Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2008 12:01 - КАКВО ИМА ВЪВ ВАШИЯ СВЯТ...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 10174 Коментари: 33 Гласове:
1



Замисляли ли сте се какво има във вашия свят...С този въпрос се обърнах към зрителите в предаването ми в събота. И то съвсем не самоцелно... Светът на всеки един от нас е многообразен и пъстър, изпълнен с вибриращи частички чувствителност към всичко наоколо...
"Моят свят е бадемов.
 Моят свят е мечта.
 Моят свят е природа.
 Моят свят е река..."
Така започва едно хубаво стихотворение на поета Вальо Йорданов. А самият той ми беше гост в студиото...Всъщност и не само той...:) 
Понякога хубавите неща просто се случват...:) А в събота аз, почти в ролята на орисница на съдбата, случих срещата между Вальо Йорданов  и Теодосий Спасов...:) 
image 
Разбира се, има и още мноооого други гости, както винаги, но за тях ще разкажа след малко;)

image
Както сигурно се досещате, светът на Теодосий е изпълнен с много музика...и още музика, както самият той каза. А тъй като тази година е и артистичен директор на пловдивските джаз вечери, музиката е в огромни количества;)

image
Та,...направих нещо като блиц-интервю и за двамата, като им задавах един и същ въпрос, който започваше с "Какъв е твоят свят, когато..." и съответно Вал отговаряше за поезията, а Теодосий за музиката...

image
И знаете ли колко интересно нещо се получи... Двамата отговоряха почти аналогично, в смисъл - всеки със своя свят и пориви, но, в една посока. Например, на въпроса ми: "Какъв е товят свят, когато имаш премиера на книга" - Вал сподели, че за него това е раждане на едно дете, Теодосий отговори, че когато има премиера на диск, сякаш пада огромна тежест от него...Нещо за което се е готвил месеци, се случва...

image
Теодосий ми подари новият си диск "Вяра", изцяло с народна музика...Музика, аранжимент, кавал, вокали - всичко е негово...Всеки трябва да чуе тази музика...

image
Въпросите продължават...:) 
"Какъв е твоят свят, когато даваш интервю?":)

image
Оказа се, че Вальо Йорданов е роден да дава интервю...Отговори, че се чувства като у дома си в студиото и дори се опита да интервюира мен:))
Всъщност, и двамата ми госта безкрайно искрени и усмихнати...Получи се много приятна, приятелска, топла атмосфера...и хубав контакт между двамата...)
Само като попитах за скритите им таланти и...

image
...и Теодосий си "призна", че много обича да готви...И често, когато е в чужбина кани приятелите си на гости, като преди това е вложил цялата си положителна енергия да приготви нещо вкусно, с подобаващите напитки...:)

image
А пък Вал му отговори със стихотворението "Как приготвих мусака"...:)

image
Eто, такава е обстановката в студиото...))...и нашият свят в 
този момент - светъл, усмихнат, поетично-музикално песенен...:)

image
Съвсем импровизирано решихме Вал да прочете свои стихове, а Теодосий да подложи музикален фон.


image
 Теодосий до този момент нямаше идея какво ще е стихотворението...Просто засвири... Прекрасно преживяване...

image
.....:)

image
...и...много истинско...

image
Такива моменти са много зареждащи..., за дълго...

image
Дори ще "издам", че се обади една зрителка в ефир, която беше написала стихотворение и за двамата...:)
Имаше много хубави обаждания, много поздравления...:)

image
Разбира се, Теодосий свири в студиото... На два пъти...
Невероятно удоволствие за всички ни...

image
До като Теодосий свиреше, Вал надписваше свои стихосбирки, за да му ги дари...:)

image
Опитвам се да надникна, да видя какво е написал...;)

image
А пък тук ги "подслушвам" с микрофона, какво се уговарят...;)

image
Теодосий вече има две от сихосбирките на Вальо Йорданов... И не само това...А и добро приятелство, усмихнати преживявания, светли, светещи частички искреност, искрящи в студиото, между всички присъстващи...и още мноооого...

image
...и...ще се видим отново, разбира се: Теодосий е освен прекрасен творец и прекрасен човек... Винаги, щом е в Пловдив, ми гостува в предаването... Сега скромно ще призная, че той ми сподели, че се зарежда много при нас и, че никога не се е чувствал толкова добре и уютно, колкото в нашето студио:)

image
А сега, както обещах в началото, ще представя и другите гости...
Краси Йорданов, и поет, и музикант...С една дума - един от най-добрите!:) 
Още един приятел на Вал...
В неговия свят, както сподели, са и трите му деца накуп, плюс многото поезия и музика;)
В момента изпълнява песента "Сено" - по стихове на пловдивския поет Добромир Тонев...

image
Вглъбено слуша песента...

image
А това е кметът на с. Ягодово, също гост в студито...Подкрепящ и подпомагащ една прекрасна инициатива, свързана с детско списание...

image
В студиото са и много писатели - част от редакционната колегия на сп. "Детски глас"...

image
Величка Настрадинова, Емил Калъчев...

image
Както сподели В. Настрадинова, в нейния свят има и котки, и покриви, по които да се катерят котките...И усмивки, и детски гласове...И всичко, свързано със списването и издаването на сп. "Детски глас" е вътре в нейния свят...:)

image
А ето и самите автори, тези които сътворяват списанието... В момента слушаме стихове от млада поетеса...:)

image
А зад мен, на пианото са подредени картините на Рени Бакърджиева, художник на книгата на Вальо Йорданов - "Щурец сред звездите". Самата тя не успя да присъства в предаването, защото трябваше вечерта да се връща в София. Но пък в студиото беше Адриана Зарева, един от най-милите и приятни хора, които познавам, човекът, който подкрепя и помага на Вал...И много се усмихва...:)Само че, тя се "скри", зад кадър и снимаше с апаратчето си:) Затова я няма дотук в снимките...

image
Опитваме се да се съберем всички за обща снимка...:))

image
Ето ни почти всички заедно...:)
Теодосий го няма на снимката, защото го "пуснахме" малко по-рано за репетиция за концерта вечерта...:)

image
Ето, Вал отново раздава автографи, в края на предаването...

image
А през това време, ние с Адриана се снимаме...:)  Нали обещах да ви я "измъкна" из зад кадър и да ви я покажа;))

image
Ето ни и с най-известния пловдивски/и не само пловдивски/ бард - Краси Йорданов!...:))

image
А след което, устремено се отправихме...

image
...насам...;)) За да продължи "нашият свят" в един прекрасен съботен ден в Пловдив...
Е, това е приятели...Разказах ви за моя свят в събота...За преживяването да си имаш поет и музикант в студиото, плюс още безкрайно много гости...За искрящите частички приятелство, усмихнатост, поезия, музика, добронамереност..., които, кой знае, може би идват отвисооооко, там някъде от звездите...Там, дето броди едно щурче...И от високо ни се усмихва...
Ако искате, споделете какво има във вашия свят. Ще ми бъде много приятно, ако го сторите...:)



Тагове:   Какво,


Гласувай:
1



1. valiordanov - Чета, а сълзите целуват лицето ми ...
13.10.2008 12:09
Чета, а сълзите целуват лицето ми като нежни щурчета и пеят песента на приятелството което се появи от вече съществуващото такова. Радостни сълзи. Сълзи които ме задавят и не искам да ги отпращам защото са породени от емоция и докосват топлите местенца на сърцето ми. Нашите срещи сега започват. Благодаря ти чаровно създание. Много поздрави на всички там - на Венци, на Дима, на Краси ...на... и не забравяй и на оня - лудият дето дойде заради Адриана;):)))
Прегръщам ви!
цитирай
2. anastasiia - Хей, Вал, знаеш ли
13.10.2008 12:33
колко пъти вече преживявам всичко, което се случи...:)
Сега като чета думите ти, едни такива щурчета се появяват и в моите очи...Ама хубави, радостни щурчета...Пускам ги свободно...
И как можеш да си представиш, че ще забравя "онзи лудия, дето дойде заради Адриана":))) Радвам се, че се срещнахме...
Ще поздравя всички, разбира се...:))
И аз те прегръщам...Мноооогооооо...
цитирай
3. fenris - а моят е
13.10.2008 12:33
на шоколад с бадеми, зрънце кафе с ванилия и щипка любов! Рецептата ти я подарявам!
Благодаря ти за страхотния постинг! Просто ми просветна като слънчев лъч!
цитирай
4. anastasiia - fenris, рецептата ти
13.10.2008 12:38
ммммммм....страхотна!...:)
Ухае прекрасно...:))
Изпращам ти още два слънчеви лъча...;) И двата са вълшебни, да знаеш...:)))
цитирай
5. probe - Винаги емоционално наситени по...
13.10.2008 12:43
Винаги емоционално наситени постове :)))
цитирай
6. valiordanov - ЕМИ ВРЕМЕ Е И ЗАТОВА:
13.10.2008 12:57
Въпроси и усмивки. Забавление.
Пърхат пеперудени искри.
В душите грее ярко настроение.
Погълна ме в света си, Ася, ти.

От болници в страната няма нужда.
Търсещият лек - да те потърси.
За никого не ще останеш чужда,
умееш да лекуваш със въпроси.

На добър час и нека красотата
която чрез душата си разпръскваш,
докосне и да озари душите,
та никога след туй да не помръкват!

Това създадох пред теб, за теб и всее си мисля, че думите са нищо пред усещането ми! Кажи на Венци - кайсиевата вече е в хладилника и ви чака... Идвайте да се повеселим пак!
цитирай
7. анонимен - заслужаваще си
13.10.2008 13:23
ВАЛ ЗАСЛУЖИ ТОВА ПРЕЖИВЯВАНЕ..ЗНАЯ КАКВО МУ СТРЕВАШЕ ВСИЧКО ТОВА И СЕ УБЕДИХ,ЧЕ ТАЛАНТИНЕ НА БЪЛГАРИЯ СЕ НЕВЕРОЯТНИ, СТИГАТ ДА ИМАТ СМЕЛОСТТА И УПОРИТОСТТА НА ЩУРЕЦА...БРАВО ВАЛ, ГОРДЕЯ СЕ,ЧЕ ГО ПОСТИГНА
цитирай
8. flyco - хм
13.10.2008 16:17
"Теодосий ми подари новият си диск "Вяра", изцяло с народна музика...Музика, аранжимент, кавал, вокали - всичко е негово..."
Щом е негово предполагам, че е авторска, а не народна музика.
цитирай
9. glarus - Бях на
13.10.2008 17:27
цялата вечер, срещите с талантливи творци винаги е естествена , непринудена, приятна и зареждаща. Излъчването им просто е такова. Не се съмнявам дори за миг, че е имало неловка пауза, дори да не беше изчерпателния ти разказ. Срещите с изкуството на живо даряват много.
Искрено се радвам за нещата, които показваш, те внасят онова живо нещо, което гали душата и повдига емоцията и настроението.
Поздрави!
цитирай
10. elineli - Много са прави гостите ти,Усмихваща се :)))
13.10.2008 18:08
Зареждащо!Наистина зареждащо,топло емоционално и като за ръка преведена през това преживяване се почувствах.Благодаря ти :)))Ако ти се причува отнякъде влакова сирена сигурно се сещаш,какво пристига с нея.Много,много,все пъстри и усмихнати.За теб :))))))
цитирай
11. anlov - Вяра... надежда... любов...
13.10.2008 18:36
накъдето и да се обърна, все това виждам в моя свят. И да ги похваля, че ми помагат много за оня... другия... паралелния... големия свят.

Сърдечни поздрави! Страхотни предавания си направила!
цитирай
12. anastasiia - probe, ами такава съм си...:)
13.10.2008 19:27
...емоционална и мнооого усмихната:)))
цитирай
13. anastasiia - valiordanov :))
13.10.2008 19:35
Вал, благодаря ти от сърце...:) Много исках да си го имам това стихотворение...
Даа...Потвърждавам, написа го пред мен, даже по време на ефир, в предаването...До като разговарях с другите гости, ти пишеше нещо...:) Оказа се стихотворение...:) Много скъп дар за мен...:)
А за идването, ще се разберем;)))
цитирай
14. anastasiia - анонимен, хубавите преживявания
13.10.2008 19:41
са безброй хубави мигове...Мигове, които зареждат и хвърлят светлина в бъдещето... И на човек му е някак по-леко да върви напред...
Вальо върви по своя път все по-уверено!
Поздрави от мен!:))
цитирай
15. anastasiia - flyco, разбира се, че дискът "Вяра"
13.10.2008 19:45
е с авторска музика. Но е от жанра "народна музика", или иначе казано - "фолклор". Така по-добре ли е?;))
цитирай
16. exibella - Ей, лилава слънчевост такава:))))))
13.10.2008 19:46
Усмивки за теб:)))))
цитирай
17. anastasiia - glarus, срещите с изкуството
13.10.2008 19:55
наистина даряват и зареждат...Когато на едно място се съберат духовни хора, енергията е огромна и прекрасна...
А аз пък искрено се радвам, че има хора като теб...Хора, които разбират и преживяват хубавите неща...
Поздрави и от мен!:))
цитирай
18. anastasiia - elineli:)))
13.10.2008 19:59
Чувам всичко..:) И знам, че пъстротата пътува към мен, ти винаги ми я изпращаш в букети от балони...За да ми е цветно и шарено...:)
Толкова ми е хубаво, че и ти си в това преживяване, сред нас, мило приятелче...
Да поздравиш морето от мен...
Мноооого прегръдки:)))
цитирай
19. anastasiia - anlov, за къде без
13.10.2008 20:02
Вярата, Надеждата и Любовта... Разбира се, че те вършат чудесата в Големия свят...Но трябва с особена грижливост и внимание да ги съхраняваме вътре в себе си...
Сърдечно ти благодаря за поздравите!:)))
Много обичам работата си и ми е приятно, че си почувствал по този начин това, което правя - моите предавания...
цитирай
20. anastasiia - exibella)))
13.10.2008 20:03
Лилави усмивки и за теб...Вълшебни са, пази си ги!:))))))
цитирай
21. anastasiia - li4kata, ако съм наситила
14.10.2008 18:43
със съдържателни минутки твоя свят, наистина ще ми е много приятно...:)))
А в Пловдив, колкото повече се "разхождаш", толкова повече ще ти харесва:))
Изпращам ти куп есенни усмивки...:)))
И...благодаря ти...:)

цитирай
22. skribezium - anastasiia,
14.10.2008 19:28
Бях тръгнал към премиерата на Валентин Йорданов и изведнъж реших, че в този момент не съм за поезия и тръгнвах обратно.
В неделя гледзах предаването ти, което бе едно от най-хубавите до момента. Всички гости бяха абсолютно завладяни от твоята атмосфера, което се предаде и на мен като зрител. Даже писах в онзи момент един ред на Вальо. А песента на Краси Йорданов "Дето е текло пак ще тече..." /Не запомних точно името й/ беше края на моята душевна наслада от преживяния час с "Ася..."
Бъди жива и здрава!
Р.S. Току-що писах на Хиши, извини ме но споменавам там за теб и предаването ти.
цитирай
23. enjoy6 - Хиляди усмивки и прегръдка
14.10.2008 19:41
ти изпращам за хубавия постинг Ася!
Невероятното е изживяване от срещата с изкуството наяве.Бих го сравнила само с усещането за изживяно щастие, което, права сиq чувстваш по щурчовите искрици в очите и топлината извираща от сърцето.
Радвам се, че всички твои гости в студиото са го усетили, за което не малка вина имаш и ти!
Моят свят би бил немислим без близките ми хора и приятелите. Когато са близо до мен в душата ми е пълно!
Поздрави и хубава вечер усмихната вълшебнице :)
цитирай
24. anastasiia - skribezium,
14.10.2008 19:55
съжалявам, че не дойде в Стария град...Но пък, щом така си го почувствал, може би така е трябвало...Нали трябва да се вслушваме в себе си, в сърцето си...:)
Благодаря ти за хубавите думи...Знаеш ли, ако трябва да съм искрена, на мен самата ми беше много приятно по време на предаването и може би това се предава по някакъв начин на зрителите, пък и на гостите в студиото... Една хубава енергия витаеше окол всички ни...:) Може би, защото съм човек, който много обича поезията...Пък си имах и хубави гости...:) А и нали съм малко вълшебна...;)
Радвам се, че си писал на Вальо в този момент...Това са едни от най-истинските мигове...
А Краси Йорданов знае какво да изпее в предаване, като моето...Страхотен е, наистина...И аз не се сещам в момента името на песента, но той прикани всички да я пеем и рефренът беше именно "Там дето е текло, пак ще тече..."
Много ми е скъпоценно всичко, което си ми написал, благодаря ти за пожеланията...
А за Хиши, разбира се, с удоволствие бих го поканила в предаването!:))
Поздрави от една усмихната Ася:))
цитирай
25. exibella - О, да, разбира се, че си пазя
14.10.2008 20:05
лилавите ти усмивки:)))
Радвам се много, че те присъстват в моя свят...както и любимото ми цвете...нали се сещаш- цветето-обич:), което толкова много обичам:)))))) То също ми е особено скъпоценно:))))))
Целувки:))))))))))
цитирай
26. anastasiia - enjoy6, хиляди прегръдки и
14.10.2008 20:06
...усмивки пък аз препращам към теб:))))
Нали и ти си "щурчово" момиче, почувства със сърцето си топлината и искриците у всички ни...
А твоят свят е толкова богат, сигурна съм, че имаш много приятели, защото си светъл човек...:)
В моя свят, винаги има много хора...., имам безброй срещи...Но ми е хубаво, когато срещна именно такива хора като Вальо, Теодосий, Краси Йорданов..., като Адриана - част от гостите ми в събота... Има един такъв момент на взаимозареждане...Ти разбираш...
И още усмивки ти изпращам...:))) Летят като безброй малки светлинки към теб...:)
цитирай
27. anastasiia - exibella:)))
14.10.2008 20:08
Спасимирка, разбирам, че в твоя свят е пълно с лилави усмивки и цветя, и мнооого обич...От мен ще прибавя и песента...Та ти пееш толкова хубаво!...:)
Целувки и от мен...:)))
цитирай
28. optimum2 - Поздрави за холивудския постинг.
14.10.2008 20:27
Всичко има в него:
Режисура-
Музика-
Стихове-
Емоции-
Невероятни изживявания с приятни млади хора.
Радвам се, че ти бях на гости.
Благодаря ти за това, което ни поднесе.
Продължавай с усмивки.
:-)))
цитирай
29. anastasiia - optimum2, с най-искрящата си,
14.10.2008 20:44
холивудска усмивка ти благодаря:) Съвсем искрена усмивка, обаче...:)
С това, което си ми написал, се докосна до детската ми мечта...:) Сега ще си призная и за какво мечтаех - да стана режисьор, или да работя поне в екипа на известен режисьор...:))
И щом, погледнато отстрани има от всичко, значи "режисьорски" съм се справила донякъде;)))
Благодаря ти за прекрасния коментар, за добрите думи...:) И аз се радвам, че ти ми беше на гости...:)
Даа..., ще продължа с усмивка...:) И на теб ще ти изпратя - една есенна, пъстра, излъчваща светлинка усмивка...:)


цитирай
30. lion1234 - Привет Ася,
15.10.2008 10:28
Много ми е приятно, че на моя рожден ден в събота, 11 октомври, си реализирала това прекрасно предаване в компанията на тези двама интересни събеседници! Богатият снимков материал подсказва за една изключително ярка творческа атмосфера, съчетана с много весело настроение и абсолютно непринудена импровизация! По всичко си личи, съботата е била празник не само за мен, но и за вас - всички, участвали в това великолепно предаване!
Поздравления за теб и за вълнуващата промоция на г-н Йорданов!
цитирай
31. anastasiia - Привет, Джош!:)
15.10.2008 12:06
Наистина твоят рожден ден, се оказа много хубав, усмихнат, изпълнен с прекрасния събития ден!:) Сигурно не е случайно:) Явно е много знаков ден, изпълнен с хубава енергия...Като теб самият:)
Благодаря ти за поздравите, наистина беше вълнуващо и някак...истинско, получи се!:)
А освен прекрасните преживявания по време на предаването, вечерта ме дари с вълшебност...Бях на концерта на Влатко Стефановски и Теодосий Спасов...Но...за това, надникни в следващия ми пост;)
11 октомври - един чудесен ден!:) Още веднъж те поздравявам с празника ти:)))
Поздрави, от наааай-усмихнатите ми:))))
цитирай
32. fanny - Ами то Вал + Теодоси....
20.10.2008 19:26
Какво повече да иска човек!!!
И двамата невероятно талантливи, и двамата много ги обичам! как бих искала и аз да съм била в това студио в онази съботна вечер! Е, поне прочетох и видях .....Браво Вал! Браво Ася!
цитирай
33. anastasiia - fanny, благодаря за
20.10.2008 23:05
позитивния коментар, за поздравите:)
Имаш вкус към хубавите хора - Теодосий и Вал..:)
Поздрави от Пловдив и от мен:), задочно от Вал:))) Той сигурно ще отговори също:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878711
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031