Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. Виртуална духовна библиотека
2. Сайт на в-к "Лечител"
3. Природна медицина-сайтът на д-р Пашкулев
4. Бъди щастлив
5. Радиестезия, хомеопатия, пирамиди
6. Всичко за билките-първа част
7. Всичко за билките-втора част
8. Всичко за билките-трета част
9. Всичко за билките-четвърта част
10. Полезни съвети
11. Сайт с Художествени снимки от Карибите и Канада.
12. Сборен постинг на снимки от други държави-проект на Петя
13. снимки от Родопите-2 част-проект ня Джулия Бел
14. България в снимки-проект на julia13
15. Снимки от Пирин-проект на Джулия Бел
16. Какво сме дали на света
17. Снимки на планини в България-първа част-проект на Джулия Бел
18. Снимки от Рила-проект на Джулия Бел
19. снимки от планини в България-2 част-проект на Джулия Бел
20. снимки от градове и села в БГ-проект на Джулия Бел
21. Снимки от църкви и манастири в България, проект на Джулия Бел
22. Снимки от Родопите-проект на Джулия Бел
23. Снимки от света-мои постинги
24. Снимки от планини в България-проект на Джулия Бел-трета част
25. Снимки от градове и села-втора част-проект на Джулия Бел
26. Притча за скорпионите
27. Билколечение
28. билкосъбиране
Постинг
30.08.2012 22:34 - Ах...морето.....обичам го!!!
Автор: kasnaprolet9999 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14762 Коментари: 42 Гласове:
49

Последна промяна: 01.09.2012 00:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Най-хубавото море е тук в Поморие, който  не вярва да дойде да провери, така както съм поседнала мога да го почакам:))))
Веднъж един приятел помориец ми се обади по телефона да ме предупреди, че ще ми дойде на гости и ме попита, дали искам да ми донесе нещо от там. Без да се замисля му отговорих да ми донесе морето:)))))))

image
Кварталът на гр. Поморие, където летуваме всяка година с удоволствие и хич не ни омръзва.

image

Това е моят съпруг, който също като мен обожава този град и морето, голям плувец е.

image
Пристанището, което се намира в старата част на гр. Поморие, в близост до центъра му.

image


image

Миналата година направих една разходка около крайбрежието на квартала на  Поморие с  кораба "Ния"  и ви разказах за това в този постинг:
kasnaprolet9999.blog.bg/zabavlenie/2011/09/30/s-piratski-korab-okolo-pomorie.828047 
image

Това е един от капитаните на кораба "Ния", който ме разведе из кораба и ми разказа за круизите по другите черноморски градове, които провеждат понякога.

image

image

image

image

image

Това отсреща местните го наричат холандското градче, но дочух, че голяма част от апартаментите му тази година са закупени от руснаци и вече казват на Поморие малката Москва. 
Преди няколко години този хотелски комплекс си го кръстих замъка на Шехерезада, имам специален постинг за него с много мои снимки:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/lifestyle/2010/07/27/elate-v-dvoreca-na-sheherezada-syvsem-nablizo-e.582951

Само да ви открехна, че в квартала на Поморие има много квартири с цена от 6 до 10 лв. на легло и с много прилични условия в тях. Поморийци стоят на автогарата и ви чакат за настаняване. Има много плажове, прилични капанчета, малки и големи хотелчета, приятни заведения, а  поморийските кални бани са известни в цял свят с лечебните си свойства. Поморие е разположено на полуостров, подобно на Несебър и Созопол, от двете страни има красиви скали, а на места широка брегова ивица, където може да се тича и спортува на воля, ето как.


image

Пожелавам на всички приятели в блога, които до този момент не са ползвали отпуските си да го направят и да си починат на море или планина, където ги влече.
За хакерчетата имам добра новина, че вече няма да могат да ми заразяват компи, защото минах на линукс и вирусчетата, дето ми ги пуснаха през този месец, няма да ме блокират повече. Друг е въпроса, че много съм огорчена от постъпката им и вече загубих желание да пиша в блога. Надявам се това да се промени след време, след като си взема дозата оптимизъм .
 

За гр. Поморие имам и блогвълна, вижте тук и се забавлявайте до като ми мине:

blog.bg/theme.php

Снимките са правени от нас миналата година.





Тагове:   България,   Поморие,


Гласувай:
49



1. mt46 - Поздрав
30.08.2012 22:41
за морския пост, Невенке!... Бил съм в Поморие, но Созопол ми харесва повече... :)
цитирай
2. yotovava - И ние си имаме море, семейството ми има бунгало в Отманлии
30.08.2012 22:42
и бих поспорила, чие мое е по-хубаво :)))))))))))))
При нас водорасли няма. Бунгалата се намират в парк Росенец - и кеф ти горичка, кеф ти моренце.
И пустош. :)))))))))))))))))))))
цитирай
3. kasnaprolet9999 - за морския пост, Невенке!. . . Бил ...
30.08.2012 22:56
mt46 написа:
за морския пост, Невенке!... Бил съм в Поморие, но Созопол ми харесва повече... :)


Билa съм в Созопол, но Поморие ми харесва повечe:)))
цитирай
4. kasnaprolet9999 - и бих поспорила, чие мое е по-хубаво ...
30.08.2012 23:00
yotovava написа:
и бих поспорила, чие мое е по-хубаво :)))))))))))))
При нас водорасли няма. Бунгалата се намират в парк Росенец - и кеф ти горичка, кеф ти моренце.
И пустош. :)))))))))))))))))))))

Не съм билa там, а водорасли излизат само при резки промени на времето.
цитирай
5. mariniki - морето си е море...
30.08.2012 23:13
където и да съм на морето... му се радвам
от сърце и душа... има ли някой който да не обича морето..
прекрасни снимки и музика... върна ме пак там...
благодаря ти...
цитирай
6. kasnaprolet9999 - mariniki
30.08.2012 23:43
където и да съм на морето... му се радвам-така трябва, на една вълна сме.
цитирай
7. dolsineq - Може и да е интересен град Поморие, ...
31.08.2012 10:24
Може и да е интересен град Поморие, но няма пясъкът на Албена, Невенке...:)
Интересно ми беше това с линокса. Имам същите проблеми от любопитните хакери. Влизат и тършуват, като пладнешки хайдуци, както казваше баба ми някога...:(
цитирай
8. kasnaprolet9999 - dolsineq
31.08.2012 11:16
Ходила съм в Албена, там наистина пясъка е много ситен и го поддържат чист. В Поморие срещу балнеосанаториума с калните бани е също ситен и много тъмен, съдържа желязо и е полезен за ставни заболявания. Важна е обаче комбинацията, там няма как да ни омръзне, винаги има по нещо ново и много различно, дето никъде не може да се види в съчетание с всичко останало. Защо ли да ходя в други страни, когато тук има от всичко-замъци в арабски и кремълски стил, хотечета, излезнали от филмите на американските уестърни, то човек и да няма хумор, ще го придобие нкак си покрай тези уникати:))) Преди две години призовах индийците и китайците да се стегнат и да се отсрамят с някой друг палат в техен стил и вече малко преди да влезнеш в Поморие , отляво се вижда почивен комплекс в китайски стил с чайни и т.н. Слушат ме хората, не мога да се оплача и да не ги похваля:))) Колкото до хакерчетата не ми се говори, даже компютъра си смених, че стария не издържа на атаките им. как да не им теглиш една...
цитирай
9. mitkaloto - Всеки си има любими места. Морето ни ...
31.08.2012 11:31
Всеки си има любими места .Морето ни е красиво ,но по-важно е човек да си почине!Поздрави!
цитирай
10. valben - Поморие е моето любимо място.
31.08.2012 11:53
Още от пионерче. Само че старата му част. Като млади всяка година ходихме там. Сега - по-рядко. Благодаря за спомените!
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Всеки си има любими места. Морето ни ...
31.08.2012 12:07
mitkaloto написа:
Всеки си има любими места .Морето ни е красиво ,но по-важно е човек да си почине!Поздрави!


Така си е, там има достатъчно добри условия за това.
цитирай
12. анонимен - Много хубави снимки!
31.08.2012 12:12
Здраве и радост носи морето, Невенке! Поздрави, Галин ;)
цитирай
13. kasnaprolet9999 - Още от пионерче. Само че старата му ...
31.08.2012 12:13
valben написа:
Още от пионерче. Само че старата му част. Като млади всяка година ходихме там. Сега - по-рядко. Благодаря за спомените!


Още един съмишленик, радвам се че е така. За първи път отидох в Поморие година преди да се омъжа и от тогава се влюбих в този град. Бях в компанията на най-добрата ми приятелка и екстра си изкарахме...ех...спомени..спомени...:))
цитирай
14. kasnaprolet9999 - Здраве и радост носи морето, Нев...
31.08.2012 12:19
gogi6666 написа:
Здраве и радост носи морето, Невенке! Поздрави, Галин ;)


Вярно е и все пак трябва да се внимава, както с всяко нещо. Морето е като жената, отгоре може да изглежда тихо и спокойно,но отвътре да ври и кипи, известно като мъртво вълнение. Трябва да усетиш кога, как и с какво, да не прекаляваш и т.н. Поздрави!!
цитирай
15. neprosvet - Привет, Късна пролет!
31.08.2012 13:12
На всеки човек му харасва там, където се чувства най-добре. Направила си страхотна реклама на Поморие с постинга си, явно е от фотките.
Страхотно изглежда тази дама, която прави гимнастика и не е никаква "Късна"Пролет...браво,миличка, прекрасна си!:)))
цитирай
16. kasnaprolet9999 - neprosvet
31.08.2012 13:19
Така си е, трябва да ме направят почетен гражданин на Поморие, ама къде ти признателност в днешно време:)) Благодаря за хубавите думи, а тази площадка на последната снимка е от миналата година направена, сякаш точно за мен, че част от упражненията от "Петимата тибетци" изискват и лягане по гръб на равна и чиста площ.
цитирай
17. tota - Невена,
31.08.2012 13:51
От мен имаш едно пожелания за хубави дни на морето!! Почивала съм в Китен и Приморско. Но и аз като тебе харесвам Поморие.
Приятна почивка!!
цитирай
18. kasnaprolet9999 - tota
31.08.2012 14:37
Благодаря!!!Предвижда се времето да остане хубаво дори и през ноември, та все ще намеря време да ида до тогава:)))
цитирай
19. cchery - Вени, пожелавам ти хубава почивка!
31.08.2012 15:45
Пак съм изостанала със събитията тук, но ме хвана яд, че точно на теб са съсипали компа.

Нямам опит с линукс, но..... дано ти свърши работа.
цитирай
20. kasnaprolet9999 - cchery
31.08.2012 15:57
Беше стар компи с малко памет, време му бе за смяна, та всяко зло за добро, както казват хората. Дано толемият ми син успее да ми запази информацията в него, тя е про-ценна, ама не му остава време да се захване. Аз също нищо не вдявах от линукс, но като ти дойде до главата се справяш, няма да си скубя косите я:))) Добре че големият син ми даде един малък компи, който си го имаше вкаран линукса в него и така-проба-грешка поналучках някои неща как стават -като оня от вица, дето не знаел дали може да свири, защото не е пробвал.Поздрави!!!
цитирай
21. gocho52 - Пожелавам!
31.08.2012 17:39
Пожелавам на хората от България да имат отпуск ,че да го ползват на Поморие!...
цитирай
22. mileidi46 - O beibi..6to sa ti pra6ni kolenzata na snimkata..a??:)))))
31.08.2012 18:05
Kude si koleni4ila:)))
I da ti priznaq..mnogo bedno mi izglejda tozi brqg..nqma zelenina,nqma zvetq,nqma xrasti..:((
A i na men ne6to kompa se blokirva neprekusnato..mislq si,4e ima problemi s interneta..
Zabavlqvai se mila:))
цитирай
23. kasnaprolet9999 - Пожелавам на хората от България да ...
31.08.2012 20:33
gocho52 написа:
Пожелавам на хората от България да имат отпуск ,че да го ползват на Поморие!...

Добро пожелание, няма да съжаляват, има оферти за всеки джоб. Поздрави!!
цитирай
24. hristo27 - Един от плажовете по Черноморието, ...
31.08.2012 20:39
Един от плажовете по Черноморието, който много обичам!
цитирай
25. 4aiotgluhar4e - Оооо, ти пак си била в командировка :)))
31.08.2012 20:41
Хобаво е в Поморие, в стария град. За новите бетонни грозотилища не ми се говори. Поморийци трябва да са разтревожени - както върви, скоро в училищата ще въведат часове по майчин език. Руски :)))

P.S. Връщам се да ти кажа, че аз се спасих от всякакви навлеци с COMODO. Това е защитна стена, която не пропуска нищо, с нея даже доставчикът не може да те следи. Кажи на сина си да я дръпне, безплатна е и има хубава антивирусна програма. Ще се родиш.
цитирай
26. kasnaprolet9999 - Kude si koleni4ila:))) I da ti ...
31.08.2012 20:43
mileidi46 написа:
Kude si koleni4ila:)))
I da ti priznaq..mnogo bedno mi izglejda tozi brqg..nqma zelenina,nqma zvetq,nqma xrasti..:((
A i na men ne6to kompa se blokirva neprekusnato..mislq si,4e ima problemi s interneta..
Zabavlqvai se mila:))


това е от третото упражнение от серията за петимата тибетци, където се коленичи, писах за тях тук:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/05/29/kak-otkazah-cigarite-i-stanah-nov-chovek.960963
С голямо удоволствие ги играя сутрин на тази площадка срешу слънцето.Поздрави!!
цитирай
27. kasnaprolet9999 - Един от плажовете по Черноморието, ...
31.08.2012 20:46
hristo27 написа:
Един от плажовете по Черноморието, който много обичам!

Още един съмишленик, радвам се че е така.
цитирай
28. kasnaprolet9999 - Хобаво е в Поморие, в стария град. За ...
31.08.2012 20:58
4aiotgluhar4e написа:
Хобаво е в Поморие, в стария град. За новите бетонни грозотилища не ми се говори. Поморийци трябва да са разтревожени - както върви, скоро в училищата ще въведат часове по майчин език. Руски :)))

Ами, пропуснала си да видиш последното изречение-Снимките са правени от нас миналата година-когато ме командирова. Чакам те да ми подпишеш следващото командировъчно, къде се моташ:)))
За руския език няма страшно, аз съм израснала във време, когато той бе изучаван задължително и нищо ми няма:)))
цитирай
29. 4aiotgluhar4e - Ииии, искаш ли? Веднага слагам парафа :)))
31.08.2012 21:56
kasnaprolet9999 написа:
4aiotgluhar4e написа:
Хобаво е в Поморие, в стария град. За новите бетонни грозотилища не ми се говори. Поморийци трябва да са разтревожени - както върви, скоро в училищата ще въведат часове по майчин език. Руски :)))

Ами, пропуснала си да видиш последното изречение-Снимките са правени от нас миналата година-когато ме командирова. Чакам те да ми подпишеш следващото командировъчно, къде се моташ:)))
За руския език няма страшно, аз съм израснала във време, когато той бе изучаван задължително и нищо ми няма:)))

Вярно е, разсеяла съм се. Явно подсъзнателно съм искала да се порадваш пак на морето :)
А руския не ме тревожи, хич даже. Но виж, русские, държат се като помешчици и вече започват да създават проблеми.
Желая ти море :)))
цитирай
30. kasnaprolet9999 - Щом ми го желаеш, подписвай кома...
31.08.2012 22:27
Щом ми го желаеш, подписвай командировъчното и нямаш грижа, там съм и с руския съм добре, ще ги сложа в ред дебелите рускини:))) Руские помешчици не ги мисли, алкохолът, с който се наливат още от сутринта ще ги довърши.
цитирай
31. esen - Мисля, че сме снимали едни и същи красоти,
01.09.2012 00:55
но аз още не съм публикувала моята юлска почивка в това романтично кътче на Българското черноморие, където слънцето прави дай дългата златна пътека преди да заспи зад тези замъци на снимките.
Поздрави от красивата Родопа планина!
цитирай
32. erato7 - Неви, първо да ти кажа, че си в пер...
01.09.2012 11:17
Неви, първо да ти кажа, че си в перфектна форма! Супер добре изглеждаш!
Аз също обичам морето, но повече обичам планината!
Минавала съм само през Поморие, но никога не съм почивала там.
Поздрави!
цитирай
33. mrazekoff - Ееееех, много отдавна не съм бил в Поморие,
01.09.2012 14:17
но пазя прекрасни спомени от там!
Аз пък съм пристрастен към южното Черноморие - от Обзор до границата, нищо, че Варна е набедена за морска столица :)
Пожелавам ти пак да отидеш там и да си прекараш чудесно!
Пожелавам ти прекрасни мигове и сред планината и вълшебната българска природа!!!!
цитирай
34. kostadinovd - ПОЗДРАВИ !
01.09.2012 14:24
Красив град е Поморие ,с много хубава морска градина и с интересна архитектура, различна от останалите морски градчета.
цитирай
35. kasnaprolet9999 - но аз още не съм публикувала моята ...
01.09.2012 18:40
esen написа:
но аз още не съм публикувала моята юлска почивка в това романтично кътче на Българското черноморие, където слънцето прави дай дългата златна пътека преди да заспи зад тези замъци на снимките.
Поздрави от красивата Родопа планина!


ти правиш хубави снимки и ще ми бъде интересно да ги видя. За Родопите направо ти завиждам, там наистина е приказно.
цитирай
36. kasnaprolet9999 - Неви, първо да ти кажа, че си в пер...
01.09.2012 18:48
erato7 написа:
Неви, първо да ти кажа, че си в перфектна форма! Супер добре изглеждаш!
Аз също обичам морето, но повече обичам планината!
Минавала съм само през Поморие, но никога не съм почивала там.
Поздрави!


благодаря, старая се да придавам европейски вид на столицата ни:))))

Аз също повече обичам планината и за това на морето ходя само десетина дена през лятото. Почивка в Поморие ще ти хареса, времето рядко се разваля, вятъра издухва бързо облаците и няма натрупване за дълго.
цитирай
37. kasnaprolet9999 - но пазя прекрасни спомени от там...
01.09.2012 18:52
mrazekoff написа:
но пазя прекрасни спомени от там!
Аз пък съм пристрастен към южното Черноморие - от Обзор до границата, нищо, че Варна е набедена за морска столица :)
Пожелавам ти пак да отидеш там и да си прекараш чудесно!
Пожелавам ти прекрасни мигове и сред планината и вълшебната българска природа!!!!


Благодаря, това лято често бях сред планината и вълшебната българска природа и крайно време е да посетя Поморие, чайчето вече ми разписа командировъчното:)))
цитирай
38. kasnaprolet9999 - Красив град е Поморие, с много ху...
01.09.2012 18:55
kostadinovd написа:
Красив град е Поморие ,с много хубава морска градина и с интересна архитектура, различна от останалите морски градчета.


така си е, а тракийската могила е върха, миналата година писах за нея, виж в блогвълната.
цитирай
39. iliada - Вече е септември, но ако можеш по...
03.09.2012 07:49
Вече е септември ,но ако можеш порадвай му се и този месец,мила!
цитирай
40. kasnaprolet9999 - iliada
06.09.2012 14:43
Аз му се радвам предимно през септември. Поздрави!!!
цитирай
41. alexs - Влюбена си в това Поморие Невенче ...
11.09.2012 21:32
Влюбена си в това Поморие Невенче :)) А пък аз съм на 20 километра от него.....
Добре си направила че си минала на Linux аз съм доволен от него и се надявам че няма да имаш ядове......
Поздрави!!!
цитирай
42. kasnaprolet9999 - alexs
15.09.2012 20:49
така си е, днес се завърнах от там, прекарах си чудесно, голямо плуване падна и всеки пат откривам по нещо ново.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasnaprolet9999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15298071
Постинги: 846
Коментари: 16439
Гласове: 41661
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031