, та се наложи спешна замяна на идеологията и - ето ти "православие"-то. Разбира се "славянството" е другата дъвка, друг е въпросът, че ни славяни има /и някога е имало/, ни на някой му дреме за някакви си "славяни". За путин обаче лоша дума не мога да кажа, защото той ще реализира мечтата ми - да се разпадне русия. Всъщност, ако любителите на русия имаха и един грам мозък - щяха да ненавиждат путин. :) На русия й трябват още около две-три годинки за да се сгромоляса и разпадне - дано путин се позадържи на власт в следващите 2-3 критични години. Дори обаче и да не се задържи, той вече докара русия до положението/точката от която няма връщане назад /point of no return/. А иначе и путизмът ще иде на бунището на историята. :) Да му мислят тукашните рубладжии: иде видов ден. Забелзва се обаче, че най-хитрите по върховете на "Б"СП усещат на къде отиват нещата и малко-помалко се приготвят за предстоящият разпад на русийката.
цитирай
4. bojil - Те, комунистите, сега са много &...
16.09.2017 17:01
nkf написа:
Те, комунистите, сега са много "вярващи", и "православни до смърт" хехе. Просто маркс-ленинизмът /пък и сталинизмът/ отидоха барабар със сесесере-то на бунището на историята, та се наложи спешна замяна на идеологията и - ето ти "православие"-то. Разбира се "славянството" е другата дъвка, друг е въпросът, че ни славяни има /и някога е имало/, ни на някой му дреме за някакви си "славяни". За путин обаче лоша дума не мога да кажа, защото той ще реализира мечтата ми - да се разпадне русия. Всъщност, ако любителите на русия имаха и един грам мозък - щяха да ненавиждат путин. :) На русия й трябват още около две-три годинки за да се сгромоляса и разпадне - дано путин се позадържи на власт в следващите 2-3 критични години. Дори обаче и да не се задържи, той вече докара русия до положението/точката от която няма връщане назад /point of no return/. А иначе и путизмът ще иде на бунището на историята. :) Да му мислят тукашните рубладжии: иде видов ден. Забелзва се обаче, че най-хитрите по върховете на "Б"СП усещат на къде отиват нещата и малко-помалко се приготвят за предстоящият разпад на русийката.

Силата на Путин започна да отслабва- това го чувстват вече някои политици,които се отметнаха от него като мишки от потъващ кораб. Този,който вземе властта след него ще му конфискува всичко и ще го хвърли в затвора,а Крим (за ужас на непристойните "русофили") ще върне на Украйна.
цитирай
5. nkf - Няма да стане тази работа, Божиле. ...
16.09.2017 17:38
Няма да стане тази работа, Божиле. Нещата не стават така. Късият милиционер не си държи парите в русия - те са на сигурно място на Запад, при големите босове, и само те могат да го обезпаричат, така да се каже. Със сигурност ония са му гарантирали щастливо пенсионерство, но ако слушка и изпълнява големия план. Е, все ще има кой да обере парсата, но това ще са някакви други. Разбира се, има вариант те да хвърлят путин на мечките, но...предстои да видим.
цитирай
6. get - - Ние в ГЛОБАЛНИТЕ СИ ОПИТИ ДА ОСМИСЛИМ ГЕОПОЛИТИКАТА ... само се ДОКОСВАМЕ ДО ОТДЕЛНИ ДЕТАЙЛИ ... ?
17.09.2017 17:38
nkf написа:
Няма да стане тази работа, Божиле. Нещата не стават така. Късият милиционер не си държи парите в русия - те са на сигурно място на Запад, при големите босове, и само те могат да го обезпаричат, така да се каже. Със сигурност ония са му гарантирали щастливо пенсионерство, но ако слушка и изпълнява големия план. Е, все ще има кой да обере парсата, но това ще са някакви други. Разбира се, има вариант те да хвърлят путин на мечките, но...предстои да видим.

... тоест виждаме "дърветата" - но от това не следва, че виждаме "гората" -Какво имам в предвид?
- Кисинджър, още бе секретар на САЩ, когато не случайно каза следното?
"Който държи монопола на добива на въглеводороди(горива) управлява правителствата - този който държи монопола на храните властва над народите!"
- Ленин не ми е любимец - но има точно изказване по въпроса?
"Политиката е изкристализирал образ на икономиката - войната, е политика водена с други средства."?
- Какво имам в предвид? - ПЪРВАТА СВЕТОВНА ВОЙНА БЕ ПРЕЛЮДИЯТА КЪМ НОВ ЕТАП В РАЗВИТИЕТО НЕ САМО НА ИКОНОМИКАТА но и на Света, като цяло - а ВТОРАТА БЕ ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА Първата световна война?
- На болшевиките в Социалистическото движение бе отредена второстепенна - но НЕ И МАЛОВАЖНА РОЛЯ поради ПРИСЪЩИЯТ ИМ ЕКСТРЕМИЗЪМ - в това НОВО а на практика СТАРО ПРЕРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА СВЕТА ОТ ОСНОВНИТЕ ПОЛИТИЧЕСКИ ИГРАЧИ ... ФИНАНСИСТИ(банкери) и ИНТЕРНАЦИАНОЛНИЯ КОРПОРАТИВЕН КАПИТАЛ?
- Защо стана така, че ИМПЕРИИТЕ(Британия, Германия и Русия) УПРАВЛЯВАНИ ОТ РОДНИНИ//Първи и втори братовчеди) - не успяха да избягнат избухването на Първата световна война?

- ПО ПРИЧИНА, че съществуващата ДО МОМЕНТА СВЕТОВНА ФИНАНСОВА СИСТЕМА ДОМИНИРАНА от Британският паунд БЕ ФАЛИРАЛА! - трябваше да се търси ИЗХОД?
- Изхода беше в това ДА СЕ ТЪРСИ НЯКАКЪВ КАЧЕСТВЕН СКОК или по-скоро ПРОМЯНА В СВЕТОВНИЯТ ФИНАНСОВ РЕД? По какъв начин можеше да се постигне това? Чрез някаква нова МОНОПОЛНО-ФИНАНСОВА ПАРАДИГМА! Каква бе тя? Във ФУНДАМЕНТАЛНА ИКОНОМИЧЕСКА ПРОМЯНА ..!

- Но преди да се обърнем към икономиката - да разгледаме СЪСТОЯНИЕТО НА ФИНАНСИТЕ към ДАДЕНИЯТ МОМЕНТ - навечерие на Първа световна война?
1. На Лойд Джордж, е връчен меморандум от сър Джордж Пейш, в който той го уведомява:
"при създалите се условия каквито и да е действия от лондонските банки МОГАТ СЕРИОЗНО ДА ВЪЗПРЕПЯТСТВАТ НАЦИЯТА ПРИ МОБИЛИЗИРАНЕ КАПИТАЛ ЗА ЕДНО ВОДЕНЕ НА ВОЙНА".
- Държавната хазна на Великобритания е празна!

- Приблизително към това време от другата страна на Атлантика на остров Джекил са провели срещата си, сенатор Олдрич, Франк Вандерлип, Хенри Дейвидсън (личен и упълномощен секретар на Дж. П. Морган и немският "емигрант" Пол Уърбърг. При същата те са уговорили взаимодействие при стъпките си за постигане на Целта(!) ... създаване Централна банка на САЩ - но знаещи отношението на американците към това ... те подменят наименованието кръщавайки институцията "Федерална резервна система" !

- Тук спирам ... !
цитирай
7. bojil - Няма да стане тази работа, Божиле. ...
17.09.2017 21:56
nkf написа:
Няма да стане тази работа, Божиле. Нещата не стават така. Късият милиционер не си държи парите в русия - те са на сигурно място на Запад, при големите босове, и само те могат да го обезпаричат, така да се каже. Със сигурност ония са му гарантирали щастливо пенсионерство, но ако слушка и изпълнява големия план. Е, все ще има кой да обере парсата, но това ще са някакви други. Разбира се, има вариант те да хвърлят путин на мечките, но...предстои да видим.

Е,ще му конфискуват поне фирмите,постовете в Газпром и оборотните средства тогава: той пак ще бъде силно ощетен,понеже приходите му изведнъж ще секнат.
цитирай
8. bojil - Няма да стане тази работа, Божиле. ...
18.09.2017 16:11
get написа:
nkf написа:
Няма да стане тази работа, Божиле. Нещата не стават така. Късият милиционер не си държи парите в русия - те са на сигурно място на Запад, при големите босове, и само те могат да го обезпаричат, така да се каже. Със сигурност ония са му гарантирали щастливо пенсионерство, но ако слушка и изпълнява големия план. Е, все ще има кой да обере парсата, но това ще са някакви други. Разбира се, има вариант те да хвърлят путин на мечките, но...предстои да видим.

... тоест виждаме "дърветата" - но от това не следва, че виждаме "гората" -Какво имам в предвид?
- Кисинджър, още бе секретар на САЩ, когато не случайно каза следното?
"Който държи монопола на добива на въглеводороди(горива) управлява правителствата - този който държи монопола на храните властва над народите!"
- Ленин не ми е любимец - но има точно изказване по въпроса?
"Политиката е изкристализирал образ на икономиката - войната, е политика водена с други средства."?
- Какво имам в предвид? - ПЪРВАТА СВЕТОВНА ВОЙНА БЕ ПРЕЛЮДИЯТА КЪМ НОВ ЕТАП В РАЗВИТИЕТО НЕ САМО НА ИКОНОМИКАТА но и на Света, като цяло - а ВТОРАТА БЕ ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА Първата световна война?
- На болшевиките в Социалистическото движение бе отредена второстепенна - но НЕ И МАЛОВАЖНА РОЛЯ поради ПРИСЪЩИЯТ ИМ ЕКСТРЕМИЗЪМ - в това НОВО а на практика СТАРО ПРЕРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА СВЕТА ОТ ОСНОВНИТЕ ПОЛИТИЧЕСКИ ИГРАЧИ ... ФИНАНСИСТИ(банкери) и ИНТЕРНАЦИАНОЛНИЯ КОРПОРАТИВЕН КАПИТАЛ?
- Защо стана така, че ИМПЕРИИТЕ(Британия, Германия и Русия) УПРАВЛЯВАНИ ОТ РОДНИНИ//Първи и втори братовчеди) - не успяха да избягнат избухването на Първата световна война?

- ПО ПРИЧИНА, че съществуващата ДО МОМЕНТА СВЕТОВНА ФИНАНСОВА СИСТЕМА ДОМИНИРАНА от Британският паунд БЕ ФАЛИРАЛА! - трябваше да се търси ИЗХОД?
- Изхода беше в това ДА СЕ ТЪРСИ НЯКАКЪВ КАЧЕСТВЕН СКОК или по-скоро ПРОМЯНА В СВЕТОВНИЯТ ФИНАНСОВ РЕД? По какъв начин можеше да се постигне това? Чрез някаква нова МОНОПОЛНО-ФИНАНСОВА ПАРАДИГМА! Каква бе тя? Във ФУНДАМЕНТАЛНА ИКОНОМИЧЕСКА ПРОМЯНА ..!

- Но преди да се обърнем към икономиката - да разгледаме СЪСТОЯНИЕТО НА ФИНАНСИТЕ към ДАДЕНИЯТ МОМЕНТ - навечерие на Първа световна война?
1. На Лойд Джордж, е връчен меморандум от сър Джордж Пейш, в който той го уведомява:
"при създалите се условия каквито и да е действия от лондонските банки МОГАТ СЕРИОЗНО ДА ВЪЗПРЕПЯТСТВАТ НАЦИЯТА ПРИ МОБИЛИЗИРАНЕ КАПИТАЛ ЗА ЕДНО ВОДЕНЕ НА ВОЙНА".
- Държавната хазна на Великобритания е празна!

- Приблизително към това време от другата страна на Атлантика на остров Джекил са провели срещата си, сенатор Олдрич, Франк Вандерлип, Хенри Дейвидсън (личен и упълномощен секретар на Дж. П. Морган и немският "емигрант" Пол Уърбърг. При същата те са уговорили взаимодействие при стъпките си за постигане на Целта(!) ... създаване Централна банка на САЩ - но знаещи отношението на американците към това ... те подменят наименованието кръщавайки институцията "Федерална резервна система" !

- Тук спирам ... !

Една от мерките за спасяване на световната финансова система бе "победата" на комунизма,който трябваше да отнеме свободното препитание и безплатно оцеляване на народите,за да ги превърне в роби на банкерите.
цитирай
9. get - @ 8. bojil - ... да ги превърне в роби на банкерите."
18.09.2017 19:36
Всички наши соц-деятели … - е боклук, промиващ мозъците на недоучили лековерници ... ?
През двайсетте години на миналият век в-к “The New York Herald Tr.” Коментира:
„Излиза, че ИЗВЪРШВАЩАТА СЕ в Русия болшевишка РЕВОЛЮЦИЯ в действителност представлява ЕДНА ГИГАНТСКА ФИНАНСОВА ОПЕРАЦИЯ, целта на която е, да се изтръгнат от руски контрол огромни средства и да се прехвърлят под контрола на европейските и американски банки.
Навярно истинските подбуди за тези действия, са известни само на Кремъл?
Но сега вече, определено може да се каже:
колкото и да държат войнствени речи за световна болшевишка революция и за НЕИЗБЕЖНА КАТАСТГРОФА НА КАПИТАЛИЗМА, „Ленин и Ко” изглежда Не Съзнават , че всъщност правят всичко, за да осигурят за дълги години процъфтяването и стремителният ръст на нашата икономика и СТАБИЛНОСТТА НА ДОЛАРА.”
Този и следващите цитати са по Игор Бунич „Золото партии”

„По време на изгонването на Троцки(1929 г. – б.м.), шефът на ОГПУ Генрих Ягода вече БЕ ЗАНЕСЪЛ на Йосиф Висарионович СПИСЪКА С НОМЕРАТА НА ЛИЧНИТЕ СМЕТКИ И СУМИТЕ по тези сметки НА ВСИЧКИ ония, КОИТО СИ НАПЪЛНИХА ДЖОБОВЕТЕ ПРИ НЕБИВАЛОТО В ИСТОРИЯТА РАЗБОЙНИЧЕСТВО, Н-А-Р-Е-Ч-Е-Н-О „Велика октомврийска социалистическа революция”.
Ягода не бе вписал там само номера на своята сметка, наивно вярвайки, че за другаря Сталин той е единственият източник на информация. След време Ягода и за нея ще си признае, но вече ще бъде късно. Всичко ще изцеди от тях Сталин, до последния цент.
Храчейки кръв от размазаните си дробове и плюейки избитите си зъби, ВСИЧКИ ТЕ, преди да получат куршум в тила, „ДОБРОВОЛНО“ ЩЕ ПРЕВЕДАТ ПАРИТЕ СИ ОТ З-А-П-А-Д-Н-И-Т Е БАНКИ, в Москва.”

Ще запитате - Кои са „Те”, ли?

„Зиновиев, Каменев, Бухарин, Менжински, Ганецки, Уншлихт, Бокий,… Списъкът е дълъг, но Сталин НИКОГО НЕ ПРОПУСНА. Даже Ленин.
И лично ще обясни на Надежда Константинова КАКВО Я ЧАКА, АКО НЕ ИЗТЕГЛИ ПАРИТЕ НА ВОЖДА на световния пролетариат от швейцарската банка:
„На другия ден всички ще забравят, че тя е била съпруга на Ленин и е негова вдовица. Ще приемат, че вдовицата всъщност е Землячка” — същата онази „Землячка“, която извозваше златото от Севастопол заедно с Бела Кун.
Надежда Константиновна се огъна — всичко предаде.
Виж, Землячка излезе юнак. Доброволно направи необходимото, и за Бела Кун им припомни. Ах, как не му се искаше на него да предаде парите! Три дни го биха и след като изсмукаха и последния му грош, го разстреляха. Без да се церемонят, набързо се справиха с всички „интернационалисти“, живеещи с илюзията за пълната си безнаказаност. ДОКАРАХА И ОНЕЗИ, които смятаха да прекарат известно време в чужбина, като харчат за свои нужди парите, предназначени за световната революция.
Само неколцина американци успяха да се укрият, но после за тях никой нищо не чу.
Потекоха пари към Москва, но уви — само от лични влогове. А това беше капка в морето. Малко беше. В много пъти повече бе нужно за строителството на новата империя според великите сталински планове.
И затършуваха из света ОГПУ и неговият приемник НКВД, затърсиха безбройните съкровища, наречени от Ленин „Златото на Партията“. Търсеше ги и Гестапо, като вадеше душата на арестуваните банкери. Душата изваждаха, но златото не намериха. Но къде се е дянало то? За какво е използвано? Трудно е да се даде точен отговор.” – Край на цитатите и КОМЕНТАР:
- ПРОЧЕТОХТЕ ЛИ МНОГО ВНИМАТЕЛНО СЛЕДНОТО - какво СЕ СЛУЧВА с милиардите и милиарди ОТКРАДНАТИ ОТ РУСКИЯТ НАРОД, от представяните ни, за „безсребърници-БОЛШЕВИКИ-революционери”?! Защото ИДВА НАЙ-ВАЖНОТО” в разказаното от Бунич:
„Мнозина изследователи предполагат - именно „златото на партията“ Е ИЗВЕЛО Съединените щати ОТ НАЙ-ДЪЛБОКАТА ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА през 30-те години, ТО Е ОСИГУРИЛО И ИКОНОМИЧЕСКИЯ БУМ през последвалите години на „Новия курс“ на президента Рузвелт.
Още никой не е написал финансовата история на света, тъй като финансовите тайни, за разлика от държавните и военните, с течение на времето не се разкриват, а само стават още по-непроницаеми … „

Това дали ще успеят да смелят, „калциралите” от МНОГОГОДИШНА „ПРОЛЕТАРСКА” ПРОПАГАНДА … мозъци, на представителите на благовият ни „другариат” ?

Знам, че ПРЕ-ПРОГРАМИРАНИТЕ И ПОРАДИ ТОВА „бетонни-глави” на блоговият другариат … Ще откажат ДА ВЕРВАТ – Казвайки:
Полковника от военно-техническото разузнаване на Съветският ВМФ, а в момента писател, Игор Бунич, е антикомунист и от това предубеден … На което ще отговоря: Вероятно щяхте да сте прави, ако бе едиствено и само, Бунич – който твърди горното ЗА СЪЩНОСТТА НА „марксистите-ленинци” и ЦЕЛТА им за осъществяване на „Великата революция” – АКО НЕ БЯХА И ДРУГИ АВТОРИ, КОИТО не само ТВЪРДЯТ а и рисуват карикатури в потвърждение на СЪЩОТО?!
2.
Ето ви един друг пример: карикатуриста Robert Minor, който още през 1911 година РИСУВА ТВЪРДЕ ПОКАЗАТЕЛНАТА картина ЗА „ПРОЛЕТАРСКАТА” С-Ъ-Щ-Н-О-С-Т в ИДЕОЛОГИЯТА на КАРЛ МАРКС.
Адрес, с изображение: http://www.reformation/wall-st-cartoon.html
- има ли нужда, да дам превод на авторският текст под илюстрацията?
3.
Подобно твърди, анархо-социалиста Михаил Бакунин по отношение, същностното при „вожда” на пролетариата , Маркс:)):
„Що се отнася за учението на Маркс … Той ме нарече сантиментален идеалист и беше прав. Аз го нарекох лъжлив, коварен и хитър човек, и аз също бях прав.” – като по-нататък, пояснява:
„В своето учение за борбата на пролетариата – Маркс е с единият си крак в „банката”.” – с което намеква, че Маркс прикривайки се зад, ЛОЗУНГИ ЗА ОСВОБОЖДЕНИЕ НА ПРОЛЕТАРИАТА … работи за ЕДРИЯТ ФИНАНСОВ КАПИТАЛ – този в лицето на „банката”?
4.
За да не остана неразбран ще ви дам връзка и към книгата на икономиста
... Антъни Сатън, "Уолстрийт и болшевистката революция", в която се казва:
“Без финансовата, дипломатическа и политическа поддръжка, оказана от техните мними "противници", на Троцки и Ленин, а в действителност, заинтересуваните от революцията (техни) СЪЮЗНИЦИ — капиталистите от Уолл-стрийт — БОЛШЕВИКИТЕ ЩЯХА ДА БЪДАТ ИЗМЕТЕНИ напълно!”.


- Да продължавам ли с цитатите и примерите, РАЗОБЛИЧАВАЩИ >>С-Ъ-Щ-Н-О-С-Т-Н-О-С-Т-Н-О-Т-О<< при „висшата пролетарско партийна-номенклатура”от време на „Великата октомврийска пРолетарска” и проведената в близкото ни минало „Велика КРИМИНАЛНА „перестойка” … в това число и КРИМИНАЛНАТА „ДЕСЕТО-НОЕМВРИЙСКА” тази на „родното” ни БКП, понастоящем БСП … РЕВОЛЮЦИЯ?
цитирай
10. nkf - Гете, Кисинджър е напълно прав, ...
19.09.2017 15:16
Гете, Кисинджър е напълно прав, макар и да не казва нещо гениално и необикновено. Смятам, че няма що-годе мислещ човек, който да не е наясно, че енергоносителят /различен за различните исторически периоди/ е определящ за всичко - основно икономика и политика. В този смисъл, разбира се, че въглеводородите са фундамента на политиката/геополитиката, финансите, икономиката. Благодаря за полезната информация, която споделяш, въпреки че не ми е неизвестна. Обаче след като споменаваш ФЕД и преди това фалитът на лондонската съкровищница, то... Какво знаем за конгломерата банки образуващи ФЕД - по същество централна банка и печатница на пари в САЩ? Според теб имат ли връзка с банката на англия? Нека оставим настрана, засега, ПВС и ВСВ.
Най-важното обаче, за да се придържаме към поставената от Божил тема в статията му, а и с моя коментар /все пак ти дупликираш/: каква е връзката на путин с олигархията отвъд океана /или отвъд Ламанша/? Аз вече казах, че моето заключение е - той е техен агент. Твоята версия, ако може да попитам?
цитирай
11. get - @ 10. nkf - Гете, Кисинджър е напълно прав, ... каква е връзката на путин с олигархията отвъд океана
19.09.2017 21:43
- Ще започна от края към началото?
- Къде стои "таварищ" Путин в йерархията - можем да си направим косвен извод по това? Кой на кого "ходи на гости"! Нетаняху му ходи на крака, на Путин - а едно от първите неща, които направи новоизбрания американски президент - бе посещението му в Израел!?

- Водещата фигура при срещата на о. Джекил е Пол Уорбърг(Паул Варбург) роднина на който, е банкера Макс в Берлин ... а по времето на Войната(първата) - е шеф на Стратегическото разузнаване, което снабдява с пари и праща с влак натъпканият с болшевики-екстремисти другари на товарищ Ленин да правят революция! Странното в случая е ...? Революцията в Русия ВЕЧЕ Е ИЗВЪРШЕНА ОТ другаря КЕРЕНСКИ - тогава Ленин, Какво прави в Русия ... "отново революция" ли?
Или по-точното е ЕДНА ДИВА ЕКСПРОПРИАЦИЯ НА НАЦИОНАЛНОТО БОГАТСТВО НА РУСИЯ ... било държавно, било буржоазно, църковно ... като не се свенят ДА ОБЕРАТ СПЕСТЯВАНИЯТА ДОРИ И НА ДРЕБНИТЕ ВЛОЖИТЕЛИ!
- Към него време СТАРИЯТ ГЕО-ПОЛИТИЧЕСКИ МОДЕЛ в лицето на Британската империя вече си е изпял песента! Но за хората С МНОГО ПАРИ нещата не приключват - търсят си нови територии ЗА печалба! Къде по-добро място, ако не в Руската империя ПЪРВО: С нейните ОТ ВЕКОВЕ АКУМУЛИРАНИ БОГАТСТВА В РЪЦЕТЕ НА МАЛЪК КРЪГ ОТ ХОРА?
ВТОРО: Русия е УДОБНА КАТО МЯСТО ЗА НОВ ЕКСПЕРИМЕНТ - ИЗГРАЖДАНЕ НА ГЕТО, в който да вкарат ЦЯЛ един НАРОД.
Народ с доказана исторически, ТОТАЛНА ЛИПСА НА ПОЛИТИЧЕСКИ ТРАДИЦИИ И КУЛТУРА ... Та цялата история на Русия - Не е ли ПРИМЕР ЗА ЖЕСТОК, ОТ ВИДА НА АЗИАТСКИТЕ, ДЕСПОТИЗЪМ?

- А по отношение на "лондонската съкровищница"? Лондонската или по-точното ПЪРВАТА ЧАСТНА ДЪРЖАВНА БАНКА в целият свят е създадена ПЪРВО ТАМ - Казва се Банк ъф Ингланд!
- Представителя на Банк ъф Ингланд, по време Войната за "независимост" в щаба на Дж. Вашингтон се нарича Александър Хамилтън! Знам, че ЗВУЧА АБСУРДНО - но банкера ОБИЧА ДА ЗАЛАГА НА ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН "КОН"- по тази начин застрахова печалбата си? Както това се случва с Буонапарте при Ватерло?
цитирай
12. nkf - Така е, Хамилтън е привърженик на ...
21.09.2017 13:32
Така е, Хамилтън е привърженик на "силната държава", етатист, защитник на идеята за "национална банка на САЩ". Това обаче няма особено значение, защото моят въпрос, към теб, беше за връзката на банките образуващи ФЕД с "бенк ъф ингланд"? Би било интересно да се разнищи именно тази връзка. В този смисъл не по-малко интересно е: на чия страна са "симпатиите" на еврейските банкерски босове през ПСВ? Със сигурност не са проанглийски настроени, та и затова помагат на другаря ленин / разбира се на принципа кайзеровото - кайзерово, нашето ... - ние си знаем/. Та, ленин им е необходим не само да стартира процеса по "експроприацията" на руските асети и трансмитирането им ... където трябва /това си е тяхното/, но и да разпусне руската империя /керенски не е искал/, да подпише Брест-литовския договор, пък и украйна е в немски ръце /това е кайзеровото/. Обаче трансмисията на запад на тези огромни богатства могла ли е да стане без ленин, без брест-литовск /договорът осигурява суровини на Германия и съюзниците й, сиреч и на нас/; без революция, която пък да установи съветска власт и диктатура на пролетариата, тоест да започне експеримента; гетоизацията, както казваш ти. Казвам веднага - НЕ! Ние се вторачваме само в една част от големия им план, но той е съставен от части, етапи, стъпки. Планът се изпълнява и сега и имам всички основания да смятам, че това е финалната част. защо? След 1990 г. от русия са изнесени няколко трилиона долара / около 15 +-/, които са на сигурно място и повече никога няма да се върнат в русия. За този "износ" те ползваха руски наемници - посредствени типове, но пък добри крадци-които "заделиха" за себе си от 2 до 4 трилиона /пак + -/, сега тези парички ще бъдат конфискувани и менажерията ще бъде изхвърлена /революцията винаги изяжда своите деца, така ще стане и с "децата" на "великата криминална революция" от края на 20-ти век/. За тая цел, на големите босове, им трябваше нов ленин, който да взриви русия политически, а след това - и финансово. Е, намери
цитирай
13. nkf - ха го в лицето на путин. Той докара ...
21.09.2017 13:46
ха го в лицето на путин. Той докара русия до ръба на геополитическата пропаст, което води до финансово-икономическото "разкулачване"/газпром вече струва по-малко от 40 милиарда, а само до преди 4-5 години надхвърляше 600 милиарда, познай кой ще го хапне за без парички, буквално/. Така, по модела на ленин, путин ще разпусне руската федерация - и без това вече над милион квадратни километра са дадени на концесия на китай. Финалната фаза - след като всякакви активи биват изнесени - ще е разпарчетосването на руската територия, но тогава путин отдавна няма да е в русия. Смятам, че правиш погрешни заключения относно това кой-кой е в йерархията. Видимите играчи - путин, нетаняху, обама, нямат особено значение - те са си служители, слуги. Ифандиевите приказки за mighty нетаняху и за всекомандващия израел са глупости /меко казано/. Защо? Ами, защото никой няма да ситуира властта - и то световната - в място, което заобградено от 200 милиона враждебни араби и има постоянно вътрешно и външно напрежение. Израел е просто е един форпост на трансформираната, но не и изчезнала британска империя, чийто властови център е по скоро в новия свят, покрай спокойното атлантическо крайбрежие. Е, лондон си е лондон, най-малкото заради "сити"-то. Пък и там е "Бъкингам". Нали не мислим, че обитателите му са просто едни фигуранти?
цитирай
14. get - @ 12. 13. nkf - Гениалните планове, са такива поради своята способност за инвариантност ... ?
21.09.2017 20:58
... по принцип съм съгласен с казаното от теб - с уговорката, ние виждаме само външното(по-скоро, това, което ни позволяват да видим) - останалата част е видима само за играчите изготвящи и прилагащи в изпълнение плана?
- По тази причина коментирах външната част: Кой на кого "ходи на гости"? В момента "руската федерация" е главното направление с антитезата(си) социалистически-Китай, а САЩ, Великобритания и Израел второстепенни.

- Пак казвам, съгласен съм с почти всичко, с уговорката - тук по-скоро имаме, нещо от вида на "теория на хаоса", тоест предварително моделиран и изкуствено създаван и управляван хаос! А това кореспондира с математика(моделиране) на хаоса и синергетика - това просто ума ми и присъщият скепсис, отказва да го приеме? Това, като методи използвани при създаване и моделиране на процесите на ... "плана-А", план-Б ... и т.н. ?

- Но ако продължавам в този дух, първо СЪВСЕМ ЩЕ ИЗЛЯЗА ОТ ТЕМАТА: "Комунизма" на Путин и Медведев - същностна за поста ... и второто: Има опасност да допусна погрешни изводи в прогностиката си - поради това, че е необходимо да се преработва голям масив от информация и то в обеми които са по възможности на научен институт(?) - а вече в последствие на негова база да се правят обобщения-изводи!

Трето ... третото, като един прагматик и патриот си поставям въпроса: Какво и доколко ме ползва това мен - и доколко, с това мога да подпомогна съдбата на народа от който произлизам?

- С уважение!
цитирай
15. bojil - . . . по принцип съм съгласен с каз...
22.09.2017 16:42
get написа:
... по принцип съм съгласен с казаното от теб - с уговорката, ние виждаме само външното(по-скоро, това, което ни позволяват да видим) - останалата част е видима само за играчите изготвящи и прилагащи в изпълнение плана?
- По тази причина коментирах външната част: Кой на кого "ходи на гости"? В момента "руската федерация" е главното направление с антитезата(си) социалистически-Китай, а САЩ, Великобритания и Израел второстепенни.

- Пак казвам, съгласен съм с почти всичко, с уговорката - тук по-скоро имаме, нещо от вида на "теория на хаоса", тоест предварително моделиран и изкуствено създаван и управляван хаос! А това кореспондира с математика(моделиране) на хаоса и синергетика - това просто ума ми и присъщият скепсис, отказва да го приеме? Това, като методи използвани при създаване и моделиране на процесите на ... "плана-А", план-Б ... и т.н. ?

- Но ако продължавам в този дух, първо СЪВСЕМ ЩЕ ИЗЛЯЗА ОТ ТЕМАТА: "Комунизма" на Путин и Медведев - същностна за поста ... и второто: Има опасност да допусна погрешни изводи в прогностиката си - поради това, че е необходимо да се преработва голям масив от информация и то в обеми които са по възможности на научен институт(?) - а вече в последствие на негова база да се правят обобщения-изводи!

Трето ... третото, като един прагматик и патриот си поставям въпроса: Какво и доколко ме ползва това мен - и доколко, с това мога да подпомогна съдбата на народа от който произлизам?

- С уважение!

Хаосът е разбира се привиден- той се явява или изчезва според нуждите на силата,която го поражда.
цитирай
16. bojil - Гете, Кисинджър е напълно прав, ...
22.09.2017 16:45
nkf написа:
Гете, Кисинджър е напълно прав, макар и да не казва нещо гениално и необикновено. Смятам, че няма що-годе мислещ човек, който да не е наясно, че енергоносителят /различен за различните исторически периоди/ е определящ за всичко - основно икономика и политика. В този смисъл, разбира се, че въглеводородите са фундамента на политиката/геополитиката, финансите, икономиката. Благодаря за полезната информация, която споделяш, въпреки че не ми е неизвестна. Обаче след като споменаваш ФЕД и преди това фалитът на лондонската съкровищница, то... Какво знаем за конгломерата банки образуващи ФЕД - по същество централна банка и печатница на пари в САЩ? Според теб имат ли връзка с банката на англия? Нека оставим настрана, засега, ПВС и ВСВ.
Най-важното обаче, за да се придържаме към поставената от Божил тема в статията му, а и с моя коментар /все пак ти дупликираш/: каква е връзката на путин с олигархията отвъд океана /или отвъд Ламанша/? Аз вече казах, че моето заключение е - той е техен агент. Твоята версия, ако може да попитам?

Нека не забравяме,че най-важния от всичките енергоносители е храната,която дава енергия на човешкия организъм: комунизмът и нея ни отне като разори селското стопанство,прогони хората от селата и ги лиши от правото на свободно препитание.
цитирай
17. bojil - - Ще започна от края към началото...
22.09.2017 16:47
get написа:
- Ще започна от края към началото?
- Къде стои "таварищ" Путин в йерархията - можем да си направим косвен извод по това? Кой на кого "ходи на гости"! Нетаняху му ходи на крака, на Путин - а едно от първите неща, които направи новоизбрания американски президент - бе посещението му в Израел!?

- Водещата фигура при срещата на о. Джекил е Пол Уорбърг(Паул Варбург) роднина на който, е банкера Макс в Берлин ... а по времето на Войната(първата) - е шеф на Стратегическото разузнаване, което снабдява с пари и праща с влак натъпканият с болшевики-екстремисти другари на товарищ Ленин да правят революция! Странното в случая е ...? Революцията в Русия ВЕЧЕ Е ИЗВЪРШЕНА ОТ другаря КЕРЕНСКИ - тогава Ленин, Какво прави в Русия ... "отново революция" ли?
Или по-точното е ЕДНА ДИВА ЕКСПРОПРИАЦИЯ НА НАЦИОНАЛНОТО БОГАТСТВО НА РУСИЯ ... било държавно, било буржоазно, църковно ... като не се свенят ДА ОБЕРАТ СПЕСТЯВАНИЯТА ДОРИ И НА ДРЕБНИТЕ ВЛОЖИТЕЛИ!
- Към него време СТАРИЯТ ГЕО-ПОЛИТИЧЕСКИ МОДЕЛ в лицето на Британската империя вече си е изпял песента! Но за хората С МНОГО ПАРИ нещата не приключват - търсят си нови територии ЗА печалба! Къде по-добро място, ако не в Руската империя ПЪРВО: С нейните ОТ ВЕКОВЕ АКУМУЛИРАНИ БОГАТСТВА В РЪЦЕТЕ НА МАЛЪК КРЪГ ОТ ХОРА?
ВТОРО: Русия е УДОБНА КАТО МЯСТО ЗА НОВ ЕКСПЕРИМЕНТ - ИЗГРАЖДАНЕ НА ГЕТО, в който да вкарат ЦЯЛ един НАРОД.
Народ с доказана исторически, ТОТАЛНА ЛИПСА НА ПОЛИТИЧЕСКИ ТРАДИЦИИ И КУЛТУРА ... Та цялата история на Русия - Не е ли ПРИМЕР ЗА ЖЕСТОК, ОТ ВИДА НА АЗИАТСКИТЕ, ДЕСПОТИЗЪМ?

- А по отношение на "лондонската съкровищница"? Лондонската или по-точното ПЪРВАТА ЧАСТНА ДЪРЖАВНА БАНКА в целият свят е създадена ПЪРВО ТАМ - Казва се Банк ъф Ингланд!
- Представителя на Банк ъф Ингланд, по време Войната за "независимост" в щаба на Дж. Вашингтон се нарича Александър Хамилтън! Знам, че ЗВУЧА АБСУРДНО - но банкера ОБИЧА ДА ЗАЛАГА НА ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН "КОН"- по тази начин застрахова печалбата си? Както това се случва с Буонапарте при Ватерло?

Путин е кукла на конци като Хитлер и Сталин: той си има мисия,за която е поставен.
цитирай
18. bojil - Така е, Хамилтън е привърженик на ...
22.09.2017 16:52
nkf написа:
Така е, Хамилтън е привърженик на "силната държава", етатист, защитник на идеята за "национална банка на САЩ". Това обаче няма особено значение, защото моят въпрос, към теб, беше за връзката на банките образуващи ФЕД с "бенк ъф ингланд"? Би било интересно да се разнищи именно тази връзка. В този смисъл не по-малко интересно е: на чия страна са "симпатиите" на еврейските банкерски босове през ПСВ? Със сигурност не са проанглийски настроени, та и затова помагат на другаря ленин / разбира се на принципа кайзеровото - кайзерово, нашето ... - ние си знаем/. Та, ленин им е необходим не само да стартира процеса по "експроприацията" на руските асети и трансмитирането им ... където трябва /това си е тяхното/, но и да разпусне руската империя /керенски не е искал/, да подпише Брест-литовския договор, пък и украйна е в немски ръце /това е кайзеровото/. Обаче трансмисията на запад на тези огромни богатства могла ли е да стане без ленин, без брест-литовск /договорът осигурява суровини на Германия и съюзниците й, сиреч и на нас/; без революция, която пък да установи съветска власт и диктатура на пролетариата, тоест да започне експеримента; гетоизацията, както казваш ти. Казвам веднага - НЕ! Ние се вторачваме само в една част от големия им план, но той е съставен от части, етапи, стъпки. Планът се изпълнява и сега и имам всички основания да смятам, че това е финалната част. защо? След 1990 г. от русия са изнесени няколко трилиона долара / около 15 +-/, които са на сигурно място и повече никога няма да се върнат в русия. За този "износ" те ползваха руски наемници - посредствени типове, но пък добри крадци-които "заделиха" за себе си от 2 до 4 трилиона /пак + -/, сега тези парички ще бъдат конфискувани и менажерията ще бъде изхвърлена /революцията винаги изяжда своите деца, така ще стане и с "децата" на "великата криминална революция" от края на 20-ти век/. За тая цел, на големите босове, им трябваше нов ленин, който да взриви русия политически, а след това - и финансово. Е, намери

Затова много хора са на мнение,че Путин може да стане опасен за самата Русия- ако не е вече станал.
цитирай
19. bojil - ха го в лицето на путин. Той докара ...
22.09.2017 16:58
nkf написа:
ха го в лицето на путин. Той докара русия до ръба на геополитическата пропаст, което води до финансово-икономическото "разкулачване"/газпром вече струва по-малко от 40 милиарда, а само до преди 4-5 години надхвърляше 600 милиарда, познай кой ще го хапне за без парички, буквално/. Така, по модела на ленин, путин ще разпусне руската федерация - и без това вече над милион квадратни километра са дадени на концесия на китай. Финалната фаза - след като всякакви активи биват изнесени - ще е разпарчетосването на руската територия, но тогава путин отдавна няма да е в русия. Смятам, че правиш погрешни заключения относно това кой-кой е в йерархията. Видимите играчи - путин, нетаняху, обама, нямат особено значение - те са си служители, слуги. Ифандиевите приказки за mighty нетаняху и за всекомандващия израел са глупости /меко казано/. Защо? Ами, защото никой няма да ситуира властта - и то световната - в място, което заобградено от 200 милиона враждебни араби и има постоянно вътрешно и външно напрежение. Израел е просто е един форпост на трансформираната, но не и изчезнала британска империя, чийто властови център е по скоро в новия свят, покрай спокойното атлантическо крайбрежие. Е, лондон си е лондон, най-малкото заради "сити"-то. Пък и там е "Бъкингам". Нали не мислим, че обитателите му са просто едни фигуранти?

Британската империя още не е загинала но краят й се вижда: тя никога вече няма да е онова,което беше. Ние сега сме съюзници разбира се,но тях чуждото ги влече много повече от нас- затова ние не владеем и милиметър чужда земя,а те още владеят цели държави.
цитирай
20. bojil - Всички наши соц-деятели … - е бок...
22.09.2017 17:12
get написа:
Всички наши соц-деятели … - е боклук, промиващ мозъците на недоучили лековерници ... ?
През двайсетте години на миналият век в-к “The New York Herald Tr.” Коментира:
„Излиза, че ИЗВЪРШВАЩАТА СЕ в Русия болшевишка РЕВОЛЮЦИЯ в действителност представлява ЕДНА ГИГАНТСКА ФИНАНСОВА ОПЕРАЦИЯ, целта на която е, да се изтръгнат от руски контрол огромни средства и да се прехвърлят под контрола на европейските и американски банки.
Навярно истинските подбуди за тези действия, са известни само на Кремъл?
Но сега вече, определено може да се каже:
колкото и да държат войнствени речи за световна болшевишка революция и за НЕИЗБЕЖНА КАТАСТГРОФА НА КАПИТАЛИЗМА, „Ленин и Ко” изглежда Не Съзнават , че всъщност правят всичко, за да осигурят за дълги години процъфтяването и стремителният ръст на нашата икономика и СТАБИЛНОСТТА НА ДОЛАРА.”
Този и следващите цитати са по Игор Бунич „Золото партии”

„По време на изгонването на Троцки(1929 г. – б.м.), шефът на ОГПУ Генрих Ягода вече БЕ ЗАНЕСЪЛ на Йосиф Висарионович СПИСЪКА С НОМЕРАТА НА ЛИЧНИТЕ СМЕТКИ И СУМИТЕ по тези сметки НА ВСИЧКИ ония, КОИТО СИ НАПЪЛНИХА ДЖОБОВЕТЕ ПРИ НЕБИВАЛОТО В ИСТОРИЯТА РАЗБОЙНИЧЕСТВО, Н-А-Р-Е-Ч-Е-Н-О „Велика октомврийска социалистическа революция”.
Ягода не бе вписал там само номера на своята сметка, наивно вярвайки, че за другаря Сталин той е единственият източник на информация. След време Ягода и за нея ще си признае, но вече ще бъде късно. Всичко ще изцеди от тях Сталин, до последния цент.
Храчейки кръв от размазаните си дробове и плюейки избитите си зъби, ВСИЧКИ ТЕ, преди да получат куршум в тила, „ДОБРОВОЛНО“ ЩЕ ПРЕВЕДАТ ПАРИТЕ СИ ОТ З-А-П-А-Д-Н-И-Т Е БАНКИ, в Москва.”

Ще запитате - Кои са „Те”, ли?

„Зиновиев, Каменев, Бухарин, Менжински, Ганецки, Уншлихт, Бокий,… Списъкът е дълъг, но Сталин НИКОГО НЕ ПРОПУСНА. Даже Ленин.
И лично ще обясни на Надежда Константинова КАКВО Я ЧАКА, АКО НЕ ИЗТЕГЛИ ПАРИТЕ НА ВОЖДА на световния пролетариат от швейцарската банка:
„На другия ден всички ще забравят, че тя е била съпруга на Ленин и е негова вдовица. Ще приемат, че вдовицата всъщност е Землячка” — същата онази „Землячка“, която извозваше златото от Севастопол заедно с Бела Кун.
Надежда Константиновна се огъна — всичко предаде.
Виж, Землячка излезе юнак. Доброволно направи необходимото, и за Бела Кун им припомни. Ах, как не му се искаше на него да предаде парите! Три дни го биха и след като изсмукаха и последния му грош, го разстреляха. Без да се церемонят, набързо се справиха с всички „интернационалисти“, живеещи с илюзията за пълната си безнаказаност. ДОКАРАХА И ОНЕЗИ, които смятаха да прекарат известно време в чужбина, като харчат за свои нужди парите, предназначени за световната революция.
Само неколцина американци успяха да се укрият, но после за тях никой нищо не чу.
Потекоха пари към Москва, но уви — само от лични влогове. А това беше капка в морето. Малко беше. В много пъти повече бе нужно за строителството на новата империя според великите сталински планове.
И затършуваха из света ОГПУ и неговият приемник НКВД, затърсиха безбройните съкровища, наречени от Ленин „Златото на Партията“. Търсеше ги и Гестапо, като вадеше душата на арестуваните банкери. Душата изваждаха, но златото не намериха. Но къде се е дянало то? За какво е използвано? Трудно е да се даде точен отговор.” – Край на цитатите и КОМЕНТАР:
- ПРОЧЕТОХТЕ ЛИ МНОГО ВНИМАТЕЛНО СЛЕДНОТО - какво СЕ СЛУЧВА с милиардите и милиарди ОТКРАДНАТИ ОТ РУСКИЯТ НАРОД, от представяните ни, за „безсребърници-БОЛШЕВИКИ-революционери”?! Защото ИДВА НАЙ-ВАЖНОТО” в разказаното от Бунич:
„Мнозина изследователи предполагат - именно „златото на партията“ Е ИЗВЕЛО Съединените щати ОТ НАЙ-ДЪЛБОКАТА ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА през 30-те години, ТО Е ОСИГУРИЛО И ИКОНОМИЧЕСКИЯ БУМ през последвалите години на „Новия курс“ на президента Рузвелт.
Още никой не е написал финансовата история на света, тъй като финансовите тайни, за разлика от държавните и военните, с течение на времето не се разкриват, а само стават още по-непроницаеми … „

Това дали ще успеят да смелят, „калциралите” от МНОГОГОДИШНА „ПРОЛЕТАРСКА” ПРОПАГАНДА … мозъци, на представителите на благовият ни „другариат” ?

Знам, че ПРЕ-ПРОГРАМИРАНИТЕ И ПОРАДИ ТОВА „бетонни-глави” на блоговият другариат … Ще откажат ДА ВЕРВАТ – Казвайки:
Полковника от военно-техническото разузнаване на Съветският ВМФ, а в момента писател, Игор Бунич, е антикомунист и от това предубеден … На което ще отговоря: Вероятно щяхте да сте прави, ако бе едиствено и само, Бунич – който твърди горното ЗА СЪЩНОСТТА НА „марксистите-ленинци” и ЦЕЛТА им за осъществяване на „Великата революция” – АКО НЕ БЯХА И ДРУГИ АВТОРИ, КОИТО не само ТВЪРДЯТ а и рисуват карикатури в потвърждение на СЪЩОТО?!
2.
Ето ви един друг пример: карикатуриста Robert Minor, който още през 1911 година РИСУВА ТВЪРДЕ ПОКАЗАТЕЛНАТА картина ЗА „ПРОЛЕТАРСКАТА” С-Ъ-Щ-Н-О-С-Т в ИДЕОЛОГИЯТА на КАРЛ МАРКС.
Адрес, с изображение: http://wwwn/wall-st-cartoon
- има ли нужда, да дам превод на авторският текст под илюстрацията?
3.
Подобно твърди, анархо-социалиста Михаил Бакунин по отношение, същностното при „вожда” на пролетариата , Маркс:)):
„Що се отнася за учението на Маркс … Той ме нарече сантиментален идеалист и беше прав. Аз го нарекох лъжлив, коварен и хитър човек, и аз също бях прав.” – като по-нататък, пояснява:
„В своето учение за борбата на пролетариата – Маркс е с единият си крак в „банката”.” – с което намеква, че Маркс прикривайки се зад, ЛОЗУНГИ ЗА ОСВОБОЖДЕНИЕ НА ПРОЛЕТАРИАТА … работи за ЕДРИЯТ ФИНАНСОВ КАПИТАЛ – този в лицето на „банката”?
4.
За да не остана неразбран ще ви дам връзка и към книгата на икономиста
... Антъни Сатън, "Уолстрийт и болшевистката революция", в която се казва:
“Без финансовата, дипломатическа и политическа поддръжка, оказана от техните мними "противници", на Троцки и Ленин, а в действителност, заинтересуваните от революцията (техни) СЪЮЗНИЦИ — капиталистите от Уолл-стрийт — БОЛШЕВИКИТЕ ЩЯХА ДА БЪДАТ ИЗМЕТЕНИ напълно!”.


- Да продължавам ли с цитатите и примерите, РАЗОБЛИЧАВАЩИ >>С-Ъ-Щ-Н-О-С-Т-Н-О-С-Т-Н-О-Т-О<< при „висшата пролетарско партийна-номенклатура”от време на „Великата октомврийска пРолетарска” и проведената в близкото ни минало „Велика КРИМИНАЛНА „перестойка” … в това число и КРИМИНАЛНАТА „ДЕСЕТО-НОЕМВРИЙСКА” тази на „родното” ни БКП, понастоящем БСП … РЕВОЛЮЦИЯ?

Разрешените за изучаване "идеи" на комунизма-социализма бяха прекалено хубави,за да бъдат истина: животът показва,че всичко подобно накрая се оказва една финансова пирамида,направена за да може някой да бъде обран.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1772179
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64246
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада