Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
14.12.2017 15:10 - БЕЗ АДРЕС
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 7944 Коментари: 29 Гласове:
34

Последна промяна: 14.12.2017 22:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 БЕЗ АДРЕС

Времената се събират,
където няма време.
Страх те е 
да не закъснееш
за твоето сегашно
и паметта те подвежда
по пътеките на кръвта
към онези,
кръстосали някога
твоите пътища -
за да се загубиш
и да попиташ -
"Къде съм?"
Кой да ти отговори,
адресите не съществуват,
спотаи гнева си, върви
и никога не се обръщай.
Винаги има два пътя -
долу е Кучето 
горе е Бездната.

29. XI. 2017


View of the city of Machu Picchu in 1912 showing the original ruins after major clearing and before modern reconstruction work began.

image

image



image

image

image






Гласувай:
50



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nalia - ..върви и никога не се обръщай.
14.12.2017 16:25
Най-трудното нещо, Наде:)
Празник е появата ти, радости и здраве ти пожелавам!
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. nalia - ..върви и никога не се обръщай.
14.12.2017 16:35
nalia написа:
Най-трудното нещо, Наде:)
Празник е появата ти, радости и здраве ти пожелавам!

Здравей, Натали, благодаря ти, радвам се, че съм тук, сред приятели:) Да, най-трудното нещо. Поне така твърди тазгодишният нобелов лауреат за литература, Казуо Ишигуро. Сега чета нещо добро от него - "Никога не ме оставяй" и едно старо интервю.
Пожелавам ти от сърце - здраве и дръзновение!:) Благодаря ти, че поспря, хубава вечер и до скоро!
цитирай
3. kvg55 - malchaniaotnadejda7,
14.12.2017 22:41
Без адрес. Значи се отнася за всички.
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 3. kvg55 - malchaniaotnadejda7, http://malchaniaotnadejda7.blog.bg/poezia/2010/10/10/nikoga-ne-kazvai-nikoga.618047
15.12.2017 07:19
kvg55 написа:
Без адрес. Значи се отнася за всички.

Благодаря, Краси! Да, може би се отнася за всички :) За пръв път се замислям върху това. Беше толкова лично преживяното. Всъщност, това беше сън. Ще се опитам да го разкажа в разказ. Поздрав за теб с един друг подобен сън. Беше толкова истински, сякаш се случваше наяве, всеки детайл, че мога да го разкажа. Приличаше на филм, а аз рядко сънувам така. Поздрав с "Никога не казвай никога" за теб -

ps -качвам линка с разказа горе, тук не се чете :)
цитирай
5. vesever - Интересен сън, Наде! Мисля, че и ...
15.12.2017 09:55
Интересен сън, Наде!
Мисля, че и Кучето, и Бездната, са добри символи.
Кучето те пази, а бездната е Вечността...
Пожелавам ти щастливи празници и обичливи мигове с близките ти хора!
цитирай
6. batogo - !!!:))) Поздравления, Наде!
15.12.2017 10:06
Много дълбоко творение за мъдростта на живота, който винаги, във всеки момент ти дава възможност да осъзнаеш заблудата и реализираш най-висшето си човешко право, правейки своя съзнателен избор на път, по който искаш да вървиш с ясно съзнание за чест и отговорност.
Светли празници!
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - 5. vesever - Интересен сън, Наде! Мисля, че и ...
15.12.2017 11:13
vesever написа:
Интересен сън, Наде!
Мисля, че и Кучето, и Бездната, са добри символи.
Кучето те пази, а бездната е Вечността...
Пожелавам ти щастливи празници и обичливи мигове с близките ти хора!

Привет, Весе! :) Да, беше като наистина, открай докрай, но тази истина ме пренесе съвършено другаде. Беше с такива подробности, с такива "персонажи". Как да назовеш неназовимото и аз не мога, но поне опитах. Да, символи са, усетих го аз тогава и тръгнах нагоре, поех към високото. Вървях по билото на планинска верига доста по остра, тънка и смразяваща от тази на Андите. И все пак, поразително прилича на нея. Опираше в облаци. Това, разбира се, са необясними неща. Едно е сигурно - символите не остаряват с времето, а придобиват още смисъл, достатъчно смисъл. Хубаво е да знаеш, че ако смисълът натежи и паднеш, трябва да полетиш и да вярваш, че можеш да полетиш. Колко още неща предстои да открием! Неща, които сме забравили. Ние сме едно съвсем младо човечество. Да, Кучето е пазител - като Вълк. То пази земните тайни, то може да те опази тук, но не отвъд. Бездната - там са небесните. Прегръдки, Весе, щастливо Бъднуване и благодаря за вдъхновяващия постинг. Твоята Скала! Магична е.
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 6. batogo - !!!:))) Поздравления, Наде!
15.12.2017 11:42
batogo написа:
Много дълбоко творение за мъдростта на живота, който винаги, във всеки момент ти дава възможност да осъзнаеш заблудата и реализираш най-висшето си човешко право, правейки своя съзнателен избор на път, по който искаш да вървиш с ясно съзнание за чест и отговорност.
Светли празници!

Здравей, Огняне, благодаря ти, радвам се, драго ми е, че си тук :) Позволи ми, да те цитирам - мотото на блога ти -

"Ако дадем всичко от себе си, за да осъзнаваме в пълнота това, което ни се случва днес, ще имаме огромния шанс да доживеем и се радваме на онова, което искаме да ни се случи в бъдеще... Ние сме преходни физически, но духът и мъдростта в нас са вечни! Дарени са ни от Бога като основа на живота, живеят чрез нас и се връщат при Него, както любовта и душата... Защото Бог е Цялото - Чистото Творческо Съзнание, а ние сме частите - Неговите уникални проявления в относителния материален свят..."

Благодаря за яснотата и бистротата на мисълта и за истината в нея. Колкото до нашите избори - отдавна съм споделяла за тях. Само ако подозирахме вечността им! Животът ни би бил съвършен тогава, бихме прекрачили в друга ера, на безупречност, в друга епоха, но ние избираме не да сме богоравни, вечни, а да сме тленни, подвластни на времето и то на време, протичащо тук и сега, което (според Айнщайн) "не съществува". Изборът ни е даден, все още ни принадлежи, но какво избрахме и какво избираме!? Войни, омраза, унищожение, себеунищожение... Маркес твърди, че "животът е по-безкраен от смъртта". Мъдростта на този вечен живот корени в нашите избори. Не само житейски - а как дишаме въздуха - всеки миг! Бъди здрав, желая ти от сърце светли и благодатни празници!
цитирай
9. vesever - Благодаря ти, Наде! И аз съм имала ...
15.12.2017 12:18
Благодаря ти, Наде!
И аз съм имала сънища с планини, и с изкачване, и изгубване на важни неща по време на изкачването, някои от сънищата бяха предсказания за събития, които по-късно се случиха в живота ми.
Периодично ангелите ме предупреждават за важни неща, за които да внимавам, но аз не винаги успявам навреме да реагирам...трябва да се науча.
Искам да ти изпратя поздрав с едно любимо изпълнение от любим изпълнител, такъв чаровник е, че не мога да спра да го гледам и слушам )))
https://www.youtube.com/watch?v=WUsQbri9yaI
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 9. vesever - Благодаря ти, Наде! И аз съм имала ...
15.12.2017 12:54
vesever написа:
Благодаря ти, Наде!
И аз съм имала сънища с планини, и с изкачване, и изгубване на важни неща по време на изкачването, някои от сънищата бяха предсказания за събития, които по-късно се случиха в живота ми.
Периодично ангелите ме предупреждават за важни неща, за които да внимавам, но аз не винаги успявам навреме да реагирам...трябва да се науча.
Искам да ти изпратя поздрав с едно любимо изпълнение от любим изпълнител, такъв чаровник е, че не мога да спра да го гледам и слушам )))
https://www/watch?v=WUsQbri9yaI

Благодаря ти, Весе, прекрасно е! :)

Да, в този сън намерих всичко загубено - вървейки по хребета, буквално в облаците :) Беше незабравимо. Видях долу в ниското - онова, към което се стремях в съня - фигурки като мравки, загубени сами в себе си и все пак, следвайки своя път. Но това вече не беше мой път. Избрах друг.
цитирай
11. tota - Поздрави, Наде!
15.12.2017 13:17
Можем ли да избираме посоката? Все по - често се питам. Сякаш всичко е предопределено. Без избор. Просто се случва.
Колкото, до " върви
и никога не се обръщай", дали е възможно, когато записаното и добро и лошо не може да се изтрие. Носиш го в себе си, но вече осъзнал истините за живота, че минаваш само през времето и нищо за теб няма да се повтори.
Светли празнични дни, Наде! Прегръдка от мен за стиховете и размислите към които ни подбуждаш!
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 11. tota - Пздрави, Наде!
15.12.2017 16:15
tota написа:
Можем ли да избираме посоката? Все по - често се питам. Сякаш всичко е предопределено. Без избор. Просто се случва.
Колкото, до " върви
и никога не се обръщай", дали е възможно, когато записаното и добро и лошо не може да се изтрие. Носиш го в себе си, но вече осъзнал истините за живота, че минаваш само през времето и нищо за теб няма да се повтори.
Светли празнични дни, Наде! Прегръдка от мен за стиховете и размислите към които ни подбуждаш!

Здравей, мила Ати, благодаря ти, взаимно е! Радвам се, че поспря при мен, няма нищо по-хубаво от среща със сроден дух. За кой ли път бих възкликнала с Езра - "За сродни духове копнея аз!"

Да, мисля, че можем да избираме посоката. Това единствено със сигурност ни принадлежи - нашите избори. Те зависят единствено и само от нас тук и сега, в този наш живот и нищо и никой не ги обуславя и не би могъл да се изправя пред волята на нашия дух. Това е единственото, което притежаваме - изборите са нашето притежание. Те имат такава сила и мощ, че могат да променят случващото се, предопределеното. Те са нашата вечност. Вярвам в това, вече го знам.

"Къде съм?"
Кой да ти отговори,
адресите не съществуват,
спотаи гнева си, върви
и никога не се обръщай.
Винаги има два пътя -
долу е Кучето
горе е Бездната.

"Върви и никога не се обръщай" - е другото име на избора, който правим. Мисля, за да изберем път, не би било възможно, ако сме в миналото, дори в настоящото. И все пак, сигурна съм, че именно свободата в жеста да избираме, щедростта на това да застанем в Светлината ни прави цялостни, прави ни възможни, истински. Няма по-страшна сила от Истината. Вярвам в това. Затова един могъщ избор отсега, би могъл да изтрие лошото отпреди. И обратното. Как пречат понякога думите! :) Прегръдки, Атинка и светли и топли празници, бъди щастлива! Поздрав с две стихотворения за пътя :) До скоро!

ps Първият поздрав е "Без име", а вторият е наистина без име - :) * * * , но е за "Пътя".

http://malchaniaotnadejda7.blog/poezia/2016/08/23/bez-ime.1472284
цитирай
13. vostroto - Хм. . . Пак си ни дала поле за разми...
15.12.2017 18:07
Хм... Пак си ни дала поле за размисли.:)
Аз мисля, че както няма танго без "една назад", така няма и начин да знаем своя "адрес", без поне за малко да се обърнем и назад... При днешният начин и ритъм на живот е много лесно да изгубим себе си именно ако гледаме само напред...
Привет, Надя!
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 13. vostroto - Хм. . . Пак си ни дала поле за разми... http://malchaniaotnadejda7.blog.bg/poezia/2015/02/22/s-viatyra.1340500
15.12.2017 19:15
vostroto написа:
Хм... Пак си ни дала поле за размисли.:)
Аз мисля, че както няма танго без "една назад", така няма и начин да знаем своя "адрес", без поне за малко да се обърнем и назад... При днешният начин и ритъм на живот е много лесно да изгубим себе си именно ако гледаме само напред...
Привет, Надя!

О, Лъки, Здравей! :) Много мило казано, да така е - трябва да се вгледаме в себе си, а като че ли само сърцето е прогледно. И може би, следвайки пътя на сърцето, то ще ни отведе към истината за нас, към истинската ни родина. А тя е нещо много лично, нашата прародина, там няма думи, само осезание, осезаване на първоизворното "аз'. "То" е високо и безплътно и няма как да няма свое Отечество, откъдето е поело по пътеките на всичките ни животи. Да, всъщност това е посланието на моето "Без адрес". Да гледаме само напред не означава нищо - няма такъв адрес. Стана така, че тук аз се върнах много отдавна :) Това е рядък шанс, за което благодаря, благодарна съм. Иначе имам много неща, посветени на миналото през годините. Поздрав с линка горе - "С вятъра" и хубава вечер, Лъки! :) Много се радвам, че поспря, до скоро!

С ВЯТЪРА


Ние винаги пътуваме -
с прахта, с вятъра
за нас е създаден света -
не ние за него сме създадени
и вечно ще ни има
във всяко нещо, което
го е имало и преминава
от нас в нас завинаги
неизменно като себе си.
Игнажден, 2014 -

"МЪЛЧАНИЯ ОТ НАДЕЖДА" - издателство "СИЕЛА", 2016г., ISBN: 978-954-28-1901-1,
цитирай
15. donchevav - Чудесни стихове, Наде! Връщат към ...
15.12.2017 22:24
Чудесни стихове, Наде! Връщат към нещо лично, сякаш отдавна забравено, почти атавистично. Мене ме подсетиха не за сън, а за нещо много реално, преживяно наяве - но също така силно и общо взето със същите координати "Кучето" и "Бездната". През септември т.г. ми се наложи да пътувам до Хисаря, но нямах удобен транспорт - и ... поех с автобуса през Троян-Кърнаре за по-направо:))) Автобусът идваше от Плевен и пътуваше за Пловдив. Шофьорите решиха да почиваме половин час на Беклемето. Повечето пътници хукнаха надолу - което в случая означаваше и на север, и на юг - да търсят мляко, кафе, вода... Аз аз стоях на едно място като вкопана, с поглед на запад, там, където есенното слънце вече клонеше към залез. Невероятна гледка! Наоколо - бездна - имаш чувството, че си на върха на тънка игла - една крачка - и си в нищото. А там, на югозапад - няколко малки върхове се гушеха в диплите на планината, обграждайки в сиво-зелено сияние "Козята стена". Спомних си, че бях минавала на екскурзионно летуване по тези места - от Беклемето през "Козя стена" до хижа "Ехо". Разпознах в далечината връх Боба, по-нататък се гушеше Кучето. Не знам друго място, където такива колосални планински масиви да изглеждат толкова малки - притиснати от небесната бездна, която тук, от билото, изглежда още по-необятна - една божествена огледална алтернатива на бездънните пропасти под нас - идея за път, за изход, за светло предначертание. Но...почивката на шофьорите свърши и пътниците послушно взеха да се приближават към автобуса - от север, от юг, от горе, от долу - изведнъж осъзнах: толкова посоки, толкова избори можеш да имаш само когато си на билото. И когато не поглеждаш назад:)))
Не знам дали разсъжденията, които провокираха в мене твоите стихове, са в посоката, в която и ти си вървяла, Наде, знам обаче, че някъде там, долу - на юг, в подножието на този удивителен Централен Балкан, се гушеше и скъпата Копривщица:))) Щастливка си ти!
Прегръдка с обич, мила приятелко - и не ни забравяй!
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 15. donchevav - Чудесни стихове, Наде! Връщат към ...
16.12.2017 00:49
donchevav написа:
Чудесни стихове, Наде! Връщат към нещо лично, сякаш отдавна забравено, почти атавистично. Мене ме подсетиха не за сън, а за нещо много реално, преживяно наяве - но също така силно и общо взето със същите координати "Кучето" и "Бездната". През септември т.г. ми се наложи да пътувам до Хисаря, но нямах удобен транспорт - и ... поех с автобуса през Троян-Кърнаре за по-направо:))) Автобусът идваше от Плевен и пътуваше за Пловдив. Шофьорите решиха да почиваме половин час на Беклемето. Повечето пътници хукнаха надолу - което в случая означаваше и на север, и на юг - да търсят мляко, кафе, вода... Аз аз стоях на едно място като вкопана, с поглед на запад, там, където есенното слънце вече клонеше към залез. Невероятна гледка! Наоколо - бездна - имаш чувството, че си на върха на тънка игла - една крачка - и си в нищото. А там, на югозапад - няколко малки върхове се гушеха в диплите на планината, обграждайки в сиво-зелено сияние "Козята стена". Спомних си, че бях минавала на екскурзионно летуване по тези места - от Беклемето през "Козя стена" до хижа "Ехо". Разпознах в далечината връх Боба, по-нататък се гушеше Кучето. Не знам друго място, където такива колосални планински масиви да изглеждат толкова малки - притиснати от небесната бездна, която тук, от билото, изглежда още по-необятна - една божествена огледална алтернатива на бездънните пропасти под нас - идея за път, за изход, за светло предначертание. Но...почивката на шофьорите свърши и пътниците послушно взеха да се приближават към автобуса - от север, от юг, от горе, от долу - изведнъж осъзнах: толкова посоки, толкова избори можеш да имаш само когато си на билото. И когато не поглеждаш назад:)))
Не знам дали разсъжденията, които провокираха в мене твоите стихове, са в посоката, в която и ти си вървяла, Наде, знам обаче, че някъде там, долу - на юг, в подножието на този удивителен Централен Балкан, се гушеше и скъпата Копривщица:))) Щастливка си ти!
Прегръдка с обич, мила приятелко - и не ни забравяй!

Благодаря ти, скъпа Вени, великолепно кратко есе, така вълнуващо, сякаш съм била там, с теб, а за мой срам не съм била никога на Беклемето. Да, както казваш, "толкова избори можеш да имаш само когато си на билото". Oттам гледката се прояснява, но има и друго. Носиш ли билото, висотата в себе си, ти си свободен в избора и колкото по-бездънна е Тя, висотата в нас, толкова по-светли пътища ще чертаят нашите избори. По-съвършени и безпогрешни.

Родната Копривщица... Толкова ми липсва! Ще отида аз, домъчняло ми е за нея. Усещането за бездната - за "небесната бездна" - това е! Блестящо си го описала! Прегръдки, мила Вени, щастлива съм, че имам приятелка, сроден дух като теб! Светло Бъднуване, здраве, любов и благоденствие в сърцето и в дома ти! :) До скоро!
цитирай
17. batogo - !!!:))) Благодаря ти за дълбокото разбиране, Наде!
16.12.2017 10:18
Мъдрецът винаги различава, разбира и осъзнава мъдростта. А това, че осъзнаването и мъдростта започват постепенно да се връщат в живота на все повече хора и да разсейват мрака, разпръскван от тъмните сили е гаранция, че идва времето на просветлението и добрия път.
Нека добро здраве, радост, мир, любов и благоденствие съпътстват творческия ти процес!
цитирай
18. stela50 - Мъдрост... вечност... красота...
16.12.2017 12:19
сънувани, преживяни, усетени поетични размисли в прекрасен стих и изображения.
Прибавям го спонтанно към моите любими твои творби... сякаш точно това
съм очаквала и така много ми е липсвало... Благодаря ти...
Великолепен постинг, мила Надя !
цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - 17. batogo - !!!:))) Благодаря ти за дълбокото разбиране, Наде!
16.12.2017 18:16
batogo написа:
Мъдрецът винаги различава, разбира и осъзнава мъдростта. А това, че осъзнаването и мъдростта започват постепенно да се връщат в живота на все повече хора и да разсейват мрака, разпръскван от тъмните сили е гаранция, че идва времето на просветлението и добрия път.
Нека добро здраве, радост, мир, любов и благоденствие съпътстват творческия ти процес!

Благодаря ти от сърце, Огняне, за мен е чест, че сме приятели, радвам се на това, което те вълнува и което споделяш, защото то вълнува и мен, това е пътя на Истината. На теб и близките на сърцето ти - сбъдната, светла и честита Коледа, бъди здрав и все така дръзновен, защото само с усилията на малцина човечеството няма да надделее. Светлината ще събори и разсее завинаги Мрака само с общите ни искрени, честни и задружни усилия, с вяра и посветеност на Доброто. Ето на такова служене, за такава кауза има смисъл човек да посвети живота си. Благодаря ти!
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - 18. stela50 - Мъдрост... вечност... красота...
16.12.2017 18:29
stela50 написа:
сънувани, преживяни, усетени поетични размисли в прекрасен стих и изображения.
Прибавям го спонтанно към моите любими твои творби... сякаш точно това
съм очаквала и така много ми е липсвало... Благодаря ти...
Великолепен постинг, мила Надя !

Здравей, скъпа Таничка, толкова ми липсваш, а и дълго отсъствах отвсякъде. Но поезията винаги ме връща - към живота, към истинските приятелства, към това, което пази смисъла да продължиш... С теб винаги се разбираме без много думички, защото така е, когато обичаш някого. Благодаря ти, много се радвам, че "Без адрес" ти е прозвучало така, знаеш че ценя мнението ти. Прегръдки с благопожелания за здраве, радости и една искряща, много щастлива и благословена за теб и скъпите на сърцето ти Нова година! Една кола здраве вкъщи и весело Бъднуване!:)
цитирай
21. milady - ето това си избрах аз..„служенето“..
17.12.2017 09:18
/Светлината ще събори и разсее завинаги Мрака само с общите ни искрени, честни и задружни усилия, с вяра и посветеност на Доброто. Ето на такова служене, за такава кауза има смисъл човек да посвети живота си. /

Весели празници Надежда Искрова!
заглавието е уникално подбрано, а ти си..
Воин на Светлината, който увлича..
моето мнение за сродните души, е многоо по-широко, ако позволиш
не бива да се изолираме,а да ..трансформираме..
Лошото в Добро,нали сме Творци ведно с Бога..
Благодаря за чудесните фотоси, и аз ..бях там..
/юлия
цитирай
22. usmivka99 - Поздрав!! Хубаво е...
17.12.2017 09:37
“Винаги има два пътя” - единият е в самота, а другият е с хора.. така го почувствах след стиха, а може би греша..но ме развълнува! Благодаря за преживяването!
цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - 21. milady - ето това си избрах аз..„служенето“.. http://malchaniaotnadejda7.blog.bg/poezia/2015/03/21/nikoga-ne-kazvai-nikoga.1347807 http://slovo.bg/showwork
17.12.2017 11:19
milady написа:
/Светлината ще събори и разсее завинаги Мрака само с общите ни искрени, честни и задружни усилия, с вяра и посветеност на Доброто. Ето на такова служене, за такава кауза има смисъл човек да посвети живота си. /

Весели празници Надежда Искрова!
заглавието е уникално подбрано, а ти си..
Воин на Светлината, който увлича..
моето мнение за сродните души, е многоо по-широко, ако позволиш
не бива да се изолираме,а да ..трансформираме..
Лошото в Добро,нали сме Творци ведно с Бога..
Благодаря за чудесните фотоси, и аз ..бях там..
/юлия

Хей, Юле, Здравей, приветствам теб, Юлия, от вълшебната земя на велики магове и феи! От Neverland на Sir James Matthew Barrie, на Peter и Wendy... царството на Питър Пан! :) Ето защо можеш да кажеш това, което каза, а то надхвърля моето послание, благодаря ти! Да, в разбирането ти грабва именно широтата - "Не бива да се изолираме, а да трансформираме.. Лошото в Добро,нали сме Творци ведно с Бога.." Благодаря ти за това, Юле! Да, да трансформираме мрака в светлина - каква по-висша алхимия от това! Вярвам ти, че си била там, не се съмнявам, иначе откъде куража и мъдростта да кажеш това. Да го споделиш с яснотата на стара формула. И друго - винаги съм вярвала, че ни е дадена възможност да сме богоравни - буквално. Това е "вградено" в нас, дадено ни е приживе. Но ние изтръгваме тази "богоравност" с цената на не един наш живот, на не една пожизненост. Това го умеем - избираме да бъдем нисши, смъртни! Но, "Never Say Never" :) Поздравявам и теб с този стар разказ - за сън в съня, линковете са горе.

Юленце, желая ти от все сърце радостни и лъчисти Новогодишни празници - здраве, пълнота, светлост в дома и в сърцето ти! Прегръдки и Щастлива 2018! :)
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - 22. usmivka99 - Поздрав!! Хубаво е...
17.12.2017 11:37
usmivka99 написа:
“Винаги има два пътя” - единият е в самота, а другият е с хора.. така го почувствах след стиха, а може би греша..но ме развълнува! Благодаря за преживяването!

Здравей, Усмивчице! :) Ти дойде при мен и снегът заваля, дъждът над София току що обърна на сняг и вали като в добрите стари времена, когато всяка снежинка е начало на нов свят. Да, така е, благодаря ти. Понякога така се случва, а понякога така трябва. Тези неща ни преподреждат, колкото и безкрайни да сме, имаме нужда от Източник и то животворящ източник. Няма нищо по-хубаво от необяснимото. Благодаря ти, че ме навести и радостно Бъднуване! :)
цитирай
25. ladylady - многоо благодаря,мила Наде! ти си Творец,Воин и Алхимик, да ви е светъл Празника..
17.12.2017 15:28
Но, "Never Say Never" :) Поздравявам и теб с този стар разказ - за сън в съня, линковете са горе.
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - 25. ladylady - многоо благодаря,мила Наде! ти си Творец,Воин и Алхимик, да ви е светъл Празника.. https://www.youtube.com/watch?v=O040xuq2FR0
17.12.2017 19:56
ladylady написа:
Но, "Never Say Never" :) Поздравявам и теб с този стар разказ - за сън в съня, линковете са горе.

Благодаря ти, добавих те в любими, чудесен блог, Юле, радвам се, и там ще те чета! До следващата песен, прегръдки и хубава вечер! :)

ps Поздрав с Elvis Costello - 'She'! Линкът е горе. А утре е Игнажден, да видим, кой пръв ще ни дойде на гости! :)
цитирай
27. usmivka99 - Благодаря, Наде! Светли Празници! :)
21.12.2017 21:14
malchaniaotnadejda7 написа:
usmivka99 написа:
“Винаги има два пътя” - единият е в самота, а другият е с хора.. така го почувствах след стиха, а може би греша..но ме развълнува! Благодаря за преживяването!

Здравей, Усмивчице! :) Ти дойде при мен и снегът заваля, дъждът над София току що обърна на сняг и вали като в добрите стари времена, когато всяка снежинка е начало на нов свят. Да, така е, благодаря ти. Понякога така се случва, а понякога така трябва. Тези неща ни преподреждат, колкото и безкрайни да сме, имаме нужда от Източник и то животворящ източник. Няма нищо по-хубаво от необяснимото. Благодаря ти, че ме навести и радостно Бъднуване! :)

цитирай
28. cortana - Честита Коледа, и щастлива Нова ...
31.12.2017 18:15
Честита Коледа, и щастлива Нова година! :)
цитирай
29. malchaniaotnadejda7 - 28. cortana - Честита Коледа, и щастлива Нова ...
01.01.2018 16:59
cortana написа:
Честита Коледа, и щастлива Нова година! :)

Честита Коледа и Честита Нова Година, за много години, скъпа Стефи! :) Пожевалавам ти здраве, радости и успехи, да е силна и благословена 2018, сурова година, весела година и догодина със здраве!!! Наздраве!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3267256
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566