Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2018 21:55 - БГ КАЛЕНДАР
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 4368 Коментари: 9 Гласове:
24

Последна промяна: 03.07.2018 21:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

----------------------------------
Да изпитваш неприязън към някого е сред най-долните и подли човешки постъпки.
Тя се поражда от хорската глупост, съпроводена от недостатъчно доброто познаване на другия, различния и съответно осъждането му, както и прибягване към неуважение, изразяващо се в потъпкване на неговите чувства и права.
Когато всички тези неща се съберат накуп, скоро откриваме, че сме изправени срещу хора, доскоро усмихващи се и говорещи с благ тон, които започват да крещят, ругаят и изпитват открито озлобление. 

----------------------------------





Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ikra - Тези от съблогърите...
03.07.2018 22:21
Тези от съблогърите, читателите и посетителите на блога, които са си "изготвили" подобен календар на омразата и ненавистта към всеки и всичко, добре би било щателно да преосмислят своите ценности и цели в живота.
Ако промяната, която толкова много желаем и обичаме, не започне от самите нас, то все ще се връщаме в изходна позиция...

Успешна седмица на всички!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Така е, приятелю, прав си! И аз ...
04.07.2018 00:41
Така е, приятелю, прав си!
И аз станах обект на подобна омраза?
Смути ме не това, а неистовото желание да се причини зло!? Радостта от това!?
А аз винаги съм се мъчел да помогна и съм помагал!?
И едно приятелско благодаря е било нещото, което съм приемал като единствено възнаграждение!

Лека нощ,приятелю!
цитирай
3. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
04.07.2018 10:12
Много точна, тъжна картинка на реалността, в която се опитваме да живеем, обичайки...
Хубав, обичащ ден, приятелю!
цитирай
4. barin - Здравей, ikra. Българският кал...
04.07.2018 14:25
Здравей, ikra. Българският календар е интересен и продължавам да се интересувам от него. Тук обаче става дума за календарът на омразата, защото българите често си завиждаме и се мразим. В блога също има натрупана омраза, добре че не срещу мен, поне засега.
Поздрави!
цитирай
5. katan - Неприязън,
06.07.2018 19:55
осъждане, осмиване, подиграване са от 180 християнски гряха.
Който няма страх от Бога - няма и страх и срам от хората.
Поздрави!
цитирай
6. ikra - Привет, приятелю!
08.07.2018 23:02
leonleonovpom2 написа:
Така е, приятелю, прав си!
И аз станах обект на подобна омраза?
Смути ме не това, а неистовото желание да се причини зло!? Радостта от това!?
А аз винаги съм се мъчел да помогна и съм помагал!?
И едно приятелско благодаря е било нещото, което съм приемал като единствено възнаграждение!

Лека нощ,приятелю!


Навярно няма някой, който по някакъв начин да не е бил обект на омраза и да са правили опити да му причинят зло...
Бъди жив и здрав!
цитирай
7. ikra - Много обич и за теб, приятелю!
08.07.2018 23:02
batogo написа:
Много точна, тъжна картинка на реалността, в която се опитваме да живеем, обичайки...
Хубав, обичащ ден, приятелю!

цитирай
8. ikra - Здравей! Добре би било да се изследва по-обстойно този календар на омразата, за да се намери начин да се превърне от омраза в обич...
08.07.2018 23:06
barin написа:
Здравей, ikra. Българският календар е интересен и продължавам да се интересувам от него. Тук обаче става дума за календарът на омразата, защото българите често си завиждаме и се мразим. В блога също има натрупана омраза, добре че не срещу мен, поне засега.
Поздрави!

Много от проблемите, с които се сблъскваме, се коренят именно в омразата, която изпитват хората. Негативните чувства никога не водят до добро - всички го виждаме.
Успех :)
цитирай
9. ikra - Много интересно! Няма как да не се съглася с думите ви - който няма страх от Бога, няма срам и страх от хората...
08.07.2018 23:13
katan написа:
осъждане, осмиване, подиграване са от 180 християнски гряха.
Който няма страх от Бога - няма и страх и срам от хората.
Поздрави!

Но нали над 45 години се положиха неимоверни усилия да бъде изкоренена духовността у хората и да се наложи завист, омраза, ненавист, както и великото разединение базирано на обединение :)
И всичко това в името на благото на обществото (да бъде контролирано, за да не се изгуби в лабиринта на земното царство)...
Приятна вечер :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4759124
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031