Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2018 12:41 - Туткавата
Автор: karamelita Категория: Поезия   
Прочетен: 3216 Коментари: 7 Гласове:
5

Последна промяна: 29.05.2018 09:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 На времето имах една приятелка,която напуснах поради единствена причина,че винаги закъсняваше за срещи по половин или един час и аз вземах това за неуважение...Един ден отидох да я взема за разходка от нейния дом и да разбера зaщо все така закъснява,както и да го избегна.Влязох в апартамента и,тя каза  -ей сегичка ще се приготвя и зачаках.Обаче надеждите ми да излезем бързо се провалиха...Оказа се,че тази жена е ужасно туткава,прави излишни тигели из стаите без да влага мисъл,вземе нещо,остави го,подхване друго,после тръгва да търси къде е сложила предното,после и хрумва пък да оправи нещо уж минавайки,а се захваща и с друго,с трето и не го довършва...и така цял час за едно обличане с пола и блуза,сресване и червило...ужас!Всичко това,съпроводено с порои приказки,разговор по телефон,разговор със съседката от балкона,като муха без глава,а един стои да я чака...Цялата и стая бе разхвърляна,натрупани дрехи навсякъде,бъркотия и безредия,а тя бързо работеше с ръцете си през цялото време и почти тичаше да бърза...напред,назад,напред назад,чак свят ми се зави ..Станах за 10 минути , сортирах нещата и очистих стаята,донесох и полата и блузата и я накарах веднага да ги облече,тя се въртеше и съпротивлявше,посягайки към нещо встрани,но и забраних да го пипа и  накрая успях!Излязохме и това беше последната ми разходка с нея...Видях я след време стои сама на една пейка.. ясно ми беше  защо никой не я искаше,но не я съжалих и си отминах...То си е направо болест пипкавостта...не е за търпене от никого! Също и словохотливостта,има хора като почнат да говорят,че се чудиш как да се откопчиш от тяхна улицата и да си идеш по делата,за които си тръгнал...Чешити разни! Днес една върви по улиците и ругае някаква въображаема и и вика"Мръсна курва!",а друг пък псува хората,че не му давали цигара,сякаш,че са длъжни! За съжаление доста луди си ходят по улиците и правят странни неща.. Не ги държали в лудницата и ги пускали...нямали пари...преди някак ги прибираха но сега не...И все пак и между тях живота си тече,хората си върват и не им обръшат внимание - това е спасението да не станеш роб на техния живот и свят!
Карамелита



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Хехе, и аз отдавна изследвам „научно“ Туткавостта :-)
28.05.2018 15:57
   Направо изпадам в истерия от хора които вършат нещо за което са нужни 5 мин. за часове, и работа за 1 ден за 1-2 седмици… Даже съм измислил коефициент за измерване, който обаче по статистика отчайващо се увеличава !!
   Ами причините са много, но една от тях е да покажат колко много работят а всъщност са си мързеливи… За това се изкефих и на коментара ти за мързеливите, на пръв поглед… ами те най-много работа вършат и после имат време да си мързелуват :-)))
цитирай
2. venercheto - за съжаление
28.05.2018 16:35
това е болестно състояние. имам една такава братовчедка, колкото и иначе да ми е приятно с нея ...няма как. То не да те хванат нерви, направо ортикарии получаваш. А сигурна съм, че я прави нещастна, околко нея почти няма хора, но ето, не може да се пребори. Интересното е, че майка й е същата и на всичкото отгоре й е обсебила живота. И така си се разхождат двете, като успеят все някога да излязат. Жал ми е.
цитирай
3. predatorkapredatorka - простотия до шия
29.05.2018 11:06
кърмелооо, що не плетеш покривки, и да продаваш в Сл Бряг..
нали си..безпарична и болна..
магарице мързелива..
цитирай
4. karamelita - кърмелооо, що не плетеш покривки, и ...
29.05.2018 15:14
[quote=predatorka] кърмелооо, що не плетеш покривки, и да продаваш в Сл Бряг..
нали си..безпарична и болна..
магарице мързелива
Стига дрънка глупости и се махни от мен!Как болен човек ще плете покривки и ще седи на слънцето на Слънчев бряг да продава!Някой болен да ти е в ръчичките,ще го умориш на бърза ръка от тормоз!Тежко му,ти само пари знаеш и пари,а хората не те интересуват!Махни се от мен!Какъв просташки език и какво обръщение към учителка - хулиганщина и пълно безобразие!Възмутително отношение и просташко до няма и къде!Истина била гонела- пълни глупости!
цитирай
5. karamelita -    Направо изпадам в истерия от ...
29.05.2018 16:08
lexparsy написа:
   Направо изпадам в истерия от хора които вършат нещо за което са нужни 5 мин. за часове, и работа за 1 ден за 1-2 седмици… Даже съм измислил коефициент за измерване, който обаче по статистика отчайващо се увеличава !!
   Ами причините са много, но една от тях е да покажат колко много работят а всъщност са си мързеливи… За това се изкефих и на коментара ти за мързеливите, на пръв поглед… ами те най-много работа вършат и после имат време да си мързелуват :-)))

Така е,трябва да работиш качествено без излишно пилеене на време и усилия,но за това трябва ум.А тия,дето се правят,че работят,ако не са със здрав гръб много лесно ги изгонват.
цитирай
6. karamelita - това е болестно състояние. имам ...
29.05.2018 16:23
venercheto написа:
това е болестно състояние. имам една такава братовчедка, колкото и иначе да ми е приятно с нея ...няма как. То не да те хванат нерви, направо ортикарии получаваш. А сигурна съм, че я прави нещастна, околко нея почти няма хора, но ето, не може да се пребори. Интересното е, че майка й е същата и на всичкото отгоре й е обсебила живота. И така си се разхождат двете, като успеят все някога да излязат. Жал ми е.

И мен така ми се стори,че това е болест на ума...съжалявам,на такива хора им е много трудно в живота като не могат да си съберат ума,но здрав човек да търпи това е наистина неприятно и ако може да го избегне и да се раздели с такива хора е добре...лошото е ако зависи от такива.Тогава сигурно ще се разболее от нерви.Аз например трудно понасям флегматиците,то и холетиците са изнервящи.Бе,човек трябва да се събира с подобни...А болестите -пази Боже!Аз съм сангвиничка и търся умерени хора за контакти.
цитирай
7. karamelita - кърмелооо, що не плетеш покривки, и ...
30.05.2018 00:38
lexparsy написа:
predatorka написа:
кърмелооо, що не плетеш покривки, и да продаваш в Сл Бряг..
нали си..безпарична и болна..
магарице мързелива..

   Да бе Предаторке, такава си е тя Кармелита, нетърпима е направо, и само изнервя Тутките, защото им се бърка във времето. Но не знам защо пък изнервя и тебе Утко, така усърдно и неуморно плетяща присмивки с маниери от времето на Юлианския календар, за продан на малката туристическа в блога компания от твоя Мрачен Бряг?
   Смешен бизнес сестро… припечелваш ли, или си на твърди заплати за подобни сплетки?

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 633232
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031