Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2015 11:16 - Не бях "Шарли" когато бе извършен атентат слещу редакцията му, не съм "Шарли" и днес когато това вестниче отново търси провокацията
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 9055 Коментари: 23 Гласове:
17

Последна промяна: 09.11.2015 14:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди две десетилетия бях твърд противник на цензурата -явна или завоалирана. Втората беше дори по гадна мисля. Преди седмица си купих "Кентаварът" на Ъпдайк от букинист на Скобелев-за два лева. Не , че я нямам, но вероятно посегнах рефлекторно към книгата-Ъпдайк на цената на пица в хартия и без никаква опашка. Спомням си , че същата книга я си я напазарувах преди години чакайки на опашка с часове и купувайки задължително с нея като притурка няколко издания на Парт и профиздат . Ето това беше завоалирана цензура. Искаш Ъпдайк или друг автор от "сърдитите мъже"-няма проблем. Измъчи се обаче първо на опашката /ограничен тираж/ и се бръкни за няколко книжлета които вероятно ще хвърлиш в първата кофа за боклук. Сега не е така и това от което пазарът има нужда се намира веднага. Лошото е , че пазарът не се нуждае май от хубавата книга днес. До букиниста например имаше клек шоп/Сидеров го нямаше/ и пред него имаше опашка от млади хора за неща за които би трябвало да има сериозна "цензура"- хок дози, пици, бургери, чипс, съмнителни цигари...Пред клек шопа опашка , пред букиниста една дама от моето поколение и аз-дамата си взе "Идиот" за три лева. Някой ще попита какво има общо онова гадно вестниче/ляво уж/ с клек шопа и букиниста? Има и то пряка. Според мен , а и според много хора безотговорното говорене навсякъде е далеч по страшно от цензурата. Гледаме и слушаме водещи и предавания в медиите които всеки цензор би забранил с право. Слушаме музика и песни които не би трябвало да "виждат бял свят". Голи бюстове, пубиси и задници на почти деца се въртят масово в социалните мрежи. Псевдо журналисти са се специализирали да "разтърсват" публиката показвайки едно към едно страховити сцени на катастрофи и престъпления коментирайки ги с унижаващ език мъртви и близки на последните. Подобно говорене, писане и показване с едничката цел да повишиш днес тираж или гледаемост е истинска и жестока цензура на стойностните неща. Точно тази цензура прави така , че тези млади хора да подминават без да погледнат дори наредените от букиниста книги и да се блъскат на опашка пред клек шопа. После спокойно могат да отидат и да си направят селфи в тоалетната смятайки , че са "свободни". Точно тази цензура е в услуга на политици като Сидеров, Борисов, Станишев...Загубихме всякаква представа за добро и зло, за това кое е ценно и това кое е кич. Първолаците разбираме, че няма да учат "трудово" а що е предприемач, стока, цена...Ще ги учим , че е съвсем естествено мама и татко да бъдат дами или господа и двамата, че израз на свобода е да си показваш гениталите на гей-парад, па макар и да участваш само за забавление. Къде по свободно е да си гейпарадец отколкото безличен и никому неизвестен/непоказан по тв/ слушател на Шостакович например. И какви пари за прашясъл / изразът е на приятеля ми Катана по отношение на Русо и Волтер/Ъпдайк като това е една пета от грам трева!? Не че Ъпдайк не е пушил трева, не че и авторът на този постинг не го е правил, но едно е да си дръпнеш от една , две цигари /с папироси е по удобно:) с коноп слушайки Джон Ленън, Мек Джагър или Вагнер да кажем и съвсем друго да ти стане тревата или не дай си боже "твърдата дрога" цел в живота. Нямайки цел в живота, не правейки разлика между добро и зло ставаш жертва именно на явления като "Шарли" , Пуси Райт и вдигаш ръка за поздрав/без хайл засега/ на Сидеров и Борисов. Виждам вече , че някои си правят и тату на втория. Преди време "шарли" се подигра с пророка и почитателите на исляма . Много хора ги подкрепиха с одобрението си на карикатурите. След това се наложи да подкрепят с грандиозно шествие жертвите в редакцията. Кому беше нужно беше това. Толкова ли трудно беше да се предвиди какво може да се получи. Ислямът върви шест века след християнството. Хайде си спомнете какво става в християнския свят преди 6 века. Толерантни ли са християните тогава към друговерците. И днес е опасно в някои страни подигравка с Исус или Божията майка. Колко минути би оживял човек направил карикатура осмиваща Христа преди шест века??? Да, днес ние знаем повече...работим на мощни компютри, летим в Космоса... Душичките обаче са ни същите като преди 2000години. Във вътрешно човешки план не сме израснали ни на милиметър. Същите хромозоми, същият като обем мозък. Същите сетива, същите емоции... Париж беше в траур и Светът го подкрепи. "Питер " днес е в траур, "Светът прави политика"!? А "шарли" издевателства над жертвите, семействата и страната в траур. Това не е свобода на израза, това е танц на канибали около казана....



Гласувай:
20


Вълнообразно


1. theeconomist - Шарлитата са прасета...
09.11.2015 12:27
Тяхното списание е кощунствено и за това засегнатите от тях ги смърсиха.
Не изпитвам грам съчувствие към тях. Очередната жуналистическа сволоч!
цитирай
2. vencivaleri1951 - Проблемът не е , че списания и вестници като "Шарли" съществуват
09.11.2015 13:02
theeconomist написа:
Тяхното списание е кощунствено и за това засегнатите от тях ги смърсиха.
Не изпитвам грам съчувствие към тях. Очередната жуналистическа сволоч!


а че имат читатели и че тиражът им след подобни гадости се увеличава
Едно списание зомбира да кажем 10 хиляди, друго още 10..а трето по богато милион.. Това е тревожното и това превръща свободата на словото в диктатура
на словото
цитирай
3. theeconomist - Значи сега е ред на бащата на
09.11.2015 14:00
удавеното дете или на брата на някой загинал над Синай!

цитирай
4. apostapostoloff - Пиши още по- сбито и с още
09.11.2015 14:21
по- дребен шрифт! Така ще те четат още повече хора и ще съанеш звезда!
цитирай
5. lidislidis - Аз съшо не бях и не съм подкрепяла никога шарлитата
09.11.2015 15:56
Тяхната сатира е груба и печалбарска. Дори не може да се нарече сатира, а гавра с болезнени събития с цел извличане печалба с тираж от случилото се. Ако разгледаме внимателно карикатурите им, ще видим елементарен цинизъм в тях, сътворен от елементарни хора, в никакъв случай не и сатирици. Простеят и всяват отвращение у много хора, които не са на елементарното им печалбарско ниво. Аз не ги приемам, нито като творци, нито, като хора. Перверзия и цинизъм има в карикатурите им.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Eто че сме заедно
09.11.2015 16:21
lidislidis написа:
Тяхната сатира е груба и печалбарска. Дори не може да се нарече сатира, а гавра с болезнени събития с цел извличане печалба с тираж от случилото се. Ако разгледаме внимателно карикатурите им, ще видим елементарен цинизъм в тях, сътворен от елементарни хора, в никакъв случай не и сатирици. Простеят и всяват отвращение у много хора, които не са на елементарното им печалбарско ниво. Аз не ги приемам, нито като творци, нито, като хора. Перверзия и цинизъм има в карикатурите им.


с теб лапландке в НЕто. Хайде измисли нещо /ама да е лично/ и да сме ДА заедно...:)))
цитирай
7. vencivaleri1951 - Ама
09.11.2015 16:22
theeconomist написа:
удавеното дете или на брата на някой загинал над Синай!



те много в един или друг смисъл го правят
цитирай
8. theeconomist - Имам предвид да спраска
09.11.2015 17:58
нечия шарлийска тиква!
цитирай
9. lidislidis - Хубаво е, когато хората споделят едни и същи мнения и в нета и в живота!
09.11.2015 18:39
vencivaleri1951 написа:
lidislidis написа:
Тяхната сатира е груба и печалбарска. Дори не може да се нарече сатира, а гавра с болезнени събития с цел извличане печалба с тираж от случилото се. Ако разгледаме внимателно карикатурите им, ще видим елементарен цинизъм в тях, сътворен от елементарни хора, в никакъв случай не и сатирици. Простеят и всяват отвращение у много хора, които не са на елементарното им печалбарско ниво. Аз не ги приемам, нито като творци, нито, като хора. Перверзия и цинизъм има в карикатурите им.


с теб лапландке в НЕто. Хайде измисли нещо /ама да е лично/ и да сме ДА заедно...:)))


Ти си интересен и умен събеседник, не веднъж съм ти се възхищавала. Може би е добре и да се срещнем извън нета , би било чудесно! Планувай си идната година пътуване до Петербург, или по финско сам, или семейно. За мен ще е удоволствие да се запознаем лично! Поздрави от мен и Суоми!
цитирай
10. pando - Това е едно гнусно
09.11.2015 18:44
Вестниче,което никой не чете.Със нескрита антихрестиянска насоченост.В Париж например един киоск поръчва около 20 броя и е успех ,ако може да продаде 3-4 броя.Оркестрираните "свободни"медии се опитват изкуствено да му повишат тиража.Гарван гарвану око не вади...Това е само видимата част на антихрестиянския медиен айсберг.
цитирай
11. raders - В случая хич, ама хич не е важно какво ...
09.11.2015 21:48
В случая хич, ама хич не е важно какво е нивото на Шарли. Това не означава, че някое гнусно, фанатизирано и безмозъчно говедо /няма значение религията/ е в правото си да стреля срещу хората, щото били засегнати религиозните му чувства, айде холан! А какво прави той във Франция? Не е ли по-гадно това, че столицата на Франция /а и всички европейски столици/ са претъпкани с примати от Азия и Африка, които са отишли там с автомати и бомби да насаждат тезата за величието на Аллаха. Това е /все едно/ да пуснеш някой голтак в къщи, да го нахраниш, напоиш и той да ти се изсере на килима. Съжалявам, но не съм съгласен с тебе. Изобщо не са виновни Шарли.
цитирай
12. tikoev - В случая хич, ама хич не е важно какво ...
09.11.2015 22:27
raders написа:
В случая хич, ама хич не е важно какво е нивото на Шарли. Това не означава, че някое гнусно, фанатизирано и безмозъчно говедо /няма значение религията/ е в правото си да стреля срещу хората, щото били засегнати религиозните му чувства, айде холан! А какво прави той във Франция? Не е ли по-гадно това, че столицата на Франция /а и всички европейски столици/ са претъпкани с примати от Азия и Африка, които са отишли там с автомати и бомби да насаждат тезата за величието на Аллаха. Това е /все едно/ да пуснеш някой голтак в къщи, да го нахраниш, напоиш и той да ти се изсере на килима. Съжалявам, но не съм съгласен с тебе. Изобщо не са виновни Шарли.

Ами какво го дирят според тебе Шарлитата in France? M?
цитирай
13. asthfghl - +1!
09.11.2015 22:49
apostapostoloff написа:
по- дребен шрифт! Така ще те четат още повече хора и ще съанеш звезда!


Пцилютно! Така е прекалено четливо! Сбий думите по пет-шест на ред, ако може! Без разстояния между тях и препинателните знаци! Мисълта да тече гладко и проливно! Да се влива направо в мозъка на клетия читател!
цитирай
14. vencivaleri1951 - То не е лошо да се мисли преди да се пише
10.11.2015 00:41
raders написа:
В случая хич, ама хич не е важно какво е нивото на Шарли. Това не означава, че някое гнусно, фанатизирано и безмозъчно говедо /няма значение религията/ е в правото си да стреля срещу хората, щото били засегнати религиозните му чувства, айде холан! А какво прави той във Франция? Не е ли по-гадно това, че столицата на Франция /а и всички европейски столици/ са претъпкани с примати от Азия и Африка, които са отишли там с автомати и бомби да насаждат тезата за величието на Аллаха. Това е /все едно/ да пуснеш някой голтак в къщи, да го нахраниш, напоиш и той да ти се изсере на килима. Съжалявам, но не съм съгласен с тебе. Изобщо не са виновни Шарли.


Кой кого първи навести с оръжие в ръка? Французите /европейците/ ли Африка и Азия или африканци и азиатци Франция? Кой кого отвличаше, товареше в трюмовете и продаваше в робство. Може много да се продължи в този порядък, но при теб е излишно за съжаление. Ти си горд бял с 15 годишна кола и дрехи втора употреба!?
цитирай
15. vencivaleri1951 - :)
10.11.2015 00:43
asthfghl написа:
apostapostoloff написа:
по- дребен шрифт! Така ще те четат още повече хора и ще съанеш звезда!


Пцилютно! Така е прекалено четливо! Сбий думите по пет-шест на ред, ако може! Без разстояния между тях и препинателните знаци! Мисълта да тече гладко и проливно! Да се влива направо в мозъка на клетия читател!

цитирай
16. demograph - Опитайте се да мислите по-дълбоко
10.11.2015 00:51
Карикатурите провокират тъмните страсти, на тъмните сенки от тъмното минало, да излязат на светло за да бъдат излекувани. Ако никой не направи това, никога няма да има светлина. Ако някой не каже че царя е гол от страх да не го обиди, царя ще си размахва оная работа, а поданиците му ще си шушукат страхливо. Първичната реакция на осъждане на подобна смела свобода на изразяване е израз на смирение пред животинското от страх пред скотщината му. Карикатурата с падащи ковчези от руски самолет над Синай на същото "вестниче" шокира руснаците, точно както шокира мюсюлманите, карайки ги да мислят за същинските ценности в живота и за порочността на вдъхновението им пред насилието употребено срещу други.
Замислете се кое е за аплодиране - страхът от жестокостта на екстремизма в религията и политиката или безпощадната им критика. Някои тук се снишават пред страха си от дивашката реакция на дивака когато го изправиш пред огледалото. Християнството е започнало да се очовечава когато подобна смелост са проявили критиците му. Много от тях са загубили живота си от инквизицията и папски терор. Но днес никой християнин не убива заради подигравка с Исус. Благодарение на смелите хуманисти от ренесанса. Без Шарли, фанатиците никога няма да признаят фанатизма си. В същност те правят услуга на мюсюлманите и другите обекти на сарказма им.
цитирай
17. 1997 - Лично обяснение. Защо и Шарли, и Антишарли имат право на изказ. Стрелба да няма.
10.11.2015 06:49
pando написа:
Това е едно гнусно вестниче,което никой не чете

Преживявам като досада хейтърите в блога. Простотиите им не им правят чест, но толкова си могат.
Обаче! Тук е място за изразяване на виждания и те имат право да ги кажат без да бъдат бити.
Шарли вулгарно изказва възгледи, които не са популярни. Русия обръща внимание колко неморални са тези възгледи, но Русия не разстрелва редактори. Това е просто нормална човешка препирня, макар че да обръща внимание на клозетни надписи не бе по мярата на тази велика страна. За съжаление в ситуация на стрес и натиск от всякъде, (ей, даже във войната с тях и футбола, и лекоатлетите намесиха) Русия реагира парадоксално.
цитирай
18. godlieb - Хеми ВАРНАЛИУС
10.11.2015 08:06
НЯКОЙ СИ Е НАДВИЛ НА МАСРАФА - ЗА МЕЖДУНАРОДНОСТНА СМЕТКА ЕСТЕСТВЕНО - И ПОДКЛАЖДА МЕЖДУРАСОВА ВОЙНА - КАТО НАЧАЛО МЕЖДУРЕЛИГИОЗНА. ИМА ЕДНИ ХОРА - ЩЕ ДА ГО ИЗРОВЯТ ИЗ НЕГОВИЯТ БУНКЕР. КАЗАЦИТЕ . . .
цитирай
19. minevv - не си прав
10.11.2015 08:31
Волтер - Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш
цитирай
20. lyubomircholakov - Кой кого първи навести с оръжие в ...
10.11.2015 13:14

Кой кого първи навести с оръжие в ръка? Французите /европейците/ ли Африка и Азия или африканци и азиатци Франция? Кой кого отвличаше, товареше в трюмовете и продаваше в робство. Може много да се продължи в този порядък, но при теб е излишно за съжаление. Ти си горд бял с 15 годишна кола и дрехи втора употреба!?[/quote]

Първо азиатци и африканци са навестили Франция с оръжие в ръка. Станало е в началото на VІІІ-ми век. Французите едва ги спират при Поатие през 732 г., а византийци и българи - при Константинопол и Адрианопол през 717 г.
Тогава мюсюлманите (и едни други) са отвличали, товарили в кораби и продавали в робство християни. Другите дори са имали официално разрешение от Каролингите да търгуват с роби-християни.
Между другото, Франция окупира арабите в Северна Африка в средата чак на ХІХ-ти век просто, защото пиратските нападения на арабите тогава стават прекалено нагли и агресивни, като провалят мореплаването в Средиземно море.
Между другото, никога християни не са заробвали мюсюлмани. Може да се провери в нета. Докато обратното е било винаги, та и до ден-днешен - и в Сирия, и в Южен Судан.
Би Би Си излъчи филм (което е доста странно за такава медия), в който се твърдеше, че 1 милион роби християни са минали през робските пазари на Северна Африка. И Сервантес е бил там.
цитирай
21. raders - В случая хич, ама хич не е важно какво ...
10.11.2015 19:29
vencivaleri1951 написа:
raders написа:
В случая хич, ама хич не е важно какво е нивото на Шарли. Това не означава, че някое гнусно, фанатизирано и безмозъчно говедо /няма значение религията/ е в правото си да стреля срещу хората, щото били засегнати религиозните му чувства, айде холан! А какво прави той във Франция? Не е ли по-гадно това, че столицата на Франция /а и всички европейски столици/ са претъпкани с примати от Азия и Африка, които са отишли там с автомати и бомби да насаждат тезата за величието на Аллаха. Това е /все едно/ да пуснеш някой голтак в къщи, да го нахраниш, напоиш и той да ти се изсере на килима. Съжалявам, но не съм съгласен с тебе. Изобщо не са виновни Шарли.


Кой кого първи навести с оръжие в ръка? Французите /европейците/ ли Африка и Азия или африканци и азиатци Франция? Кой кого отвличаше, товареше в трюмовете и продаваше в робство. Може много да се продължи в този порядък, но при теб е излишно за съжаление. Ти си горд бял с 15 годишна кола и дрехи втора употреба!?


Добре, щом настояваш, ще ти кажа. Истината е, че АРАБИТЕ залавят и товарят африканци и ги транспортират в Америка, където ги продават. Освен това до средата на 19 век алжирски пирати кръстосват из средиземно море и плячкосват, докато французите окупират Алжир. /ми прочети малко история, джанъм!/ Но сега не говорим за това. Говорим за Шарли и онези, дето ги стрелят. Нали това е темата?

цитирай
22. vencivaleri1951 - Хе, хе....
11.11.2015 17:40
raders написа:
vencivaleri1951 написа:
raders написа:
В случая хич, ама хич не е важно какво е нивото на Шарли. Това не означава, че някое гнусно, фанатизирано и безмозъчно говедо /няма значение религията/ е в правото си да стреля срещу хората, щото били засегнати религиозните му чувства, айде холан! А какво прави той във Франция? Не е ли по-гадно това, че столицата на Франция /а и всички европейски столици/ са претъпкани с примати от Азия и Африка, които са отишли там с автомати и бомби да насаждат тезата за величието на Аллаха. Това е /все едно/ да пуснеш някой голтак в къщи, да го нахраниш, напоиш и той да ти се изсере на килима. Съжалявам, но не съм съгласен с тебе. Изобщо не са виновни Шарли.


Кой кого първи навести с оръжие в ръка? Французите /европейците/ ли Африка и Азия или африканци и азиатци Франция? Кой кого отвличаше, товареше в трюмовете и продаваше в робство. Може много да се продължи в този порядък, но при теб е излишно за съжаление. Ти си горд бял с 15 годишна кола и дрехи втора употреба!?


Добре, щом настояваш, ще ти кажа. Истината е, че АРАБИТЕ залавят и товарят африканци и ги транспортират в Америка, където ги продават. Освен това до средата на 19 век алжирски пирати кръстосват из средиземно море и плячкосват, докато французите окупират Алжир. /ми прочети малко история, джанъм!/ Но сега не говорим за това. Говорим за Шарли и онези, дето ги стрелят. Нали това е темата?




Ами да се върнем по времето на Платон когато тиранът на Сиракуза го продава в

Робство. Това е бягане от въпроса.
цитирай
23. raders - :))) Ти наистина не падаш по гръб. ...
11.11.2015 18:41
:))) Ти наистина не падаш по гръб. "Кой кого първи навести с оръжие в ръка? Французите /европейците/ ли Африка и Азия или африканци и азиатци Франция?" Ето - това е твоят собствен въпрос и аз се опитах да ти отговоря. Отнася се за алжирските пирати, които никак не са били безобидни. И друго, което бие на очи: Ти май изобщо не правиш разлика между африканците - араби и африканците - негри. А то май има съществена разлика. Между другото да попитам: "Кога арабите са били роби на европейците, че малко съм забравил?"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5095801
Постинги: 1370
Коментари: 19662
Гласове: 5491
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930