Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. Виртуална духовна библиотека
2. Сайт на в-к "Лечител"
3. Природна медицина-сайтът на д-р Пашкулев
4. Бъди щастлив
5. Радиестезия, хомеопатия, пирамиди
6. Всичко за билките-първа част
7. Всичко за билките-втора част
8. Всичко за билките-трета част
9. Всичко за билките-четвърта част
10. Полезни съвети
11. Сайт с Художествени снимки от Карибите и Канада.
12. Сборен постинг на снимки от други държави-проект на Петя
13. снимки от Родопите-2 част-проект ня Джулия Бел
14. България в снимки-проект на julia13
15. Снимки от Пирин-проект на Джулия Бел
16. Какво сме дали на света
17. Снимки на планини в България-първа част-проект на Джулия Бел
18. Снимки от Рила-проект на Джулия Бел
19. снимки от планини в България-2 част-проект на Джулия Бел
20. снимки от градове и села в БГ-проект на Джулия Бел
21. Снимки от църкви и манастири в България, проект на Джулия Бел
22. Снимки от Родопите-проект на Джулия Бел
23. Снимки от света-мои постинги
24. Снимки от планини в България-проект на Джулия Бел-трета част
25. Снимки от градове и села-втора част-проект на Джулия Бел
26. Притча за скорпионите
27. Билколечение
28. билкосъбиране
Постинг
06.07.2013 18:36 - Енергийните свойства на билката котешка стъпка.
Автор: kasnaprolet9999 Категория: Хоби   
Прочетен: 29718 Коментари: 21 Гласове:
29

Последна промяна: 26.07.2013 22:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image

image


Котешка стъпка-билката на Левски   http://kasnaprolet9999.blog.bg/hobi/2009/07/17/eniovski-bilki-koteshka-stypka-bilkata-na-levski.364981

Тези снимки направих днес в  подножието на Витоша, над кв. Княжево. От клипчето ще разберете за енергийните свойства на тази билка, която ни захранва с Чи енергия и се използва при недостиг на Ян енергия в някои наши органи. 
Който иска да си направи справка за друга билка, може да потърси тук:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/hobi/2013/03/29/.1011011
 







Гласувай:
29



1. stela50 - Чела съм за лечебните свойства на билката,
06.07.2013 18:49
но както винаги ме заинтригува с красивите снимки,
и енергийните й свойства. Да не забравя и клипчето...
Поздрав и приятна вечер !
цитирай
2. axlaxl - Днес брах котешка стъпка за един ...
06.07.2013 18:52
Днес брах котешка стъпка за един приятел, който я пие от 1 година за сериозно заболяване на кръвта, казва че много му помага...
цитирай
3. kasnaprolet9999 - но както винаги ме заинтригува с ...
06.07.2013 19:58
stela50 написа:
но както винаги ме заинтригува с красивите снимки,
и енергийните й свойства. Да не забравя и клипчето...
Поздрав и приятна вечер !


Не можах да намеря много от тази билка на Еньов ден, само тук таме единични стръкчета, колкото да има в общия комплекс от билки, които набрах тогава. Днес не бях тръгнала за билки, но тя сякаш сама ме намери по пътя под лифта:))) Билките ни влияят комплексно с техните химически и енергийни свойства.
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Днес брах котешка стъпка за един ...
06.07.2013 20:10
[quote=axlaxl]Днес брах котешка стъпка за един приятел, който я пие от 1 година за сериозно заболяване на кръвта, казва че много му помага...[/quote

Аз също си набрах, след като я снимах. Моя съседка на 78 г. пи от нея около 3 м. и изчезна миомата й. За лечение на кръвта не бях чувала, но в клипа се казва, че тази билка я раздвижва и преустановява застойните процеси.
цитирай
5. axlaxl - Тук в Лесидрен има страшно много ...
06.07.2013 20:15
Тук в Лесидрен има страшно много билки. Брах днес риган, блатна мента, полски хвощ, мащерка и жълт кантарион- все още има свеж:)) Жалко, че заваля..и сега съм тук:)
цитирай
6. axlaxl - Днес брах котешка стъпка за един ...
06.07.2013 20:24
kasnaprolet9999 написа:
[quote=axlaxl]Днес брах котешка стъпка за един приятел, който я пие от 1 година за сериозно заболяване на кръвта, казва че много му помага...[/quote

Аз също си набрах, след като я снимах. Моя съседка на 78 г. пи от нея около 3 м. и изчезна миомата й. За лечение на кръвта не бях чувала, но в клипа се казва, че тази билка я раздвижва и преустановява застойните процеси.


Пие я за левкемия, променя състава на кръвта в норма...като я спре се влошава...За да я пие вече над година значи усеща че има ефект. Давах му да чете блога ти за билката. Най- подробна информация май има в твоя блог.
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Днес брах котешка стъпка за един ...
06.07.2013 20:39
axlaxl написа:
kasnaprolet9999 написа:
[quote=axlaxl]Днес брах котешка стъпка за един приятел, който я пие от 1 година за сериозно заболяване на кръвта, казва че много му помага...[/quote
http://kasnaprolet9999.blog.bg/drugi/2012/08/18/bydeshteto-e-vyv-fitoterapiiata-lechenie-sys-samento-prechis.989705
Аз също си набрах, след като я снимах. Моя съседка на 78 г. пи от нея около 3 м. и изчезна миомата й. За лечение на кръвта не бях чувала, но в клипа се казва, че тази билка я раздвижва и преустановява застойните процеси.


Пие я за левкемия, променя състава на кръвта в норма...като я спре се влошава...За да я пие вече над година значи усеща че има ефект. Давах му да чете блога ти за билката. Най- подробна информация май има в твоя блог.


Препоръчвам да пие и Саменто-билков препарат от пречистен котешки нокът, по една таблетка три пъти дневно преди ядене, заедно с чая от котешката стъпка.
цитирай
8. axlaxl - Благодаря, ще предам:)
06.07.2013 20:54
kasnaprolet9999 написа:
axlaxl написа:
kasnaprolet9999 написа:
[quote=axlaxl]Днес брах котешка стъпка за един приятел, който я пие от 1 година за сериозно заболяване на кръвта, казва че много му помага...[/quote
http://kasnaprolet9999.blog.bg/drugi/2012/08/18/bydeshteto-e-vyv-fitoterapiiata-lechenie-sys-samento-prechis.989705
Аз също си набрах, след като я снимах. Моя съседка на 78 г. пи от нея около 3 м. и изчезна миомата й. За лечение на кръвта не бях чувала, но в клипа се казва, че тази билка я раздвижва и преустановява застойните процеси.


Пие я за левкемия, променя състава на кръвта в норма...като я спре се влошава...За да я пие вече над година значи усеща че има ефект. Давах му да чете блога ти за билката. Най- подробна информация май има в твоя блог.


Препоръчвам да пие и Саменто-билков препарат от пречистен котешки нокът, по една таблетка три пъти дневно преди ядене, заедно с чая от котешката стъпка.

цитирай
9. megg - Брах тази билка на Еньовден.
06.07.2013 21:07
Най - напред мислех, че просто е едно хубаво цветенце с интересно име ... На Балкана, точно в дните около празника, нямаше много от нея. Но имаше много други - особено мащерка, жълт кантарион - в Тревненско му казват звъниче, видя ми се много хубаво.
А билките ни са такова богатство!
Благодаря ти за споделеното в снимки и клип!
Хубава съботна вечер!
цитирай
10. tit - бре! Тоз бурен ли лекува раците му гадни?!!
06.07.2013 21:37
Майка ми все разправа за него но не ѝ обръщам внимание:(

Права е Али - по нашия край много я има.

Толкова, че даже изглежда скучна.:))
Но както все отбелязвам - тайната е в майсторлъка след беритбата!;)
Скоро не съм отбелязвала, каква вещерка си!;):))
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Най - напред мислех, че просто е едно ...
06.07.2013 21:39
megg написа:
Най - напред мислех, че просто е едно хубаво цветенце с интересно име ... На Балкана, точно в дните около празника, нямаше много от нея. Но имаше много други - особено мащерка, жълт кантарион - в Тревненско му казват звъниче, видя ми се много хубаво.
А билките ни са такова богатство!
Благодаря ти за споделеното в снимки и клип!
Хубава съботна вечер!


И в с. Макоцево нямаше много от нея, тук таме по някой стрък, колкото да не съм капо, ама днес си наваксах. Ти си късметлийка, на този ден билките са най-много енергийно заредени.
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Майка ми все разправа за него но не ...
06.07.2013 22:25
tit написа:
Майка ми все разправа за него но не ѝ обръщам внимание:(

Права е Али - по нашия край много я има.

Толкова, че даже изглежда скучна.:))
Но както все отбелязвам - тайната е в майсторлъка след беритбата!;)
Скоро не съм отбелязвала, каква вещерка си!;):))

О..да, тайната е в майсторлъка след беридбата. Остави си част от набраното за изсушаване за чай през зимата за профилактика, а от останалите пресни стръкове си направи спиртен извлек и с добро ще ме споменаваш:)))
цитирай
13. ckarlet - Една колежка имаше здравословен ...
07.07.2013 11:24
Една колежка имаше здравословен проблем. Често казваше, че пие чай от тази билка. Сега се чувства добре и тя смята, че е от свойствата на билката.
Никога не сме я ползвали в семейството, но навярно трябва да прочетем повече за нея и да си я набавим.
Поздрави, Невенче!
цитирай
14. tota - Благодаря, Невена!
07.07.2013 15:51
Зная за тази билка от моята майка. Тя ми е споделяла, че баба ми е лекувала най - малката си дъщеря с нея. Имала кожен рак. После ние я търсихме, но не я намерихме. Имам само хербарий от нея.

Поздрави!
цитирай
15. kasnaprolet9999 - Една колежка имаше здравословен ...
07.07.2013 17:46
ckarlet написа:
Една колежка имаше здравословен проблем. Често казваше, че пие чай от тази билка. Сега се чувства добре и тя смята, че е от свойствата на билката.
Никога не сме я ползвали в семейството, но навярно трябва да прочетем повече за нея и да си я набавим.
Поздрави, Невенче!


Хубаво е да се прилагат знанията за билките, днес всички в нас пием чай от пресна котешка стъпка и еньовска мащерка. Профилактика му е майката:)))
цитирай
16. kasnaprolet9999 - Зная за тази билка от моята майка. Тя ...
07.07.2013 17:48
tota написа:
Зная за тази билка от моята майка. Тя ми е споделяла, че баба ми е лекувала най - малката си дъщеря с нея. Имала кожен рак. После ние я търсихме, но не я намерихме. Имам само хербарий от нея.

Поздрави!


Има я още на Витоша, поляната пред началната спирка на драгалевския лифт е пълна с нея, правиш една сутрешна разходка до там и за обяд си в къщи, преди да е заваляло.
цитирай
17. raders - Ами викай ме да берем заедно билки! ...
07.07.2013 18:15
Ами викай ме да берем заедно билки! Сетих се за един виц как си приказват мъжете от различни възрасти. 20 годишни - "Каквото гадже сам намерил, само като я мярна от далеч и нещо почва да ми подскача в гащите". 40 годишни - "Каквото вино съм намерил, каго го пия и мога да изям цяло прасе". 60 годишни - "Каквато билка съм намерил, като я пия и много лесно пикая. " Аз съм от последните. :)))
цитирай
18. kasnaprolet9999 - raders
07.07.2013 18:56
Аз бера билки далеч, вчера беше някаква случайност, че брах билки от Витоша, просто котешката стъпка сама ме намери. Бях тръгнала на едно посещение, когато я съзрях пред лифтовата станция над Княжево. Беше приятна изненада, още повече, че на Еньов ден не можах да намеря много от нея по моите ловни полета. Поздрави!!
цитирай
19. zvezdichka - Много интересно!
14.07.2013 16:47
Като не познавам дадена билка не я бера, а тя може да се окаже толкова полезна, като прочетох предишния ти постинг и коментарите под него. Виждала съм тази билка и съм я свързвала само с това, че цвета им ми прилича на цветето "Кученце", но в по малки размери. Трябва някой път да си набера и от нея :).
Благодаря за споделеното Невенче!
цитирай
20. kasnaprolet9999 - Като не познавам дадена билка не я ...
26.07.2013 22:22
zvezdichka написа:
Като не познавам дадена билка не я бера, а тя може да се окаже толкова полезна, като прочетох предишния ти постинг и коментарите под него. Виждала съм тази билка и съм я свързвала само с това, че цвета им ми прилича на цветето "Кученце", но в по малки размери. Трябва някой път да си набера и от нея :).
Благодаря за споделеното Невенче!


За такива като теб, дето ходят по планините, правя билковите постинги за да могат да съчетават полезното с приятното. Гледай снимките и се учи, лесно е, снимала съм толкова много билки от близо и от далеч.
цитирай
21. inn88 - Здравейте!Имам кондиломи от около ...
21.02.2015 19:28
Здравейте!Имам кондиломи от около 4 години.Горени са,рязани са,с течен азот сьщо.Пила сьм изопринизин,сама си ги горя с кондилин и пак имам.От седмица пия котесхка стьпка.Има ли някои които е успял да се утарве от тази гадост с билката.Колко време я е пил.Благодаря преджарително
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasnaprolet9999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15298071
Постинги: 846
Коментари: 16439
Гласове: 41661
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031