Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2013 17:21 - Как да се оправяме с чужденци като не знаеме език?!
Автор: biletche Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1908 Коментари: 0 Гласове:
0



Снощи имаше сблъсък на култури пред един бар, в който къркахме. Беше смешно. Певецо на една група, дето е хиперсоциален се разбираше с някъв немец, който говори само германски. Интересното е, че певецо не знае никакви езици свободно говоримо освен български. Английския му е на ниво "Хелоу, хау ар ю?" и до там.. Ta ситуацията беше забавна - певец, който има минимално понятие от английски и никакво по други езици, немец, който има минимално понятие от български - разбирай на ниво "Ждзравйей, азж сум Ханс и сум от Германийа". Те си говореха за нещата от живота и певецо се мъчеше да покани швабата на некво събитие в некъв друг бар... стигна се до там, че нашето момче успя да обясни на германеца, че майка му се казва Щрудел, щото като се е родила е била много сладка и дядо му така е искал да се казва... кво като тя се казва Нина...Обясни също, че той се казва Шнауцер, щото му звучи немско и ше е по-лесно на германеца да го казва. Немеца онемя и остана втрещен от откровеността на нашето момче. Остана с малко съмнения за честността му и го гледаше вече с друго око, но все пак продължиха разговора. Нашия човек се опита да му обясни къде ще свири след няколко деня и блокира. Каза заведението и почна да повтаря името... без успех обаче. Поговорихме си общи глупости на развалени езици без никой да разбира другия и се сетих за тоя виц, дето некви чужденци спират при некви наши милиционери и ги питат на английски как да стигнат до едикъдеси и нашите не успяват да им отговорят и ония пробват на немски, после на италиански, на испански, на френски, ама курец - нашите нищо не могат да кажат и ония си заминават... а милиционерите си говорят "Петров, трябва да научиме чужди езици, иначе не можеме да се оправяме!" и другия отговаря "Е, тия като знаеха езици, да не би да се оправиха?!"... та същата работа и с нашите сладури, от незнание Пешо се превърна в Шнауцер, а майка му Нина се превърна в Щрудел... ако бяхме продължили, сигурно татко му щеше да стане Вурст, а баба му - Шницел. Мамка му, обичам шницели и вурстчета, сигурна са вкусна фамилия... бих желал и аз да имам такива роднини... всъщност - не. Тогава щях да стана канибал, сигурно щях да си изям цялото семейство... представи си само майка ти - Щрудел, ти готви... обажда ти се по телефона и ти обяснява, че ти е сготвила вкусни работи - прибираш се и гледаш на масата шницели - питаш "Абе, баба няма ли да дойде на масата", а майка ти само да ти каже "Че тя е на масата - ей я в чинията". Или пък да идеш в Германия, да си поръчаш бира и да ти донесат дядо ти - Вурст за мезе... ми странно е, тогава бих изял цялото си семейство. И за десерт - майка ми... Щрудел. Би било чудесно... тогава обаче се стига до мен... щом аз съм Шнауцер - значи ме водят на каишка... тва не ме кефи, не искам да съм куче. По пътя на моята брилянтна логика - ако съм куче порода Шнауцер - ще изям цялото си семейство. Не искам да съм шнауцер. Всъщност не трябва да има шнауцери - това си е жива форма на канибализъм! Забранете шнауцерите! Избийте шнауцерите! Смърт!



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biletche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 90445
Постинги: 24
Коментари: 47
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930