Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2012 07:09 - 39. ВТОРО отворено писмо - начало
Автор: bobby99 Категория: Други   
Прочетен: 2163 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 До Президента на РБългария

До Министър-председателя

До Председателя на Парламента

До Депутатите от 41-то Народно събрание

До Кмета на София

До Българската патриаршия

До Българската общественост

 

II-ро ОТВОРЕНО ПРОТЕСТНО ПИСМО от Христо Йорданов Цанков, гр. Русе

skype: hi.tsankov

e-mail: hi.tsankov@gmail.com

facebook: www.facebook.com/hi.tsankov

 

срещу налаганата на българското общество мерзост и измама от Българската православна църква (БПЦ), свързана с освещаването и поклонението на двата нови идола на БПЦ - иконите на баташките и новоселски мъченици

 

Ез. 34:1 И Господното слово дойде към мене и рече:

Ез. 34:2 Сине човешки, пророкувай против Израилевите пастири, пророкувай и речи им: Така казва Господ Иехова на пастирите: Горко на Израилевите пастири, които пасат себе си! Не трябва ли пастирите да пасат стадата?

Ез. 34:3 Вие ядете тлъстината, обличате се с вълната и колите угоените, но не пасете стадата!

Ез. 34:4 Не подкрепихте немощната, нито изцелихте болната, не превързахте ранената, не докарахте заблудилата се, нито потърсихте изгубената, но с насилие и строгост властвахте над тях!...

Ез. 34:7 Затова, слушайте, пастири, Господното слово!

Ез. 34:8 Заклевам се в живота Си, казва Господ Иеова, понеже стадото Ми стана корист, и овцете Ми станаха храна на всичките полски зверове, защото нямаше пастир, и пастирите Ми не потърсиха овцете Ми, но пасяха себе си и не пасяха овцете,

Ез. 34:9 затова слушайте, пастири, Господното слово!

Ез. 34:10 Така казва Господ Иехова: Ето, Аз съм против пастирите! И ще изискам овцете Си от ръцете им, и ще ги направя да не пасат вече овцете! Пастирите няма вече да пасат себе си, защото ще избавя овцете Си от устата им, та да не им бъдат за храна!

Ез. 34:11 Защото така казва Господ Иехова: Ето, Аз, сам Аз, ще потърся овцете Си и ще ги подиря!

 

Ер. 25:33 В оня ден убитите от Господа ще лежат от единия край на земята до другия край на земята!

Няма да бъдат оплакани, нито прибрани, нито погребани! Ще бъдат за тор по повърхността на земята!

Ер. 25:34 Лелекайте, пастири и извикайте! И вие, началници на стадото, валяйте се в пръстта! Защото напълно настана времето за да бъдете заклани и разпръснати, и ще паднете като отбран съд!

Ер. 25:35 И пастирите не ще имат средство за избягване, нито началниците на стадото за избавление!

Ер. 25:36 Глас на вопъл от пастирите и виене от началниците на стадото! Защото Господ опустошава пасбището им!

 

Мал. 2:1 И сега, ето заповедта, която се дава на вас, свещеници!

Мал. 2:2 Ако не послушате, и ако не вземете присърце да отдадете слава на името Ми, - казва Господ на Силите, - тогава ще пратя върху вас проклетията и ще прокълна благословията ви! Дори ги проклех вече, понеже не вземате това присърце!

Мал. 2:3 Ето, Аз ще разваля семето ви и ще намажа лицата ви с нечистотии, нечистотиите от жертвите ви! И ще бъдете отнесени заедно с тях!...

Мал. 2:8 Но вие се отклонихте от пътя, направихте мнозина да се спъват в закона, извратихте завета направен с Левия, казва Господ на Силите!

Мал. 2:9 Затова и Аз ви направих презряни и унижени пред всичките люде, защото не сте опазили пътищата Ми, но сте били лицеприятни относно закона!

 

 

 

В настоящето II-ро отворено протестно писмо ще разгледам конкретно всички 15 точки, които представих в моето I-во отворено протестно писмо, касаещи гнусната измама на освещаването и поклонението на двата нови идола на БПЦ - иконите на баташките и новоселски мъченици.

 

 

1. Че иконите са осветени от Бога!

 

Патриарх Максим:

 

...Освещават се тези икони с благодатта на Пресветаго Духа чрез поръсването с тази осветена вода, в името на Отца и Сина и Светаго Духа. Амин.

http://bnt.bg/bg/news/view/50233/bylgarija_ima_novi_svetci

 

Коментар Христо Цанков: Освещаването и поклонението на икони – статуи и рисувани образи, както и на всякакъв вид мощи (от умрели светци) и предмети (също и светена вода) е върховна измама и богохулство! Представлява нарушение на втората Божия заповед от Декалога – основата на Божието управление и вечния критерий за праведност!

 

Из. 20:4 Не си прави кумир, или какво да било подобие на нещо, което е на небето горе, или което е на земята долу, или което е във водата, или под земята!

Из. 20:5 Да не им се кланяш, нито да им служиш, защото Аз Господ, твоят Бог, съм Бог ревнив, Който въздавам беззаконието на бащите върху чадата до третото и четвъртото поколение на ония, които Ме мразят,

Из. 20:6 а показвам милости към хиляда поколения на ония, които Ме любят и пазят Моите заповеди!

 

Вт. 4:15 Прочее, внимавайте добре на себе си, (защото в деня, когато Господ ви говори на Хорив изсред огъня вие не видяхте никакъв образ),

Вт. 4:16 да не би да се развратите и си направите идол, подобие на някой образ, подобие на мъж или на жена,

Вт. 4:17 подобие на някое животно, което е на земята, подобие на някоя крилата птица, която лети на небето,

Вт. 4:18 подобие на нещо, което пълзи по земята, подобие на някоя риба, която е във водите под земята;

Вт. 4:19 и да не би, като подигаш очи към небето, и видиш слънцето и луната, звездите и цялото небесно множество, да се мамиш, та да им се кланяш и да служиш на тях, които Господ твоят Бог разпредели на всичките народи под цялото небе!

 

1 Йоан. 5:21 Дечица, пазете себе си от идоли!

 

 




Гласувай:
3



1. studopor - Разбирам защо пишеш всичко това, но ...
22.09.2012 07:49
Разбирам защо пишеш всичко това, но мислиш ли, че Борисов, Президента или който и да е от институциите, става сутрин и влиза в блог.бг? Ако не си изпратил всичко това на хартия, забрави да го прочете, който ти трябва... Само ей-такива странни птици като мене дето се ровят из нета ще го прехвЪрлят набЪрзо.
цитирай
2. bobby99 - Аз не съм автор, но авторът ги е из...
22.09.2012 13:29
Аз не съм автор, но авторът ги е изпратил по електронните пощи на получателите.
цитирай
3. анонимен - bKDMEVgdMjNTO
29.10.2012 09:09
QG1K34 <a href="http://gosumymkiqxa.com/">gosumymkiqxa</a>, [url=http://sgynpomsahdz.com/]sgynpomsahdz[/url], [link=http://riszezscbojg.com/]riszezscbojg[/link], http://eznrkddppsxn.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bobby99
Категория: Други
Прочетен: 366884
Постинги: 112
Коментари: 185
Гласове: 396
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930