Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2015 20:14 - Още през март 1939 г. знаех, че Рузвелт е твърдо решен да предизвика световна война
Автор: antonra Категория: История   
Прочетен: 3281 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 22.08.2015 19:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
През септември 1944 г., когато бях командир на бригадата охраняваща главната квартира на Хитлер, разговарях с Фюрера, докато се разхождахме навън. Попитах го:
„Майн Фюрер, може ли за момент да говоря открито с вас?”
„Разбира се” – отговори ми той.
И тогава го попитах:
„Защо в действителност, нападнахте Полша? Не можахте ли да бъдете по-търпелив?”
Хитлер искаше единствено главен път и железница през полска територия и изискваше връщането на Данциг към Райха. Това бяха наистина много скромни искания. Не можеше ли с малко повече търпение да ги получи, по същия начин, по който Австрия и Судетите бяха присъединени към Райха?
И Хитлер ми отговори: „Вие грешите. Още през март 1939 г. знаех, че Рузвелт е твърдо решен да предизвика световна война, че британците съдействаха за това и че Чърчил беше замесен. Бог знае, че аз със сигурност не исках световна война. Затова търсех решение на полския проблем по свой собствен начин, с един вид наказателна експедиция, без обявяване на война. В края на краищата имаше хиляди убийства на етнически немци и 1,2 милиона германски бежанци. Какво трябваше да направя? Трябваше да действам.”
„И по тази причина, четири седмици след тази кампания, направих най-великодушното предложение за мир, което някой победоносен водач е правил някога. За съжаление то не постигна успех.”
И тогава той каза: „Ако аз не действах, както направих при решаването на полския въпрос, за да предотвратя Втората световна война, най-късно към края на 1942 щяхме да изпитваме това, което изпитваме сега през 1944.” Това ми каза Фюрера.
Генерал Ото Ернст Ремер
Източник: "НС Трибуна"- http://nstribuna.mnsf.info/



Гласувай:
4



1. germantiger - ...
22.08.2015 14:25
Интервюто с Ремер е известно за хората с интерес, но то е и жалко (позволявам си да го квалифицирам така) сравнено с интервюта и КНИГИ на други титани - титани над Ремер като лидери, като победи, като полеви командири...

Ремер няма силата, умението и опита на хора като Пайпер, Майер, Вюнше, Хауссер, дори един Николусси-Лек или Дегрелл.

Стремежа или мотива да се популяризира точно това интервю най-често (в случая не знам дали е това подбудата), но най-често е идеята антиНАТО и антизапад.

Ние - германците (не тези след 1945 - те са менте германци, зщаото след 1945г. Германия няма), "та" ние германците знаем кой е грабил, посягал и кой винаги е декларирал, че е наш враг, дори след като победи - аз живях в червеното руско-българско комунистическо време и добре помня!

Не западняк, а източняк е съдил дядо ми в Народния съд, пак източняк е убил без съд и присъда прадядо ми с незнаен гроб и източняк е преименувал германската ми фамилия от Готтлийб на Боголюбови, макар в превод да е "корректно".

МОИТЕ ПОСТИНГИ ЗА СЪВЕТСКИТЕ УБИЙЦИ И ИЗНАСИЛВАЧИ

http://germantiger.blog/history/2011/04/05/genocid-dyshterite-na-germaniia-1.723077

http://germantiger.blog/history/2011/04/12/genocid-dyshterite-na-germaniia-2.727897

http://germantiger.blog/history/2011/07/21/genocid-dyshterite-na-germaniia-3.787406

http://germantiger.blog/history/2011/10/13/genocid-dyshterite-na-germaniia-4.834492

http://germantiger.blog/history/2012/08/16/genocid-dyshterite-na-germaniia-5.988822

http://germantiger.blog/history/2013/11/29/genocid-dyshterite-na-germaniia-6.1212483

само в два от тези постинги присъстват западняците - всичко друго е изток и зверста, ние знаем нашия враг
цитирай
2. antonra - Тук важни са думите на Фюрера
22.08.2015 19:49
Забележките в горния коментар са основателни. Тук, в това интервю, от съществено значение са думите на Фюрера. Затова съм съкратил интервюто и съм оставил от него тази съществена част.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: antonra
Категория: История
Прочетен: 89254
Постинги: 37
Коментари: 18
Гласове: 61
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031