Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2008 12:59 - Томбола или промоция
Автор: nchankov Категория: Бизнес   
Прочетен: 10054 Коментари: 9 Гласове:
1



Незнам дали някой е попадал на томболата на фирма Булсатком /таз" годишната, защото виждам, че е имало и преди/, та в нея те приканват да си попълниш трите имена и телефон за връзка като голямата награда май е кола или скутер /не помня вече/. За съжаление съм изгубил линка за сайта.

Една от "утешителните" награди е оборудване за сателитен приемник, както се казва в сайта цитирам по памет "...тъй като струва 68лв, значи, който спечели такова означава, че печелил точно 68лв..." като се споменава, че ако се увеличат участниците в томболата въответно и тези награди ще растат в същото съотношение. До тук добре - всичко изглежда нормално и честно.

Ония ден /понеделник/ получавам обаждане от операторка от Булсатком, която ме уведомява, че съм спечелил награда - оборудване за сателитен приемник. Аз тъй като съм клиент на въпросната фирма не проявявам желание за втори монтаж, защото балкона ми ще го зазидам съвсем, та попитах дали не мога да си взема хардуера пък ако реша ще си правя с него каквото си искам аз - награда е все пак спечелил съм си я.

Оказа се обаче, че неможело, трябвало да платя задължително 15лв за монтаж, но можело да си го взема за допълнителен приемник /да включа друг телевизор/. Тогава таксата ми щяла да бъде само с 5.80лв отгоре НА МЕСЕЦ. Казах, че ще си помисля, защото имах познат който беше казал, че ще се включва към тях, та барем за оборудването да не се загробва с година и половина договор.

На следващия ден препратих операторката към моя познат и с това историята за мен приключи, НО вечерта се чух с този мой познат и той ми спомена, че на практика, за да му включат оборудването и монтажа и т.н. са му казали, че трябва да подпише договор за година и половина, като ако прекъсне да плаща дължи неустойка.

Значи какво се оказва - под формата на томбола фирмата събира телефоните на хората и после се оказва, че всички печелят същото, все едно ако са се обадили в офисите и са поискали нормално свързване. Защото точно това получих аз когато се включих преди месец и половина:

1. Сателитно оборудване - безплатно
2. Монтаж - платен на техниците - 15лв
3. Такса 4.80 - за най-евтиния пакет за първия месец /защото той е промоционален и се гледат всички налични канали/
4. Договор, който ме обвързва да плащам минимум 12.80 на месец в продължение на 18 месеца иначе плащам неустойка.

Малко неетично, не ви ли се трува? Ами да напишат дори със ситни букви - "Който участва в томболата, ще получи обаждане за включване", а не да го пишат печалба, защото на практика нищо не печелиш.

Сигурен съм, че фирмата си е "вързала гащите" и определено не може да ги съдиш или да си вземеш оборудването, ама тъпи номера могат да правят, нали?

Посетете:
image



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - !!!!
20.10.2008 22:05
dneska mi se obadiha ot ofisa na bulsat kom i se 4udq kvo stava tuka.malko nemoga da se setq koga sum se registrirval i im kazah utre pak da mi se obadqt.vlizam v saita i nemoa da si namerq potrebitelskoto ime i parola.kak da stane tova.nqkoi ako znae da mi pishe na .... skype
trepacha_17
цитирай
2. анонимен - Намериха начин да си набират клиенти Булсат
23.10.2008 14:12
Попаднах случайно на томболата и регистрирах освен себе си, но и съпруга и родителите си. познайте кой спечели от "томболата"? Абсолютно всички спечелихме възможност да станем клиенти на БулсатКом като си плащаме 18месеца таксите. Родителите ми отказаха да се възползват от "наградата", а аз я преотстъпих на познати. За мен това не е награда, а изнудване. Ако знаех, че за да я получа трябва да плащам абонамент 18месеца, едва ли щях да се регистрирам...
цитирай
3. анонимен - Nabirat si klienti po nekorekten nachin
27.10.2008 17:41
Sluchaino kogato preglejdah e-maila si popadnah na "vaprosnata" tombola i registrirah vsi4ki 4lenove na semeistvoto si.Ne sled dalgo se obadiha,4e sam spe4elila oborudvane na Bulsatcom.Na sledva6tiq den na maika mi,a posle na ba6ta mi,sestra mi i sapruga mi.V tombolata za usloviqta pe6e,4e ako se otkaje6 pe4eli6 levovata ravnostoinost-68lv.Da ama ne e taka,za6toto kogato otidoh do ofisa kazaha,4e ne izpla6tat pari,a samo moje6 da go preotstapi6 na priqtel,blizak i t.n.Neveroqtna "tombola"-nali?Navqrno ima hilqdi spe4elili,za6toto na mestorabotata mi sled nqkolko dni se pohvaliha i moi kolejki,4e sa spelili.
цитирай
4. анонимен - anonimen
31.10.2008 09:42
mochenici,tova e


цитирай
5. анонимен - мощни мощни
06.11.2008 23:47
всички сте много прави
само че никой не оценя факта,че оборудването след въпросните 18 месеца остава за теб.
по хубавото е че може да го преотстъпиш на хора които вече имат,за да го ползват за втори телевизор
цитирай
6. анонимен - anonimen
25.11.2008 15:55
I az registrirah v4era cqloto si semeisto.Znaete li kak iskam da mi se obadqt 4e sam spe4elila i mnogo se nadqvam.
цитирай
7. анонимен - bulsatkom li?
09.04.2009 09:56
първо искам да попитам -като остане това оборудване за вас след въпосните 18 месеца-какво ще го правите?
това е тяхния номер.от доста време е така.чудя се как никой не прави нищо по този въпрос.спечелила съм го пък не ми го дават.ако не подпишете договор -неможе.голяма печалба-няма що!
цитирай
8. анонимен - булсатком-ИЗМАМНИЦИ
09.09.2009 17:05
да,бе....???печелиш ,но дефакто всичко си плащаш???попитах ги каква е разликата ако отида в офиса като клиент и подпиша договор и ако спечеля от тяхната томбола-оказа се че няма разлика....търговски трик.а някой случайно да е спечелил от екскурзийте които бяха обявили......
цитирай
9. анонимен - IPhone
28.06.2011 14:03
Az spe4elih Iphone 4 imi go dadoha bezplatno
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nchankov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 346762
Постинги: 21
Коментари: 173
Гласове: 122
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031