Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2013 16:12 - Озверялата България
Автор: christof Категория: Други   
Прочетен: 63229 Коментари: 46 Гласове:
31

Последна промяна: 19.05.2013 16:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           Това, което се случва в момента в България, няма прецедент в историята. Нито в българската, нито в световната - убеден съм в това.

           Всъщност... началото на този постинг ми се струва тъпо, клиширано и скучно.

           Ще започна пак.

           Това, което се случва в момента в България, е напълно логично и респективно на народопсихологията.

           Да, така е малко по-добре.

           Но мисля, че мога да започна и още по-добре.

           Това, което се случва в момента в България, е чудовищно. А чудовищата са следствие, не причина. Неграмотният, черноглед, емоционално неуравновесен и силно агресивен народ по съвсем естествен път ражда дупки по пътищата, мракобесие, 45 партии и чудовища. Той просто не е в състояние да роди нищо друго. За голямо разочарование на повечето от Вас, чудовищата съвсем не са само политиците, поради простата причина, че в България политици няма. В България чудовището е народът. Той е един огромен, кръвожаден, уродлив звяр, който винаги изяжда надеждите, мечтите и децата си. 

           Защото българският народ винаги е гладен.

           Няма по-гладен народ от българския.

           Българският народ винаги е гледал първо да се наплюска и чак след това - всичко останало. Стигнал е до там, че е издигнал Плюскането в култ. Българският народ не се чувства щастлив, ако не е наплюскан. Българският народ винаги е идентифицирал Щастието с Плюскането. Няма Плюскане - няма Щастие. И, понеже апетитът му за плюскане е безкраен, гладът му никога не е задоволен. И той никога не се чувства щастлив. Поради тази причина жителите на островите Вануату се определят като по-щастливи от българите. Поради тази причина всички останали народи на Земята се определят като по-щастливи от българите. Включително жителите на Сирия, Пакистан и Бангладеш.
             Някъде там - между две плюскания - народът вземе, че роди нещо подобно на политик. А политикът си е... просто едно чудовище - звяр, също толкова гладен, както гангренясалата, полужива биологична маса, от която се е пръкнал.

           Няма друга държава на света с толкова много зверове на глава от населението.

           Безумните неща, които се случиха напоследък са точно следствие от онзи огромен, никога несвършващ глад, следствие от едно латентно зло, свито в гладните душици на хората като хищник, който дебне плячка.
            Следствие от желанието на всички да се наплюскат.

           
           Винаги съм казвал, че българите са емоционално най-лабилните хора на света. Това мое твърдение неведнъж ми е докарвало до главата люти псувни, омраза и агресия, което пък от своя страна, както вероятно се досещате, само е потвърждавало тезата ми. Защото аз винаги съм прав в твърденията си. На много хора (включително и на мен самия понякога) това изобщо не им харесва, но е факт. Каквото и да съм казал досега, каквото и да съм предвидил - винаги се е оказвало вярно и винаги се е случвало. Не знам дали е някаква дарба. Това си е чисто проклятие, мен ако питате, но всеки си носи кръста - нали така?

           Какво имам предвид като казвам, че българите са емоционално най-лабилните хора на света ли? Ами замислете се. Тук от най-малкото и, на пръв поглед, не толкова значително събитие, почти винаги се ражда нещо съдбовно, апокалиптично, ужасно. Тук нещата, които се случват, никога не се приемат спокойно и прагматично, а винаги с някаква приповдигната емоционалност, фаталистичност, черногледство, огромна драматичност, агресивност и истерия.
           Спрели държавните субсидии на някакъв отрасъл от селското стопанство например. Веднага излизат по медиите някакви хора и започват да рисуват ужасяващи картини на фалит, разруха, глад, масова емиграция, обреченост и смърт. Няма никакво значение, че субсидиите са спрени, защото преди това масово са крадени пари именно от тези субсидии.
           Става някакво нещастие - примерно на автомагистрала "Тракия" се преобръща пътнически автобус и загиват десетина души. Веднага някакви хора със сериозни лица излизат по телевизиите и започват да обясняват как това е следствие от всичко, което се случва в страната през последните 200 години, как за това са виновни Османската империя, Русия, евреите и българските политици и как ще става все по-зле и по-зле, и как все повече и повече автобуси ще катастрофират и жертвите ще стават стотици и стотици. Няма никакво значение, че подобни нещастия се случват навсякъде по света ежедневно, защото понякога просто така става - попадаш на неподходящото място в неподходящото време и... за жалост, ставаш част от черната статистика. Абсолютно никой от нас не е застрахован, че някои ден няма да стане и той част от тази статистика.
           Раждаемостта в България е спаднала през последните години - веднага се започват едни приказки от сульо и пульо как българската нация се стопявала, изчезвала и до не знам си коя година щели сме да бъдем малцинство, а след още толкова години - край, изчезва българската нация и отиде, та се невиде. Няма никакво значение, че такива спадове е имало и преди в историята и то не само в България. Няма никакво значение, че населението на Европа, по принцип и де факто, е застаряващо и раждаемостта, като цяло, в цивилизования свят е по-ниска, отколкото в Индия или Африка примерно.
           В България нещата никога не се приемат спокойно и разумно. В България черногледството и фатализмът са издигнати на пиедестал. Станали са почти национални спортове. Ако има световно първенство по черногледство, България ще заеме Второто място. Знаете ли защо? Много просто - защото сме черногледи и няма да повярваме, че можем да сме първи. В България никой не гледа на събитията философски и прагматично, както би трябвало да бъде. Защото истината е, че нищо фатално и непоправимо не се случва в България, нито преди, нито сега, нито когато и да е било - просто хората мислят така или много им се иска да е така. 

           А вдействителност, единственото фатално и непоправимо нещо на този свят е Смъртта. Както и единственото сигурно.

           В България, да ти спрат държавната субсидия за тютюна е равносилно на Смърт.

           Точка.


           Този постинг е предназначен за малкото останали цивилизовани, прагматични, разумни и емоционално стабилни българи. Другите изобщо не ме интересуват и, колкото и да си джафкат, ми е през клавиатурата.

           И така - what about озверялата България?

           В изборната нощ някакви освирепели получовеци пред НДК, начело с някакъв брадат, видимо нечистоплътен тип, заеха повече ефирно време от самите избори. Стотина пияни примати ритаха, блъскаха и ревяха нечленоразделно, че изборите били опорочени, купени, подменени и така нататък и заплашваха със саморазправа и гражданска война. А много хора (включително и тъпите журналя) нарекоха това "протест". Още същата нощ си зададох въпроса какви са тия истерични клоуни и като как така прецениха, че изборите били опорочени, при положение, че изборният ден дори не беше приключил, а резултатите от вота бяха съвсем предварителни и неокончателни.
           И тогава внезапно се сетих за съботната клоунада, начело с Главния Шут на Републиката - Николай Бареков. За мен този човек винаги е бил емоционално стабилен, колкото чувал с опитни мишки в горяща лаборатория, но във въпросния ден Баречето надмина и най-смелите ми очаквания. Истериите и драмите, които той предложи на драгите зрители в иначе скучния и сив ден за размисъл, си бяха достойни, ако не за Оскар, то поне за Златна палма. Друг е въпросът, че самият "ден за размисъл" е малоумен и необходим точно толкова, колкото и АЕЦ Белене е необходима за България, но това е една друга тема.
           Да се върнем към Главния Палячо на Републиката.
           То не бяха "разтърсващи разкрития", то не беше "имаме новина", то не бяха "граждански войни", "събития, които ще обърнат хода на историята", то не бяха "заплахи за живота му" и как Бойко и Цветанов няма да го пуснат да се прибере жив у дома, а седемгодишният му син щял да остане сирак и така нататък, и така нататък.

           Леле майко! Шок и ужас! Или, както би казала рускиня, живяла поне пет години в България: "Ну, миличка, проста да падладейш!"

           Естествено, на всички умни и прозорливи хора им е ясно, че на Бареков яко му бръкнаха в гъзеца с онова СРС, където го нарекоха капут, и сега злобее и беснее така, както и турчин не е беснеел над бащино ми огнище. Баречето е типичен пример за това как от един най-обикновен гъзолизец и ибрикчия на Бойко Борисов, какъвто беше, се е родил един озверял за мъст урод.
 
            Баречето е типичен пример за това как един човек може да се превърне в капут - най-често срещаната метаморфоза в България.

           Държавата на Хората-Капути.

           Ако барековите истерии си бяха останали на ниво барекови истерии, нещата може би донякъде щяха да се успокоят, да се тушират и да минат и заминат. В България, обаче, нещата никога не са такива, каквито би трябвало да бъдат. "Логика" е последното нещо, което може да бъде приложено към думата "България". То е все едно да приложиш думата "съвест" към думата "адвокат". Абсолютен нонсенс. Барековата истерия за броени часове плъзна като зараза из страната и зарази даже и най-устойчивите на болести зверове в татковината - така наречените български политици. Всички мазни задници, гьонсурати и лицемери, чиято предизборна кампания премина основно в плюене по опонентите и заливането им с лайна, изпълзяха като съсели от дупките си и, пренебрегвайки напълно основния закон на Републиката - така наречената Конституция - извадиха големите лайномети, храчколети и плювалници и започнаха войната. Станишката, Лютфито, кюстендилската джанка Мая Манолова и кой ли още не, се изредиха да си дават "компетентните мнения" по "чудовищните разкрития" на Главния Клоун на Републиката. Всъщност, единственото нещо, което направиха, беше да си спретнат една последна предизборна агитацийка и да постегнат електоралните редици, дето се вика. Истерията около "барековите разкрития" беше толкова голяма, че малцина се усетиха, че се извършва безпрецедентно и масово нарушение на Конституцията на Република България. И то на най-високо ниво. Сигурен съм, че на 90% от българите това изобщо не им е направило никакво впечатление.

           Защото на 90% от българите правилата и законите са им през дедовите и никой не ги ебава за джанки.

           Конституция ли!? Това пък к’во е, бе!?

           Но нещата не спряха дотук.

           Безумията в Държавата продължиха и в самата изборна нощ, след обявяването на предварителните резултати и стотината пияни олигофрени, заедно с брадатия неандерталец пред НДК, съвсем не бяха единствените участници в тях. Инерцията от Страстната Барекова Събота беше толкова силна, че се стигна до там Станишко и Лютфито аха-аха да сфомират правителство още преди да са приключили изборите. А хайдут Сидер ходеше като изоглавен от телевизия на телевизия и се правеше на важен, казвайки, че, ако никой не му играе по свирката, ще види парламентарна подкрепа през крив макарон.

           Ебати и цирка!

           Ама това, че са губещи, или пък това, че Станишев дори не е печелил никакви избори досега, това, че ДПС-то имат едни жалки 9%, а хайдут Сидер само допреди 3-4 месеца беше с 1% подкрепа и вдигна рейтинга си само благодарение на простия български народ - това не е важно. Важното е да сме пак на власт. За да плюскаме. Защото, както споменах, плюскането е най-важното нещо в България. Изобщо не ми се говори за така наречените следизборни "пресконференции", защото там безумията бяха на квадрат, включително и най-голямото безумие - това, че спечелилата политическа сила не само че не даде пресконференция, ами и изобщо се скри от всички и млъкна като риба. Само един Цветан Цветанов си поначеса езика с кюстендилската слива по Би Ти Ви-то на културата и толкова. И то това чесане беше толкова, доколкото след два-три дни да ги покажат и двамата по Господари на ефира - нищо съществено. Бат Бойко, когото всички очакваха като манна небесна, явно беше дал обет за мълчание и проговори чак няколко дни след това, за огромно разочарование на народ, журналя и родина.
           Вместо да се успокоят страстите, както подобава за страна с поговорка: "Всяко чудо за три дни.", седмицата след изборите предложи нови супердрами, емоции и - да, правилно се досетихте - съвсем нова, дето се вика прясна, прясна порция безумия. Главният прокурор даде пресконференция, на която съвсем искрено се чудеше човекът защо политическа партия ГЕРБ се била припознала като виновник за скандала с бюлетините, след като никой не ги бил споменавал пряко.
           Айде, бе!
           Сериозно!?
           Вие просто си говорите, колкото да не задремете, нали, господин Главен Прокурор на Републиката?
           Защо, вместо да плещите глупости (което изобщо не отива на човек с Вашия ранг и пост), не вземете да се върнете към вече споменатата Страстна Барекова Събота и да видите и чуете какви ги плещеше тогава пловдивският левент?
           Когато Главният Шут на Републиката с пяна на уста каза, че Бойко и Цецо едва ли щели да го оставят да се прибере жив у дома вечерта, според Вас, господин Главен Прокурор, той кои точно двама души на име Бойко и Цецо имаше предвид? Според мен, едва ли е имал предвид Бойко и Цецко, с които си е играл на фунийки пред блока като малък. И, като как така, все още никой не му е потърсил сметка на Бареков за тия абсолютно безумни обвинения? Не сте ли Вие този, който трябва да вземе отношение по въпроса как един шеф на телевизия, журналист и водещ си позволява да хвърля недоказани обвинения срещу знакови личности от национален ефир и чак след това да се чудите как така една политическа сила се била припознала като виновна заради прословутите бюлетини? Все си мислех, че закононарушения и престъпления в една правова държава се установяват и обявяват само след като се е произнесъл съдът и то, само след неоспорими доказателства. Всичко останало са ала-бала празни приказки и простотии. Но явно съм се лъгал.
           Безумията в родната Татковина ни връщат още по-назад.
           Възниква скандал с някакви незаконни подслушвания. Всички следи водят към Цветанов. Без значение дали е виновен или не - това не го решава народът, решава го съдът - вместо да излезе като пич и да си подаде оставката, както се прави по принцип в нормалните демокрации, когато името ти се опетни, той мълчи като пукал, а за капак излиза Бойко Борисов и на въпроса би ли уволнил Цветанов от ГЕРБ, изтърсва най-безумната глупост, която съм чувал напоследък, отговаряйки в типичния си стил: "Да уволня Цветанов от ГЕРБ ли? Ами че той ГЕРБ е на Цветанов."
           Чакай бе, пич!!! Ти добре ли си!? Какъв Цветанов, к’ви пет лева, бе, Борисов!? От 2005 година насам печелиш де що има избори - кметски, за европарламент, пак кметски, после парламентарни, местни и какви ли още не - за кого, мислиш, гласуваха хората, бе? Да не би да гласуваха за ГЕРБ? Да не би да гласуваха за Цветанов? Всъщност, изобщо някой знаеше ли кой е Цветанов тогава? Някой знаеше ли какво е ГЕРБ? Това ли успя да съчиниш, бе, Борисов - че ГЕРБ бил на Цветанов? Това да не е частна фирма? Ами хората, които членуват там, ами симпатизантите ти? Те какви са - наемен персонал на Цветанов ли? Ако наистина мислиш, че ГЕРБ е на Цветанов, защо го казваш чак сега, бе, Борисов? Или и ти, както всички останали в тая Държава, си ебати и лицемера.
           ГЕРБ спечели и тези избори. С малко, но пак ги спечели. Но знаеш ли, всъщност, кой ги спечели? Ти ги спечели бе, Борисов. Хората вярват на теб, не на ГЕРБ. Хората вярват на теб, не на Цветанов. Ти си ГЕРБ. Ти си Бащицата. Ти си Месията. За добро или за лошо, е така. Но след като и ти се включи на пълна скорост в общото национално озверяване, силно се съмнявам дали някой ще ти повярва при едни евентуални следващи избори.
           Да се чуди човек що за народ те е избрал, бе, Борисов!


           Имайки предвид всичко казано дотук, смятате ли, че народ като този си заслужава всичко, което му се случва?

           Специално аз съм на мнение, че българският народ си заслужава до последно всички беди и нещастия, всичката мизерия и нищета, които му се стоварват отгоре години наред.

           Защото народ, който е в състояние аха-аха да избере Станишко и Де Пи Се-ту отново да го управляват, не заслужава нищо хубаво.

           Защото народ, който избра Главния Психопат на Републиката, а.к.а. Волен Сидеров, едва ли не да определя политическото бъдеще на страната, не заслужава нищо хубаво.

           Защото народ, който в момент на криза, вместо да се обединява и сплотява, прави точно обратното - разделя се, заслужава точно това - всеки олигофрен да си направи партия и да участва в парламентарни избори.

           Защото народ, който позволи на 45 партии да участват в тези избори, размивайки нормалния, прагматичен вот и пращайки в небитието партии като СДС и ДСБ, заслужава именно това - да плаща субсидии на разни смешници, които са минали бариерата от 1%.

           Защото народ, който не излиза да гласува, а после реве, че изборите били фалшифицирани чрез купуването на цигански гласове, заслужава именно това - да го управляват малоумници, избрани чрез гласовете на мангалите, купени за по 20 лв. бройката.

           Защото народ, който непрекъснато чака да дойдат и да го оправят, заслужава именно това - непрекъснато да го оправят, но отзад, на сухо и без вазелин.

           Мога да продължа така до безкрайност, но вече ме е гнус и ми се повръща, затова ще спра дотук.

           Вижте се добре, драги мои сънародници. Вижте се добре и преценете Вие самите какво заслужавате и заслужавате ли нещата, които изброих по-горе. Преценете внимателно Вие от кои сте - от човеците или от чудовищата. И нека този, който се смята за по-човек от всички други, хвърли първия камък по мен.
           
           
           

            
           
           



Гласувай:
38



1. podvodni - От дълго време не ми се е случвало да ...
19.05.2013 17:44
От дълго време не ми се е случвало да се смея така здраво. Всъщност, започвах да чета писанието няколко пъти и от смяс все не успявах да го завърша. Най-смешното бе, дето Христов се определя за ясновидец. Е няма подобен майтап, честен кръст! Няма!
Въпреки това, едва ли ще се размине въпросът - кой идиот може да измисли подобна идиотия?
Да благодарим на Бог, че подобни идиоти са наистина много малко, колкото и красиво да пишат!
А още по-малко са идиотите - ОП!!
ХристOFF, адмирации за опттимистичният, белоглед, не агресивен и най-вече изключително смешен поглед и писание!
цитирай
2. sestra - Удобен за манипулиране народ,
19.05.2013 17:48
АДСКИ удобен. Какво повече, съгласна съм с всяка дума.
"Защото народ, който избра Главния Психопат на Републиката, а.к.а. Волен Сидеров, едва ли не да определя политическото бъдеще на страната, не заслужава нищо хубаво."
Предупредих, че ще стане така, с един въпрос http://sestra.blog.bg/regionalni/2013/02/22/vijte-tozi-film.1056678. Това се виждаше като опасност още по време на протестите, дето някои все още си мислят, че били спонтанни. Всички блееха към бъдещето, както впрочем и днес си блеят. Към бъдещето, не виждайки как им го режат през настоящето.
цитирай
3. samuraijack - Добър е Българският народ да търпи!
19.05.2013 18:24
Да търпи и носи на гърба си всякакви чудовища, в това число и умници като теб.
Времето на самодоволните егоисти все повече изтича, Христофф.
все повече,
офф!
цитирай
4. kamosutrov - Таланта си е талант, Бушмилс!
19.05.2013 18:51
1000 поздрава от мене, пич!
цитирай
5. bojo12345 - Българският народ винаги е гледал първо да се наплюска и чак след това - всичко останало
19.05.2013 18:57
Ти какъв си тогава?
Без коментар!
цитирай
6. анонимен - Пак гледаме, като да не се отнася за ...
19.05.2013 19:20
Пак гледаме, като да не се отнася за нас.
цитирай
7. christof - " Този постинг е предназначен ...
19.05.2013 19:50
" Този постинг е предназначен за малкото останали цивилизовани, прагматични, разумни и емоционално стабилни българи. Другите изобщо не ме интересуват и, колкото и да си джафкат, ми е през клавиатурата."

Вие си знаете кой от кои е. Нали така? :))
цитирай
8. ironia - Здравей christof,
19.05.2013 19:57
Написал си една от най-силните статии в блог.бг за сезона.

Казвам го без капчица ирония.
Безкомпромисен разрез на моментното състояние на нацията, доколкото може да става въпрос за нация. Силни изразни средства, метафори и хиперболи, представени според гледната точка на автора. Ярост и гняв, недоумение и болка от случващото се. Старание за безпристрастност, достигната обаче само в известна степен.
Недостатък на статията е едностранчивото обобщение за целокупния народ и дистанцирането на автора от народа си. Отвратените от политиката не са гласували и това също е тяхно конституционно право. Бегло са засегнати гигантските фалшификации и манипулации на т.н. "избори", които всъщност отказаха хората да гласуват. Най-главното – липсата на избор, също не е посочена. Участието на всички стари муцуни не може да доведе до промяна и много добре е усетено от избирателите.
Друг недостатък е отвореният финал. Не се предлага никакъв изход, а се разчита само на констатациите. Добре би било авторът да изложи своите виждания за бъдещето, не в смисъл на прогностика, а в належащи действия.
Предвиждам яростна атака от много страни, според политическите пристрастия на колегите, също и доста подмазвачески коментари в стил блог.бг: "ти усмихна деня ми" и "ах, колко си прав". Преобладаващото мнозинство са същите хора, така сполучливо описани по-горе. Силни пред монитора, слаби в мисленето, затъпели, всичкознаещи индивиди, свели съществуването си до плюскане и перчене на първа с посредствени изяви, но жадни за слава.
Бих добавила още няколко елементи, способстващи за чалгаризацията на България, но не искам да разводнявам основната тема.
Последно. Не се надувай и отговаряй на благоволилите да коментират.

цитирай
9. christof - podvodni
19.05.2013 20:26
Всички знаем, че ти си блог-варианта на Бареков, но я ми кажи, след като си най-големият разбирач в блогбегето, кое от нещата, които съм написал, не е вярно. Защото иначе коментарът ти (ако изобщо мога да го нарека така) издиша яко, както теб самия.
цитирай
10. christof - ironia
19.05.2013 20:29
Благодаря за коментара и анализа, както и за критиките към статията ми, но принципно аз преценявам как, на кого и дали да отговарям. По въпроса дали се надувам - те тук ме хвана. Да, аз съм един надут пуяк. :)))))
цитирай
11. valeska - Какво предлагаш като изход? Може би ...
19.05.2013 20:49
Какво предлагаш като изход? Може би твърда ръка или нещо друго?
цитирай
12. christof - valeska
19.05.2013 21:34
Аз съм го казал в постинга, но виждам, че повечето забивате към политиката и изтървате същественото. Докато българите не се отърват от това черногледство, докато не започнат да приемат нещата по-спокойно и разумно и не спрат с тия драми за щяло и нещяло, т.е., докато не си сменят софтуера в главите, нищо хубаво не ги очаква - и нито политиците, нито Господ ще им помогне.
цитирай
13. podvodni - Подводни
19.05.2013 22:19
Ами ХристOFF, нищо в този постинг не е вярно.
Опс, грешка! Вярна е само онази част дето си взаимствал от мой коментар отнасящ се за Бареков. Но не цялата.
И съвсем в реда на нещата ще отречеш, че си го заимствал от мой коментар.
Тйъ нареченият разрез на народопсихологията е повърхностен и изцяло едностранен, което в никакъв начин не го прави истинен. Той, горе-долу кореспондира с твърдението, че всички германци са хитлеристи и нацисти.
Сам съзнаваш, че това което пишеш не е продиктувано от "реалната ти преценка" от желанието ти да засегнеш, предизвикаш негативни коментари, обиди, и пр. негативизъм. Поради тази причина казвам че това идиотско писание е възможно да го напише идиот -О.П.
Всъщност, познавам един такъв индивид като теб, и най-фрапиращато е, че и той е продукт на българо-немската секс идилия. Също като теб, неговите писания са пропити с омраза и негативизъм, насочени към нас, българите.
В момент на откровенност, ми призна, че това го прави съвсем умишлено, макар и да знае, че не е прав, но така се чувства по-добре и си оправя настроението.
Та съвсем в реда на нещата е да бъда абсолютно сигурен, че и ти попадаш в този егрегор. По някога е и въпрос на генетика.
цитирай
14. blackpredator - Хаха,
19.05.2013 22:33
твоят "елитарен" задник сигурно е хванал паяжина, щото не Плюскаш.:)

Като изключим "градивната критика" към Боко, /както се казваше при тато/, то останалото си е вярно. И едностранчиво, както е забелязала Ирония.
Облюбваш май някого, гербжопите има да ти се кефят...:))
цитирай
15. christof - Вярна е само онази част дето си вз...
19.05.2013 22:59
podvodni написа:
Вярна е само онази част дето си взаимствал от мой коментар отнасящ се за Бареков. Но не цялата.
И съвсем в реда на нещата ще отречеш, че си го заимствал от мой коментар.

Подводен, ако щеш вярвай, теб не те чета изобщо и нямам никаква представа за какво говориш. Това, че явно съм на същото мнение за Бареков като теб, задължително ли ме прави плагиат? Що се отнася до останалата част на коментара ти - типичните подводни дрънканици и опити за обида на расова основа. Макар че в едно си прав - да, аз обичам да предизвиквам хората, като обобщавам, но това е с цел и неведнъж съм казвал каква е тя. Забелязал съм, че, когато човек обобщава и поставя хората под общ знаменател, то припозналите се в това общо цяло стават учудващо много.
цитирай
16. christof - blackpredator
19.05.2013 23:02
Естествено, че мнението ми е едностранчиво - твоето да не би да е многостранчиво? Нали затова му казват лично мнение бе, мушморок? Да попитам само: какво е облюбвам и гербжопи? Нали знаеш, че трудно ти схващам стила на писане.
цитирай
17. lubima - Браво за позицията и чудесния по...
19.05.2013 23:06
Браво за позицията и чудесния пост!От много време не ми се е случвало да прочета нещо толкова истинско!Поздрави и от мен!Напълно споделям мнението ти!
цитирай
18. vostroto - Сложих ти минус защото не ми харесва ...
19.05.2013 23:08
Сложих ти минус защото не ми харесва оскърбителният ти тон, независимо, че за някои неща си прав. Но истината трябва да се защитава човешки, с уважение. Твоят начин е грозен, и има обратен ефект.
Иначе пишеш чудесно.
цитирай
19. tit - Бекс,
19.05.2013 23:17
творението, отношението към което предлагаш за мяра за "цивилизовани, прагматични, разумни и емоционално стабилни българи" е само блестяща тролска изцепка, драги!:))

Цивилизационността преди всичко е усет за мяра, Бекс. Ти я ползваш, за да прекрачиш границата, която би възмутила всеки почтен и разумен човек и да го доведеш до емоционален срив.
А в това няма нищо цивилизовано.

Като не ти харесва народа ТИ, що не си намериш друг, м?
Като начало започни с азанде.;)

/племе в Конго - да не се чудиш:)/
цитирай
20. christof - vostroto
20.05.2013 00:32
Тонът ми съвсем не е оскърбителен - той е адекватен на общия тон на говорене в България. Забелязал съм, че стават все по-малко българите, които разбират от нормална дума, казана, както ти споменаваш "човешки, с уважение". За да те чуят, за да ти обърнат внимание - ТОЧНО това е тонът. Оскърбителен, агресивен, обиждащ.

tit,
не искам да си намирам друг народ. Само народ като българския би се връзал на, както ти ги наричаш, тролските ми изцепки. А аз много обичам да се изцепвам по тролски и народът да ми се връзва, а "всеки почтен и разумен човек" да изпада в емоционален срив. Това означава, че просто съм постигнал тролската си цел. :)) Освен това, драга, съм сигурен, че племето азанде в Конго е много по-щастливо от българите.
цитирай
21. galinbalin - Ебре Бекситооооооо...
20.05.2013 01:58
Ма те апе яко кучето... :-D
цитирай
22. tit - Мнооого се величаеш, Бекс!:))
20.05.2013 02:59
Народът български, слава Богу не чете блогбетето, хеле пък Първа – хептен!
Прочитите тук са кликания, помпи...що се правиш, че не знаеш?:))
Сайтът прелива от точно този тип особи, които „бичуваш” в постинга си.
Но това не е даже представителна извадка за народа, Бекс!
Щото народът по определение, освен език, бит, територия, вяра /помниш ли какво е вяра, Бекс?/ , история, притежава и нравственост, морал. Морал, защитаващ етноса и слагащ юздите на любимия ти прагматизъм.
Твоето „бичуване” е самобичуване, крясък на изтъкан от комплекси нещастник, на когото другите са му криви, понеже са нещастни!
Поставил си се на върха на чудовищността, която описваш и си позволяваш да слагаш всички българи под един знаменател?!
Даже да ти харесва да си чудовище, на мен не ми харесва да преценяваш всички останали или като такива, или като „неграмотни, черногледи, емоционално неуравновесени и силно агресивни”.
Ти не ни оставяш друг избор, освен да се съгласим с теб или да бъдем дамгосани с егото ти!:))
А винаги има трети път и той не е към чужбините...
Плюскането...
Плюскането, Бекс, е в основата на пирамидата на Маслоу. Той го нарича хранене, обаче!
На теб ти се струва плюскане, понеже гледаш от високо и все ти се струва, че тия плебеи долу много ядат. Ма, много бе!:)
Да, Бекс – някои ядат, ядат твърде много. Но това не са всички! Не са и повечето. Много е удобно да се правиш, че не виждаш гладуващите. Да оправдаваш съвестта си с това, че те си го заслужават.
Щото не работели.
Бе, изобщо - тия всичко си заслужават, щото не мислят като теб!
Щом не щат да мислят така - да гладуват там и да не протестират?!:)
Това, „десните интелектуалци”, стигнахте до дъното на падението напоследък, да ти кажа...
В модерното общество не може да има само работодатели и частни предприемачи, Бекс!
Икономическата история на страната ни последните двадесет години го доказа.
Стотици хиляди хора, без талант за предприемачество и прагматизъм са и без доходи или работят за единия...ток!
И ти очакваш от тези хора да са щастливи?
Да мислят за нещо повече от това, как да нахранят децата си утре?
Впрочем, някои от тях мислят... Даже повечето мислят!
И мразят!
Мразят самодоволните, ухилени типове, които ги квалифицират като „лош мат`рял”! Като „черногледи и неуравновесени”!
Докато не осъзнаят /а те го осъзнават, Бекс, щото имат нравственост/, че мразят онова, което не харесват в себе си...
И не отиват да гласуват, да речем!:)
Говориш за Човек?
Те са много повече човеци от теб, да ти кажа!
Хомо сапиенсът изначално е бил тревопасен, стаден вид и този инстинкт е по-силен от придобития такъв, следствие яденето на месо, плюскането!
Плюскането ни е направило човеци, при това - хищници!
Някои от нас...
Насаждаш философията, че само хищниците оцеляват.
Това, Бекс, е невярно...
У вид, който носи инстинкта на стадото, оцелява стадото.
Така е било и тъй ще бъде!
Силата е на страната на онези, които се гледат очи в очи, които се стремят към разбирателство, които си опират гърбовете, за да се пазят. Стадото отхвърля всеки, който се опитва да ползва обърнатия към него гръб за друго, освен за защита. Стадото не пази онзи, който върви твърде напред или твърде встрани. Неприятно, неудобно за индивидуалистите, но това е истината...
Прочее, не обвинявай стадото за това, че си от неговия вид!:)
Ако не можеш да го поведеш, не се поставяй встрани, да не те изяде някой хищник, истински!:р
цитирай
23. dobronameren - Всичко в този постинг е вярно
20.05.2013 05:20
И няма по-голямо доказателство за това от бесните коментарии на под-vodni-те, над- vodni-те, покрай-vodni-те бойци на - да ги наречем меко, а не лайняри, както те наричат нас - евроскептицизма.
И още нещо искам да кажа на онези глупаци, които ми викат "И ти си глупак, защото всички сме българи." Евроскептиците, онези меко назованите, не са българи, които заслужава България. Крайно време е, от край време е, българският народ да разбере тази истина. И да реши как да я приема.
цитирай
24. tit - до двадесет и третия евроентусиаст -
20.05.2013 07:51
глупакът няма етническа принадлежност.
Негативизмът, самоненавистта са насаждани у нас след загубите от войните в началото на двайсти век. Войни, загубени не от народа, не от войската, а от управниците ни.
Много удобна философия, оправдаваща слугинажа и слагачеството на върхушката - ние много искахме, и пак искаме, ма тоз народ - дивак, не разбира!
Днешните добронамерени сте същите.
Всеки българин заслужава България, щом се чувства и мисли като българин и приема това за естествено.
Ние, българите, винаги сме били в Европа!
И сега сме.
По право, не по заСлуги!
Слугите да приемат тази истина както решат.:))
цитирай
25. hloris - Това си е самата истина,Жоро,поднесена наготово на тепсия,
20.05.2013 08:15
само искам да вметна,че този човек,който го е казал това,че всеки народ заслужава
съдбата си,е безумно прав.Защото един народ,който само мрънка,и е научен само и единствено да мрънка,оплаква и взаимно да се оплюва,то какво бъдеще може да има
един такъв народ?!
НИКАКВО---да се чете като дебело подчертаване,а не крещене....
Един народ,който не си знае и отстоява своите си,национални интереси,народ,който е предавал своите като Юда за тридесет сребърника,и народ,който е научен само да раболепничи и да се кланя,докато през това време му го слагат,вкарват образно казано,то такъв народ няма бъдеще....
Такъв народ сам се оказва в ролята на собствен гробокопач ,а преди това убиец на себле си.Мисля,че е крайно време да престанем да пискаме,да мрънкаме,а да си признае народът своите собствени грешки,недостаъци и кусури,иначе тежко му и горко на този народ,който освен да плюска,да слуша поп-фолка музика,и да се оплюва взаимно,то един такъв народ просто го отпиши,пиши го като болен с разсейки в главата,причинена от липса на МИСЛЕНЕ.....
Та така,Жоро,тук си много точен,и на 1000% прав,човече,това е самата Истина,остави ги другите,дето не щат да си го признаят това,но това са фактите-просто други няма.
От истината боли,но тя е нещото,което трябва да имаме смелостта да погледнем смело в очите,а след това да започнем да си правим необходимия разбор за случващото,защото само и единствено там е нашето спасение,да приемем истината,и да осъзнаем необходимостта от Промяната,иначе тежко ни и горко....
Та така на този етап е така-"Всеки народ заслужава съдбата си,участта си,кръста си.
Силно,вярно и много добре казано,типично в твой стил,който обаче е също много емоционален,което ме навява на мисълта,че не ти е безразлично това,което се случва в тази държава,а това е похвално,Жоро!
Моите най-искрени аплодисменти да постига,защото е силен,мъдър и най-вече правдив...
Поздрави,Жоро,ти си човек,който гледа на нещата обективно и най-вече безпристрастно,а дано повече хора мислят като теб,дано!!!
цитирай
26. sestra - Нищо оскърбително в този пост.
20.05.2013 09:05
Бекс, защо не политически, моето виждане е политическо, да не би политиката да е емоция, да не би да избирахме брачен партньор? Политически избор, това е рационален избор. И като стана дума за народ, няма такова понятие, има нация, ако я има. Сори, руската думичка се е провалила и там, и тук. Такъв народ само прехвърля отговорностите си върху тоя и оня и все иска да му се даде. Слава богу, че не всичко у нас е народ, има и достатъчен процент живи хора, които си употребяват мозъка правилно. Имам предвид рационално. До последно се колебах дали да гласувам за Бойко, Супернаглите не ми оставиха избор. Сега искам да заявя много отговорно: пази Боже да се стигне до най-лошото, но убият ли бившия министър-председател, "народът" ще е отговорен. С тъпотията си. Иначе знаеш колко ми е за политиката... Николко. Нито храни, нито облича. Факт.
...И верно, що не отговаряш на всички?
цитирай
27. podvodni - Подводни
20.05.2013 09:14
Както писах, напълно в твой стил е да отречеш, че си взаимствал от мой коментар тезата за Бареков. Не съм и очаквал нещо друго.
И ХристOFF, не те обиждам, защото обидата не е моята хранителна среда, а тввоята!
Просто обобщавам и ислагам под един знаменател хора действащи по един и също начин. Генетичната идентичност, тук е някакъв вид съвпадение, макар, че съвпадения и случайности не съществуват. По-скоро е закономерност.
цитирай
28. dobronameren - До tit-a 24-та
20.05.2013 09:18
От кога и ти си в Европа след като "евроентусиаст" е обида , която използваш? След което допълваш. че ако не те харесва някой, в случая аз, то той е слуга. Така ли мислят в твоята Европа? Защото в моята - не!
От кога и ти си в Европа като всичките ти постинги преливат от антиевропейски призиви. Не мисли, а именно призиви! Да излезем от Нея и да отидем къде? Искай, но не ми нареждай аз къде да искам да стоя. Защото в моята Европа това не е разрешено!
А! И да не пиша нов коментар - предай на Иронията, че е отвратително, когато жена пише "лайняно". Една Моя европейка не би си го позволила на никаква цена.
цитирай
29. tit - здрасти, тути!:)))
20.05.2013 09:22
dobronameren написа:
От кога и ти си в Европа след като "евроентусиаст" е обида , която използваш? След което допълваш. че ако не те харесва някой, в случая аз, то той е слуга. Така ли мислят в твоята Европа? Защото в моята - не!
От кога и ти си в Европа като всичките ти постинги преливат от антиевропейски призиви. Не мисли, а именно призиви! Да излезем от Нея и да отидем къде? Искай, но не ми нареждай аз къде да искам да стоя. Защото в моята Европа това не е разрешено!
А! И да не пиша нов коментар - предай на Иронията, че е отвратително, когато жена пише "лайняно". Една Моя европейка не би си го позволила на никаква цена.

цитирай
30. christof - Тит,
20.05.2013 11:14
след като прочетох дългия ти коментар, направо ми идваше да извикам "Алелуя!" накрая. Ти защо не си станала пастор? А, всъщност забравих - жени не могат да стават пастори, освен в англиканската църква. Защо не си станала политик? Виж само как ти се отдават словото и популизма.
цитирай
31. christof - podvodni
20.05.2013 11:21
Не че съм очаквал от човек като теб да приеме, че някой не го чете. Но ти грешиш много сериозно в едно нещо - аз не мразя българите. Не знам откъде ти е хрумнало това. Същото се отнася и до многоуважаемата Тит. Не мразя българите - съжалявам ги. Винаги съм си представял България като едно Балканско бижу - съвсем честно ви казвам. Без майтап. Представял съм си я с хубави, чисти магистрали и пътища, със зелени поля и живописни планини, с добронамерени, усмихнати и приветливи хора, а не индивиди, чиято висша цел е да преебат ближния. Представял съм си я с чисти, спретнати селца, а не с тия мрачни, счупени, кални и прашни цигански махали, които представляват 90% от българските села в момента. Представял съм си я с хубави, чисти градове, добре уредени, с инфраструктура, без дупки по шосетата, с чисти тротоари и усмихнати хора, които вървят по тях.
Представял съм си я.
Много пъти.
Да, много пъти.
цитирай
32. tutankhamon661 - tit
20.05.2013 11:24

Здравей, Боклук!

Можеш да говориш глупости, колкото искаш. Ако не ми бяха казали, че си ме споменала, нямаше изобщо да разбера, защото твоите коментари обикновено ги прескачам. Не чета малоумията на доказани лъжкини.

Повече никога не си позволявай да ми пишеш лични съобщения! Вече съм информирал хората, срещу които си опитвала да ме настройваш. Казал съм и на други какво си говорила за мои приятели. А понеже много знаеш, сега ще информирам и такива, които не са ми приятели, какво плетеш зад гърба им - ти плюеш по всички, ама скришом, на лични съобщения. Tа, не се чуди защо си коментираш сама - вече доста хора знаят колко прoфили си пласирала като "истински блогъри", а всъщност са твои.

Ай ся, пак кажи, че никога, ама никога не си напускала Blog.bg с предварително планирано завръщане!

"Идвам и си отивам, днеска съм тук утре не ..."

Па то никога не е било ... ъъъъ .... и никой не е видял, ха-ха!

Обясни на домакина колко от минусите всъщност са от твои профили - едно от основните ти занимания. Не че си единствената, но и ти го правиш. Дори си се хвалила на хора, за които мислиш, че не биха споделили. Неее ... няма да кажа кой - това не можеш да се сетиш.

Самотна, незадоволена лелка - такава ще останеш. Ако беше доволна от живота си, нямаше да стоиш тук целодневно, занимавайки се с безсмислен спам.

цитирай
33. tutankhamon661 - dobronameren
20.05.2013 11:33

Не се учудвай! Това е любимият номер на многопрофилните тролове и прочие блогбегейски боклук - понеже са фрашкани с регистрации и целодневно висят тук, смятат че и с другите е така. Болни самотни хора. Необразовани и неграмотни. На въпросната Тит доста време й трябваше да разбере кога се пише "с" и кога "със". А най-любимо й е да опитва да привлече вниманието ми - сигурно се подмокря. После разправя, че аз я преследвам, а всички виждат обратното.

Тъй като съвсем изгубиха позиции напоследък, новото им занимание е да наричат цели групи профили с моето име. В такива случаи обикновено научавам за регистрации, които преди това не съм знаел - та и от това извличам полза. Aма те нямат акъл, за да го разберат.

Стане ли дума за политика, обвиненията ca още по-ожесточени. Платените веднага обвиняват, че някой друг бил платен. Многопрофилните се включват с по 3-4 профила, за да се "подкрепят взаимно"/!!!!!/" През цялото време не им хрумва, че и 1000 профила да имат, на изборите ще пуснат само една бюлетина.

цитирай
34. tutankhamon661 - christof
20.05.2013 11:40

Аз също не обичам грубия тон, но съм се убедил, че повечето хора не разбират от човешка приказка. Да не говорим за склонността към лъжи, преиначаване, удобно тълкуване и т.н.

Един пример

В цивилизована държава Бареков вече щеше да е подсъдим. И съм убеден, че всички го знаят. Tогава защо някои се правят на луди и го представят едва ли не за "будител"?

Да крещи по телевизията, че някой бил мафиот и можело да не се прибере - такива думи НАВСЯКЪДЕ се плащат. Ама не й в чалга-турско-циганска България. Тук на някои хора циганското им е в кръвта - нищо че не се смятат за такива.





цитирай
35. podvodni - Хахахаха, ХристOFF, ти си отчай...
20.05.2013 12:45
Хахахаха, ХристOFF, ти си отчайващо смесен индивид в опитите ти да ме засегнеш по някакъв начин. Типично и много познато. Забравих ли да спомена, че не си единствен по род, произход и манталитет?
Когато си представяш нещо, барем стъпи на реална основа. Ние, Българите де, не сме имали, нямаме и няма да имаме нищо общо с Западният свят и "култура" (до колкото я има), та да се преекспонират подобни картинки в главата ти.
Сиреч, несме били, не сме сега, и никога няма да бъдем роби.
Знаешли, че сме единствената раса която е успяла да подчини дявола (тъмнината).
Ако не вярваш, прочети някоя и друга Българска народна приказка, където е описано всичко в детаили. Ловя бас, че подобни приказки няма в никой народ по света.
Та поради тази причина, колкото и да си представяш типичните съвременни робовладелски картинки, така характерни за запада, тук просто са неприложими.
Какво да правиш - вселенски закони!

п.п. За четенето може много да поспорим.
цитирай
36. havefaith - Като потвърждение
20.05.2013 13:10
Много хубав пост с много верни анализи и заключения. А вие се отплеснахте на лични нападки и обиди. Което между другото идва да докаже верността на гореизложеното.
Поздрави на автора за обективното мнение и интелигентното изложение.
цитирай
37. cliff - Като за начало,
20.05.2013 13:19
valeska написа:
Какво предлагаш като изход? Може би твърда ръка или нещо друго?

да си сложиш снимка на профила и после ще видим.
цитирай
38. christof - podvodni
20.05.2013 13:29
Виж сега, откакто ми дойде на ум, че има голяма вероятност ти и онова недоразумение Офир, което спамеше из блога ми преди време, да сте едно и също лице, се бях зарекъл повече да не се занимавам с теб. Съвсем сериозно го реших. Друг е въпросът, че вече нямам и толкова време да влизам тук. Това, че ти си бил коментирал някъде нещо за Бареков, което според теб аз съм бил взаимствал, е недоказуемо и от двете страни. Нито ти можеш да докажеш, че е така, нито пък аз мога да докажа, че не е така. Затова предлагам като едни разумни хора да спрем с това.
Що се отнася до останалата част на коментара ти - чудя се дали изобщо да ти отговарям. Щом българите са единствените, които са успели да подчинят дявола (каквото и да означава това), защо живеят по този начин. Защо непрекъснато се оплакват, че около тях всичко е лошо, гадно, че мизерстват, че са бедни, болни и опърпани? Що не вземат да го впрегнат тоя дявол да оре на нивата, ами само реват?
Тезата ти за робството и за разните ти там твои си теории за световното господство на евреите над всички не ме касае особено. Нали сам се сещаш, че темата е безкрайна и няма да доведе до нищо съществено?
Айде със здраве!
цитирай
39. tit - Къде в коментарите ми видя популизъм, Бекс?:)
20.05.2013 14:24
Нямаше да коментирам, ако не беше накичил с думата „цивилизован” произведението си. При това си признаваш, че целиш да предизвикаш страсти. Със страстното си писание...Насочено към цивилизованите.
Онова, което най-вече отличава цивилизования човек е умението, способността да владее страстите си. Да слага юзди на инстинктите си е качество на Човека. Не знам как се нарича някой, който провокира разюзданост.
Твърдиш, че болшинството българи са нецивилизовани. Аз, като цивилизована и емоционално стабилна би трябвало да се съглася?
Е, не се съгласявам напълно цивилизвано!:))
Шейсет и кусур процента от гласоподавателите не подкрепиха никоя от днешните парламентарни партии и няма по-добър аргумен в подкрепа на несъгласието ми.
Тези хора може да слушат чалга или метъл, народна или симфонична музика, да гледат турски сериали или братята Коен, да четат Джаки Колинс или Достоевски...но всички те приеха резултатите спокойно, с чувство за самоирония и продължават да са толерантни към мнението на останалите под четиридесет, които ще са представлявани в парламента.
Ти наричаш тези хора нецивилизовани и емоционално нестабилни?
Наричаш моята защита на тяхното право популизъм?
Бога ми, Бекс - имаш ли идея какво би станало, ако тези шейсет действително бяха такива?
Ако тръгваха безотговорно след всяко сладникаво обещание?
Да , съвсем не сме вярващи, в смисъл на зомбирани. Тарикатеем на дребно, скъпи на триците, евтини на брашното. Блъскаме земята, а тя все е повече, отколкото можем да оползотворим, щото Бог ни обича и много ни е дал! Лутаме се като пощръклели из градищата през седмицата и тичаме по градините през неделите. Имаме много и все не сколасваме да го подредим!:)
Не сме черногледи, Бекс – просто гледаме тежко!
Тежко, като самочувствието ни, тежко, като онова, с което мерим другите.

Емоционалната стабилност няма да коментирам – тя прозира в някой от коментарите под поста ти!:))
Извинявай за обстойността ми, но предпочетох да опонирам в твоя блог, вместо да пускам свой постинг по темата.
Щото съм прагматична жена и прецених, че е по-удачно да ползвам компресията на твоите помпиери!:р

Няма да дам глас за поста ти, Христов.
Споделям гнева ти за фактите, но не споделям разпростирането им върху голямата част от българите.
Иначе казано – това не бяха честни избори, но не могат да бъдат касирани само заради това!
Нередовността трябва да се докаже в детайли, колкото и това да не се харесва на победителите!
ЗаКонът в нецивилизована България важи и за магаретата!
Сори!:))
цитирай
40. christof - Тит,
20.05.2013 15:26
нали знаеш приказката - мнението е като задника. Всеки го има и си го пази, както намери за добре. :))

И, да - повечето българи са нецивилизовани. Повечето българи са простаци, които плюят по улиците, хвърлят си фасовете през прозореца на колата, пикаят в храстите, слушат чалга и са неграмотни. Това се дължи на факта, че една голяма част от свестните българи просто вече не живеят в България, което донякъде подкрепя лафа за лошия матрял. Просто приеми, че вероятността в България да е останал предимно лош матрял, е доста голяма. България не е голяма страна и липсата на 2 милиона и половина души от общото й население няма как да не се отрази на матряла като цяло. Толкова ли е трудно да се приеме подобна теза? Толкова ли невъзможна изглежда? Освен това, тя обяснява всичко, което се случва в страната. А, както знаем всички, най-простото обяснение в 95% от случаите е и най-вярното.
цитирай
41. tit - Всички знаем, че простите обяснения бяха присъщи на другаря Сталин, Бекс!:)))
20.05.2013 15:55
Лошото възпитание още не е нецивилизованост. Това е твърде елементарно и повърхностно твърдение. Цивилизацията обхваща далеч повече и по-дълбоки признаци и стандарти.
... това за емигрантите все едно не съм го прочела!:(
Не усещаш ли, че спорът все повече се изкривява в посока "Криворазбраната цивилизация"?:)
За разлика от онези времена, днес българите са далеч по-информирани и грамотни.
Чудно ли е, че искат повече и по-добро?
Не мислиш ли, че тъкмо цената на това "по-добро" ги прави нещастни?
... не говоря за цена в пари.
цитирай
42. swetka4 - Озверялата България
20.05.2013 16:14
OK
цитирай
43. podvodni - Продържаваш да ме размиваш. Нап...
20.05.2013 16:34
Продържаваш да ме размиваш. Напомняш ми на една стара съседка, и забележи какво невероятно съвпадение - германка, която, досущ като теб (чудно защо ли?), имаше избирателен слух и памет.
Питаш ме защо сме толкоз недоволни?
Защото христOFF имаме силна ментална памет, а някакви изроди - политици, "бизнесмени" и псевдоевропци, се опитват да ни натрапят, че видиш ли западните "цености4 били върха на сладоледа. И понеже на запад е така, то и тук трябва да бъде абсолютно същото. Да де, ама това не са нашите ценности, защото те не са справдливи. Разбираш ли разликата? Това което е правилно за Заада, ако не е справедливо, не е правилно въобще. Сиреч, не може да бъде наша ценност. Това ме навежда да ти припомня една "мантара" коят се повтаря ежеминутно в целият Запад - Който се здружи с Българите е обречен на гибел.
В този постулат има известна доза истина, защото този извод се базира на опитност от Запада, но малко са преиначили нещата. Всъщност, истината е много по-грозна. Ние, Българите, сме унищожители на империи, защото всяка една империя се е изграждала, и се изгражда върху нещастието на мнозинството за сметка на благоденствието на малцинството. А това не е СПРА-ВЕД-ЛИ-ВО!!!
За някои може да е в реда на нещата ( тока е устроен света), но за нас не е справедливо ( не съответства на замисъла за еволюционно развитие). И понеже от хилядолетия се води битка за нашето унищожение, а минимум за нашето покоряване, то сме в пълното си право, по-скоро задължение да отстояваме по всеки един начин първоначалният замисъл.
Та в този смисъл, имате ( ти итакива като теб) три пътя на избора:

1. Приимирявате се с това положение и си гледате в паничката

2. Продължавате да се противопоставяте неглижирайки принципите на справедливост и съответно си носите последствията в цялата им сила и тежест

3. Просто напускате и отивате където искате

Както писах, това са космични закони и никой, никога не може да промени.
цитирай
44. podvodni - Подводни
20.05.2013 16:46
Ейййй, щях да забравя най-важното.
Преди време, сигурно да е била преди 6 месеза, имах възможността да се запозная с блогера Офир. Оказа се, че бачка в съседен отдел, колега един вид. Та преди да замине в командирейшън, ми разказа на две-на три вашата лека закачка, и изказа съжаление, че известно време няма да може да ти се обажда. Инак има големи планове за теб.
Честно да ти кажа, няма идея кога ще се прибере и колко ще му продължи командировката. Все пак не сме от един отдел.

Относно тезата за Бареков си много прав - никой не може да докаже нищо, но все пак е интересен факта, че аз я лансирах много преди теб и то в при блогер където и ти се подвизаваш.
Разбира се, имаш пълното право да отричаш.
цитирай
45. christof - Подводен,
20.05.2013 17:10
относно първата част на коментара ти - така е, налагането на ценности си е вид заробване, макар че народ с робска психика като българския едва ли би направил разликата. За повечето българи Европа е касичка, която само трябва да дава. Така беше и за гърците, ама издухаха супата. Както и да е. Честно казано не ми се спори повече с теб по тая тема - както казах, тя е безкрайна и никога няма да се стигне до консенсус.
Вторият ти коментар успя да ме разсмее доста и ще го оставя без отговор.
цитирай
46. dobronameren - Тути и другите фрути,
22.05.2013 09:52
dobronameren написа:
От кога и ти си в Европа след като "евроентусиаст" е обида , която използваш? След което допълваш. че ако не те харесва някой, в случая аз, то той е слуга. Така ли мислят в твоята Европа? Защото в моята - не!
От кога и ти си в Европа като всичките ти постинги преливат от антиевропейски призиви. Не мисли, а именно призиви! Да излезем от Нея и да отидем къде? Искай, но не ми нареждай аз къде да искам да стоя. Защото в моята Европа това не е разрешено!
А! И да не пиша нов коментар - предай на Иронията, че е отвратително, когато жена пише "лайняно". Една Моя европейка не би си го позволила на никаква цена.

И го потвърждава пак!
цитирай
47. surikat4eto - Евала за поста. Написал си много ...
23.05.2013 19:40
Евала за поста. Написал си много истини и затова има изказани възмущения и недоволства. Това сме ние като нация - винаги търсеща причините в другите, мрънкаща, оплакваща се. Да, думи, които си повтаряме непрекъснато, но никой не поглежда в себе си, за да види това, а го търси в другия, за да го захапе. We are guilty by design, това е. За да се промени нашата прекрасна татковина ,трябва да се промени мисленето и разбирането на всеки един от нас. И най-вече отношенията ни един към друг. Ако почнем да се държим като хора, може би нашите деца или внуци няма да живеят сред зверове.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: christof
Категория: Забавление
Прочетен: 794132
Постинги: 130
Коментари: 2502
Гласове: 3898
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930