Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2014 17:56 - Любов към врага.
Автор: juli13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3799 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Любов към врага.

Когато се заселих на онова място аз не бях се сблъсквала все още с истинската омраза в хората.Не бях видяла чудовищната омраза на съседа.Имаме съседка която неистово се мразеше с моята свекърва заради една улица.Те нямаше откъде да минават и се беше наложило моята свекърва да им продаде на безценица част от парцела за улица.Бяха ги принудили тогавашните кметове и после е тръгнала омразата.Тази омраза продължила много години.Съседката Поли ,така ще я наричам, но това не е истинското име, беше я наричала нещастница, защото моя мъж беше много болен и всички знаеха това.И защото дъщеря и не можа да има свои деца .Веднъж пък свекърва ми я видяла с една пръчка да пречупва всички коренчета в нашия двор-тези,които са били по близо до  оградата.Друг път я видяла в  своята нива да пасе козите и овцете и седнала насред нивата на столче и се държала арогантно.И как Господи да обичаш такъв арогантен човек.Оная беше силна защото имаше мъж.Моята свекърва беше вдовица отдавна и нямаше защита.Аз бях свидетел на най голямата и наглост.Един ден магарето и беше вързано на средата на улицата да пасе и достигаше клоните на една млада кайсия .Свекърва ми и каза да го премести и оная откъсна нарочно единствения хубав клон на кайсията.По после видях съседа, който идваше с колата и не можа да си вкара колата в гаража защото магарето беше на средата на улицата.Изглежда той в яда си го е отвързал и то побягнало.Поли видяла че и няма магарето и почна силно да кълне .Кълнеше в женски род свекърва ми.Страшно кълнеше.Точно тогава моя съпруг беше в болница за изследвания.Но нали знаете че клетвата има повече психологичен ефект.Свекърва ми се изплаши и живя само 20 дни след клетвата .На 21 тя почина внезапно.Клетвата я беше изплашила.Но Господ не ме остави на мира.Той обича леля Поли.Святия Дух поиска от мен да се държа добре с леля Поли.Аз се дърпах ,защото тя беше много злобна жена.Разбрах че тя попари с вряла вода моите кошери и те загинаха.Чух я да се хвали на една съседка.Бях посадила слънчогледи.Изглежда тя ги бе прекършила.Но Бог е твърде милостив към грешния.Бог искаше аз да стана приятелка с нея.Аз се дърпах но Господ нежно настояваше.И така Святия Дух търсеше поводи да станем приятели.Накара ме да почна да и давам разни неща.Тя жената за да се реваншира също започна да ми дава.И постепенно наистина станахме добри приятелки.Най интересното е че ме помоли да и дам от книгите за Бог.Тя обича да чете.Никога не съм си представяла че така ще се развият нещата.Сега сме добри приятелки.И наистина ми е мила.Прави много хубави баници и торти и ни черпи.Аз пък се моля на Бог за спасението на душата и.Отдавна не я мразя.Простила съм и.

Тя е врагът когото обичам.

Идеята беше на Бог.Той е казал

-Обичайте враговете си.Молете се за тези които ви гонят.



Тагове:   Бог,   омраза,   враг,   любов,   исус,


Гласувай:
6



1. vandela007 - Страхотно!
09.02.2014 21:33
Аз пък кроях планове как някоя нощ ще полея бутилка бензин под вратата на жената, която стана повод да се разведа. Ще драсна клечка кибрит, огънят ще влезе под вратата в апартамента й, а аз ще избягам с кола, взета под наем... Когато повярвах, разбрах, че трябва да обичаме враговете си. Сдобрих се с жената, сега да се срещнем, поздравяваме се, говорим си, даже се опитах да й благовествам, но не мога да кажа, че я обичам.
цитирай
2. juli13 - juli13
11.02.2014 14:28
Съжалявам за това, което ти се е случило.Дано Бог да го обърне за добро.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: juli13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 212159
Постинги: 54
Коментари: 57
Гласове: 347
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930