Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2011 18:17 - Нередовен дневник
Автор: milenich Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15277 Коментари: 28 Гласове:
22

Последна промяна: 27.01.2011 06:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     18. В клуба на Анонимните Безработни Баламурници.     
      - Казвам се Миленич и съм Безработен баламурник...
     Мислех си, че ще потъна в земята от срам след това признание, но отвсякъде се чуха одобрителни възгласи и залата изрева:      - Здравей, Миленич!      Сложиха ме на стол в лявата част, между полублондинка на средна възраст и пъпчив младеж. Казвам полублондинка, защото от темето й се подаваха няколко сантима издайни тъмни кичури. Младежът си беше сто процента пъпчив. Отпред излезе някаква жена, извади пясъчно часовниче и го обърна върху малката катедра.      - Казвам се Мери Иванова и съм Безработна баламурничка -започна дамата, а залата с ентусиазъм изрева:      - Здравей, Маро!      Мери Иванова изложи сбито стъпките, които безработния баламурник трябва да измине, за да се справи с проблема си. Най-важната - да осъзнае, че е достигнал дъното и се е превърнал в баламурник. След това, стъпка по стъпка, с божията помощ и подкрепата на  Клуба на АББ, беше възможно човек да се измъкне. Разбира се, един баламурник си остава баламурник за цял живот, но можеше да се развие като работещ баламурник, което бе и целта на това общество.      Един след друг отпред излизаха различни баламурници, които залата приветстваше. Всеки споделяше успехите или провалите, които беше преживял, а от колегите се чуваха различни думи за подкрепа или утешение. Часовничето се обръщаше за да отмери времето.      Пъпчивия съсед се включи също. От девет дена вече как работел като мияч на автомивка. Лицето му сияеше от гордост, а залата възторжено го подкрепи.      - Браво Тошо! Това е началото, дръж се момче - подвикваха от всякъде.      - Скрих си дипломата от Университета - гордо се изфука Тошо - и за специализацията в Прага не им казах...      Че ръкоплясках, ръкоплясках. Ама ме хвана малко яд и завист от този ход. Как пък не се бях сетил и аз да си покрия дипломите. Ама нали съм баламурник... Замислях се да поизлъжа нещо, че ми се щеше и мен така да ме похвалят, когато полублондинката до мен започна да се движи и да стене. Ма стонове ви казвам. Разпъшкаха се също някакви мъже и взех, че се събудих...      Пак бях заспал върху дивана в кухнята. На сивото одеало ми се зъбеше нова дупка от цигара. Сега ще трябва да го сгъвам на осминки, та да отложа мъмренето за известно време. По телевизора вървеше един от тия филми, дето децата ги гледат тайно от бащите си, само момата не беше блондинка, на мексиканка ми приличаше, но ми се стори, че охка на английски. Ама не им е лесно на жените, викам си, докато изключвах програмата, хич не им е лесно. Глей какво страдание.      Сипах си малко от изстиналия чай, не ми се бъркаше за захар. В кутията дрънчаха само две цигари и поразрових пепелника с надеждата за хубав фас, ама къде ти... На масата стоеше едно от тия джобни огледалца, които уголемяват леко образа. От там надничаше поизкривеното лице на баламурник.      Нали съм оптимист, реших да му говоря.      - Почти на петдесет си - казах му. - Повечето мина. Остава много малко. Спокойно! Скоро всичко ще свърши.  


Тагове:   дневник,   безработен,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. animo - Милене,
21.01.2011 19:00
чудесна доза смях за петък вечер. :)
Какви филми гледаш и ти, трябва да си полиглот, за да разбереш стенанията и страданията на горките жени. :)))
цитирай
2. bapha - милен...
21.01.2011 19:27
от една година Юрген се не става...
наздраве, брат... за утрето
цитирай
3. milenich - animo,
21.01.2011 19:55
женското страданье ми е на душа, разбирам го с езика(на сърцето) ...
цитирай
4. milenich - bapha,
21.01.2011 20:20
важното е опитите да продължават. Наздраве!
цитирай
5. tit - :)))
21.01.2011 20:50
само със скриването на дипламите не става...на гимназиалната пише - не е последна!
Чудех се едно време на тая приумица!:)
Днес ми светва:(
Поздрав!
цитирай
6. milenich - tit,
21.01.2011 21:15
радвам се, че си на светло! Поздрави и на теб :)
цитирай
7. tili - Ти пък никак
22.01.2011 05:03
не ме зарадва! Я си сложи дипломата в рамка като някой харвардски адвокатин!
И не гледай телевизия. Гледай какво правят тарикатите.
цитирай
8. milenich - tili,
22.01.2011 06:33
аз съм я залепил за дартса :)
цитирай
9. dorichela - И аз бях в тоя клуб бая време. . . . Д...
22.01.2011 09:36
И аз бях в тоя клуб бая време.... Дипломите верно не вършат работа.. :)
цитирай
10. milenich - dorichela,
22.01.2011 10:12
вършат работа, ако си припомним за какво използват хартията в българските села :)
цитирай
11. benra - :-)))))
22.01.2011 16:20
добре се посмях-това е важното човек да не губи свежото си чувство за хумор, а клубовете се сменят
цитирай
12. nicodima - Разказът е прекрасен и търпи развитие, но...
22.01.2011 16:44
не си го досънувал : ))...
Най-лошото става, когато в процесът на работа работещия баламурник получи просветление : ) или пък направо шефът му освети някои неустройващи баламурника правила, най-често удари по заплатата или пък една и съща заплата при увеличаване на работата и пр. Тогава той се превръща в работещ хитрец - така смята работодателя и прави всичко да го превърне в безработен хитрец. И докато за безработния баламурник, който се прави на хитрец като си скрие дипломата, хитрецът просто пак се е превърнал в баламурник... Хитрец, виждащ безчестието, но баламурник, че го огласява и си нядява примката. Случвало ми се е, поне два пъти : ))...
„Кой постъпва честно, не живее лесно.“ - казваше бай Радой.
Поздрави!
цитирай
13. milenich - benra,
22.01.2011 17:32
смеете се, а? Аз пък си мислех, че жив ще ме оплачете : )))
цитирай
14. milenich - nicodima,
22.01.2011 17:36
изглежда работата е по-сериозна, отколкото си мислех. Ще се заема да досънувам, дано дочакам просветление :)
цитирай
15. ran - като член на Клуба,
22.01.2011 19:06
макар и временно работен, едва тук осъзнах, че няма бивши безработни баламурници :)
интериорно ценностно различие :))) Може би.
Ще разберем. Още малко остана.
цитирай
16. анонимен - Миленич, брато,
22.01.2011 19:11
ово никак не е за смех.
цитирай
17. milenich - ran,
22.01.2011 22:58
ще разберем. Може би.
(пази клубните тайни!)
цитирай
18. milenich - kushel,
22.01.2011 23:15
ово за смех сме станале :)
цитирай
19. benra - ми
25.01.2011 15:17
смеем се най-безсрамно при това:-)))и въобще не възнамеряваме да оплакваме автора на постинга, за който сме сигурни,че гладен няма да остане...мдааа.Разни клубове ще се бият да им е член..
цитирай
20. milenich - benra,
25.01.2011 16:18
уцели ме в десетката да знаеш. Уредил съм се в един клуб, в кухнята, до казана с борш :)
цитирай
21. adrianaza - Миленич, нАпиши един малко по-о...
26.01.2011 19:50
Миленич, нАпиши един малко по-оптимистичен край за баламурника. И него ще го огрее слънце един ден, и него ще го похвалят в клуба... А може и до тарикат да се развие.
цитирай
22. milenich - adrianaza,
26.01.2011 21:08
че той краят си е много оптимистичен. Понякога човек мечтае наистина за "прошка и вечен приют".
Бях тарикат по едно време, много тъпо ми се видя :)
Разчитам и на твоят свеж позитивизъм :)
цитирай
23. bachym - всички сме от клуба АББ
28.01.2011 10:28
освен артистите

?
цитирай
24. milenich - bachym-e,
28.01.2011 11:41
Този път истински ме озадачи. Що делиш артистчетата? Вярно, че понякога играят роли, но иначе са като нас.
Може би всички наистина сме безработни и баламурници, защото не вършим точната работа и пилеем с лека ръка от това, което нямаме достатъчно - времето ни на тази земя.
цитирай
25. virginblack - stranno kak roveh v pepelnika za ...
30.10.2011 01:43
stranno kak roveh v pepelnika za nqkoi fas ot po- rano taq ve4er ,4e avtomata za cigari e dale4, aq i me krade oobioknoveno. uspokoih se 4e ne samo az ostavam bez cigari v po- golqmata 4ast ot emocionalmoto si sy6teestvuvane :)
цитирай
26. milenich - virginblack,
30.10.2011 09:43
здравей! Страхотно е, че в този хубав свят има и добри хора, които не си допушват цигарите до филтъра :)
цитирай
27. virginblack - здравей! Страхотно е, че в този х...
05.11.2011 11:07
milenich написа:
здравей! Страхотно е, че в този хубав свят има и добри хора, които не си допушват цигарите до филтъра :)

Е да...ама дали го правят от доброта? Бе тука се намират мноо, щото все им идва трамвая като са запалили. И няма си я загаси на половинка като мен, ми ще я хвърли/Един приятел ми разправяше, че в Лондон като вали се налага да сушат фасовете със сешоар. Хахахаха. Как съм се смяла не е истина. То смешно, смешно, ама идейно бе. Само да си купя сешоар. :)
цитирай
28. milenich - Това е малко като:"Ние не п...
05.11.2011 11:45
Това е малко като:"Ние не пикаем във вашите пепелници, затова не хвърляйте фасовете си в нашите писоари!( Трудно се изсушават и вкусът се променя) :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milenich
Категория: Лични дневници
Прочетен: 170035
Постинги: 21
Коментари: 237
Гласове: 1446
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031