Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. Виртуална духовна библиотека
2. Сайт на в-к "Лечител"
3. Природна медицина-сайтът на д-р Пашкулев
4. Бъди щастлив
5. Радиестезия, хомеопатия, пирамиди
6. Всичко за билките-първа част
7. Всичко за билките-втора част
8. Всичко за билките-трета част
9. Всичко за билките-четвърта част
10. Полезни съвети
11. Сайт с Художествени снимки от Карибите и Канада.
12. Сборен постинг на снимки от други държави-проект на Петя
13. снимки от Родопите-2 част-проект ня Джулия Бел
14. България в снимки-проект на julia13
15. Снимки от Пирин-проект на Джулия Бел
16. Какво сме дали на света
17. Снимки на планини в България-първа част-проект на Джулия Бел
18. Снимки от Рила-проект на Джулия Бел
19. снимки от планини в България-2 част-проект на Джулия Бел
20. снимки от градове и села в БГ-проект на Джулия Бел
21. Снимки от църкви и манастири в България, проект на Джулия Бел
22. Снимки от Родопите-проект на Джулия Бел
23. Снимки от света-мои постинги
24. Снимки от планини в България-проект на Джулия Бел-трета част
25. Снимки от градове и села-втора част-проект на Джулия Бел
26. Притча за скорпионите
27. Билколечение
28. билкосъбиране
Постинг
06.12.2014 13:48 - Нека им пожелаем лесно да намерят пътя си в отвъдните светове.
Автор: kasnaprolet9999 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5113 Коментари: 23 Гласове:
29

Последна промяна: 06.12.2014 13:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Котката ми Пири се опитваше да лекува мама и често лежеше в краката й. След месец и половина усилия, то умря от болест на черния дроб, която ветринарните доктори не успяха да излекуват, въпреки многобройни инжекции, хапчета и системи. Чудех се, дали заболяването на мама бе толкова голямо, та котката се пресили или това е случайно. Котето караше единадесетата си година, а мама 89-та. Мама живя точно година, след това лечение и почина един ден, преди да мине година от смърта на котето ми. То сякаш се жертва за нея, защото усещаше колко много я обичам и  как взаимно се измъчваме от напредналата й деменция и неподвижност, заради операцията на счупения й крак.

image

Авторът на долния постинг за лечебното действие на котките изрази следното мнение на този въпрос: "Според мен няма как да е случайно, натрупал се е информационен масив с болестното състояние, който котката не е успяла да преработи и в резултат се е случило това, което споделяш ... Нека им пожелаем лесно да намерят пътя си в отвъдните светове сега, това е най-важното."

http://universalnite000.blog.bg/…/felinoterapiia-kak-kotkit…

Препоръчвам ви да го прочетете.

image

В статията пише, че когато котките лежат в краката на пациентите си, това е индикация за ниско кръвно налягане или чести възпалителни процеси. На мен често ми падаше кръвното по време на месечен цикъл и тя ме лекуваше така.

image

Така се живее 100 г., мислех си аз в доволство преди време. Правеше ми и иглотерапия по корема с лапичките и ноктите си, леко пуснати в дълбочина, но все пак търпимо.

image

Тук лягаше и върху чаршафите на мама, когато ги слагах да се доизсушат от влагата и често спеше в близост до нея на този фотьойл. Тогава за нея направих следния постинг:
kasnaprolet9999.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/12/23/niama-veche-myrr-niama-miauu.1221616

Сега и двете са заедно в отвъдния свят и много ми липсват!!!




Тагове:   котка,   мама,


Гласувай:
30



1. minavamottuk - Не обичах котки
06.12.2014 14:18
но ми донесоха двумесечно коте,което няма как да откажа да гледам.Вече два месеца е с мен и ме изумява.Затворих я на терасата,където спи нощем.Намери ме на двора и се чудих как съм оставила открехнато.За това я затворих отново и излязох на двора,след минути дойде.Само за седмица се научи да си допира нослето до моя нос,доближава го на милиметри,а напоследът и допира силно.Преди щях да се измия веднага,вече я приемам по друг начин.Тя разбира излез и ела ,качи се тук и слизай.Ако някой ми кажеше преди...нямаше да повярвам,че ще се привържа към едно коте.Налижава да я изкъпя и внеса в стаята,но се страхувам,че ще ме събужда и плаши както си скача...и все пак сигурно ще отстъпя пред нейната привързаност. И ще добавя моята към нея.Между вплочем е обезпаразитена и има хигиенни навици,чудно за едно улично коте...
цитирай
2. kasnaprolet9999 - но ми донесоха двумесечно коте, ...
06.12.2014 15:01
minavamottuk написа:
но ми донесоха двумесечно коте,което няма как да откажа да гледам.Вече два месеца е с мен и ме изумява.Затворих я на терасата,където спи нощем.Намери ме на двора и се чудих как съм оставила открехнато.За това я затворих отново и излязох на двора,след минути дойде.Само за седмица се научи да си допира нослето до моя нос,доближава го на милиметри,а напоследът и допира силно.Преди щях да се измия веднага,вече я приемам по друг начин.Тя разбира излез и ела ,качи се тук и слизай.Ако някой ми кажеше преди...нямаше да повярвам,че ще се привържа към едно коте.Налижава да я изкъпя и внеса в стаята,но се страхувам,че ще ме събужда и плаши както си скача...и все пак сигурно ще отстъпя пред нейната привързаност. И ще добавя моята към нея.Между вплочем е обезпаразитена и има хигиенни навици,чудно за едно улично коте...


И мен това ми го донесоха на ръце в една кутия от обувки, почти умряло от глад. Не вярвах, че ще оцелее, но опитахме да го свестим и с общи усилия в къщи то оцеля и стана красавица. Радвам се за теб и твоето коте, вероятно и двете имате нужда една от друга.
цитирай
3. erato7 - Неви, приеми моите най-искрени ...
06.12.2014 15:18
Неви, приеми моите най-искрени съболезнования за скъпата ти майка! Прегръщам те, миличка!
цитирай
4. universalnite000 - Чудесно е, че с моя постинг съм дал ...
06.12.2014 16:18
Чудесно е, че с моя постинг съм дал повод за нови споделяния по темата . И тези снимки също говорят достатъчно красноречиво . Благодаря ти и желая успех !
цитирай
5. mileidi46 - Много съжалявам мила. . Много. . ...
06.12.2014 16:20
Много съжалявам мила..
Много..
Нека да почиват мир.
Прегръщам те....
цитирай
6. mrazekoff - Израстнал съм сред котки ...
06.12.2014 16:22
Преди седмица ми починаха две малки котенца, които се родиха през август...:( ... Тъхна история, но имам още 4 - майка им и техните трима братя... Всяко си има характер, навици и е неповторимо.... Допирът с тези същества обогатява човешката душевност. В контакта с тях се създават чувства, които ни правят много повече Човеци, отколкото едно саможиво съществуване с ненавист и омраза към животните ....
Това е дълга тема - темата за изграждането на Човека .
За общуването и взаимопомощта между хората - тя или я има, или я няма...
Ако е привидна и лицемерна тази взаимопомощ все едно, че я няма.
Всичко се изгражда в първите 7 годинки, за после е късничко...
Пожелавам ти спокойствие и хармония на душата - останалото е следствие от това.
цитирай
7. donchevav - Скъпа Невенче, един от първите п...
06.12.2014 16:36
Скъпа Невенче, един от първите постинги, които прочетох, когато за пръв път се разгледах като нова в блога, беше този за твоята котка. Тогава ти оставих дълъг коментар - и май не се върнах да видя имам ли отговор - много и все нови бяха възприятията, които ме връхлетяха тогава. Но помня мъката, когато прочетох този постинг. Тъкмо бях изпратила моята майка и имах тъжни изживявания с нейното куче и трите й котки. И още ги имам. ..Беше тежко...но сега, една година по-късно, благославям ръката на провидението, която ме насочи към този блог. Толкова приятели, толкова съдби, толкова споделени хубави и лоши изживявания! Защото пъстър е животът, в него има от всичко - днес ще ти се усмихне, утре ще те разплаче...но знаеш: пак ще изгрее слънце, когато до тебе са твоите приятели, когато не си сама...Кураж, момиче, пусто е, боли, свидно е - но ...така е - природен ред! Ние ще отидем при тях, тях няма как да върнем! Нека им свети нашата обич и благодарност по пътя, който са поели! Прегръщам те с обич, мила Неве!
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Неви, приеми моите най-искрени ...
06.12.2014 17:29
erato7 написа:
Неви, приеми моите най-искрени съболезнования за скъпата ти майка! Прегръщам те, миличка!


Благодаря ти, вчера окончателно я изпратихме. Беше красива и в смъртта си, обкичена с бели и лилави цветя.
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Чудесно е, че с моя постинг съм дал ...
06.12.2014 17:35
universalnite000 написа:
Чудесно е, че с моя постинг съм дал повод за нови споделяния по темата . И тези снимки също говорят достатъчно красноречиво . Благодаря ти и желая успех !


Котките сами решават дали да ни лекуват. В случая се е жертвала заради мама, сигурно е съзнавала, че това й вреди, но до последно бе при нея. Такава жертвоготовност и при хората я няма. Твоят постинг ми помогна да си обясня по-научно нещата и друго си е, когато го прочетеш в такава статия. Благодаря ти.
цитирай
10. kasnaprolet9999 - Много съжалявам мила. . Много. . ...
06.12.2014 17:37
mileidi46 написа:
Много съжалявам мила..
Много..
Нека да почиват мир.
Прегръщам те....


Ти мина наскоро по този път и знаеш какво е. Днес от горната статия разбрах, че котката ми се е пожертвала заради мама и ми стана много мило и още по-тъжно.
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Преди седмица ми починаха две малки ...
06.12.2014 17:41
mrazekoff написа:
Преди седмица ми починаха две малки котенца, които се родиха през август...:( ... Тъхна история, но имам още 4 - майка им и техните трима братя... Всяко си има характер, навици и е неповторимо.... Допирът с тези същества обогатява човешката душевност. В контакта с тях се създават чувства, които ни правят много повече Човеци, отколкото едно саможиво съществуване с ненавист и омраза към животните ....
Това е дълга тема - темата за изграждането на Човека .
За общуването и взаимопомощта между хората - тя или я има, или я няма...
Ако е привидна и лицемерна тази взаимопомощ все едно, че я няма.
Всичко се изгражда в първите 7 годинки, за после е късничко...
Пожелавам ти спокойствие и хармония на душата - останалото е следствие от това.


След като ми умря котката започнах да давам остатъка от нейните храни на няколко улични котки, които идваха в нашия двор. Една от тях роди две котета, които бяха обагрени в черно и бяло като Пири. Природата не търпи празно, сега им се радвам и продължавам да ги храня. Сигурно и при теб ще има нови попълнения догодина. Друга мама обаче няма да си имам, майката е една.
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Скъпа Невенче, един от първите п...
06.12.2014 17:43
donchevav написа:
Скъпа Невенче, един от първите постинги, които прочетох, когато за пръв път се разгледах като нова в блога, беше този за твоята котка. Тогава ти оставих дълъг коментар - и май не се върнах да видя имам ли отговор - много и все нови бяха възприятията, които ме връхлетяха тогава. Но помня мъката, когато прочетох този постинг. Тъкмо бях изпратила моята майка и имах тъжни изживявания с нейното куче и трите й котки. И още ги имам. ..Беше тежко...но сега, една година по-късно, благославям ръката на провидението, която ме насочи към този блог. Толкова приятели, толкова съдби, толкова споделени хубави и лоши изживявания! Защото пъстър е животът, в него има от всичко - днес ще ти се усмихне, утре ще те разплаче...но знаеш: пак ще изгрее слънце, когато до тебе са твоите приятели, когато не си сама...Кураж, момиче, пусто е, боли, свидно е - но ...така е - природен ред! Ние ще отидем при тях, тях няма как да върнем! Нека им свети нашата обич и благодарност по пътя, който са поели! Прегръщам те с обич, мила Неве!


Благодаря за топлите думи. Така е, доброто и лошото се редуват като шарена черга. Ако се научим да тъчем както трябва, ще има повече ярки цветове в килима. Поздрави!!
цитирай
13. aip55 - Здрасти Пролетке!
06.12.2014 20:33
И аз обичам котките. Всичко, което трябва е по коментарите ти. За това съм съглесен с написаното! Хубава неделя от твоя роден Пловдив!
цитирай
14. kasnaprolet9999 - И аз обичам котките. Всичко, което ...
06.12.2014 21:10
aip55 написа:
И аз обичам котките. Всичко, което трябва е по коментарите ти. За това съм съглесен с написаното! Хубава неделя от твоя роден Пловдив!


Благодаря ти, а коментарите наистина са страхотни. Заради такива хора още съм тук. В блога има много безчувствени роботи, надявам се да станат по-малко с моя помощ. Вероятно съм непоправим оптимист, ама такава съм си, не мога да се променя лесно. Каквото ми е на сърцето, това ми е на устата, пък който го влече да се пази от омразата на хората.
цитирай
15. megg - Липсват ти, Невенка...
07.12.2014 13:15
Запълваш празнините със спомени, най - ярките, най - светличките, и ти става топло, и си благодарна, че добри и обичащи души си имала край себе си. НосИ си ги, знам, че е така...
Прегръдка!
цитирай
16. dolsineq - На мен лично самото мъркане на ко...
07.12.2014 19:00
На мен лично самото мъркане на котката ми доставя невероятно удоволствие...
цитирай
17. kasnaprolet9999 - Запълваш празнините със спомени, ...
07.12.2014 19:09
megg написа:
Запълваш празнините със спомени, най - ярките, най - светличките, и ти става топло, и си благодарна, че добри и обичащи души си имала край себе си. НосИ си ги, знам, че е така...
Прегръдка!


Така е, накрая изплуват хубавите спомени от нашите родители и си ги носим в нас до края. Прегръдки!!
цитирай
18. kasnaprolet9999 - На мен лично самото мъркане на ко...
07.12.2014 19:34
dolsineq написа:
На мен лично самото мъркане на котката ми доставя невероятно удоволствие...


Те така предат и ниските вибрации на звука действат лечебно.
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Невена!
07.12.2014 22:13
Ще те навестяват в съня ти!
Както и моите родители, появяват се изневиделица в съня ми. радвам се, че са живи, даже считам станалото за лош сън От радост се будя, но се оказва, че съм ги сънувал само
Спокойна нощ!
цитирай
20. distrelets - Здравей, Невенка,
07.12.2014 22:36
Приеми съболезнованията ми! Има такива периоди в живота на човек, все губим... Но всичко се запълва после, просто такъв е животът! Пази ги в сърцето си!
цитирай
21. kasnaprolet9999 - Ще те навестяват в съня ти! Както и ...
08.12.2014 22:34
leonleonovpom2 написа:
Ще те навестяват в съня ти!
Както и моите родители, появяват се изневиделица в съня ми. радвам се, че са живи, даже считам станалото за лош сън От радост се будя, но се оказва, че съм ги сънувал само
Спокойна нощ!


Дано да си прав, баща ми често сънува покойници и ми сподели, че е имал индикация в нощта преди да почине мама, че това ще се случи, но не ми е казал. Поздрави!!
цитирай
22. kasnaprolet9999 - Приеми съболезнованията ми! Има ...
08.12.2014 22:37
distrelets написа:
Приеми съболезнованията ми! Има такива периоди в живота на човек, все губим... Но всичко се запълва после, просто такъв е животът! Пази ги в сърцето си!


Така е, тези дни и една моя роднина роди момиченце, та няма празно, един идва, друг си отива, разминаваме се като на площад. Благодара ти!!
цитирай
23. planinitenabulgaria - Моите съболезнования за майка Ти!
09.12.2014 11:00
А за котките - видът им има и материален израз. Съобщиха за една котка в Америка, която гледала тъжно-сериозно, показаха я. Тя станала толкова популярна, че от снимките й за реклами и участия във филми стопаните й спечелили повече от 100000000 долара, сума, надвишаваща хонорара на най-добре платените артисти. Поради това те напуснали работа и се отдали на грижа за котката си.
цитирай
24. kasnaprolet9999 - А за котките - видът им има и матер...
09.12.2014 17:21
planinitenabulgaria написа:
А за котките - видът им има и материален израз. Съобщиха за една котка в Америка, която гледала тъжно-сериозно, показаха я. Тя станала толкова популярна, че от снимките й за реклами и участия във филми стопаните й спечелили повече от 100000000 долара, сума, надвишаваща хонорара на най-добре платените артисти. Поради това те напуснали работа и се отдали на грижа за котката си.


Благодаря ти. Тук в България това за котка не може да се случи, където популярни певци като Борис Годжунов няма пари за храна и лекарства. Поздрави!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasnaprolet9999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15323797
Постинги: 846
Коментари: 16439
Гласове: 41664
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031