Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2018 12:12 - Блудница... Нима?
Автор: platan Категория: Изкуство   
Прочетен: 2075 Коментари: 6 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Над тънката, кристална чаша вино,

очите ти, във флирт със светлината,

менят магичния си цвят. Нюанси синьо...

Вън гасне залезът. Последните остатъци

потичат по ревера на прозореца.

Неонът, секнал тяхната агония,

стоварва купола си хладен. Не говорим

за миналото си – то, вече е история.

Понявга да се помълчи е нужно;

Докосване с върха на сетивата.

Сега очите ти са в тъмнотеменужено...

копнежи плахи, нежност... Зад тъгата.

 

По столчето на чашата, свенливо,

потропват с пръстче неувереност, тревога...

Изящно, първа глътчица (горчива),

отпиват устни, нецелунати от мен, но мога

и искам да го сторя – тихо, леко...

като повей от крило на птица.

Там, в ъгълчето, да измоля, отдалеко

притичала усмивка... и дори сълзица,

с надежда да изтрие премълчаното.

Навярно синьото ще бъде вече друго –

цвят, зад който би прозирал необятът.

Дари ми устните си – нека зърна чудото!

 

Още девствена си. Неналюбена в душата,

макар с пристрастното клеймо на мъжко:

„Блудница”.

 

9.09.2016




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * 1 *
11.02.2018 12:56
Красиво, искрено, честно казано. От белия стих лъха благородство, приятен е и поучителен!
П и е р
цитирай
2. platan - Здравей, Пиер!
11.02.2018 13:08
В добрите думи към стихото, всъщност е кодирана и твоята личностна позиция. Достойна за уважение.
цитирай
3. milady - ..мога да стоя в твоя блог..
12.02.2018 11:25
цял ден,платане..
и пак..ще ми е хубаво..
какво да кажа повече..
благодаря ти!
цитирай
4. platan - Я стига! :)))
12.02.2018 20:55
Имах те за жена, видяла много, минала през различни перипетии, но научила се да отстоява себе си. Кораво момиче, което току-така не "цепи басма" на никого, а тук, май взе, че се разнежи. Е, вярно, то, сърчицето ти, може да е петимно да вкуси и от облечена в думи нежност, но не бива да сваляш гарда пред някакъв си стихоплет, на когото, дори не си виждала очетата. Да знаеш, че понякога от стихоплетци се пръкват най-големите лъжци, мошеници. Или завършени Проклетници... :)))
Горенаписаното забравИ! Сега за друго иде реч: коментарът ти, Юлия, също ме разнежи, а туй, сякаш вече се превръща в тенденция. Разглезваш коравото копеУе в мен, което и без това, едва си вярва, че е такова. :)) Какъв да е коментарът ти ли? Давам пример: "Готино парче си пльоснал днес, Платане." Или: Ай стига си се шлевосвал и мазнил пред женорята в сайта!" Ей таквиз работи ми пиши! По-здравословно ще е някак... :))))
цитирай
5. milady - споко, имам 69номера в..шапката си/ само..свирни.:))))
13.02.2018 15:00
"Готино парче си пльоснал днес, Платане."
Ей таквиз работи ми пиши! По-здравословно ще е някак... :))))
цитирай
6. platan - Симпатяга! :)))
13.02.2018 18:33
Числото 69 просто така ти хрумна или е в списъка с любимите ти? Лично аз доста го тача. Моят зодиакален знак е с този символ, също и Монадата - ценено от мен понятие в източната философия. Преди около век харесвах числото, щото го свързвах и с нещо друго, нещо доста приятно, ама какво беше то... ей на, забравил съм вече. :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platan
Категория: Изкуство
Прочетен: 221774
Постинги: 43
Коментари: 344
Гласове: 4688
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031