Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2019 07:30 - Когато всичко се обърка
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 1697 Коментари: 13 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Когато всичко се обърка
и явно тръгне на провал,
народът пирамиди търка - 
и тъй, и тъй е взел и дал...
Или сварява си ракия
без данък, мито и акциз,
и казва си: "Ще се напия!" -
в любима мантра и девиз...
Или когато левче спастри
се изживява като франт -
наместо хляб поръчва пасти
и скара-бира в ресторант...
Или го пръска по чужбина,
защото е космополит -
и друго си е да се снима 
в Париж или на остров Крит...
А ако нищичко не може,
стреми се да е извисен -
та вътрешният мир възможен
ще стане примерно със дзен...
 



Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deleted-4udovi6teto - Ставаш все по-добра в римуването!
19.04.2019 07:51
Благодаря.
Чу
цитирай
2. vania23 - Благодаря, Валери!
19.04.2019 08:03
Но римуването е само една малка част от писането на стихове... :)
цитирай
3. hloris - Браво,Ваня!
19.04.2019 09:56
Едно към едно си обрисувала сегашната,изродена наша народопсихология!
За съжаление това вече е ценностната система на българина...защо ли се сетих за
"Криворазбраната цивилизация"на Войников
Дай свобода на един човек,и тогава ще прозреш наистина колко чини,както казваше баба ми,като душевност

С една дума...къртеща гражданска поезия!
Браво и от мен! :)
цитирай
4. vania23 - Благодаря, Тони!
19.04.2019 11:40
Просто нахвърлях няколко едри щриха от това, което наблюдавам с години. Дано няма обидени и дано се усеща малко кривата ми усмивка :)
цитирай
5. shtaparov - Браво- страхотно е,чудесно!
19.04.2019 17:25
Браво- страхотно е,чудесно!
цитирай
6. vesever - Омммммм :)) Много мило стихче, ...
19.04.2019 19:54
Омммммм :))
Много мило стихче, Ваня!
Каквото и да си говорим, вътрешният мир е основата за всяко добро.
Без него човек не може да бъде истински удовлетворен, нито да даде на околните добрини. Такива работи си мисля аз...
Оммммммм :))

Хубави почивни дни и прегръдки от мен!
цитирай
7. donchevav - Огледало на съвременната дейст...
19.04.2019 20:28
Огледало на съвременната действителност! Опитах се да се открия в него - не търкам пирамиди и не пия, не ходя по екскурзии в чужбина - какво ми остава освен последния предложен от тебе ипостас? Но пък си спомних Алф и неговото "Ти си геврек... Ти си геврек", с което се опитваше да приведе котарака във вид, удобен за логаритмуване /пардон, за хапване/ - и вдъхновението ми да кажа, че избирам вътрешния мир и дзен, изчезна:)))
Чувала съм, че гражданска поезия се пише трудно, а сатира - още по-трудно... Не знам, но имам усещането, че на тебе ти се отдава с лекота! Поздравления, Ваня!
цитирай
8. blogvayvof - И това...
19.04.2019 22:00
И това твое стихотворение си разпечатвам.
цитирай
9. vania23 - Благодаря, Ангеле!
20.04.2019 11:45
shtaparov написа:
Браво- страхотно е,чудесно!

цитирай
10. vania23 - Така е, Веси,
20.04.2019 11:47
vesever написа:
Омммммм :))
Много мило стихче, Ваня!
Каквото и да си говорим, вътрешният мир е основата за всяко добро.
Без него човек не може да бъде истински удовлетворен, нито да даде на околните добрини. Такива работи си мисля аз...
Оммммммм :))

Хубави почивни дни и прегръдки от мен!


Нямаш ли вътрешен мир, язък за всичко останало, което имаш. А той не вярвам да се постига само с "Оммммм" :))
Хубави почивни дни и на теб!
цитирай
11. vania23 - Благодаря, Вени!
20.04.2019 11:52
donchevav написа:
Огледало на съвременната действителност! Опитах се да се открия в него - не търкам пирамиди и не пия, не ходя по екскурзии в чужбина - какво ми остава освен последния предложен от тебе ипостас? Но пък си спомних Алф и неговото "Ти си геврек... Ти си геврек", с което се опитваше да приведе котарака във вид, удобен за логаритмуване /пардон, за хапване/ - и вдъхновението ми да кажа, че избирам вътрешния мир и дзен, изчезна:)))
Чувала съм, че гражданска поезия се пише трудно, а сатира - още по-трудно... Не знам, но имам усещането, че на тебе ти се отдава с лекота! Поздравления, Ваня!


Различните варианти за бягство от действителността са много. Сигурно психолог ще ги определи като защитни механизми. Аз съм правила всеки един от описаните. Напоследък и в писането на стихове намерих нов начин за бягство. Разбира се, изброените в стихотворението съм наблюдавала и в други. Трудна работа. Може би, ако човек си дава сметка, че бяга, той не бяга в действителност. Знам ли :)
цитирай
12. vania23 - Ехаа! Не знаех, че ги разпечатваш :)
20.04.2019 11:53
blogvayvof написа:
И това твое стихотворение си разпечатвам.


Благодаря ти!
цитирай
13. vesever - Така е, Ваня поне при мен се е полу...
13.05.2019 18:15
Така е, Ваня поне при мен се е получило чрез осъзнаване и отсяване и чрез борби за отстояване...когато са опитвали да го рушат...
Но е дълга тема, с доста аспекти...
Предполагам при всеки е различно постигането му.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1053084
Постинги: 333
Коментари: 3501
Гласове: 12833
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031