Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2012 09:18 - Войник била съм.....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8469 Коментари: 30 Гласове:
26

Последна промяна: 18.07.2021 14:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



image

изображение от тук


* * * * *
Войник била съм някога преди,

когато световете се родиха,

видяла съм и радост и беди,

но спомените ми мъгли изтриха.

 

Вървяла съм в дълбоки снегове,

от ветрове прегърната в тайгите,

за свобода на чужди брегове,

във силата си крих сълзите.

 

Убивах, мразех и крещях,

измъчвах врагове във тишината,

със вярата единствено живях,

изгубена безкрайно в тъмнината.

 

А после ненадейно Любовта,

намери ме сред огън и куршуми,

пробуди тайно в мене нежността,

прошепна ми вълшебни думи.

 

Войник останах във едни очи,

които ме дариха със надежда,

от векове сърцето ми мълчи

и  в сънища обратно ме повежда.

 

Ех, някой ден във цветната дъга,

ще се стопя с лъчите на зората,

и помирена с вечната тъга

ще полетя Свободна  в Светлината.

15.12.2011г.


ps : Днес започва моята година в календара. Пожелавам си най-вече да бъда здрава и вълшебната ми сила да се увеличава!:) На всички приятели в и извън блога по случай моя празник пожелавам също най-вече да бъдат здрави, да вярват повече в добрите случвания в живота ни, да обичат всеотдайно и да бъдат уверени, че така ще върнат към себе си онези количества любов, които са им необходими, за да се чувстват цялостни и истински! Прегръщам ви и ви Обичам, хора!:)
От мен, вече на 35....
06.02.2012г.
~
Ели












Тагове:   рожден ден,   me,   войник,   Soldier,   аз,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Благодаря, Еличка!
06.02.2012 09:50
Поздрав за прекрасното стихотворение!
Честит рожден ден!
Да си жива, здрава, светла, обичлива!... :)
цитирай
2. zabavnata - ЧРД, Водолейче!
06.02.2012 10:00
Здраве, любов и да ти върви в живота ПО ВОДА!:)
Нека всичките ти желания се сбъднат!
Хубава седмица, слънчице!:)
цитирай
3. ivanna4ev - Щастлив да е този ден за теб!Щаст...
06.02.2012 10:46
Щастлив да е този ден за теб!Щастливи да са и всичките след него!Искрено ти го желая!
цитирай
4. smani - Рапорт даден :)
06.02.2012 11:37
Happy Birthday!!!
цитирай
5. naidobriq - Честито и от мен..
06.02.2012 12:20
Здраве,щастие усмивки късмет ти желая:)
цитирай
6. min11hetep - ЧРД, войниче! :)
06.02.2012 19:27
От все сърце ти пожелавам
воин в духа и с вяра да бъдеш!
Много здраве, сполука, късмет
постоянно да имаш по Пътя!
И с нежност в Любов претворена
все по-светла да светиш! :)
цитирай
7. анонимен - гуш :)*
07.02.2012 08:47

http://www.youtube.com/watch?v=lA2By0Ikb6E

цитирай
8. cinderellathespy - Поздрав за прекрасното стихотв...
07.02.2012 14:15
mt46 написа:
Поздрав за прекрасното стихотворение!
Честит рожден ден!
Да си жива, здрава, светла, обичлива!... :)


Благодаря ти, много си мил!:)
цитирай
9. cinderellathespy - Здраве, любов и да ти върви в живота ...
07.02.2012 14:18
zabavnata написа:
Здраве, любов и да ти върви в живота ПО ВОДА!:)
Нека всичките ти желания се сбъднат!
Хубава седмица, слънчице!:)


Ани, благодаря и на теб за хубавите пожелания.
Прегръдки!:)
цитирай
10. cinderellathespy - Рапорт даден!
07.02.2012 14:19
smani написа:
Happy Birthday!!!


Рапорт приет!
10х!:)
цитирай
11. cinderellathespy - Здраве, щастие усмивки късмет ти ...
07.02.2012 14:20
naidobriq написа:
Здраве,щастие усмивки късмет ти желая:)


Благодаря, Ани! Дано наистина имам поводи за усмивки....
цитирай
12. cinderellathespy - Много здраве, късмет и вълшебство, ...
07.02.2012 14:23
friendly1 написа:
Много здраве, късмет и вълшебство, което да докосва всеки твой ден! Пожелавам ти сбъдване на всяко твое желание, мила!
И понеже и ти си боец - поздрави с една песничка от "Никита":
http://www.youtube.com/watch?v=GQ8gqUKBy28&feature=related
Обичай и бъди обичана!
Прегръщам те най-сърдечно! Забавлявай се и си изкарай страхотно днес :-*)


Френдли, прегръдки и от мен!:)
Благодаря ти за клипа от Никита, много е хубав не го бях гледала....
Време е да прегърна напълно.... мисията от началото на миналата седмица и да забравя за всичко друго, както често се налага на Никита....
Ако някой ден мисията свърши, може и да се върна, но до тогава....
.... ще съм изгубена за виртуалния свят....
Остани все така позитrвна, мила!:)
http://www.youtube.com/watch?v=Rgf6ny_K38Y&list=FL1jvaGCI3J7Rc46Mw4cTY2A&index=23&feature=plpp_video
цитирай
13. cinderellathespy - От все сърце ти пожелавам воин в ...
07.02.2012 14:26
min11hetep написа:
От все сърце ти пожелавам
воин в духа и с вяра да бъдеш!
Много здраве, сполука, късмет
постоянно да имаш по Пътя!
И с нежност в Любов претворена
все по-светла да светиш! :)


Мина, благодаря ти!
Много хубави думи!
В това време на годината съм винаги по-скоро тъжна, отколкото радостна.
За съжаление някои неща от реалността тази година ми дойдоха свръх и дори празниците не мога да усетя като празници....
... но ще се боря докрай...
Прегръщам те и продължавай да пишеш - стиховете ти са чудесни.
Някой ден може и да се върна, за да продължа да посещавам местата, които обичам и ме обогатяват по някакъв начин тук в блог.бг, но дали и кога.... незнам...
Пази се, мила!
...
цитирай
14. cinderellathespy - http://www. youtube. com/wa...
07.02.2012 14:32
анонимен написа:

http://www.youtube.com/watch?v=lA2By0Ikb6E



Бени, гуш и на тебе....
Време е....

http://www.youtube.com/watch?v=s-CqGQTRg_w&feature=autoplay&list=PL03D96E8919472B2F&lf=plpp_video&playnext=3
...

ps : Обърках клиповете, нещо нормално за мен...:)))
цитирай
15. cinderellathespy - Щастлив да е този ден за теб!Щаст...
07.02.2012 14:34
ivanna4ev написа:
Щастлив да е този ден за теб!Щастливи да са и всичките след него!Искрено ти го желая!


Благодаря ти, Иван.
Чудесно е в твоя блог.
Жалко, че вече няма да имам време за тук....
Поздрави и усмивки!
цитирай
16. blagovestie - Прегръдки и благопожелания и от мен, Ели!
08.02.2012 11:58
Бъди все така... :)) :*
цитирай
17. cinderellathespy - Бъди все така. . . :)) :* Сърд...
08.02.2012 12:41
blagovestie написа:
Бъди все така... :)) :*


Сърдечно благодаря, Люси!
Усмихнати зимни дни!:)
цитирай
18. daan - :)
10.02.2012 10:26
so zadocnuvanje :)
neka ti e sreken 35 rodenden:))
цитирай
19. cinderellathespy - so zadocnuvanje :) neka ti e sr...
10.02.2012 14:40
daan написа:
so zadocnuvanje :)
neka ti e sreken 35 rodenden:))


Благодаря ти, Дан!:)
Водолеите трябва да се поддържаме!:)
цитирай
20. shining - Поздрави ! :)
10.02.2012 17:38
Благодаря за интереса! В продължение на горния коментар: Да, водолейте трябва да се поддържаме и предполагам можем да се разберем взаимно по-добре от всички други зодии :)
Понеже видях клиповете по-горе, ето и един поздрав от мен - клипчето, което сложих в моя първи постинг тук ! Позволих си и да импровизирам в превода, така го усетих... :)

http://shining.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/12/09/reminiscencii-chast-pyrva.863815

До нови срещи! Ще ми е приятно!
цитирай
21. priqtel12 - Живо и здраво да си,
10.02.2012 17:50
войниче на любовта и светлината.
Благодаря за пожеланията и надеждата, която винаги намирам тук.
цитирай
22. shtaparov - Много честит и много рожден :))
11.02.2012 01:46
Честит рожден ден,на патерица- много здраве,щастие и късмет! Войник със сигурност си била- самата Омирова амазонка,родена от древното Българско общество!
цитирай
23. cinderellathespy - Благодаря за интереса! В продъл...
11.02.2012 23:13
shining написа:
Благодаря за интереса! В продължение на горния коментар: Да, водолейте трябва да се поддържаме и предполагам можем да се разберем взаимно по-добре от всички други зодии :)
Понеже видях клиповете по-горе, ето и един поздрав от мен - клипчето, което сложих в моя първи постинг тук ! Позволих си и да импровизирам в превода, така го усетих... :)

http://shining.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/12/09/reminiscencii-chast-pyrva.863815

До нови срещи! Ще ми е приятно!


Здравей!
Дълъг коментар си ми написал, за което благодаря сърдечно!
Благодаря и за Войник-а - това е любимото ми парче на любимата ми група!
Обичам да се запознавам с нови хора тук в моето пространство, а когато са Водолеи съвсем, защото наистина взаимно се разбираме най-добре, като се има впредвид какви странни птици сме.
Винаги, когато ми остава време ще наминавам при теб!:)
Поздрави и бъди здрав!:)
цитирай
24. cinderellathespy - войниче на любовта и светлината. ...
11.02.2012 23:16
priqtel12 написа:
войниче на любовта и светлината.
Благодаря за пожеланията и надеждата, която винаги намирам тук.


Иве,
благодаря ти и се радвам, че намина.
Напоследък не съм много в кондиция, но си казвам че и това ще отмине....
Прегръщам те много и .... нали си знаеш - това, което не ни убива ни прави по-силни!:)

http://www.vbox7.com/play:8d86b0bf25
:)
цитирай
25. cinderellathespy - Честит рожден ден, на патерица- ...
11.02.2012 23:23
shtaparov написа:
Честит рожден ден,на патерица- много здраве,щастие и късмет! Войник със сигурност си била- самата Омирова амазонка,родена от древното Българско общество!


Хах, благодаря ти! Много мил коментар, изчервих се!
Наистина така го усещам - била съм войник, затова и толкова обичам Никита - болезнено развитото чувство за справедливост, съчетано с това да си принуден да правиш неща в живеенето, които не ти харесват...., но тъй ще е.... Само не знам като се наложи шеф на Първи отдел да стана, Майкъл дали ще се наеме да ме чака.... колкото трябва.... :)))
Поздрави и пак да дойдеш!:)
цитирай
26. shtaparov - Михал ще те чака, но Майкъл не знам.
12.02.2012 00:04
Михал ще те чака,но Майкъл не знам.
цитирай
27. cinderellathespy - Михал ще те чака, но Майкъл не знам. ...
12.02.2012 00:09
shtaparov написа:
Михал ще те чака,но Майкъл не знам.


:)))
E, щом казваш.... Успокоих се, че поне някой ще чака.... хахахаха.... :)))
цитирай
28. alexs - "Имам си няколко желания, ...
27.03.2012 15:09
"Имам си няколко желания, които искам да ми се сбъднат и непрекъснато мисля как да стане това.."
Съжалявам че съм пропуснал да те поздравя на деня .....
- Пожелавам ти да ти се сбъдват мечтите и желанията И да бъдеш много щастлива Ели !
цитирай
29. cinderellathespy - Имам си няколко желания...
29.03.2012 12:19
alexs написа:
"Имам си няколко желания, които искам да ми се сбъднат и непрекъснато мисля как да стане това.."
Съжалявам че съм пропуснал да те поздравя на деня .....
- Пожелавам ти да ти се сбъдват мечтите и желанията И да бъдеш много щастлива Ели !


:))) Чел си един постинг от 12.02.2011-та. Благодаря ти за пожеланията... Понякога реалността ни изпраща много сериозни изпитания, които поставят под сериозно съмнение щастието в живота, но аз съм свикнала да се боря.... Не обръщам гръб Никога на ценните за мен хора, просто ги държа далеч от проблемите си, затварям се в мен и чак когато водите се успокоят .... рано или късно се завръщам към това, което е извор на РаДост в съществуването ми ....

Една приятелка ми го изпрати - > http://www.youtube.com/watch?v=ZhDUXON4eEk

Smile :)))
цитирай
30. lexparsy - Благодаря че ме препрати към този ...
06.06.2018 13:42
Благодаря че ме препрати към този твой стих Ели.
Колко е важно да си припомним че все пак сме и войни на полесражението Живот и трабва да се държим като такива, а не да симулираме.
Моите почитания!

П.П. Сигурно и ти имаш „необяснимата“ дарба като мислиш нещо, веднага да попадаш цитати или случки е контекста му :-)
Аз прочетох:
Боецът (Войнът) — това не е просто човек, който може да се бие добре. Това е състояние на душата. Умение не просто да преживяваш, а да живееш истински. Боецът трябва да може не само да излиза победител в трудни ситуации, но и да предотвратява възникването им още в зародиш.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719596
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031